Avis
7,8
Bien
7,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
29 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Diki Nugraha le 25 oct. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
6/10 Satisfaisant
Mary
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Mary
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Makoto
21 août 2023
Makoto
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Mark
22 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Indriayu
Voyage d’affaires
26 nov. 2022
Indriayu
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Budi
18 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Budi
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
NAOKO
Voyage d’affaires
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
NAOKO
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Reynold melvin
Voyage en famille
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reynold melvin
Séjour de 1 nuit en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
4/10 Médiocre
Marivic
24 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Needs a lot of work
Marivic
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Management le 26 juil. 2019
Dear Mr Marivic,
Thank you for taking time to write feedback on your recent stay in Hotel Savoy Homann Bandung.
Thank you for your valuable feedback as those will allow us to keep maintain and improve our quality of service and product.
Once again, thank you and we look forward to seeing you again at Hotel Savoy Homann Bandung.
Warm Regards,
Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Management le 8 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to write feedback on your recent stay in Hotel Savoy Homann Bandung.
Thank you for your valuable feedback as those will allow us to keep maintain and improve our quality of service and product. Once again, thank you and we look forward to seeing you again at Hotel Savoy Homann Bandung.
Warm Regards,
Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Management le 23 janv. 2019
Dear Mr/s
Thank you for spending time to write feedback on your recent stay in Hotel Savoy Homann Bandung.
Thank you for your valuable feedback as those will allow us to keep maintain and improve our quality of service and product.
Once again, thank you and we look forward to seeing you again at Hotel Savoy Homann Bandung.
Best Regards,
Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Historical hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Management le 23 janv. 2019
Dear Mr/s,
Thank you for spending time to write feedback on your recent stay in Hotel Savoy Homann Bandung.
Thank you for your valuable feedback as those will allow us to keep maintain and improve our quality of service and product.
Once again, thank you and we look forward to seeing you again at Hotel Savoy Homann Bandung.
Best Regards,
Management
8/10 Bien
Kirsty
28 mai 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Historical charm, could use some attention
Kirsty
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Anita Solihah le 4 juin 2018
Dear Mr/Mrs. Kristy,
Warmest Greetings from Bidakara Grand Savoy Homann Hotel Bandung
With sincere appreciation, we would like to thank you for choosing Bidakara Grand Savoy Homann Hotel Bandung as your place to stay in City of Bandung during It has been a great pleasure to serve you in our hotel. We were very pleased to see that you enjoyed your stay with us. We apologize for any inconvenience during your stay at our hotel. Our employees have been doing their almost to satisfy your and to go extra steps towards excellence. Once again, thank you very much. We are looking forward to see you again at Bidakara Grand
10/10 Excellent
peter
5 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romantic too
peter
Réponse de Anita Solihah le 10 mai 2018
Dear Mr/Mrs. Peter,
Warmest Greetings from Bidakara Grand Savoy Homann Hotel Bandung!
With sincere appreciation, we would like to thank you for choosing Bidakara Grand Savoy Homann Hotel Bandung as your place to stay in City of Bandung during It has been a great pleasure to serve you in our hotel. We were very pleased to see that you enjoyed your stay with us. We apologize for any inconvenience during your stay at our hotel. Our employees have been doing their almost to satisfy your and to go extra steps towards excellence. Once again, thank you very much. We are looking forward to see you again at Bidakara Grand Savoy Homann Hotel in the near future.
Best Regards,
Management
4/10 Médiocre
Linda, Los Angeles California
16 août 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Linda
8/10 Bien
bagya, bogor
1 août 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
very close to my destination mesjid agung
bagya
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 19 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
그저 그렇습니다.
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 19 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
8/10 Bien
Rudy , California
3 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
Rudy
Réponse de Diki Nugraha le 14 févr. 2017
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
8/10 Bien
Mohamed
28 févr. 2016
A pleasant and relaxing stay
Mohamed
Réponse de Diki le 11 juin 2016
Thank You
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 févr. 2016
Nice hotel with historical values
Voyageur vérifié
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
10/10 Excellent
rani sheila deasy, jakarta
12 févr. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
nice room, comfy, nice breakfast
rani sheila deasy
Réponse de Diki le 27 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
10/10 Excellent
Budiman
2 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Budiman
Réponse de Diki le 19 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
10/10 Excellent
astria, Depok
19 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarapan yg istimewa
astria
Terima kasih sudah menginap dihotel Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung.
6/10 Satisfaisant
Tjoan, jakarta
9 janv. 2016
Les points forts : Personnel et service
savoy 6 Jan 2016
Tjoan
Réponse de Diki le 16 juil. 2016
Salam Hangat dari Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung,
Terima kasih telah menginap di Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung.
8/10 Bien
Saeful
5 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saeful
Réponse de Diki le 16 juil. 2016
Salam Hangat dari Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Terima kasih telah menginap dihotel kami.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
very interesting historic hotel
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 16 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service
Historic hotel in a good location
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 19 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
6/10 Satisfaisant
damo, Aus
31 août 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Ok
damo
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 16 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung
Thanks you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juin 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 16 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung
Thank you
10/10 Excellent
マイコ, 大阪市
12 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
落ち着いていて、高級感のあるホテルです
マイコ
Réponse de Diki Nugraha le 27 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
4/10 Médiocre
60のじいさん, ジャカルタ
10 mai 2015
Les points faibles : Personnel et service
他のホテルをお勧めします。
60のじいさん
Réponse de Diki Nugraha le 27 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good Location
Voyageur vérifié
Réponse de Diki le 19 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.
6/10 Satisfaisant
yuliana, indonesia
23 févr. 2015
Historical Hotel but Poor Neighbourhood
yuliana
Réponse de Diki le 19 juil. 2016
Warmest Greeting from Savoy Homann Bidakara Hotel Bandung!
Thank you for staying with us.. We always love to welcome you again!! here at Savoy Homann Bidakara Bandung.