Avis sur Home2 Suites by Hilton Atlanta Norcross
Home2 Suites by Hilton Atlanta Norcross
5800 Peachtree Industrial Blvd, Norcross, GA
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Sue, Collins
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Anna
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sabrina J le 13 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We know that you have many options, and we are happy that you chose to stay with us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
8/10 Bien
Nicholas
11 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Nicholas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sabrina J le 13 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We know that you have many options, and we are happy that you chose to stay with us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
10/10 Excellent
CHRISTIE
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHRISTIE
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sabrina J le 13 mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. We know that you have many options, and we are happy that you chose to stay with us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
10/10 Excellent
Frances
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frances
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Christopher le 29 avr. 2024
Thank you for sharing your experience at the Home2 Suites Norcross.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service.
8/10 Bien
Jana
9 avr. 2024
Jana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christopher le 29 avr. 2024
Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, we would love to discuss your areas of concerns further. Whenever you have a moment, feel free to contact me at the hotel, as your feedback is welcome and appreciated.
10/10 Excellent
Noemy, Fort Payne
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noemy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Christopher le 16 avr. 2024
Thank you for sharing your experience at the Home2 Suites Norcross.With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have met your expectations. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service.
10/10 Excellent
AJ
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AJ
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christopher le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Home2 Suites Norcross with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. While it was a pleasure having you here as our guest, your feedback regarding the service our team provided caught our attention, We are very disappointed to learn that the quality of service provided by our front desk staff did not quite meet your — or our — expectations. Please rest assured that your comments have been shared with the team in an effort to improve our levels of service. Thank you for being a valued customer, and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Norcross.
8/10 Bien
Ravish
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ravish
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Christopher le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Home2 Suites Norcross with us.Every process put in place is aimed at providing you with an unforgettable hotel experience. From your recent feedback, I am disappointed to learn that we fell short of your expectations. I would like to take this time to apologize for the noise disturbance. Rest assured, we are taking steps to help ensure problems of this nature do not occur in the future. As a valued customer, thank you again for your feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Norcross.
10/10 Excellent
Ehtesham
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ehtesham
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Christopher le 20 févr. 2024
Thank you for staying at the Home2 Suites Norcross and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Norcross.
10/10 Excellent
Ezoumah
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ezoumah
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher le 20 févr. 2024
Thank you for staying at the Home2 Suites Norcross and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Norcross.
10/10 Excellent
Sokun, Memphis
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sokun
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher le 20 févr. 2024
Thank you for staying at the Home2 Suites Norcross and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Norcross.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Christopher le 20 févr. 2024
Thank you for staying at the Home2 Suites Norcross and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Norcross.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not clean
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Chanell
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanell
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Pedro, San Juan
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Milton
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Milton
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Chanell
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanell
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Armando
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Frying foods
Armando
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Dave
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christopher le 20 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Ebony
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ebony
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christopher le 20 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en groupe
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christopher le 20 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Tatiana
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tatiana
Réponse de Christopher le 17 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Vellice
Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vellice
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christopher le 17 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy customer
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christopher le 14 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
James
11 nov. 2023
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christopher le 4 déc. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Marco
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marco
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Christopher le 10 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
8/10 Bien
Hope
Voyage d’affaires
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hope
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christopher le 9 nov. 2023
My apologies for the inconvenience you experienced. Thank you for bringing this issue to our attention. We thank you for choosing the Home2 Norcross for your hotel needs and hope to see you again.
10/10 Excellent
alesxander
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
alesxander
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Christopher le 6 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
5 nov. 2023
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christopher le 6 nov. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Jb
Voyage d’affaires, Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jb
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Britney
Voyage en couple
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Britney
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Antinette
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antinette
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
6/10 Satisfaisant
Peggie
15 oct. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Home2 Suites. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests.We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Your feedback is important as it is always our goal to provide suites that make our guests smile. We hope you will consider staying with us in the future.
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage en famille
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sandra
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Home2 Suites. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests.We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Your feedback is important as it is always our goal to provide suites that make our guests smile. We hope you will consider staying with us in the future.
2/10 Horrible
Brenda
Voyage en famille
12 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Home2 Suites. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests.We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Your feedback is important as it is always our goal to provide suites that make our guests smile. We hope you will consider staying with us in the future.
6/10 Satisfaisant
Maribel
1 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maribel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Home2 Suites. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests.We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Your feedback is important as it is always our goal to provide suites that make our guests smile. We hope you will consider staying with us in the future.
10/10 Excellent
Jean
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Matthew
30 sept. 2023
Matthew
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Jean
29 sept. 2023
Jean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Home2 Suites. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests.We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Your feedback is important as it is always our goal to provide suites that make our guests smile. We hope you will consider staying with us in the future.
10/10 Excellent
Shawn
18 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Barbara
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Rene
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Rene
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher le 31 oct. 2023
I wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We’re proud you chose Home2 Suites as your second home and can’t wait to welcome you home again soon!
10/10 Excellent
Naomi
Voyage en famille
25 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Naomi
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Hieu
14 août 2023
Hieu
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
olatunbosun
14 août 2023
olatunbosun
Séjour de 2 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Kethia
13 août 2023
Kethia
Séjour de 1 nuit en août 2023