Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 6 févr. 2024
Dear Benoit,Thank you for staying with us and for your positieve review.We are very happy to read that you've enjoyed it.We hope to welcome you again in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Fabrice
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabrice
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 31 janv. 2024
Dear guest,Thank you very much for your perfect score, and for choosing our hotel.We are very happy to hear that everything went as you wished for.We would love to welcome you again in the near future.Best regards,
8/10 Bien
PASCAL
Voyage d’affaires
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel établissement
PASCAL
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 31 juil. 2023
Cher monsieur, madame, Je suis ravi d'apprendre que vous avez passé un séjour agréable, malgré quelques petits désagréments comme le manque de français à la réception et le petit déjeuner qui aurait pu être plus luxueux pour un quatre-étoiles. Votre satisfaction globale est tout de même positive, c'est l'essentiel !
8/10 Bien
Jose Everardo
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose Everardo
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 22 juil. 2023
Dear guest,Thank you for staying with us and for your 4-star rating.We are glad to see that you've enjoyed it. If there were any points we could work on, you can always let us know.Best regards,Mhammad Hach-AbdeselamHotel Manager
6/10 Satisfaisant
Antonia
Voyage en famille
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Fatigant
Antonia
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 2 mai 2024
Cher Ant,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous nous excusons sincèrement pour le problème rencontré lors de votre arrivée concernant la réservation de vos deux chambres. Nous comprenons combien cela a dû être frustrant pour vous après un long voyage. Nous prendrons des mesures pour éviter que cela ne se reproduise à l'avenir.Cependant, nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la propreté de l'établissement et le confort de la literie. Votre remarque concernant la feuille déchirée sera transmise à notre équipe de nettoyage pour améliorer nos standards de qualité.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour afin de vous offrir une expérience à la hauteur de vos attentes.Cordialement,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
10/10 Excellent
Serge
21 févr. 2023
Serge
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 24 févr. 2023
Dear guest,Thank you very much for staying with us, and for your 10/10 review.We are exited to see that everything went perfect during your visit.We would love to welcome you again in the near future.Best regards
2/10 Horrible
necdat
7 déc. 2022
necdat
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 11 déc. 2022
Dear guest,Thank you for your feedback and for staying with us.We are very sorry to see, that you didn't enjoy your stay with us. And we would like to apologize for any inconvenience.If there was anything in particular you did not enjoy or you would like to have seen different, we are always open for direct feedback, in order to improve our service.Best regards,Mhammad Hach-AbdeselamHotel Manager
10/10 Excellent
Laurent
18 sept. 2022
Laurent
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 20 sept. 2022
Dear guest,Thank you for your visit, and for your very kind score.We are very happy to see that everything went smoothly during your visit.We would like to welcome you again in the near future.Best regards,Mhammad Hach-AbdeselamHotel Manager
8/10 Bien
Vy
27 mars 2022
Vy
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 23 août 2022
Beste gast,Hartelijk dank voor uw review en uw verblijf bij ons.We zijn verheugd te lezen dat u ervan heeft kunnen genieten.Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw welkom te mogen heten.Met vriendelijke groeten,Mhammad Hach-AbdeselamHotel Manager
10/10 Excellent
DAVID
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DAVID
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Evi - Front Office Manager le 10 déc. 2019
Thank you for the great review!
8/10 Bien
bertrand
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANVERS for Business
bertrand
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Grace Selu - Réception le 2 juil. 2019
Cher Bertrand,
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel.
Au nom de toute l'équipe, je tiens à vous remercier pour le bon score.
Ce un honneur de vous recevoir.
Bien a vous,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Evi, Front-Office Manager le 10 août 2018
Dear guest,
We feel sorry that you did not have a good experience at our establishment.
Could you please provide us with more information about what went wrong?
Thank you in advance.
6/10 Satisfaisant
Thierry
8 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Dommage
Thierry
Séjour de 1 nuit en juin 2018
10/10 Excellent
stéphanie
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stéphanie
Réponse de Madelinde Gerrets le 6 avr. 2018
Dear guest,
Thank you for taking the time to write a review of your stay in The Plaza Hotel Antwerp.
I am delighted that you loved your renovated room and all of the facilities in it!
We are looking forward to welcome you back again in the future.
Sunny regards from Antwerp,
Madelinde Gerrets
Front Office/Guest Relations
10/10 Excellent
stefano
22 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top tout simplement
stefano
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service
Correct
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Valerie
29 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valerie
10/10 Excellent
Andy
24 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andy
8/10 Bien
Marielle
19 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marielle
8/10 Bien
Lucien, Paris
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sans souci
Lucien
6/10 Satisfaisant
Marie, Paris
25 mars 2014
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Marie
6/10 Satisfaisant
Alain, Paris, France
12 mai 2013
Les points forts : Personnel et service
Bien pour un court séjour type seek end
Alain
6/10 Satisfaisant
Benoit, France
22 avr. 2013
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall ok but not more...
Benoit
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 oct. 2012
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
bof
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Dopffer
23 mai 2012
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre spacieuses
Dopffer
8/10 Bien
milkandhoney, Paris, France
20 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel propre et calme mais cher
milkandhoney
8/10 Bien
Alban, Cher France
21 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alban
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel PLAZA Anvers
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 sept. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Plaza Anvers
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
SANDRA, PARIS
18 août 2010
SANDRA
10/10 Excellent
johan
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
johan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 18 mai 2024
Beste Johan,Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij om te horen dat u een goede en gezellige ervaring heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Leonardo Hotel Antwerp The Plaza.Hartelijke groeten,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
8/10 Bien
Luc Eric
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc Eric
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 18 mai 2024
Dear Luc Eric,Thank you for your feedback. We appreciate your comments regarding the room. We regret to hear that the lack of restaurant options and early breakfast timing impacted your stay. We will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to welcome you back in the future and provide a better experience.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
6/10 Satisfaisant
BARUCH
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
BARUCH
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 11 mai 2024
Dear guest,Thank you very much for staying with us and for your feedback.We are sorry to read about the misunderstanding regarding your room capacity. Our apologies for any inconveniences.We will be in touch with the booking platform, if this can be perhaps clarified better.We would love to welcome you again in the near future.
10/10 Excellent
Heshy
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heshy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 26 avr. 2024
Dear guest,Thank you so much for your 5-star review and for staying with us.We are thrilled to see that everything went as you wished for.We hope to welcome you again very soon.Best regards,
8/10 Bien
Antonia
Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 26 avr. 2024
Dear guest,Thank you for your feedback and for staying with us.We are glad to read that you've enjoyed your visit. Our apologies for any inconveniences. We will take this into account with further improvements of our hotel.We hope to welcome you again in the near future.Best regards,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
10/10 Excellent
Kevin
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 16 avr. 2024
Dear guest,Thank you so much for your 5/5 score, and for staying with us.We are very happy to see that you've enjoyed your visit to the fullest.We can't wait to welcome you again.Best regards,
10/10 Excellent
aaron
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
aaron
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 5 avr. 2024
Dear aar,Thank you for your review. If you have any specific feedback or concerns you'd like to share with us, please feel free to reach out. We value your input and strive to provide the best experience for all our guests.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
10/10 Excellent
Aron
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aron
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 10 avr. 2024
Dear guest,Thank you so much for your 5-star review and for staying with us.We are excited to read that you've enjoyed it to the fullest.We hope to welcome you again very soon.Best regards
10/10 Excellent
Jeroen
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeroen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 26 mars 2024
Beste Jeroen,Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles volgens plan is verlopen tijdens uw verblijf bij ons. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Leonardo Hotel Antwerp The Plaza.Hartelijke groeten,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
10/10 Excellent
philip
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
philip
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 18 mars 2024
Dear Philip,Thank you for your positive feedback! We are delighted to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 24 févr. 2024
Dear guest,Thank you very much for your visit, and for your 10/10 score.We are very happy to see that everything went perfect, and we hope to welcome you again very soon.Best regards,
10/10 Excellent
Stuart
8 févr. 2024
Stuart
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 14 févr. 2024
Dear guest,Thank you so much for your 5-star review and for staying in our hotel.We are deligthed to read that you've enjoyed it to the fullest.We hope to welcome you again very soon.Best regards,
10/10 Excellent
Chaim
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I will be back
Chaim
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 22 janv. 2024
Dear guest,Thank you so much for your pleasant review, and for staying with us.We are very happy to read that you've enjoyed it, with in particular our location and our team efforts.We hope to welcome you again in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Antoinette
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Centrally located
Antoinette
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Team Leonardo Hotel Antwerp the Plaza le 2 janv. 2024
Dear guest,Thank you for staying with us and for your kind feedback.We are glad to hear that you've enjoyed it, with in particular our location.We would love to welcome you again in the near future.Best regards
10/10 Excellent
Shrage
Voyage en famille
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shrage
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 21 nov. 2023
Dear guest,Thank you for staying with us and for your kind review.We are delighted to read that you've enjoyed it to the fullest, with in particular our service level.We look forward meeting you again.Best regards
10/10 Excellent
Judith
Voyage en couple
2 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 2 nov. 2023
Dear guest,Thank you so much for your fantastic review and for staying with us.We are delighted to read that you've enjoyed it to the fullest with in particular our service, cleanliness and our beds. We appreciate these compliments enormously. We hope to welcome you again in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
MARTIN
1 nov. 2023
MARTIN
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonardo Hotel Antwerp The Plaza le 5 nov. 2023
Dear guest,Thank you for your wonderful review and for staying with us.We are so happy to see that everything went perfect during your visit.We can't wait to see that you again very soon.Best regards