Avis sur Residence Inn by Marriott Bakersfield
Residence Inn by Marriott Bakersfield
4241 Chester Ln, Bakersfield, CA
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
27 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous vous remercions de votre avis sur le Residence Inn Marriott à Bakersfield. Je suis heureux que votre famille ait passé un excellent séjour avec nous. J'espère que lors de votre prochaine visite, vous aurez l'opportunité de profiter de l'heure sociale du soir, du RI Mix ou de vous détendre dans la cour avec barbecue et piscine.
Bill W
Directeur général
10/10 Excellent
Matthieu, Paris
31 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthieu
10/10 Excellent
Jason, Nantes
9 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suite familliale impeccable
Jason
Réponse de Rich le 18 oct. 2014
Je vous remercie pour vos commentaires. Je suis heureux que vous êtes heureux.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
JOHN
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Brett
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Brett, we're truly sorry to hear that your stay wasn't up to expectations. It's disappointing to hear that you felt the hotel's condition was not up to standard and you didn't feel secure. Assuring the comfort and safety of our guests is of utmost importance to us. We'll be discussing these matters with our team to ensure improvements where necessary. Your feedback is crucial for our progress.
10/10 Excellent
Asia
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Asia, it's heartening to hear that you had a stellar experience at Residence Inn Bakersfield. Our dedicated team members take pride in maintaining the hotel's cleanliness while providing excellent service. Being conveniently situated near shopping and dining spots is indeed one of our advantages. Thank you for acknowledging the effort put in by our team. We're looking forward to your next visit.
10/10 Excellent
Debabrata
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debabrata
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Debabrata, it's great to see your perfect rating for Residence Inn Bakersfield. We're thrilled to have met your expectations and hope to have you back soon for another outstanding experience. Thank you!
10/10 Excellent
Michele
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 mars 2024
Michele, we're thrilled to know you enjoyed your stay at Residence Inn Bakersfield. Your satisfying experience is exactly what we strive for. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Laura
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 26 févr. 2024
Laura, thank you for sharing your feedback on your stay. At the Residence Inn Bakersfield, we are renowned for being conveniently located near popular attractions. We are, however, disappointed to hear about your breakfast experience. We strive to ensure a variety of options are available, including health-conscious choices. Your experience has been noted and will certainly assist in our ongoing efforts to enhance our offerings. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.
10/10 Excellent
Anna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2024
Anna, we're thrilled to hear that you enjoyed the continental breakfast at Residence Inn Bakersfield! Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to serving you again.
2/10 Horrible
Lucy
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 31 janv. 2024
Lucy, it's regrettable to learn that your stay didn't meet your expectations. We take cleanliness very seriously and your feedback indicates an area where we can improve. All of us here are committed to offering a pleasant stay and we hope for an opportunity to serve you better in the future.
10/10 Excellent
Jenny, Chula Vista
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 28 janv. 2024
Jenny, it's wonderful to hear how much you enjoyed your stay at Residence Inn Bakersfield. We're thrilled to know you found our hotel to be peaceful, spotless, and cozy. It's also great to hear our team members were polite and showed goodwill. We eagerly await your next visit.
10/10 Excellent
Jacqueline Ann
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline Ann
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 24 janv. 2024
Jacqueline, thank you for choosing to stay at the Residence Inn Bakersfield. We are delighted you had an enjoyable stay. Your high rating means the world to us and motivates our team members to continue delivering excellence in service. We look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Larry
Voyage d’affaires
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 18 janv. 2024
Larry,Thank you for choosing Residence Inn Bakersfield for your stay. We're thrilled to know you were satisfied with your experience and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Michael
14 janv. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 16 janv. 2024
Michael, thank you for your 5-star rating of Residence Inn Bakersfield. We're thrilled you had an excellent stay. Looking forward to serving you again on your next trip. Safe travels until then.
10/10 Excellent
Asia
5 janv. 2024
Asia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 13 janv. 2024
Asia, it is wonderful to hear you had a pleasant stay at Residence Inn Bakersfield. We truly appreciate your perfect score and our team hopes to have the opportunity to host you again in the future.
10/10 Excellent
Jennifer
4 janv. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 8 janv. 2024
Thanks for the perfect rating, Jennifer!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Residence Inn Bakersfield.Have a wonderful day!
8/10 Bien
Emil
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emil
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 8 janv. 2024
Emil, it's heartening to hear that your stay at the Residence Inn Bakersfield met your expectations for the most part. We value your feedback and our team members are dedicated to continual improvement. We hope to have the chance to provide an even better stay next time.
10/10 Excellent
Jongwoo, Palo alto
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jongwoo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 13 janv. 2024
Jongwoo, such a treat to read that you appreciated the location of Residence Inn Bakersfield. We love hearing our guests' favorite features and we're glad ours was beneficial to your stay. Looking forward to your return in the future.
10/10 Excellent
Debra
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 févr. 2024
Thank you for choosing The Residence Inn by Marriott in Bakersfield!
10/10 Excellent
Debra
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you for your nice words, I will be happy to share this review with Emma and our entire team. Once again thank you for choosing to stay with us.
10/10 Excellent
Wilberg
Voyage en groupe
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wilberg
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you for staying with us, I will be happy to share this with our team!
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Réponse de Customer Service le 7 févr. 2024
Thank you for the fantastic rating, Sarah!It's outstanding you had such a wonderful experience at Residence Inn Bakersfield. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!
10/10 Excellent
SUSAN
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
SUSAN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 Excellent
SUSAN
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SUSAN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you Susan for choosing The Residence Inn Bakersfield! We are glad you had a great stay with us!
6/10 Satisfaisant
Kim
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Kim
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
I am really sorry to hear about your experience during your stay, I will share this message with our team leadership so they can take care of the problem.
10/10 Excellent
Larry, South Pasadena
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with us! Hope next time you visit Bakersfield you choose us again!
10/10 Excellent
Richard
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
Thank you, Richard, for the five out of five-star review.
10/10 Excellent
Asia
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
Thank you so much Asia and we appreciate your loyalty
6/10 Satisfaisant
Kazoua
22 oct. 2023
Kazoua
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 26 oct. 2023
Thank you for the review of your stay with us Kazoua
10/10 Excellent
Graciela
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graciela
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
So very happy to hear you enjoyed your stay with us Graciela
10/10 Excellent
Cynthia
21 oct. 2023
Cynthia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 26 oct. 2023
Thank you for the review Cynthia and very happy to see you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Carol
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carol
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management. le 12 oct. 2023
Thank you Carol for the 10 out of 10 review!
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
So very happy to hear you enjoyed your stay with us Cynthia.
10/10 Excellent
Miguel
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Miguel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
Thank you Miguel for the 5 out of 5 star review.
10/10 Excellent
Shonterra
29 sept. 2023
Shonterra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
Very happy we were up to your expectations Shonterra.
4/10 Médiocre
Janice
13 août 2023
Janice
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Managment. le 20 sept. 2023
I am sorry it seems as you did not enjoy your stay with us Janice. This is not our goal and I hope you let the front desk know so that we had an opportunity to fix or compensate for the inconvenience.
10/10 Excellent
Kimberly
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Managment le 30 août 2023
Thank you for the five out of five review Kimberly
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Managment le 30 août 2023
So very happy the family enjoyed their stay with us. We look forward to your convention next year!!!
10/10 Excellent
Emily
Voyage d’affaires
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emily
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 août 2023
So very happy you enjoyed our hospitality Emily
10/10 Excellent
Terilynn
Voyage d’affaires
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Welcoming atmosphere
Terilynn
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 août 2023
Yes we do Terilynn, we appreciate your loyalty.
2/10 Horrible
Ruben
2 juil. 2023
Ruben
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 août 2023
Sorry to see you did not enjoy your stay with us Ruben. I hope you shared your dislikes with the desk staff to give us an opportunity to fix your stay.
2/10 Horrible
Ashu Oyere, Colleyville
28 juin 2023
Ashu Oyere
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Managment le 5 juil. 2023
Sorry to see you did not enjoy your stay with us Ashu Oyere. That is something we never want, I hope you let the staff at the desk know how they could make it better.
10/10 Excellent
Carmen
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Carmen
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Managment le 5 juil. 2023
I am so very sorry this happened during your stay with us. Never hesitate to call us at the desk so that we can send security that way to stop the situation immediately.
6/10 Satisfaisant
Brian
27 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Managment le 5 juil. 2023
Thank you for the review Brian.
8/10 Bien
caroline
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
caroline
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 19 juin 2023
Thank you for the review Caroline
10/10 Excellent
William
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 19 juin 2023
Very happy you enjoyed your stay with us William.
10/10 Excellent
Thomas
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Melissa Bailey le 6 juin 2023
Thank you so much for your feedback. We are so glad you enjoyed your stay with us. We can't wait to have you back again!
8/10 Bien
Mario
Voyage en famille
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mario
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Managment le 30 mai 2023
Thank you for the review Mario. The key situation has been a burden but glad to hear this did not affect you having a great stay with us.