Café

Avis sur BAITY Boutique Hotel

4 out of 5
BAITY Boutique Hotel
Prince Mohammad Street, Aqaba

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 10 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 6 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 17." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 17." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne étape
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

luiz alberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vista otima para cidade
Tudo otimo.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Jason

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very impressed with the hotel. Modern, clean and well located. Staff very helpful.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Abdullah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good facilties, nice sea view, great breakfast, staff very good
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Shuresh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

daniela

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hussam Abu Jaber le 8 sept. 2023
Dear Daniela we would like for taking time to share your experience with us and hope host you Agin in Baity Boutique

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel with beautiful rooms, nice amenities like rooftop pool, delicious morning breakfast, bars, and great staff. Only downside is that it is a bit far away from the center of Aqaba, but still within walking distance. Overall a really wonderful stay and at a great price!
Réponse de Hussam Abu Jaber le 25 août 2023
Dear Guest, It delightes us to hear that your experience here was a memorable one. We at Baity Boutique are proud to know that you enjoyed our services and staff. As we are a new hotel your feedback is very important to us. We hope to see you again in the near future. Warmest greetings from sunny Aqaba. Best regards

10/10 Excellent

robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
5 stars!!!
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Kengo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
立地的にアカバシティ中心地からは少し離れますが、逆にレンタカー 利用の場合はアクセスしやすく、車も止めやすい環境にあるかと思います。
朝食
アカバ湾を眺めながらの朝食
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Joseph

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything was great!
Great hotel with e clean facade and a great view in an easily accessible part of the city close to the downtown area. The staff are super friendly and helpful and gave me some tips on the best seafood restaurants. There is a rooftop view with a 360° view of the whole of Aqaba. I stayed 3 nights, and would definitely come again
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Gordon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Emilia

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
*The front desk staff, upon our arrival, spoke English very well. He was very friendly, helpful and an extreme resource. *Found 2 long hairs hanging from a towel. And a couple around the floor. But overall the room was very clean and presentable *Stayed 2 night, ran out of toilet paper the first night and house keeping didn't refill it. *Loved the variety of food at the buffet and some items changed from day to day *the water in the shower is super cold the first 5 minutes, then it goes hot. * Bed comfortable * only 1 channel on the tv. No smart tv, to screen share. *Hotel on high point and room had a beautiful view of the city.
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Roderick de

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff. Had to print and scan some documents and staff was very helpful and accomodating. Highly recommended!
Réponse de Hussam Abu Jaber le 24 janv. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your stay. We hope to see you again so that we may give you an even better experience with us. Warmest Regard

10/10 Excellent

Cesar

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great option, the best in value/price in Aqaba, at least for us
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hussam Abu Jaber le 11 oct. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your stay. We hope to see you again so that we may give you an even better experience with us. Warmest Regards

6/10 Satisfaisant

Norma Gina Sciarra

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is managed like a 3-star hotel. The workers (waiters, front desk staff, etc.) are fine, friendly, and helpful. Management seems to stand around neither supporting nor working yet delegating and redirecting rather than exploring the systems and processes in play which likely lead to unhappy customers...
Séjour de 5 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Mr. Zuhir Dorgham, General Manager le 15 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your stay. We hope to see you again so that we may give you an even better experience with us. Warmest Regards