Avis sur The Avalon Hotel on Catalina Island
The Avalon Hotel on Catalina Island
124 Whittley, Avalon, CA
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Evelyn le 6 mai 2024
Dear Joeeddie, Thank you for the review you have left us. We are happy to know that you enjoyed your stay with us as well as our hotel property as well. Thank you for bringing up the situation to our attention. We sincerely apologize and understand your frustration. Please feel free to contact the hotel directly to further discuss this matter if you feel it's needed. We are always open to finding solutions and hearing our guest.Thank you, Evelyn Cano - Front Desk Operations
10/10 Excellent
Vincent
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Wendy Cav le 30 janv. 2024
Hello Vincent, thank you for your 5 out of 5 rating! We are so happy you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Laurie
2 déc. 2023
Laurie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Wendy Cav le 11 déc. 2023
Hi Laurie! Thank you so very much for your 10 out of 10 rating! We are so glad you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon! Happy Holidays!
10/10 Excellent
Troy
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Troy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Wendy Cav le 28 nov. 2023
Thank you Troy for your great review! We are so happy you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon. HAPPY HOLIDAYS!
10/10 Excellent
Kimberly
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Wendy Cav le 16 nov. 2023
Thank you Kimberly for you wonderful review. We are so happy you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
RBrendan
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RBrendan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Wendy Cav le 12 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave a 10 out of 10 review. We are so glad you enjoyed your stay and we look forward to hosting you again!
10/10 Excellent
Nora
17 août 2023
Nora
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Wendy Cav le 11 sept. 2023
Thank you, Nora for taking the time to leave us a Five-Star review. We appreciate you and are so glad you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Gerald
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerald
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Wendy Cav le 18 août 2023
Thank you, Gerald for taking the time to leave us a great review! We are glad you enjoyed your breakfast.in our beautiful koi garden! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Youmi
8 juin 2023
Les points forts : Propreté
Youmi
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de ~Shane - concierge le 10 juin 2023
Youmi, thanks for your stay at The Avalon Hotel and your high marks. We look forward to your return.
10/10 Excellent
Jesus
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jesus
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Wendy Cav le 17 mai 2023
Hello Jesus - Thank you so much for for your 10 out of 10 rating. We are so happy you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
12 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de ~Shane - concierge le 12 mai 2023
David, thanks for taking a moment to rate and review your stay at The Avalon Hotel. We appreciate you highlighting our convenient location and our rooftop deck that has a commanding view of Avalon Harbor and the surrounding mountains. Hope you will call us to schedule your return visit.
10/10 Excellent
James
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Wendy Cav le 7 mai 2023
Thank you James for your 10 out of 10 review! We are so glad you enjoyed your stay with us, it was a pleasure having you here. Come see us again soon,
10/10 Excellent
Stacey
13 avr. 2023
Stacey
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de ~Shane - concierge le 14 avr. 2023
Stacey, thanks for the high marks.
10/10 Excellent
Thomas
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Wendy Cav le 12 avr. 2023
Good Afternoon Thomas. Thank you for your 10 of 10 review. We are so delighted that you enjoyed your stay with us. We hope you get a chance to visit us again soon.
10/10 Excellent
LOUIS
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LOUIS
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de ~Shane - concierge le 8 avr. 2023
Thanks Louis for the high marks and recommendation. Hope to see you back with us soon.
10/10 Excellent
Robert
3 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Look no further stay here!
Robert
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de ~Shane - concierge le 4 mars 2023
Robert, thanks for taking the time to write a review and highlight our special features. We remember your visit and are glad we could make it a little extra special celebration of her birthday. We hope you will make us a regular tradition.
10/10 Excellent
Kasey
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kasey
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Wendy C., Innkeeper le 3 févr. 2023
Good Morning Kasey, Thank you for your 10 out of 10 rating. We are so happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Keith, Oceanside
Voyage en famille
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Réponse de Wendy Cav, Innkeeper le 10 janv. 2023
Hello Keith - Thank you so much for your excellent review. We are so happy we could help with the "Tie". It was a pleasure having you as guest. We hope to see you again soon! Happy New Year!
10/10 Excellent
BLAKE
Voyage en couple
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BLAKE
Réponse de Concierge Shane le 15 déc. 2022
Blake, thank you for the highest rating and we hope you will recommend us to friends and family. Look forward to your return visit.
6/10 Satisfaisant
Elizabeth
Voyage en couple
4 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Wendy Cav le 4 oct. 2022
Thank you Elizabeth for your thoughts and review. We do always try our best to have a pleasing continental breakfast and we are sorry you did not enjoy it. We do not have a kitchen. Our pastries are delivered fresh daily from the local bakery. Being on the island we do not always have a lot of options. Thank you for staying with us, we do hope to see you again.
10/10 Excellent
Klaus
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Experience
Klaus
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Shane - concierge le 27 août 2022
Klaus, thank you for your outstanding rating and comments that highlight the advantages of our property over others on the island. We look forward to your return visit.
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Shane the concierge le 30 juil. 2022
Eric, thank you for the highest rating possible on Expedia's travel sites. Glad you enjoyed the benefits of our many notable features. Hope you will join us again in the future.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en couple
22 juil. 2022
Les points forts : Équipements
Dawn
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de ~Shane - concierge le 24 juil. 2022
Thanks Dawn for taking the time to leave feedback. We will take your suggestion under advisement.
10/10 Excellent
Vernon
12 juin 2022
Vernon
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Joe
Voyage en couple
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Shane - concierge le 10 mars 2022
Joe, thanks for taking the time to leave feedback. Sorry you missed our sign, right next to the stairs that lead up from street level to our lobby. And since you pose the question about breakfast during inclement weather, on those days we set up our extended, continental breakfast with many choices in our cozy lobby and provide breakfast trays to take your food back to your room. But I would hazard a guess that less than 5% of our mornings on our beautiful island warrant that exception. Come join us again and thanks for spreading the word.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en couple
27 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de kim le 1 mars 2022
Thank you Elizabeth for the review we appreciate you giving us such high ratings. Its nice to know that everything was good. The staff thanks you. Come back and see us again.
10/10 Excellent
Tylin
Voyage en couple
16 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tylin
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de kim le 23 févr. 2022
Dear Tylin , Thank you for posting a review on The Avalon Hotel. We really appreciate you sharing your thoughts. The staff works really hard to make sure all our guest enjoy their stay. Look forward in seeing you soon again! Thank you, Kim
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en couple
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de ~Shane - concierge le 27 janv. 2022
Stacey, thank you for taking time to rate us with highest marks. We would love to host you again.
8/10 Bien
Cindy
Voyage en couple
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de ~Shane - concierge le 1 janv. 2022
Thank you Cindy for the positive feedback. We agree, the 360 degree view of Avalon canyon and harbor with the iconic Avalon Casino Theater/Ballroom on the edge of the bay is hard to beat.
10/10 Excellent
Sheri
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Avalon
Sheri
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Shane - concierge le 4 nov. 2021
Sheri, thanks for recognizing our excellent staff who strive to make every stay a memorable one.
10/10 Excellent
Carol
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Carol
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Shane - concierge le 4 nov. 2021
Carol, thanks for the highest marks. We look forward to your return.
8/10 Bien
Benjamin Wayne
Voyage en couple
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin Wayne
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Shane - concierge le 4 nov. 2021
Thank you, Benjamin. We pride ourselves on superlative customer service.
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
15 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Shane - concierged le 17 oct. 2021
Thank you for your stay with us and kind review.
10/10 Excellent
maureen
Voyage en couple
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
maureen
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de TA le 28 sept. 2021
Hi Maureen
Thank you for your nice feedback !
We are looking forward to welcoming you here at The Avalon Hotel again soon
The Innkeepers
10/10 Excellent
Barry
Voyage en couple
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de TA le 28 sept. 2021
Hi Barry
Thank you for your nice feedback ! Yes our rooftop is a top notch one that we all love !
Have a great day and we are looking forward to welcoming you again soon
The Innkeepers
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Shane - concierge of The Avalon Hotel le 20 août 2021
Thank you for Expedia's highest rating. We hope you will share your experience with friends and family.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de ~Shane le 5 août 2021
Thank you for the outstanding review. We pride ourselves on our comfortable, well maintained facility and exemplary customer service. Thanks for recognizing our efforts and for choosing us for your island vacation.
2/10 Horrible
Larry
19 juil. 2021
Larry
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Shane - concierge le 3 juil. 2021
Thank you for your positive observations and feedback. We feature Supple-Pedic mattresses with pressure relief material made by Strobel.com. Majority of our guests rave about these responsive mattresses but, of course, mattress preference is very subjective.
10/10 Excellent
James
24 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Shane - concierge le 3 juil. 2021
James, thanks for great review that points out our outstanding features and service. We look forward to many return visits.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Shane - concierge le 3 juil. 2021
Thank you for your kind evaluation.
10/10 Excellent
Nicole
6 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend
Nicole
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Shane - concierge le 10 juin 2021
Nicole,
Thanks for your lovely review that highlights why The Avalon Hotel consistently remains among one of the top five hotels for Catalina Island.
8/10 Bien
Nanci
28 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Welcoming and lovely hotel.
Nanci
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de ~Shane le 30 mai 2021
Nanci, thank you for highlighting positive aspects of your stay. Your observation of noise by other guests of nearby hotels are beyond our control and not typical of our otherwise quiet street. We hope it does not preclude you from visiting in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de ~Shane le 30 mai 2021
Many guests comment on our koi pond that sets the mood in our private garden patio. Thanks for the kind comment.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de ~Shane le 30 mai 2021
Thanks for highest rating!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Shane - concierge le 8 mai 2021
Thank you for your highest marks making The Avalon Hotel one of the best rated lodging options on Catalina Island.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2021
Réponse de Shane - concierge le 8 mai 2021
Thanks for your kind comments that point out our unique and beautiful hotel has one of the best views of the ocean in Avalon CA. We look forward to your return visit.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de ~Shane - concierge for The Avalon Hotel le 17 avr. 2021
Thank you for your review and giving us the highest possible rating. We appreciate your affirmation of our staff and the care we take to make memorable experiences.
10/10 Excellent
Jack
13 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avalon Hotel
Jack
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de ~Shane le 17 avr. 2021
Thanks Jack for your great comments and giving us the highest rating for our hotel. We think the rooftop view is pretty great too.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de ~Shane le 13 avr. 2021
Thanks for rating your stay at The Avalon Hotel.