Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Momani le 17 mars 2023
Dear Valued Guest,We are delighted to know that you have enjoyed your visit with us and that we were able to show you our commitment to hospitality.I will gladly share your feedback with my colleagues, It's something our team takes great pride in.Once again, many thanks for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back to Grand Tala Bay Aqaba Resort, in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Philippe
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Florian
3 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Florian
Séjour de 1 nuit en avril 2019
6/10 Satisfaisant
chams edine
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merci à Mokhtar ..
chams edine
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Mathieu, Paris
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 Bien
DEMETRE, Toulouse
15 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un havre de verdure appréciable
DEMETRE
Réponse de Awad bourini le 25 févr. 2018
Dear Guest
Thank you very much for your kind review of our Grand Swiss-Bel-restort Tala Bay Aqaba. It is a pleasure reading positive feedback like this and we hope you will have an opportunity to stay with us again in the near future. Warm Greetings
8/10 Bien
olivier
19 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel à recommander
olivier
Réponse de Awad bourini le 25 févr. 2018
Dear Guest
Thank you very much for your kind review of our Grand Swiss-Bel-restort Tala Bay Aqaba. It is a pleasure reading positive feedback like this and we hope you will have an opportunity to stay with us again in the near future. Warm Greetings
8/10 Bien
Hicham, Paris
1 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Profiter de la mer rouge.
Hicham
Réponse de Anas Habashneh le 31 oct. 2015
Dear Mr. Hicham
First of all I would like to thank for taking the time to share your feedback about your recent stay at Radisson Blu Tala Bay, We are delighted to hear it from you that you had enjoyable stay, Its only by valued feedback from valued guest like you we can target our problem areas and necessary actions will be taken to avoid similar situation in the future, Once again thank you and we hope to welcome you soon at your second home in Aqaba.
Sincerely
Anas Habashneh
Front Office Manager
10/10 Excellent
Amanda, Suisse
13 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand luxe
Amanda
Réponse de Awad bourini le 25 févr. 2018
Dear guest,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your vacation and we look forward to your next stay. Best regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2012
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bon hotel mais usine à proximité !
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Nicolas, Paris
11 août 2010
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hotel mais service minable
Nicolas
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juin 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson blu tala bay. Très bon hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Ariane, Senlis
21 avr. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Blu Tala Bay Aqaba
Ariane
8/10 Bien
Claude, LYON FRANCE
15 nov. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue sur mer
Claude
8/10 Bien
Raphael, Montigny-le-Bretonneux,France
31 oct. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Radisson Tala Bay Jordanie
Raphael
8/10 Bien
roberto
Voyage en couple
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
roberto
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mohammad Momani le 19 nov. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Grand Tala Bay Aqaba Resort,Thank you for putting a smile on our faces with this kind review, II will gladly share your feedback with my colleagues, especially with SPA team.We hope you'll visit us again soon and please always consider Grand Tala Bay Aqaba Resort to be your home away from home when visiting Aqaba.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
5 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not worth the money
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mohammad Momani le 19 nov. 2023
Dear Valued Guest,First and foremost, thank you very much for taking the time to write a review on your stay with us which I truly appreciate.Im sorry to hear that we have not met your expectations and I took note of the specific areas of concern which you have mentioned. It is through the constructive feedback from our guests that we can improve our services and I would love to have the chance to welcome you again at Greetings from Grand Tala Bay Aqaba Resort ensuring a truly memorable stay in all aspects.Thank you very much also for highlighting about the cleanliness of our rooms and hoping to welcome you again soonest.Sincerely,
8/10 Bien
Kjetil
29 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Some good and some bad
Kjetil
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Momani le 14 sept. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Grand Tala Bay Aqaba Resort,Thank you for putting a smile on our faces with this kind review, II will gladly share your feedback with my colleagues.We hope you'll visit us again soon and please always consider Grand Tala Bay Aqaba Resort to be your home away from home when visiting Aqaba.Mohammad Momani
8/10 Bien
Mary
Voyage en groupe
31 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mohammad Momani le 31 mai 2023
Dear Valued Guest,We are delighted to know that you have enjoyed your visit with us and that we were able to show you our commitment to hospitality.I will gladly share your feedback with my colleagues, It's something our team takes great pride in.Once again, many thanks for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back to Grand Tala Bay Aqaba Resort, in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Jose
22 mai 2023
Jose
Séjour de 9 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Lyn
24 avr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Go just for the location!
Lyn
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Piotr
18 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Tala Bay Resort
Piotr
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de M.momani le 19 avr. 2023
Dear Valued Guest,Warm greetings from Grand Tala Bay Aqaba Resort, and Thanks for the splendid reviewI would like to thank you for choosing to stay at our property recently, and I appreciate your given time in sharing your kind words about the hotel. We are extremely happy to learn that you enjoyed your experience.The team and I are going to be truly happy to see you again more often at the resort.Kind Regards,Mohammad Moamani
4/10 Médiocre
Sammy
25 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This tree blocking the sea view from the room I h
Sammy
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de The Management le 26 févr. 2023
Dear Mr. Sammy,First of all, let me thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us, we do extend my sincere apologies for any shortcomings you may have experienced due the view of the room, rest assured that your valued feedback will be shared with concerns department and immediate action will be in place to avoid similar situation in the future. Once again thank and we hope to consider our hotel for your travel needs in the future. The Management
2/10 Horrible
Mohammad
6 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de momani le 17 mars 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your valuable feedback following your recent stay at the Grand Tala Bay Resort AqabaPlease allow us to express our most sincere apologies for the disappointing experience you had during your recent stay with us. Please be informed that we passed the information to our concerned team members about your experience to prevent such an inconvenience to happen again in the future.We hope these shortfalls will not tarnish your overall impression of the Grand Tala Bay Resort Aqaba and deter you from staying with us. It would be our privilege to welcome you back in the near future, thus providing us with another opportunity to redeem ourselves.Shall you need any further assistance please feel free to contact me directly.Email: mohammad.momani@grandtalabay.comSincerely,
8/10 Bien
Marissa
30 nov. 2022
Marissa
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
katarzyna
Voyage en groupe
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
katarzyna
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
4/10 Médiocre
Yara
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Yara
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Moath
Voyage en famille
1 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moath
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en mai 2022
4/10 Médiocre
Mohammad
Voyage en famille
3 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad services
Mohammad
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Shannon
24 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good and not too expensive hotel at Tala Bay
Shannon
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Marc, NC
Voyage en groupe
20 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Mohammad Momani le 19 nov. 2023
Dear Valued Guest,We are delighted to know that you have enjoyed your visit with us and that we were able to show you our commitment to hospitality.I will gladly share your feedback with my colleagues, It's something our team takes great pride in.Once again, many thanks for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back to Grand Tala Bay Aqaba Resort, in the near future.Sincerely,
2/10 Horrible
BadHotel, Aqaba Jordan
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 août 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
BadHotel
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
4/10 Médiocre
Rebecca
14 avr. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Slow and frustrating check in but worth the delay.
Rebecca
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Vera, Nederland
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vera
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Kim, Chicago, IL
18 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kim
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
peyman, Ammna
25 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
peyman
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Großartiges Hotel mit direktem Zugang zum Strand
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Moath
26 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
رائع
Moath
Séjour de 2 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Tanya
25 mai 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Clean hotel with great pools
Tanya
Séjour de 1 nuit en mai 2018
6/10 Satisfaisant
abdullah
2 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
abdullah
4/10 Médiocre
M, Amman
31 mars 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel location is good to the beach
M
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Awad bourini le 7 avr. 2018
Dear M
Thank you for your candid review of your recent stay, I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience at our hotel. I have personally addressed this with our concern colleagues to ensure this won't happen again. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel!
With much appreciation,
8/10 Bien
Ahmad, Amman Jordan
22 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay and staff but preparedness is not the b
Ahmad
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Awad Bourini le 11 nov. 2017
Dear Ahmad
Thank you very much for your kind review of our Grand Swiss-Bel-restort Tala Bay Aqaba. It is a pleasure reading positive feedback like this and we hope you will have an opportunity to stay with us again in the near future.
Warm Greetings
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not nice
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Front Office Manager le 13 nov. 2017
Dear Guest
Please Accept my Apologize, and i hope to see you in the near feature and i will ensure to enhance your experience in our hotel.
Warm Greeting
8/10 Bien
Rebecca, Canada
12 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel and location are great but...
Rebecca
Réponse de Awad bourini le 25 févr. 2018
Dear Rebecca
Thank you very much for your kind review of our Grand Swiss-Bel-restort Tala Bay Aqaba. It is a pleasure reading positive feedback like this and we hope you will have an opportunity to stay with us again in the near future.
Warm Greetings
4/10 Médiocre
Laura Elsa
23 oct. 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
More of a 3 Stara Hotel
Laura Elsa
Réponse de General Manager le 27 oct. 2016
Thank you for reaching out and sharing your experience with us. We apologize you were not satisfied with the condition of the hotel chairs and sheets during your stay. Our team works hard to make sure our guests are comfortable and receive our best “Yes I Can!” service and we sincerely regret to hear that you do not feel that you received this level of service. We appreciate you bringing this matter to our attention and can assure you that your feedback will be discussed with the management team at the hotel to avoid situations like this going forward. We do hope for another opportunity to exceed your expectations in the future.