Extérieur

Avis sur Residence Inn by Marriott Bakersfield

3 out of 5
Residence Inn by Marriott Bakersfield
4241 Chester Ln, Bakersfield, CA

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 356 avis sur 584." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 126 avis sur 584." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 50 avis sur 584." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 20 avis sur 584." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 32 avis sur 584." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable.
Très bon hôtel familial. Accueil chaleureux, et bon petit déjeuner.
Nous vous remercions de votre avis sur le Residence Inn Marriott à Bakersfield. Je suis heureux que votre famille ait passé un excellent séjour avec nous. J'espère que lors de votre prochaine visite, vous aurez l'opportunité de profiter de l'heure sociale du soir, du RI Mix ou de vous détendre dans la cour avec barbecue et piscine. Bill W Directeur général

10/10 Excellent

Matthieu, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix. Très bonne literie. Bon petit déjeuner.

10/10 Excellent

Jason, Nantes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suite familliale impeccable
Belle suite avec 2 chambres séparées, salon et cuisine très complète. Petit déjeuné complet.
Réponse de Rich le 18 oct. 2014
Je vous remercie pour vos commentaires. Je suis heureux que vous êtes heureux.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super studio - super la kitchenette - à quelques pas d'une zone commerciale donc très pratique - très beau coin extérieur pour faire des barbecues et se reposer - accueil et petit déjeuner agréable

10/10 Excellent

JOHN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Brett

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Run down and not safe.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Brett, we're truly sorry to hear that your stay wasn't up to expectations. It's disappointing to hear that you felt the hotel's condition was not up to standard and you didn't feel secure. Assuring the comfort and safety of our guests is of utmost importance to us. We'll be discussing these matters with our team to ensure improvements where necessary. Your feedback is crucial for our progress.

10/10 Excellent

Asia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We love this hotel because everyone is very nice, it’s clean and it’s close to shopping and dining. Thank you for great service.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Asia, it's heartening to hear that you had a stellar experience at Residence Inn Bakersfield. Our dedicated team members take pride in maintaining the hotel's cleanliness while providing excellent service. Being conveniently situated near shopping and dining spots is indeed one of our advantages. Thank you for acknowledging the effort put in by our team. We're looking forward to your next visit.

10/10 Excellent

Debabrata

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Debabrata, it's great to see your perfect rating for Residence Inn Bakersfield. We're thrilled to have met your expectations and hope to have you back soon for another outstanding experience. Thank you!

10/10 Excellent

Michele

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 mars 2024
Michele, we're thrilled to know you enjoyed your stay at Residence Inn Bakersfield. Your satisfying experience is exactly what we strive for. We hope to welcome you back again soon!

8/10 Bien

Laura

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PRO: Close to movies and shopping center. CON: Breakfast wasn't great. They ran out of food. No fruit or healthy options.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 26 févr. 2024
Laura, thank you for sharing your feedback on your stay. At the Residence Inn Bakersfield, we are renowned for being conveniently located near popular attractions. We are, however, disappointed to hear about your breakfast experience. We strive to ensure a variety of options are available, including health-conscious choices. Your experience has been noted and will certainly assist in our ongoing efforts to enhance our offerings. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.

10/10 Excellent

Anna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Continental breakfast was great!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2024
Anna, we're thrilled to hear that you enjoyed the continental breakfast at Residence Inn Bakersfield! Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to serving you again.

2/10 Horrible

Lucy

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I left hotel and checked into another hotel-- dirty
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 31 janv. 2024
Lucy, it's regrettable to learn that your stay didn't meet your expectations. We take cleanliness very seriously and your feedback indicates an area where we can improve. All of us here are committed to offering a pleasant stay and we hope for an opportunity to serve you better in the future.

10/10 Excellent

Jenny, Chula Vista

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The place is quiet, clean and comfortable. Staff are courteous.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 28 janv. 2024
Jenny, it's wonderful to hear how much you enjoyed your stay at Residence Inn Bakersfield. We're thrilled to know you found our hotel to be peaceful, spotless, and cozy. It's also great to hear our team members were polite and showed goodwill. We eagerly await your next visit.

10/10 Excellent

Jacqueline Ann

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 24 janv. 2024
Jacqueline, thank you for choosing to stay at the Residence Inn Bakersfield. We are delighted you had an enjoyable stay. Your high rating means the world to us and motivates our team members to continue delivering excellence in service. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 Excellent

Larry

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 18 janv. 2024
Larry,Thank you for choosing Residence Inn Bakersfield for your stay. We're thrilled to know you were satisfied with your experience and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 16 janv. 2024
Michael, thank you for your 5-star rating of Residence Inn Bakersfield. We're thrilled you had an excellent stay. Looking forward to serving you again on your next trip. Safe travels until then.

10/10 Excellent

Asia

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 13 janv. 2024
Asia, it is wonderful to hear you had a pleasant stay at Residence Inn Bakersfield. We truly appreciate your perfect score and our team hopes to have the opportunity to host you again in the future.

10/10 Excellent

Jennifer

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 8 janv. 2024
Thanks for the perfect rating, Jennifer!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Residence Inn Bakersfield.Have a wonderful day!

8/10 Bien

Emil

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 8 janv. 2024
Emil, it's heartening to hear that your stay at the Residence Inn Bakersfield met your expectations for the most part. We value your feedback and our team members are dedicated to continual improvement. We hope to have the chance to provide an even better stay next time.

10/10 Excellent

Jongwoo, Palo alto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good location
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 13 janv. 2024
Jongwoo, such a treat to read that you appreciated the location of Residence Inn Bakersfield. We love hearing our guests' favorite features and we're glad ours was beneficial to your stay. Looking forward to your return in the future.

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 févr. 2024
Thank you for choosing The Residence Inn by Marriott in Bakersfield!

10/10 Excellent

Debra

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is our 4th year staying at Residence Inn for Christmas and they continue to provide 5-star services all around. A shout out to Emma who is our favorite for her professionalism at the front desk. Thank you again for the wonderful stay and we will be seeing you again during the holiday at the end of next year.
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you for your nice words, I will be happy to share this review with Emma and our entire team. Once again thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Wilberg

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was very nice and friendly she gave me options on my room with a nice fireplace and free wood for the fireplace.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you for staying with us, I will be happy to share this with our team!

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Customer Service le 7 févr. 2024
Thank you for the fantastic rating, Sarah!It's outstanding you had such a wonderful experience at Residence Inn Bakersfield. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

10/10 Excellent

SUSAN

Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 Excellent

SUSAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable room. Property is older but well maintained and easy access to dining options and entertainment
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you Susan for choosing The Residence Inn Bakersfield! We are glad you had a great stay with us!

6/10 Satisfaisant

Kim

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Good side of highway 99. Pubes in bathroom. Drapes torn and one cigarette hole. Room appeared clean, smelled slightly of pet. Tub appeared to have slight ring. Shower head doesn't fire all holes. One glass had fruit juice debris. Ceiling above heater vent looked smokey. Value for price is acceptible but I will pay a little more for mych higher quality next time.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
I am really sorry to hear about your experience during your stay, I will share this message with our team leadership so they can take care of the problem.

10/10 Excellent

Larry, South Pasadena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The attendant at check-in was pleasant very helpful,
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jennifer le 2 janv. 2024
Thank you for choosing to stay with us! Hope next time you visit Bakersfield you choose us again!

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
Thank you, Richard, for the five out of five-star review.

10/10 Excellent

Asia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a great place to stay. It was very quiet and clean. We’ve stayed here in the past and we will stay again. Thank you.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
Thank you so much Asia and we appreciate your loyalty

6/10 Satisfaisant

Kazoua

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 26 oct. 2023
Thank you for the review of your stay with us Kazoua

10/10 Excellent

Graciela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 9 nov. 2023
So very happy to hear you enjoyed your stay with us Graciela

10/10 Excellent

Cynthia

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 26 oct. 2023
Thank you for the review Cynthia and very happy to see you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Carol

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management. le 12 oct. 2023
Thank you Carol for the 10 out of 10 review!

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were super helpful and friendly. They made it easy to communicate with them and they were very attentive.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
So very happy to hear you enjoyed your stay with us Cynthia.

10/10 Excellent

Miguel

Les points forts : Propreté et équipements
Very convenient and comfortable
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
Thank you Miguel for the 5 out of 5 star review.

10/10 Excellent

Shonterra

Everything was what I expected. Clean, quiet, comfortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
Very happy we were up to your expectations Shonterra.

4/10 Médiocre

Janice

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Managment. le 20 sept. 2023
I am sorry it seems as you did not enjoy your stay with us Janice. This is not our goal and I hope you let the front desk know so that we had an opportunity to fix or compensate for the inconvenience.

10/10 Excellent

Kimberly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent staff!
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Managment le 30 août 2023
Thank you for the five out of five review Kimberly

10/10 Excellent

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was a great last night on the road with a church group, we had been to Mexico and we had our last debrief meeting in the courtyard! The teens enjoyed the pool very much. Breakfast was outstanding!! Thank you!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Managment le 30 août 2023
So very happy the family enjoyed their stay with us. We look forward to your convention next year!!!

10/10 Excellent

Emily

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alina,greeting us every morning for breakfast,very attentive GREAT ATTITUDE! Everyone at the front desk was really helpful,and awesome customer service!
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 août 2023
So very happy you enjoyed our hospitality Emily

10/10 Excellent

Terilynn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Welcoming atmosphere
Stayed here multiple times they always remember me and greet me by name
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 août 2023
Yes we do Terilynn, we appreciate your loyalty.

2/10 Horrible

Ruben

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 août 2023
Sorry to see you did not enjoy your stay with us Ruben. I hope you shared your dislikes with the desk staff to give us an opportunity to fix your stay.

2/10 Horrible

Ashu Oyere, Colleyville

Not well maintained
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Managment le 5 juil. 2023
Sorry to see you did not enjoy your stay with us Ashu Oyere. That is something we never want, I hope you let the staff at the desk know how they could make it better.

10/10 Excellent

Carmen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
For many years this hotel has been our perfrence… just this time there wasn’t variety of fresh fruit.. just apples Othe observation is that homeless people come at night and create much noise and we had to experience a bad discussion betwen 2 this was arround 1:20 am woke us up felt very anxious.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Managment le 5 juil. 2023
I am so very sorry this happened during your stay with us. Never hesitate to call us at the desk so that we can send security that way to stop the situation immediately.

6/10 Satisfaisant

Brian

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Managment le 5 juil. 2023
Thank you for the review Brian.

8/10 Bien

caroline

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
breakfast was a disappointment
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 19 juin 2023
Thank you for the review Caroline

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Walking distance to many places to eat, area looks safe, price is great for what you get. Very quiet and HUGE rooms with refrigerator, kitchen, etc. Great pool, large area to sit in the shade, pickle ball court, etc.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 19 juin 2023
Very happy you enjoyed your stay with us William.

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice room, quiet, good location,
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Melissa Bailey le 6 juin 2023
Thank you so much for your feedback. We are so glad you enjoyed your stay with us. We can't wait to have you back again!

8/10 Bien

Mario

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Over all was good, only a little problem with the key system was not working and we have to call someone to open the door every time we get in.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Managment le 30 mai 2023
Thank you for the review Mario. The key situation has been a burden but glad to hear this did not affect you having a great stay with us.