Terrasse/Patio

Avis sur Regnum Hotel Baku

3.5 out of 5
Regnum Hotel Baku
Novkhani Highway, Sumqayit

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 4 avis sur 5." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 0 avis sur 5." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 0 avis sur 5." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 5." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 5." "

8,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

AHMAD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Всё было отлично, чисто и аккуратно.
Séjour de 1 nuit en février 2021

10/10 Excellent

Shaker, Saudi Arabia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great place
It was so nice and helpful staff. I love the place
Séjour de 1 nuit en août 2018

10/10 Excellent

S, Turkey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and clean. .magneficent room. Very New. Gole will comback
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Khayal le 17 août 2018
THANK YOU VERY MUCH))))))))

10/10 Excellent

LYUBOV

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ездили семьёй на свадьбу к другу. Отель очень понравился, особенно вид из окна, шикарный. На море можно смотреть бесконечно... Жаль, что отдых был коротким.
Réponse de Khayal le 27 févr. 2018
спасибо за все.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible hotel
Dirty rooms and smelly hotel. Uncomfortable rooms. Horrible food, we ordered and left most of the food on the table. Horrible breakfast; the buffet is a messy table set up with a couple of small individual plates with cheese and eggs and some bad bread. Doesn't worth a penny, save your money. I am very disappointed the Expedia accept properties like this !
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Réponse de Renum Hotel le 12 janv. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing Regnum Hotel, and for your valuable feedbck. Would like to inform you that the management has been changed since your stay, and the unsatisfactory stuff have been avoided already. The rooms and property is refreshed at all, and restaurant has made significant improvements in terms of service and quality. And the buffet is completely changed. Wold like to welcome you at Regnum Hotel soon.