Avis sur The Inn Hotel, Ascend Hotel Collection
The Inn Hotel, Ascend Hotel Collection
15 Dam Rd, Arnolds Park, IA
Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Inn Hotel Management le 18 mars 2024
Dear John,Thank you for your kind review, we really appreciate you staying with us! We hope to see you again very soon!
8/10 Bien
clara
Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
clara
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Inn Management Team le 17 févr. 2024
Dear Clara, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at The Inn Hotel Lake Okoboji, as a guest we truly value you! Your feedback about our lovely hotel is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Jamie
12 févr. 2024
Jamie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Inn Management Team le 9 avr. 2024
Hi Jamie! Thank you for taking the time to give us a great rating, we look forward to your next stay with us at The Inn! Happy Travels!
10/10 Excellent
Kyle
Voyage d’affaires
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Inn Management Team le 17 févr. 2024
Dear Kyle, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at The Inn Hotel Lake Okoboji, as a guest we truly value you! Your feedback about our lovely hotel is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Carol
Voyage en famille
1 janv. 2024
Carol
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 4 janv. 2024
Thank You Carol for taking the time to review us regarding your recent stay at Inn Hotel!We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Steve
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de The Inn Management Team le 30 nov. 2023
Hi Steve! Thank you! We look forward to hosting you again in the future!
10/10 Excellent
Ashley, Springfield
19 nov. 2023
Ashley
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Minehli, La Crescenta
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Minehli
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Inn Hotel Management Team le 14 nov. 2023
Hi Minehli - We are so excited to hear about your great experience! We agree, our team is the friendliest, guests like you are why we so excited to be of assistance! We strive on our cleanliness thank you for your compliments, our housekeepers are always finding ways to exceed our guest expectations! We look forward to your next visit with us, see you next time!
6/10 Satisfaisant
H
Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
H
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de - The Inn Hotel Management Team le 6 nov. 2023
We love hearing about how beautiful our property is, and we agree we have an amazing staff, Thank you for your review! We can’t wait to host you again Hollie in the future
10/10 Excellent
Tamara
Voyage en groupe
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tamara
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Inn Hotel Management le 30 oct. 2023
Hi Tamara - Thank you so much for this wonderful review! We are so happy you enjoyed your stay with us, we look forward to hosting you again very soon. Stay warm!
4/10 Médiocre
elles
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Looks are deceiving.
elles
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Amanda Smith le 27 oct. 2023
Elles - Thank you so much for choosing to stay with us at The Inn! We greatly appreciate the feedback, and will be using your comments to help provide an even better guest experience! We would love to invite you back to experience our beautiful establishment when our elevator is functional again. Please ask us about our Cabana room on your next visit, we would love for you to enjoy a football game poolside in our comfy newest addition just steps away from all of our guest rooms.
2/10 Horrible
Hal, Hiawassee
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hal
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Inn Hotel Team le 25 oct. 2023
Thank you so much for staying with us and taking the time to review our property. As we strive to meet every guests needs and requests, we apologize we fell short for your requests. We are getting our elevator fixed today! We encourage you to book with us when our elevator is back up and going and we would love to have you back for any business or leisure travel needs you have in the future!
4/10 Médiocre
Elizabeth, Omaha
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Inn Hotel Management le 16 oct. 2023
Hey Elizabeth - Thank you very much for choosing to stay with us at The Inn Hotel! Our check in and out times are listed on the Choice Hotels website, but we will add that to our website as well. Regarding the elevator, we had a part backordered, and are working as fast as possible to get it up and running. We looked at your card and did not see a 50 early check-in fee, but we would have removed it if we did!As a family-owned business, we hope to provide the highest level of service on every stay. We hope you choose to stay with us again! Have a great rest of your week!
10/10 Excellent
Larry, SPRINGFIELD
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Larry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Inn Hotel Management le 16 oct. 2023
Hey Larry - Thank you so much for the great review! We are thrilled that you decided to stay with us. We look forward to hosting you again in the future! Have a great rest of your week!
10/10 Excellent
Emily
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emily
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Valerie
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Sherian
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
I won't return
Sherian
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Katherine, Waterloo
Voyage en couple
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Cindy
Voyage en groupe
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Jesse
Voyage en famille
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesse
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Kristina
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
stuart
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stuart
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Amy, Lincoln
21 mai 2023
Amy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
21 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Rodney
Voyage en famille
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodney
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
David
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Benjamin, Waterloo
Voyage d’affaires
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Anthony
Voyage en couple
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Steve
Voyage en famille
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
TIM, Sioux Falls
10 déc. 2022
TIM
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
2 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice place to stay
Stephen
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Mark GM le 3 oct. 2022
Thank you for taking the time from your travels to review our property and we are pleased to see you enjoyed your stay. We hope to see you back again the next time you are in the lakes Region.
10/10 Excellent
David
Voyage en groupe
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Mark GM le 23 sept. 2022
Thank you for your review
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de mark GM le 23 sept. 2022
Thank you for your review
2/10 Horrible
Kathleen
Voyage en couple
26 août 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Mark H GM le 26 août 2022
Dear Guest. To set the record straight first of all the ice machine was not broken. We had numerous guests that apparently filled ice chests depleting the ice supply. Towels are available upon request if you ask. Stayovers are cleaned last as we have to get the rooms ready for arrivals first with a limited staff. I am sorry you feel like it was total "sham" but the multitude of 10's on reviews indicate just the opposite. The restaurant is not owned or operated by the hotel as it is leased to a private individual and he sets the hours for restaurant operations. If you would have inquired with the front desk 99% of these things you are upset about could have been explained.
10/10 Excellent
Gayle
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyed our stay!
Gayle
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Mark H GM le 15 août 2022
Thank you for your review and we look forward to seeing you next time you are in the area.
2/10 Horrible
Barbara
10 août 2022
Barbara
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mark H GM le 11 août 2022
Sorry you had issues but without writing any comments I can not address what the problem was.
10/10 Excellent
Justin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de gm le 3 août 2022
Thank You for your review and we hope you will stay with us again next time you are in the area.
6/10 Satisfaisant
Heather
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Mark H GM le 28 juil. 2022
Dear Heather I am sorry your room was not 100% and I want to thank you for bringing this to my attention. Our engineer is repairing those issues now. I do hope you will stay with us again so we can prove to you we can provide superior service.
8/10 Bien
Stan
Voyage en couple
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stan
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Mark H GM le 17 juil. 2022
Dear Stan,
Thank you for your review and we are looking to improve the breakfast for next year. I hope you will stay with us the next time you are in the area.
10/10 Excellent
Mark J
8 juil. 2022
Mark J
Séjour de 6 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Claire
Voyage en famille
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good Hotel
Claire
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Mark H GM le 9 juil. 2022
Dear Claire Thank You for taking time to review our property. I am glad you noticed the improvements. The restaurant we have no control over as they are under separate ownership but hopefully if they have enough people wanting to use them on Mon and Tues they will change their hours.
10/10 Excellent
Mike
Voyage en famille
15 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Mark H GM le 9 juil. 2022
Thank you for your review and we hope you will stay with us again next time you are in the area.
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
15 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Mark H GM le 9 juil. 2022
Thank you for taking the time to review our property. Safe travels until we see you again.
6/10 Satisfaisant
Warren
10 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Warren
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Mark H GM le 9 juil. 2022
Thank you for staying with us and if you could would you mind telling me what we can do to earn a 10 next time? Until next time we wish you safe travels.
10/10 Excellent
Rodney
Voyage d’affaires
18 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodney
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Summer James le 19 mai 2022
Hi Rodney,
Thank you for taking the time to fill out our online survey and giving The Inn Hotel a perfect score. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay.
We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.
Kind regards,
Summer James
General Manager
The Inn Hotel Ascend Collection
4/10 Médiocre
Nikita
15 mai 2022
Nikita
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Summer James le 19 mai 2022
Hi Nikita,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Sincerely,
Summer James
General Manager
The Inn Hotel Ascend Collection
10/10 Excellent
Marty
Voyage en couple
13 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marty
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Summer James le 14 mai 2022
Hi Marty,
I'm glad you had a great stay at The Inn Hotel! I apologize that your key cards stopped working. Rest assured, this issue has been addressed. We hope to see you again in the near future.
Kind regards,
Summer James
General Manager
The Inn Hotel Ascend Collection
10/10 Excellent
Rodney
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rodney
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Summer James le 8 mai 2022
Hi Rodney,
Thank you for giving us a perfect score! We appreciate you and I am glad that you had an exceptional experience at The Inn Hotel.
10/10 Excellent
KURT, North Sioux City
10 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KURT
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Henry
Voyage d’affaires
5 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henry
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Summer James le 25 avr. 2022
Dear Henry,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your survey score and I will share it with our team.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
Summer James
General Manager
The Inn Hotel Ascend Collection