Avis
6,6
6,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
19 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Avi Mandle le 24 août 2023
Dear Guillaume,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
Mark
27 juil. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Avi Mandle le 4 août 2023
Dear Mark,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
8/10 Bien
Sonia
26 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonia
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Avi Mandle le 4 août 2023
Dear Sonia,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Marjolaine
14 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marjolaine
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Avi Mandle le 18 juil. 2023
Dear Marjolaine,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ok sans plus
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Avi Mandle le 6 sept. 2022
Dear Sir/Madam,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
4/10 Médiocre
PASCAL
24 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PÉNIBLE DE A a Z
PASCAL
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
francine
5 août 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
francine
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Avi Mandle le 5 août 2022
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feed back. We appreciate for your time and thank you for staying with us.
8/10 Bien
chantal
Voyage en famille
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfaite
chantal
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Avi Mandle le 5 août 2022
Dear Chantal,
Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
Alain
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Avi Mandle le 2 août 2022
Dear Alain,
Thank you for staying with us. We appreciate for your business and look forward to see you in near future.
6/10 Satisfaisant
Brigitte
28 juil. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Atlantic City
Brigitte
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Avi Mandle le 29 juil. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
8/10 Bien
carole
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Allure generale vieillot mais chambre ok
carole
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Avi Mandle le 29 juil. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for staying with us. WE appreciate for your business.
10/10 Excellent
ishtar
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ishtar
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Erika
26 mai 2024
Erika
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Luis
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 21 mai 2024
Dear Luis,Thanks for your feed back. Our record shows that you did not spend a night. You request for cancellation and we did. Your complaint is not valid. Thank you.
8/10 Bien
Rosa
Voyage en famille, Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 20 mai 2024
Dear Rosa,Thank you for staying with us. We appreciate for your business and look forward to see you in near future.
8/10 Bien
Judy
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 20 mai 2024
Dear Judy,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Chantale
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantale
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 20 mai 2024
Dear Chantale,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
8/10 Bien
Gohar, Pabbi - kpk
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gohar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 16 mai 2024
Dear Gohar, Thank you for staying with us. We appreciate for your business and look forward to see you in near future.
2/10 Horrible
Yesenia
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yesenia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 16 mai 2024
Dear Yesenia,Thanks for your feed back. We appreciate for your time. We do not know what went wrong. We will fix the issue and thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Messiah, Trenton
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Messiah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 16 mai 2024
Dear Messiah,Thank you for staying with us. We appreciate for your business
10/10 Excellent
Alan
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Avi Mandle le 16 mai 2024
Dear Alan,Thank you for staying with us. We appreciate for your business and we look forward to see you in near future.
2/10 Horrible
Angelica
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 7 mai 2024
Dear Madam, Thank you for the feed back. We appreciate for your time. Disagree with your comments. If you think this was not the right hotel for your stay, then why did u stay. If you had ask for cancellation, we will be happy to cancel your reservation. Our housekeeping staff do the best cleaning and on daily basis check the rooms. We are sorry that you are disappointed but why u have to write all this nonsense. Thank u for staying with us and we appreciate for your business.
8/10 Bien
jarvis
5 mai 2024
jarvis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 7 mai 2024
Dear Jarvis,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
2/10 Horrible
Amy
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 7 mai 2024
Dear Amy,Thank you for your feed back. We appreciate for your time. We are sorry to hear that you are unhappy. Please accept my sincere apology. As per our records, you have book SMOKING room and smoking room will have some smoke smell. Regarding the other issue, we will check it out with our housekeeping staff. Again, we are sorry for your inconvenience and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
Sonia
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Avi Mandle le 7 mai 2024
Dear Sonia,Thank you letting us know. We will fix the issue. Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Gwendolyn
3 mai 2024
Gwendolyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 20 mai 2024
Dear Gwendolyn,Thank you for taking the time to bring this issue to my attention. We are sorry to hear that you are unhappy. We will find out, what went wrong . Please accept my apologies for your inconvenience. Again, thank you for your time and we appreciate for your business.
8/10 Bien
Sheanee
1 mai 2024
Sheanee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
denise
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
denise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 29 avr. 2024
Dear Denise,Thanks for your feed back. We appreciate for your time. We are sorry to hear that, you are unhappy. Please accept my sincere apologies. The rooms was kept clean for you and it was inspected by our housekeeping staff. All rooms are renovated with floors, furniture, drapes lamps. Again, we will work hard to fix the issues and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Kristen
28 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 29 avr. 2024
Dear Kristen,Thanks for letting us know. Parking is free and limited but we do have off site parking, which is also free. Regarding the Atlantic City area, we have no comments. Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Daisy, Hopelawn
Voyage en couple
27 avr. 2024
Daisy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 29 avr. 2024
Dear Daisy,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Jose
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 22 avr. 2024
Dear Jose,Thank you for your feed back. As per your reservation, you have reserved SMOKING ROOM and smoking room will have some cigarette smell. We are sorry for your inconvenience and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Brooke
21 avr. 2024
Brooke
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 16 mai 2024
Dear Brooke,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
2/10 Horrible
Christopher
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 22 avr. 2024
Dear Sir,Thank you for the feed back. We appreciate for your time. As per our records, you have stayed multi-pal time and we never come across any issues. I really do not know, what went wrong this time. We will work hard to fix the issue and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
4/10 Médiocre
Dan
14 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 16 avr. 2024
Dear Dan,Thanks for your feed back. We will work hard to fix the issues and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
2/10 Horrible
yermin
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yermin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 15 avr. 2024
Dear Yermin,Thank you for your feed back. We appreciate for your time. We are very sorry that you are unhappy. Please accept my sincere apology. The room was kept clean for you and we really do not know what was the issue. Again, we are sorry for your inconvenience and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Terrill, Seaford
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Terrill
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 9 avr. 2024
Dear Terrill,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
Jose
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 9 avr. 2024
Dear Jose,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
8/10 Bien
Tracey
8 avr. 2024
Tracey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 22 avr. 2024
Dear Tracey,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
2/10 Horrible
Tamika
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamika
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Avi Mandle le 18 avr. 2024
Dear Tamika,Thank you for taking the time to bring this issue to my attention. We are sorry that you are unhappy. Please accept my sincere apologies for disappointing level of service you received during your stay. The rooms was inspected and kept clean for you. We will work hard to fix the issue and again, we are very sorry for your inconvenience and thank you for staying with us. We appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Sylvie
Voyage en groupe
1 avr. 2024
Sylvie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 5 avr. 2024
Dear Syllvia,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
8/10 Bien
Byron
29 mars 2024
Byron
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 22 avr. 2024
Dear Byron,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
Melissa
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 29 mars 2024
Dear Melissa,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
8/10 Bien
Kasandra
24 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kasandra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 26 mars 2024
Dear Kasandra,We thank you for your feed back. We are sorry to hear that about some issues. We will work hard to fix the issue. Thank you for staying with us. We appreciate for your time and thank you for your business.
10/10 Excellent
Irina
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 26 mars 2024
Dear Irina,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
luisa
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
luisa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 26 mars 2024
Dear Luisa,Thank you for staying with us. We appreciate for your business.
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 19 mars 2024
Dear Jessica,Thank you for your feed back.We appreciate for your time. WE are sorry to hear that you are not happy and said no no. I really do not know, what happened but we will work hard on your issues and thank you for staying with us. We really appreciate for your business.
6/10 Satisfaisant
Meredith
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Meredith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 19 mars 2024
Dear Meredith,Thank you for staying with us. We appreciate for your business and look forward to see you in near future.
8/10 Bien
Derrick, Philadelphia
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Derrick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 20 mars 2024
Dear Derrick,Thank you for your feed back. We appreciate for your time. Well the property is old but all rooms are renovated with new floor,furniture,Beds and drapes. We are doing our best to satisfy our guest. Again, thank you for staying with us and we appreciate for your business.
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 14 mars 2024
Dear Lisa, Thank you for staying with us. WE appreciate for your business.
4/10 Médiocre
Rose
9 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rose
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Avi Mandle le 9 mars 2024
Dear Rose,Thank you for your feed back. We appreciate for your time. We will work on your complaint. Thank you for staying with us and we appreciate for your business.