Avis sur Hampton Inn & Suites Atlanta Airport North I-85
Hampton Inn & Suites Atlanta Airport North I-85
3450 Bobby Brown Pkwy, Atlanta, GA
Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
2 juin 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Ava Smith le 4 juin 2019
Dear Yannick,
Thank you for taking the time to share your feedback.
Our intentions are always to make our guests comfortable and satisfied with our service and we apologize for the inconvenience you had to face during your stay.
We do care about our guests' feedback and your comments have been addressed to the concerned team to determine the exact cause and to follow-up on your concerns for service improvements.
We hope you will afford us the chance to warmly welcome you back for a stay that is uniquely memorable for all the right reasons.
Sincerely,
Ava Smith
Guest Relations Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 sept. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Dear guest,
I thank you for taking time to post a review on your recent stay at our hotel and I hope you liked the room, the comfortable bed and utilized the various facilities and amenities provided. We are committed to provide you with an excellent hotel experience.
It is unfortunate to learn that you were not able to fully enjoy your stay. We are currently working to make enhancements to make your stay more comfortable. Our hotel is under renovation and remodeling of the exterior, interiors, with new decor, including the rooms.
We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.
Regards,
Ava Smith
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Blackbear, Lille, France
20 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent pour une nuit en transit à Atlanta
Blackbear
Réponse de Guest Relations Manager le 30 sept. 2014
Cher Blackbear,
Merci de prendre connaissance de notre Hampton Inn & Suites Atlanta Airport Hôtel. Je suis ravi que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans l'avenir!
Meilleurs voeux,
Skylar Sperin, Guest Relations Manager
Hampton Inn & Suites - Atlanta Airport Hôtel (North I-85)
6/10 Satisfaisant
landais, France
22 août 2014
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
chambres a 2 lits sont toutes bruyantes
landais
Réponse de Guest Relations Manager le 28 août 2014
Cher client valorisée,
Merci de prendre connaissance de notre Hampton Inn & Suites Atlanta Airport Hôtel (Nord). Je suis désolé d'entendre que vous n'avez pas eu une expérience typique Hampton Inn avec nous. Nous prenons les commentaires de nos clients très au sérieux. Dans l'avenir, si ont de la difficulté à dormir, s'il vous plaît n'hésitez notifier la réception. Nous serons heureux de répondre à vos besoins. Nous espérons que vous envisager de rester avec nous dans l'avenir.
Meilleurs voeux,
Skylar Sperin, Guest Relations Manager
Hampton Inn & Suites - Atlanta Airport Hôtel (North I-85)
8/10 Bien
Amy Danielle
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amy Danielle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
EDGARDO
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EDGARDO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
jennifer
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
LaWanda
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaWanda
10/10 Excellent
LaWanda, Griffith
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaWanda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Eric
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Eric
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Chanel
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Suzanne
Voyage en groupe
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet
Suzanne
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Russell
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable bed and room, great breakfast
Russell
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
James
4 janv. 2024
James
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Joseph
31 déc. 2023
Joseph
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
James
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Katie
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Adam
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Adam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Georgia
Voyage en famille
28 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Georgia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Constance
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constance
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Abrahaley
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abrahaley
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Marek
20 oct. 2023
Marek
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Shari
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shari
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Bridget
Voyage en groupe
24 sept. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Bridget
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
David
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Robert
Voyage en famille
19 sept. 2023
Robert
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Tate
18 juil. 2023
Tate
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Angela
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angela
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Vikki
Voyage en couple
16 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vikki
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Edward
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Clean, quiet, convenient. Great breakfast
Edward
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Quoc
30 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quoc
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Erica
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Erica
Séjour de 2 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Tewolde
Voyage d’affaires
22 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tewolde
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
Pete
Voyage en famille
4 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pete
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Loretta, OCALA
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Hayley
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hayley
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Jeffrey
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ava Smith le 1 mai 2023
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to leave a positive rating of our hotel. We take great pride in our team and the services we offer to each of our valued guests and it makes us happy to see your feedback and to know that you enjoyed your stay with us. Our goal is to exceed our guests' expectations with top-notch service and clean & comfortable rooms and thank you for validating that we are accomplishing that goal. We look forward to you visiting us again soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
LaWanda, Griffith
Voyage en couple
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaWanda
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Ava Smith le 1 mai 2023
Dear Lawanda,Thank you for taking the time to leave a positive rating of our hotel. We take great pride in our team and the services we offer to each of our valued guests and it makes us happy to see your feedback and to know that you enjoyed your stay with us. Our goal is to exceed our guests' expectations with top-notch service and clean & comfortable rooms and thank you for validating that we are accomplishing that goal. We look forward to you visiting us again soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
Randy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ava Smith le 30 mars 2023
Dear Randy,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to give us a positive rating. Providing every guest with an excellent guest experience is our top most goal, and it's great to see that we were successful in doing so for you. Thanks once again for your valuable feedback and we look forward to you visiting us again soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
2/10 Horrible
katina
20 mars 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
katina
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Ava Smith le 27 mars 2023
Dear Katina,Thank you for taking the time to post your rating. We are concerned that we might have not met your expectations or given you our best service. Please do let us know about any specific concerns you had during your stay, your feedback is very important to us and we can assure you that we will do everything possible to your utmost satisfaction. We hope to see you again and promise that you will have a better guest experienceSincerely,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
roger
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
roger
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ava Smith le 27 mars 2023
Dear Roger,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to give us a positive rating. Providing every guest with an excellent guest experience is our top most goal, and it's great to see that we were successful in doing so for you. Thanks once again for your valuable feedback and we look forward to you visiting us again soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
Jeffrey
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Ava Smith le 13 mars 2023
Dear Jeffrey,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to give us a positive rating. Providing every guest with an excellent guest experience is our top most goal, and it's great to see that we were successful in doing so for you. Thanks once again for your valuable feedback and we look forward to you visiting us again soon. Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
Rick
Voyage en couple
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rick
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ava Smith le 13 mars 2023
Dear Rick,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to give us a positive rating. Providing every guest with an excellent guest experience is our top most goal, and it's great to see that we were successful in doing so for you. Thanks once again for your valuable feedback and we look forward to you visiting us again soon. Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
8/10 Bien
Johnny
Voyage en famille, Voyage d’affaires
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
New generation has to change
Johnny
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Ava Smith le 5 mars 2023
Dear Johnny,Thank you for taking the time to share your review. We hope that you enjoyed your overall stay with us. We are committed to providing you with an excellent guest experience. Your feedback regarding your concerns will not go unnoticed and we will absolutely share them with the respective areas for further review and action for service improvements. We thank you for choosing to stay with us and we hope to see you again soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ava Smith le 1 mars 2023
Dear Guest,We thank you for taking the time to share your positive feedback. We are pleased to see the 10-star rating which we always strive for. We are committed to offer our guests top-notch service and the highest levels of comfort. We are delighted that we were able to meet your needs. These remarks are what we value the most and we are pleased to have left a lasting impression on you. We appreciate your patronage and look forward to hosting you back again here soon.Regards, Ava Smith,Guest Relations Manager.
2/10 Horrible
Bart
25 févr. 2023
Bart
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ava Smith le 1 mars 2023
Dear Bart,Thank you for taking the time to post your rating. We are concerned that we might have not met your expectations or given you our best service. Please do let us know about any specific concerns you had during your stay, your feedback is very important to us and we can assure you that we will do everything possible to create an enjoyable experience. We hope to see you again and promise that you will have a better guest experience. Sincerely,Ava Smith,Guest Relations Manager.
8/10 Bien
Henry
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Henry
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Ava Smith le 16 févr. 2023
Dear Henry,Thank you for taking the time to share your feedback with us. It was a pleasure having you stay at our hotel and we hope that you found our facility and services provided to your liking. We are committed to providing you with an excellent guest experience. Should you think of anything we could have done better to have earned a 10-Star rating, please do let us know and we will do everything possible to your satisfaction. We appreciate your patronage and we look forward to welcoming you back again in the future soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
Kelly Ann
9 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly Ann
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ava Smith le 10 févr. 2023
Dear Kelly,Thank you for taking the time to share your ratings. We are happy to see 5 star rating and we hope that you enjoyed your overall stay with us. We are committed to providing you with an excellent guest experience. Your feedback regarding your concerns will not go unnoticed and we will absolutely share them with the respective areas for further review and action for service improvements. We thank you for choosing to stay with us and we hope to see you again soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
10/10 Excellent
Mark
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ava Smith le 10 févr. 2023
Dear Mark,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to give us a positive rating. Providing every guest with an excellent guest experience is our top most goal, and it's great to see that we were successful in doing so for you. Thanks once again for your valuable feedback and we look forward to you visiting us again soon. Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.