Extérieur

Avis sur ibis Bandung Trans Studio

3 out of 5
ibis Bandung Trans Studio
Jl Gatot Subroto No 289, Bandung West Java, Bandung, West Java

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 78 avis sur 233." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 112 avis sur 233." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 32 avis sur 233." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 233." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 233." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Arnold, Nouvelle Caledonie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decouverte
Voyage en dehors de la ville, visite de l'usine de thé Ciater, et bain Dan la station thermale Ciater hot spring.
Réponse de Patrick Sibourg le 20 mai 2016
Cher Monsieur Arnold, Je vous remercie d'avoir choisi ibis Bandung Trans Studio de recemment. Et je espére que vous passé un agréable séjour et vous coma à nouveau une fois que vous visitez Bandung. sinceres,

8/10 Bien

Robert Maria, Encino

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Indra le 23 avr. 2024
Dear Robert Maria, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Bandung Trans Studio.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Lia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Indra le 26 févr. 2024
Dear Ms. Lia,Thank you so much for your 5 stars review.Once again , thank you for sharing your experience, and we looking forward for your next visit.Sincerely,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Rudy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nyaman
Nyaman
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Indra le 18 sept. 2023
Bapak Rudy yang terhormat,Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Bandung Trans Studio. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif.Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami.Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.Hormat kami,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Rudy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nyaman
Nyaman
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Indra le 18 sept. 2023
Bapak Rudy yang terhormat,Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Bandung Trans Studio. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif.Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami.Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.Hormat kami,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Rudy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nyaman
Nyaman
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Indra le 18 sept. 2023
Bapak Rudy yang terhormat,Kami sangat berterima kasih atas komentar Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Bandung Trans Studio. Sangat menyenangkan bagi kami untuk menerima umpan balik/tanggapan positif.Kami akan memberitahukan komentar Anda kepada tim kami. Kami yakin bahwa umpan balik ini akan menjadi motivasi bagi semua staf kami karena kami berusaha untuk terus meningkatkan kualitas layanan kami.Sekali lagi terima kasih karena Anda telah memberitahukan pengalaman Anda, dan kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya.Hormat kami,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Mohamed Faizal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Staff are very polite and service excellence. Lsomtimes I.get pissed off when I see them get bullied by inconsiderate guest
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Indra le 11 sept. 2023
Dear Mr. Mohamed Faizal, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Bandung Trans Studio.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Sa'adah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Séjour de 16 nuits en mai 2023
Réponse de Indra le 6 juin 2023
Dear Mrs. Sa'adahThank you so much for your 5 stars review.Once again , thank you for sharing your experience, and we looking forward for your next visit.Sincerely,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

Sa'adah

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en avril 2023
Réponse de Indra le 6 juin 2023
Dear Mrs. Sa'adahThank you so much for your 5 stars review.Once again , thank you for sharing your experience, and we looking forward for your next visit.Sincerely,Indra GunawanGeneral Manager

10/10 Excellent

DARLENE

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
This hotel is close to the mall. We had a good experience.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Novi Carolina le 12 mai 2023
Dear Darlene,Thank you so much for your 5 stars review.Once again , thank you for sharing your experience, and we looking forward for your next visit.Sincerely,Novi CarolinaDuty Manager

4/10 Médiocre

Yip

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Denni le 20 avr. 2023
Dear Yip,Thank you for staying with Ibis Bandung Trans Studio and thank you for taking the time to write a review. We are very sorry that you had an unpleasant experience during your stay with us.Your constructive feedback is valuable for improving our hotel quality, I am with my team are working on it.Once again, thank you for your feedback, and looking forward to having you back at our hotel with better experience.Best regards,Muh Denni PermanaDuty Manager

6/10 Satisfaisant

Mohamed Faizal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
They seems to have diwngraded. Used to be my top choice of hotel.in Bandung as near ammenities. But now they do.not give bottle mineral water . Even flask was issued to get water drom dispenser. But i felt its not hygenic after post pandemic .housekeeping was not detailed bath towel were not replaced after they clear the soiled ones. were replaced and

10/10 Excellent

Boedi

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Erik

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Hotel in Bandung
Good hotel with clean comfortable rooms and Friendly staff.
Séjour de 17 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

4/10 Médiocre

Bi Jing

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty room and bathroom with stains all over the walls and furnitures. There were pieces of rubbish left unswept on the floor.
Séjour de 2 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

Hedy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bawah tempat tidur berdebu,lift sempet mati hampir membahayakan pengunjung
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

Andi

Séjour de 2 nuits en mars 2022

10/10 Excellent

Wisnu Putra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terbaeekkk …
Hotel ini cukup nyaman bagi keluarga, karena ada Paket Family Room dengan Harga yg terjangkau. Harga yg berikan dibandingkan dengan tingkat kenyamanan yg diberikan bagi Keluarga Saya, melebihi Expectasi Saya, cukup memuaskan.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

10/10 Excellent

Ke

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel service is polite, and excellent. Hotel is very convenient next to big mall, easy to get food or do shopping.
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Rezka le 14 févr. 2021
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Bandung Trans Studio. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rezka M Wildhan Room Division Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
not recommended for long stay
room small and bathroom too small. bed not comfortable.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en septembre 2020

6/10 Satisfaisant

Noor

Voyage en famille
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

10/10 Excellent

HUI-JU

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de Rezka le 19 févr. 2020
Dear HUI-JU We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Bandung Trans Studio. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rezka M Wildhan - Room Division Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Roni Martadinata le 30 janv. 2020
Dear Guest Thank you for your recent stay with Ibis Bandung Trans Studio and Post a 10/10 rating. Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you back to our hotel..! Regard Roni Martadinata - General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Roni Martadinata le 30 janv. 2020
Dear Guest Thank you for your recent stay with Ibis Bandung Trans Studio and Post a 10/10 rating. Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you back to our hotel..! Regard Roni Martadinata - General Manager

10/10 Excellent

SANGEUN

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location and service
All is good. The service and location are perfect. But there are no fitness center and swimming pool. Anyway I was satisfied for overall.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

JOHN

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the staff there very helpful, and the amusement park was only a 5 minute walk
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Daniele

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff is very friendly and helpful. Breakfast, many choices/variations. As for the property itself, very clean. One thing that I wish the management will do in the near future is upgrading their old towels and has more toiletries like shampoo, conditioner, body lotion etc.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Adam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent value and location
I was very surprised by this hotel. It is very well presented, especially for the price. While the rooms aren't huge the amenities and location excellent. Breakfast was amazing and the wait staff No 1!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
es ist eine sehr grosse unterkunft ca. 600 zimmer alles sehr gut organisiert alles pers. des hotels sind sehr freundlich un d hilfsbereit derv frontofficier mister henry bemeuht sich um jeden gast und es bibt keine frage die von mir offen war sehr zu empfehlen preislich guenstig ich werde wieder kommen
Séjour de 3 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
무엇보다 몰과 붙어있어서 머무는동안 굉장히 편했습니다. 직원분들도 굉장히 친절하셨네요
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Saam, Singapore

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Although the room is smaller than other hotels, it is still very comfortable. The convenience of having a mall right behind the hotel is also a plus point. My second stay here and definitely wont be the last!
Séjour de 3 nuits en août 2019

8/10 Bien

Laura, Jakarta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

ran, チカラン

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
ツインルームのベッドはメチャ幅が狭いです。部屋も超コンパクト。 アメニティもありませんが、リーズナブルな価格なので納得します。高層階に行くエレベーターは2機しかなく、そのうち1機が故障していたので超満員でなかなか乗れず、降りるのにメチャ時間がかかりました。 朝食は5段階中3。ローカルなメニューが多く、人も多いのでゆっくり食事はできません。モールの横なので場所は便利です。
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

dionisius

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
baik
baik....................
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 Bien

Anthony

Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

WILLY

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
First time stay in ibis trans studio bandung
Over all satisfactory, staff, cleanliness all good. But at the last day of my stay, next door room the guest asking morning call, it rang from 7:24 am till 8.09 am. Nonstop ringing, gosh! The next door guest didn't wake up. Me and family are disturbed by the ringing sound. We all can hear the phone ringing all the way in the isle.
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Rispugi - Hotel Manager le 29 juin 2019
Dear Mr. Willy, Thank you very much for leaving us such a wonderful feedback. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your feedback reaffirms the hard work we put in every day. Please feel free reach out to our email with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. One more time, thank you for your rating and we look forward to seeing you again. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Rispugi - Hotel Manager le 23 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for leaving us such a wonderful feedback. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your feedback reaffirms the hard work we put in every day. Please feel free reach out to our email with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. One more time, thank you for your rating and we look forward to seeing you again. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room are clean .. the receiption counter are friendly .
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Rispugi - Hotel Manager le 23 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for leaving us such a wonderful feedback. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your feedback reaffirms the hard work we put in every day. Please feel free reach out to our email with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. One more time, thank you for your rating and we look forward to seeing you again. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Rispugi - Hotel Manager le 17 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for leaving us such a wonderful feedback. We are thrilled that you loved your experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your feedback reaffirms the hard work we put in every day. Please feel free reach out to our email with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. One more time, thank you for your rating and we look forward to seeing you again. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Hotel Manager le 8 mai 2019
Dear Valued Guest, Thanks for leaving us such a wonderful feedback. We are thrilled that you loved your experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your feedback reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful location great staff highly recommend to anyone
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 3 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to our email with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our hotel. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager

10/10 Excellent

Gilberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel
Excellent hotel at a very good price and great service
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 29 avr. 2019
Dear Mr. Gilberto, Thank you very much for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience, our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you very much for your kind words and we look forward to seeing you again. Best Regards, Rispugi - Hotel Manager