Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
ever
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 mai 2024
ever
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 22 mai 2024
Thank you for your patronage. As a brand standard, the complimentary breakfast has set hours. There are other venues that do serve breakfast beginning at 3am in the area. Thank you and travel brilliantly.
10/10 Excellent
Jerry
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ken H. le 19 mai 2024
Thank you for staying with us. Travel brilliantly!
8/10 Bien
Jamie
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 15 mai 2024
Thank you for staying with us, travel brilliantly!
10/10 Excellent
Karyn, Austin
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 15 mai 2024
Thank you for staying with us. Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Jorge
12 mai 2024
Jorge
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 13 mai 2024
Hello, we did not receive any complaints of insects during your stay. Please contact the front desk as we may get to the bottom of this issue.
8/10 Bien
Jorge
Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jorge
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 10 mai 2024
Thank you for staying with us, and I do apologize about the outside noise. Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Mason
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mason
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 6 mai 2024
Thank you for staying with us. Travel Safely
2/10 Horrible
Timothy
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 6 mai 2024
I am sorry your stay wasn't up to expectations. Please feel free to contact the hotel to speak with the General Manager concerning your stay.
10/10 Excellent
Antwan
3 mai 2024
Antwan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 23 mai 2024
Thank you for staying with us. Travel Brilliantly!
8/10 Bien
Christian
Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 2 mai 2024
Thank you for your feedback. Travel Brilliantly!
2/10 Horrible
Adriana
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 29 avr. 2024
Hello, I am so sorry to hear about your experience. This is not what we want our guests to experience. I do show that the incidental hold was returned and there is an approval number linked to the return as well. Please contact the hotel directly and ask to speak to the GM for further clarification. We hope you travel safely!
4/10 Médiocre
Patricia
28 avr. 2024
Patricia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 29 avr. 2024
I apologize for the turnout of your stay. We had our extermination team inspect and treat the room. Thank you for bringing this to our attention Take care and travel brilliantly.
8/10 Bien
jose
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for the kind words. Safe travels!
2/10 Horrible
Tina
20 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 21 avr. 2024
Thank you for staying with us. Please contact the hotel to speak with the GM about your stay.
8/10 Bien
Hilda, Rockwood
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilda
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us. Travel safely.
8/10 Bien
John
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us. Please contact the hotel for any further assistance if needed.,
2/10 Horrible
william
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us. The card from expedia was not on your original reservation. However that issue was fixed when brought to our attention. I understand this can make you have negative thoughts and opinions of the hotel. We do hope you travel safely.
8/10 Bien
Daniel
Voyage en groupe
13 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for staying with us. Travel Brilliantly!
8/10 Bien
tony
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tony
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for staying with us. Travel Brilliantly!
6/10 Satisfaisant
tariq
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté
tariq
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for your feedback. Travel Brilliantly!
6/10 Satisfaisant
Stella, Butler
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stella
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback, Please contact the hotel directly to discuss further if needed.
10/10 Excellent
Tj
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tj
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 6 avr. 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Bill
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bill
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 6 avr. 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
VICTOR MANUEL
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
VICTOR MANUEL
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
louise
1 avr. 2024
louise
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us! We truly appreciate it! Travel Brilliantly!!
10/10 Excellent
Lawrence
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 29 mars 2024
Thank you so much for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Monica
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 28 mars 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
6/10 Satisfaisant
Jose Marie
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Marie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 25 mars 2024
Thank you for visiting. Travel Brilliantly.
2/10 Horrible
Monica
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Monica
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 25 mars 2024
Thank you for visiting. Travel Brilliantly.
10/10 Excellent
Arkean
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arkean
Réponse de Ken H. , General Manager le 22 mars 2024
Thank you so much for the kind words! I will pass on to the staff and we look forward to seeing you again!
6/10 Satisfaisant
Elena
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté
Elena
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback. The ice machine is wildly popular and does take some time to refill once empty. I apologize if you were led to feel a different way.
10/10 Excellent
Alberto
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 17 mars 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Joe
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 17 mars 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Hector
13 mars 2024
Hector
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Breck, Satellite Beach
Voyage d’affaires
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breck
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 12 mars 2024
Thank you for staying with us! Travel Briliantly!
6/10 Satisfaisant
Kimberly
11 mars 2024
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 11 mars 2024
Thank you for staying with us, we hope you travel well.
10/10 Excellent
Yanal
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yanal
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 12 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your patronage! Travel Brilliantly!
8/10 Bien
Omar
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 11 mars 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
2/10 Horrible
Star
10 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Star
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 11 mars 2024
I am sorry to hear your stay wasn't up to expectations. Please feel free to contact the hotel GM directly.
2/10 Horrible
David
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 10 mars 2024
We apologize your stay wasn't up to standards. Please contact the hotel GM if you would like to discuss.
8/10 Bien
Claudia, Hidalgo
Voyage en couple
7 mars 2024
Claudia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ken H. , General Manager le 7 mars 2024
Thank you for staying. Travel Brilliantly!
8/10 Bien
Juan
2 mars 2024
Juan
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 22 mars 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
6/10 Satisfaisant
Ross
1 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ross
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 1 mars 2024
Thank you for your feedback. We will address the items mentioned. Travel Brilliantly!
10/10 Excellent
Wesley
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wesley
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 25 févr. 2024
Thank you for staying with us! Travel Brilliantly!
4/10 Médiocre
tariq
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
tariq
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 25 févr. 2024
I'm sorry you had issues with the hot water. Did my staff move you rooms upon notification? Please contact the hotel and ask for me so I may address this correctly.
8/10 Bien
John
24 févr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 24 févr. 2024
Thank you for staying with us. I apologize for the noise from the parking lot. We do ask our guests to be courteous at all times. Thank you for bringing this to our attention.
2/10 Horrible
Greg
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 25 févr. 2024
Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Vinka
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vinka
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 20 févr. 2024
I want to apologize for the shortage of items. Unfortunately we do have some guests that take a huge abundance of the food at one time. This does create a shortage of food at times. Other than that I do hope your stay was pleasant and we wish you safe travels.
8/10 Bien
Armando
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armando
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ken H. , General Manager le 21 févr. 2024
Thank you for staying with us. Happy travels!