Avis sur Motel 6 Union City, GA - Atlanta Airport
Motel 6 Union City, GA - Atlanta Airport
3860 Flat Shoals Rd, Union City, GA
Avis
5,8
5,8/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
3,8/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
9 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Quintes,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Qumeika
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qumeika
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 févr. 2024
Hi Quemeika,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Tristan
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tristan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 5 févr. 2024
Hi Tristan,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Sherri
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Sherri
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 janv. 2024
Hi Sherri,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
India
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
India
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi India,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
George
Voyage d’affaires
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
REMODELS
George
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi George,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
tisa
Voyage en couple
13 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tisa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi TisaAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
10/10 Excellent
George
Voyage d’affaires
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
REST
George
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 28 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 6 oct. 2023
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
8/10 Bien
Brett Hollingshead
27 sept. 2023
Brett Hollingshead
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
James
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pretty good
James
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi James, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Tamara
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 18 sept. 2023
Hi Tamara,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Joshua
4 sept. 2023
Joshua
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
May
1 sept. 2023
May
Séjour de 2 nuits en août 2023
8/10 Bien
Sarnethia
Voyage en famille
19 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sarnethia
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 août 2023
Hey Sarnethia, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Charteja
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charteja
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 juil. 2023
Hi Charteja,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Edward
25 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 juil. 2023
Hi Edward,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Kiara
Voyage d’affaires
30 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiara
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 juil. 2023
Hi Kiara, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6
2/10 Horrible
Isabel
Voyage d’affaires
26 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wouldn’t come back even if it was free!
Isabel
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 4 juil. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Nancy
Voyage en famille
27 mai 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Kimberly
18 mai 2023
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Jacque, St Petersburg
15 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacque
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nancy Y. le 22 mai 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Phillip, College
17 avr. 2023
Phillip
Séjour de 1 nuit en avril 2023
4/10 Médiocre
Shannetta
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannetta
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2023
Hi Shannetta,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Askar
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Askar
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2023
Hi Askar,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Richard
16 avr. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Darius
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darius
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2023
Hi Darius,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 Bien
Cornelius
31 mars 2023
Cornelius
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Derek
22 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Derek
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2023
Hi Derek,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 9 déc. 2022
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
William
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 9 déc. 2022
Hi William,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Bryan
23 août 2022
Bryan
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 9 déc. 2022
Hi Bryan,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Matthew
14 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beware. Old, dirty, and expensive!
Matthew
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 10 sept. 2022
Hi Matthew, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en famille
9 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Victoria
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 10 sept. 2022
Hi Victoria, Ten out of 10?! We’re blushing. Thanks for your review, we really appreciate the support. Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Lisa
4 juil. 2022
Lisa
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 Horrible
Lynell
1 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lynell
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2021
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Lilith
#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Only for a quuck stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Brand Experience Team le 7 avr. 2022
Hi Traveler,
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!
Maz K.
#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 nov. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unhappy with night shift front desk service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2021
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.
Lilith
#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
JAY
9 nov. 2018
JAY
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
2/10 Horrible
Patrick
8 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible
Patrick
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Brand Experience Team le 7 avr. 2022
Hi Patrick,
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Maz K.
#Team6
6/10 Satisfaisant
Clary, Atlanta,ga
30 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clary
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Brand Experience Team le 7 avr. 2022
Hola Clary,
Gracias por proporcionar comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo.
Maz K.
#Team6
8/10 Bien
TARA
25 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
TARA
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 oct. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
2/10 Horrible
Cece
8 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cece
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
2/10 Horrible
Shang
17 sept. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shang
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018