Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
28 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Heni, France
8 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacuzzi dans votre chambre
Heni
10/10 Excellent
Danny, San Jose
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 27 mai 2024
Thank you for your feedback. We hope you will visit again next time you are in town.
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. We are happy to hear our staff is providing the level of service we strive for.
10/10 Excellent
Harry
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 16 mai 2024
Thank you for your feedback. We do strive to provide wonderful customer service and it helps being "off the beaten path" in this area to stand out. We hope you will come visit us next time you are in the area.
10/10 Excellent
Amanuel
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanuel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 15 mai 2024
Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again soon.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We look forward to you staying with us again.
10/10 Excellent
JANET, Marina Del Rey
Voyage en groupe
6 mai 2024
JANET
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. When you visit Avila again, we hope you will keep us in mind.
10/10 Excellent
Michelle, Bakersfield
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We are glad to know our staff is providing the outstanding customer service we strive for.
8/10 Bien
Mark
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We are in the middle of refreshing all of our rooms. The facility does follow state standards and is in fact non smoking facility. We unfortunately are unable to control guest's actions but we will stay vigilant on checking rooms.
10/10 Excellent
kanha
Voyage en couple
3 mai 2024
kanha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 4 mai 2024
Thank you for your feedback. We do understand how construction can impact a quiet vacation. We hope you will stay with us again when construction is over.
10/10 Excellent
Cole, Palmdale
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 27 avr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you will visit us next time you are in the area.
6/10 Satisfaisant
Joseph
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 26 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are currently doing a refresh to our rooms so we will be sure to pass this along to our creative team for the suggestion.
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are so glad to hear we are providing the customer service we strive for our customers. We would love for you to stay with us again.
10/10 Excellent
Joseph
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do hope you will join us again soon.
10/10 Excellent
Michelle, Fresno
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 24 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us. We do hope you will stay with us again in the future.
10/10 Excellent
Jana Trizna
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jana Trizna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 19 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do understand how construction can take away from a relaxing experience. We do hope you will stay with us again in the future on the weekend or after the construction is over to fully enjoy your vacation in the area.
6/10 Satisfaisant
Angela, Bakersfield
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 13 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are sorry to hear about the issue with your hot tub. I will check with my staff to see what issues may need to be resolved.
10/10 Excellent
Wendy
12 avr. 2024
Wendy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 4 mai 2024
Thank you for your feedback. We hope you will visit us again.
8/10 Bien
Kristine
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Kristine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 13 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
Kyle
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer-Rooms Division Manager le 12 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy our team can deliver the customer service we strive to provide. We hope you will stay with us again in the future.
10/10 Excellent
James, Peoria
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 13 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do hope you will come stay with us again in the future.
8/10 Bien
Dewayne
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dewayne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 12 avr. 2024
Thank you for your feedback. Unfortunately we are in a HOA area. Our facilities fee helps to cover HOA costs, our gourmet coffee, the wifi for guest use, and our bike rentals.
6/10 Satisfaisant
Karbo
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karbo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do want guests to enjoy their stay with us, is there anything you can share about your experience with our front desk team that we can address? If you would please let me know about your experience at jenni@avilavillageinn.com.
6/10 Satisfaisant
Catherine
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 4 avr. 2024
We do understand how fees can be unwelcoming. With our location we do happen to fall in an HOA so our facilities fee helps to cover HOA fees as well as the gourmet coffee, wifi for guests, and bicycles for guest use. We do appreciate getting any feedback from guests.
10/10 Excellent
Chelsea
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do strive to provide wonderful customer service to all our guests.
8/10 Bien
Anna
2 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Anna
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again in the future.
6/10 Satisfaisant
Jessica
30 mars 2024
Les points forts : Propreté
Jessica
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 31 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again when visiting our area.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 30 mars 2024
Thank you for your feedback. We do understand that construction can be unpleasant. We hope you will stay with us once the construction is over so you can enjoy your time in our area. Thank you for letting us know about the faucets in the bathroom. We will be taking a look to see what fixes may need to happen.
8/10 Bien
Alice
27 mars 2024
Alice
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 17 avr. 2024
Thank you for your feedback. We do hope you will stay with us again in the future.
6/10 Satisfaisant
Kap
25 mars 2024
Kap
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jennifer- Room Division Manager le 14 avr. 2024
Thank you for feedback. We hope you come to stay with us again.
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Divison Manager le 21 mars 2024
Thank you for your feedback. We strive to provide an inviting vacation to all our guests. We are glad our staff met the standards.
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en groupe, Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 31 mars 2024
Thank you for your feedback. We definitely agree this is a sleepy town area. Not far from anything but no big excitement to keep you awake while relaxing.
10/10 Excellent
Danilo
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danilo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 21 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again in the future.
10/10 Excellent
Diane
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jennifer- Rooms Division Manager le 17 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again in the future.
6/10 Satisfaisant
Charisma
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charisma
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Avila Village Inn Staff le 22 févr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy our staff was welcoming. We do apologize if anything may have been left in the room and will address maintaining a higher standard of cleanliness. We do hope you will come stay with us again in the future.
10/10 Excellent
Suzanna
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really nice people
Suzanna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 14 févr. 2024
Thank you Suzanna! Our staff works hard to make sure you get the relaxing trip you deserve! Thank you for staying, and we can wait to see you again.Wishing you the best,
10/10 Excellent
Stefani
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefani
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 14 févr. 2024
Thanks for the great review, Stephani! We look forward to seeing you next time!!Best Regards,
10/10 Excellent
Edward
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 14 févr. 2024
Thank you, Edward, for the excellent review! I'm happy to hear you enjoyed your stay with us!Looking forward to next time.
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 6 févr. 2024
Hi Elizabeth.Thank you for staying and taking the time to complete the review. The feedback always helps us improve.Best Regards,
4/10 Médiocre
Elizabeth
Voyage en couple
1 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Hi Elizabeth.I am sorry for the odor coming from the drain. I can assure you it is not sewage that you smell. Also, our staff is diligent in working to eliminate it.Thank you for sharing your thoughts. Wishing you a good week.
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Hello David.I am happy to hear you are enjoyed your stay with us. We are going to be going through a full remodel later this year, and will be attending to many things, including any touchup in the rooms.Wishing you the Best,
10/10 Excellent
Omar
27 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Thank you Omar! You will be hardpressed to find a more quiet location nearby! We look forward to your next visit.Best Regards,
10/10 Excellent
Tom
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tom
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Thanks for the great review, Tom! We look forward to seeing you again.Have a great week.
10/10 Excellent
Miraya
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miraya
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Hi Miraya,Thank you for staying with us and leaving a top notch review! I'm always happy to hear when someone enjoys their stay! We look forward to seeing you again.Best Wishes,
10/10 Excellent
Autry
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Autry
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Thank you Autry.I enjoyed meeting you when you stayed! Always happy to hear it was a good experience! We look forward to next time!Wishing you well,
10/10 Excellent
leticia
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
leticia
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Hi Leticia,I'm happy to hear you had such a good time while visiting the Avila Village Inn! Our goal is always to make sure you leave feeling relaxed and refreshed. We lookforward to welcoming you again!Best Wishes,
10/10 Excellent
Rene
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rene
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Hello Rene,Thanks for the 10/10! Please come see us again soon!Wishing you the best,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Hello,I'm happy to hear your room was clean, but I am sorry to hear that you experienced so many other concerns. Each of those things will be addressed right away. I apprecaite you bringing them to our attention.Thank you for staying,
10/10 Excellent
Amy
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Matt Classen - Rooms Division Manager le 1 févr. 2024
Thank you Amy! It's alwasy nice to hear of such a good relaxing stay! I love the fact that you can jump on your bike, or walk, right into town. We look forward to your next visit.