Avis sur OYO Hotel I-20 Decatur, East Atlanta
OYO Hotel I-20 Decatur, East Atlanta
2941 Ember Dr, Decatur, GA
Avis
3,8
4,4/10
Propreté
4,0/10
Personnel et service
2,0/10
Équipements
3,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lisa le 5 mai 2024
Hi, Rodjni! Thanks a lot for staying with us. So glad to know you liked our services. Keep this love coming :) Regards, Lisa
10/10 Excellent
Corey
15 janv. 2024
Corey
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 7 mai 2024
Thanks for the positive rating, Corey! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah.
6/10 Satisfaisant
Robert
14 déc. 2023
Robert
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de A le 7 mai 2024
Hi, Robert! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Robert
23 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Maria le 22 janv. 2024
Hi, Robert! We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Maria
2/10 Horrible
Emily
Voyage en couple
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ammy le 7 mai 2024
Hi, Emily! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.
2/10 Horrible
Kayla
27 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Lisa le 8 avr. 2024
Hi, Kayla! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Christian
3 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Joey le 12 sept. 2023
Apologies for the inconvenience caused, Christian! We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
2/10 Horrible
Mister
Voyage d’affaires
23 juin 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mister
Réponse de Noah le 5 juil. 2023
We are extremely sorry to know this, Mister! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah
2/10 Horrible
Crystal
10 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Crystal
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Rosy le 21 juin 2023
Sorry for the inconvenience, Crystal! We understand that we have not been able to live up to your expectations. Do not worry, we are continually working to improve our services to make sure your next stay is enjoyable with us. Regards, Rosy
2/10 Horrible
Bhushan, Pottstown
1 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bhushan
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Barbara le 21 juin 2023
Hello, Bhushan! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Trevor
Voyage en couple
27 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Barbara le 21 juin 2023
Hello, Trevor! We are sorry for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we will continue to make every effort to ensure more enhanced service. Regards, Barbara