Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de East Austin Hotel Management le 22 mai 2024
Laura, we're very sorry if your expectations were not met during your recent visit. Any feedback on how we could have made your stay a 5/5 is very much appreciated.
10/10 Excellent
Courtney
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Courtney
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you for staying with us Courtney! We are so happy to hear that you had a great stay and look forward to the opportunity to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Russell
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thanks for staying with us Russell! We hope we get the opportunity to host you again soon!
8/10 Bien
Veronica
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Thank you for staying with us Veronica! We hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Kevin
3 mai 2024
Kevin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 5 mai 2024
Thank you so much for staying with us, Kevin!
6/10 Satisfaisant
Grace
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grace
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management Team le 27 avr. 2024
Thank you for staying with us, Grace. We sincerely apologies if your time with us did not live up to expectations, and we'd relish an opportunity to make your next stay a 10/10 experience.
4/10 Médiocre
Jeremy
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Hello Jeremy, although a portion of the hotel is set up with shared bathroom facilities, we are not a hostel. All details pertaining to the Cabin room setup are listed online, and we are sorry to hear that this was not ideal for you. Our team is always happy to look into standard room availability if made aware of any issues. We hope that you can enjoy a future stay in one of our standard rooms!
2/10 Horrible
Janeen
22 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janeen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 23 avr. 2024
Hi Janeen, although a portion of the hotel is set up with shared bathroom facilities, we are not a hostel. All details pertaining to the Cabin room setup are listed online, and we are sorry to hear that this was not the ideal setup for you. Our team is always happy to look into standard room availability if made aware of any issues. We hope that you can enjoy a future stay in one of our standard rooms!
10/10 Excellent
Megan
21 avr. 2024
Megan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management Team le 13 mai 2024
Thank you so much for staying with us, Megan! We hope we'll see you again in the future!
10/10 Excellent
Kelly
Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management Team le 19 avr. 2024
Hi Kelly, we're thrilled to hear you enjoyed your time staying with us. We hope to see you again in the future!
8/10 Bien
Rahul
15 avr. 2024
Rahul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management Team le 5 mai 2024
Thank you so much for staying with us, Rahul!
10/10 Excellent
Stuart
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management Team le 16 avr. 2024
We're thrilled you enjoyed your time with us! We'd love to see you again in the future!
10/10 Excellent
Nancy
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management Team le 11 avr. 2024
We're so glad you enjoyed the neighborhood and pool! We hope to see you again!
6/10 Satisfaisant
Tyne
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotle Management Team le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us! Any feedback to improve the quality of your next stay is appreciated!
10/10 Excellent
Kimberly
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Thank you for staying with us Kimberly!
6/10 Satisfaisant
Jaime
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Jaime
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2024
Jaime, we regret to learn that your recent stay did not fully meet your expectations. While our online listings fully outline the details of our Cabin rooms, we are sorry if there was any oversight during your booking process. We acknowledge that this particular setup may not cater to every guest preference, and we are always happy to offer any available alternative accommodations within our property to better suit your needs. We'd like to note that the majority of our rooms feature the conventional setup, complete with the en-suite bathroom, and we would be happy to assist you in securing a room that aligns more closely with your preferences during any future visits.
10/10 Excellent
Sydney
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sydney
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management Team le 30 mars 2024
Thank you for staying with us! We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
gary
Voyage en groupe
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management Team le 28 mars 2024
Thanks so much for staying with us, Gary! We're grateful for your repeat business!
6/10 Satisfaisant
Frederick
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frederick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 27 mars 2024
Frederick, we sincerely regret to learn that your expectations were not fully met upon your recent check in. Although all online listings for our Cabin rooms outline the room details, we apologize if this wasn't made clear at the time of your booking. We'd like to note that most of the rooms on our property do feature the conventional setup complete with the en-suite bathroom. While we strive to accommodate alternative arrangements within our property whenever possible, due to full occupancy, we were unable to offer this option during this visit. We hope we can better meet your expectations in the future in one of our standard rooms!
10/10 Excellent
John
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 27 mars 2024
Thank you for staying with us John! We hope to welcome you again in the near future.
10/10 Excellent
Jordan
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management Team le 25 mars 2024
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
John
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management Team le 22 mars 2024
We're so glad you enjoyed staying with us, hopefully we'll see you again in the future!
10/10 Excellent
Emily
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management Team le 15 mars 2024
We're so glad you enjoyed staying with us!
10/10 Excellent
Sabrina
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management Team le 13 mars 2024
We're so glad you enjoyed staying with us! We hope to see you again!
8/10 Bien
ANA
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management Team le 13 mars 2024
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Nancy
Voyage en groupe
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 7 mars 2024
Thank you so much for staying with us!
10/10 Excellent
Matthew
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 28 févr. 2024
Thank you for staying with us Matthew! We hope to see you again!
4/10 Médiocre
Frank
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de East Austin Hotel Team le 28 févr. 2024
Hi Frank, thank you for staying with us and for sharing your feedback. Although the details regarding the Cabin room setup are listed on all booking sites, we are sorry if it was missed at the time of your booking. The majority of the hotel has rooms with the en-suite bathroom, and we hope you give those rooms a shot in the future!
6/10 Satisfaisant
James
Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de East Austin Hotel Team le 28 févr. 2024
Hi James, thank you for staying with us! We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We regret not having the chance to address and rectify any concerns during your stay. However, we remain committed to providing exceptional service and hope that you may consider giving us another opportunity in the future. Your feedback is highly valuable to us, and we would appreciate any additional information you may wish to share regarding the issues you encountered during your stay. This will assist us in further enhancing our services.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 21 févr. 2024
Thank you so much for staying with us!
4/10 Médiocre
Logan
19 févr. 2024
Logan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 20 mars 2024
Thank you for staying with us. We're very sorry we were not able to live up to your expectations. Any feedback on how we could have made your stay a 5/5 is very much appreciated.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 21 févr. 2024
Thanks so much for staying with us, Robert!
8/10 Bien
Diego
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ava le 18 févr. 2024
We are glad to hear that your enjoyed our location, Diego! I hope you can stay with us again soon.
6/10 Satisfaisant
Linda
15 févr. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Staff's main character energy was too much.
Linda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de East Austin Hotel Team le 22 févr. 2024
Thanks for the feedback!
10/10 Excellent
Bryan
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 14 févr. 2024
Thanks for staying with us Bryan!
8/10 Bien
Hanson
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great, except for parking
Hanson
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 14 févr. 2024
We're so glad you enjoyed staying with us! Parking is unfortunately at a premium here in downtown Austin!
10/10 Excellent
Justin
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Justin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 13 févr. 2024
Thank you for staying with us Justin! We hope to see you again!
8/10 Bien
Harold
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay
Harold
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 10 févr. 2024
Thank you for staying with us, Harold!
10/10 Excellent
George
5 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 7 févr. 2024
Hi Georege, we're so happy you enjoyed staying with us. We hope to see you again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management Team le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us, we'd relish a future opportunity to make your stay a perfect 10/10!
10/10 Excellent
Sharon
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly staff, great breakfast, walkable.
Sharon
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ava le 2 févr. 2024
We are so glad that you enjoyed your stay and we will look forward to you staying with us again soon!
8/10 Bien
Miri
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miri
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 31 janv. 2024
Hi Miri,We're glad you enjoyed the neighborhood and we appreciate your feedback! We'd love an opportunity to serve you again and earn those 5 stars!
10/10 Excellent
Kathye
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathye
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 27 janv. 2024
Hi Kathye!We're so glad you enjoyed staying with us, we hope to see you again!
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Adorable
Maria
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 22 janv. 2024
Hi Maria,We're so glad you enjoyed the atmosphere and facilities. Thank you for the helpful feedback, we take every opportunity to improve the quality of our service.
10/10 Excellent
Shaun
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shaun
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 22 janv. 2024
Thank you so much for staying with us Shaun! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Richard
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cute, Quaint and Vintage Look & Feel Hotel
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 22 janv. 2024
Hi! We're thrilled to hear you enjoyed our room features and amenities. Thank you so much for staying with us, we hope to see you again!
8/10 Bien
Anna
Voyage en groupe
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 12 janv. 2024
Thank you for staying with us, Anna! We hope to see you again.
10/10 Excellent
Rashith
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rashith
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management Team le 15 janv. 2024
We're very glad you enjoyed staying with us Rashith! We hope to see you again.
4/10 Médiocre
William
6 janv. 2024
Les points faibles : Propreté
It’s ok. Not good value.
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de East Austin Hotel Management le 8 janv. 2024
William, we sincerely apologize for any dissatisfaction you may have experienced during your recent stay, and we deeply regret that we did not have the opportunity to address and rectify your concerns during your time here. It is important to note that paid parking is a customary practice in the city of Austin, and our pricing structure is designed to remain competitive within the local market. We understand the impact that such fees may have had on your overall experience, and we genuinely apologize for any inconvenience caused. We are always happy to recommend alternative options. We appreciate your feedback and hope you choose to give us another chance in the future!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
better branding than experience
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de East Austin Hotel Management le 8 janv. 2024
We sincerely apologize for any dissatisfaction you may have experienced during your recent stay, and we deeply regret that we did not have the opportunity to address and rectify your concerns. Upon reviewing our records, we have not identified a rate of 200 per night, and we are committed to investigating this discrepancy to ensure accuracy in our billing. We have reached out directly to address this. Although paid parking is a customary practice in the city of Austin, and our pricing structure is designed to remain competitive within the local market, we are sorry for any negative impact this may have had on your overall experience. We highly value your feedback, and we are eager to resolve any discrepancies to uphold the standard of service we strive to maintain. We look forward to the possibility of restoring your confidence in our services!