Avis sur Motel 6 Norcross, GA
Motel 6 Norcross, GA
5395 Peachtree Industrial Blvd, I-285 At Peachtree Industrial, Exit #31b, Peachtree Corners, GA
Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
Voyage d’affaires
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
David Hartley
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Hartley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jessie
4 mai 2024
Jessie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Marc
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marc
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 16 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
2/10 Horrible
James
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi James,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the inconvenience or misunderstanding that may have occurred during your recent stay with regard to your reservations issues. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Austin
20 janv. 2024
Austin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
William
Voyage d’affaires
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Kathleen
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 23 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Lizet
5 janv. 2024
Lizet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Victor
Voyage en couple
24 sept. 2023
Victor
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Victor,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Alex
Voyage en couple
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 juil. 2023
Hi Alex, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Dustin
Voyage d’affaires
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dustin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Jose
28 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Jose
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Kathleen
Voyage d’affaires
14 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Réponse de Brand Experience Team le 26 juin 2023
Hi Kathleen,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
David
26 mai 2023
David
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en couple
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 juin 2023
Hi Cheryl,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful. We hope to see you soon.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
j
23 mai 2023
j
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Yonoris
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yonoris
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 30 mai 2023
Hi Yonoris, Thank you for the perfect rating!! Maz K. #Team6
4/10 Médiocre
shalandra, Ashville
Voyage en couple
2 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
shalandra
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 mai 2023
Hi Shalandra,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Adrienne
19 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shut down!!!
Adrienne
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Nancy Y. le 3 mai 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Steven
Voyage d’affaires
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 avr. 2023
Hi Steven,Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Pedro
Voyage d’affaires
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 11 avr. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Steven
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Nancy Y. le 11 avr. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
mordecia
26 mars 2023
mordecia
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Karen, New Ellenton
13 mars 2023
Karen
Séjour de 2 nuits en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Ashley
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ashley
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Ashley,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Joi
5 févr. 2023
Joi
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Joi,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Christopher
24 janv. 2023
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Christopher, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Tavia
27 déc. 2022
Tavia
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Beaulah
6 déc. 2022
Beaulah
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Beaulah,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Dymonacia
29 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dymonacia
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Dymoacia,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Sheila
19 nov. 2022
Sheila
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Sheila,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
8/10 Bien
John
15 nov. 2022
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Charles
22 oct. 2022
Charles
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Charles,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Antoinette
8 oct. 2022
Antoinette
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Antoinette,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
8/10 Bien
Antoinette
8 oct. 2022
Antoinette
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Antoinette,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
7 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Filthy roach hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jeanely
2 oct. 2022
Jeanely
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2023
Hi Jeanely,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Raymond
13 août 2022
Raymond
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Raymond,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Keith
31 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Keith,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
louis
22 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worst hotel experience I’ve ever had
louis
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Brand Experience Team le 27 déc. 2022
Hi Louis,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6