Avis sur Hampton by Hilton Antwerp Central Station
Hampton by Hilton Antwerp Central Station
Pelikaanstraat 10-16, Antwerp
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Thierry
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une journée à Anvers
Thierry
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Mine
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mine
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Marleen
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marleen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Laurent
26 nov. 2023
Laurent
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Nathalie
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Marylin
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle experience. Bel hotel
Marylin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Natalia
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalia
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Service Agent le 30 août 2023
Dear Natalia,Thank you for your review! We’re happy to hear you enjoyed your stay at Hampton by Hilton Antwerp Central Station, and look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Jean-Claude
Voyage en couple
16 mai 2023
Les points forts : Propreté
Jean-Claude
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de lesley le 19 mai 2023
Dear Jean-Claude,Thank you for your stay! We are happy to hear that you enjoyed our hotel. We look forward to welcoming you back in the future! Warm regards,Mr. Lesley MiddletonFront Office SupervisorHampton by Hilton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Michel, St Hyacinthe
Voyage en groupe
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de lesley le 19 mai 2023
Cher Michel,Merci pour votre séjour! Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur! Sincèrement, Mr. Lesley MiddletonFront Office SupervisorHampton by Hilton Antwerp Central Station
6/10 Satisfaisant
Julie
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour ok mais sans plus
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de lesley le 28 mars 2023
Dear Julie,Thank you for staying with us and your feedback regarding the breakfast buffet. We are sorry to hear that you experienced a waiting time and less refilling. This is not to our usual standards. I have looked into the matter and I have seen you were around the time both our coffeemachines broke down and this extended the waiting time for our guest. My sincere apologies for this issue. It has already been resolved, so hopefully we can show you this a next time.I also took note of your remark that you wanted a bottled water and amenities in the room. Please allow me to advise you that we do not need to provide bottled water in the room because of brand standards and the water from the tap in Belgium is drinkable. However, we do also provide 24/7 access to free fresh water in the lobby/bar and several amenities area for our guests. Looking forward to having the opportunity of welcoming you back to Hampton by Hilton Antwerp Central Station to show you that we can do better and re-establish your faith.With kind regards,Mr. Lesley MiddletonFront Office SupervisorHampton by Hilton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
muriel
12 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu déçue pour un Hilton… pour la première fois
muriel
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Front office agent le 14 janv. 2023
Dear Muriel, Thank you for your feedback. Have a lovely day.Kind regards,Hampton by Hilton Antwerp
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Réponse de Front office agent le 14 janv. 2023
Dear Eric, Thank you for your feedback! I am glad to see you had a lovely stay with us. We hope we can welcome you back in the future. Have a lovely day! Kind regards,Mira Hampton by Hilton Antwerp
8/10 Bien
SEVERINE
Voyage en famille
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SEVERINE
Réponse de Mira V le 5 janv. 2023
Dear Severine, Thank you for your feedback. It is great to read you had a lovely stay with us. Thank you for letting us know about the issue with the water pressure and temperature, I will communicate this to our technical team. We hope we are to welcome you back in the future.Kind regards,Mira Hampton by Hilton Antwerp
10/10 Excellent
Jean Philippe
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Philippe
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de lesley le 19 oct. 2022
Dera jean-Philippe,Thank you for your stay! We are happy to hear that you enjoyed our hotel. We look forward to welcoming you back in the future! Kind regards,Team Hampton by Hilton!
10/10 Excellent
Paul Marcel
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent choix
Paul Marcel
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de lesley le 2 oct. 2022
Merci pour votre séjour! Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur! Sincèrement, Team Hampton by Hilton!
10/10 Excellent
Eric
Voyage en famille
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Senna le 1 sept. 2022
Dear,Thank you for the score.we looking forward to see you back in the future. :)With kind regards,Senna.H
10/10 Excellent
BENGHOZI
14 août 2022
BENGHOZI
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Senna le 1 sept. 2022
Dear,Thank you for the score.we looking forward to see you back in the future. :)With kind regards,Senna.H
10/10 Excellent
Laurie
Voyage en couple
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Senna le 1 sept. 2022
Dear,Thank you for the feedback and the score.we looking forward to see you back in the future. :)With kind regards,Senna.H
10/10 Excellent
Frederic
Voyage d’affaires
18 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederic
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Senna le 29 juin 2022
Dear,
Thank you for the great score. We look forward to se you again in our hotel.
With kind regards,
Senna.H
10/10 Excellent
paul
31 mai 2022
paul
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Senna le 29 juin 2022
Dear,
Thank you for the great score. We look forward to se you again in our hotel.
With kind regards,
Senna.H
10/10 Excellent
Paula
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Senna le 29 juin 2022
Dear,
Thank you for the great score and the nice feedback. We look forward to se you again in our hotel.
With kind regards,
Senna.H
8/10 Bien
Véronique
11 mai 2022
Véronique
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Senna le 29 juin 2022
Dear,
Thank you for the great score. We look forward to see you again in our hotel.
With kind regards,
Senna.H
8/10 Bien
Laurent
9 mai 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Team le 9 mai 2022
Dear mr. Laurent,thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back to Antwerp soon.
Warm Regards,
Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station Team
10/10 Excellent
Catherine
6 mars 2022
Catherine
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Guest Service Agent le 9 mars 2022
Dear Catherine,
Thank you very much for this fantastic review score. We hope to welcome you another time in Antwerp.
Greetings,
Team Hampton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Ana
Voyage en famille
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station le 11 janv. 2022
Chère Ana,
Nous vous remercions de nous avoir choisi et nous espérons vous revoir très prochainement !
Bien cordialement,
10/10 Excellent
Ludovic
17 déc. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ludovic
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Guest Service Agent le 18 déc. 2021
Dear Mr. Ludovic,
thank you for your 10-star review. We really appreciate this excellent score and are glad to see that you enjoyed your stay with us.
Warm regards,
Team Hampton Antwerp Central Station
8/10 Bien
Evelyne
Voyage en famille
27 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evelyne
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Guest Service Agent le 30 nov. 2021
Chère Evelyne,
Je suis heureux de lire que vous êtes très satisfait en général de votre séjour et que vous appréciez le niveau élevé de nos services. Nous réjouissons de vous accueillir à nouveau prochainement.
Cordialement,
Hampton by Hilton Antwerp Central Station
8/10 Bien
Rosa
24 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je le recommande
Rosa
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ilinca le 28 oct. 2021
Chère Rosa,
Merci pour votre commentaire! Nous sommes ravis d'avoir pu vous accueillir chez nous et nous espérons vous revoir bientôt.
Bien cordialement,
8/10 Bien
Romain
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien dans l'ensemble
Romain
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Ilinca le 28 oct. 2021
Cher Romain,
Merci d'avoir choisi le Hampton by Hilton Antwerp Central Station ! Nous sommes ravis d'avoir pu vous accueillir chez nous et nous espérons vous revoir bientôt !
Bien cordialement,
Ilinca
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Annelies S. le 9 sept. 2021
Dear Anne,
Thank you for your excellent score! We hope you enjoyed your stay with us.
Hopefully we can welcome you again soon.
Kind regards,
Annelies S.
Guest Service Agent
Hampton by Hilton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Annelies S. le 30 août 2021
Dear,
Thank you for your nice score!
We hope to welcome you again.
Kind regards,
Annelies S.
Guest Service Agent
Hampton by hilton Antwerp Central Station
6/10 Satisfaisant
Jean-François
Voyage en groupe
24 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-François
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Mr.Lesley Middleton le 25 août 2021
Dear Mr jean-Francois,
Thank you very much for your feedback.
I am delighted to see your positive comments and to read that you were very satisfied with your stay.
We look forward to welcome you back again.
Warm Regards,
Mr. Lesley Middleton
Hampton by Hilton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guillaume
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Guest Service Agent le 25 août 2021
Dear Guillaume,
Thank you for this amazing 10-star review score. Lovely to hear that you fully enjoyed your stay with us.
Warm regards,
Team Hampton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Marie
Voyage en famille
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les yeux fermés !
Marie
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Guest Service Agent le 25 août 2021
Chère Marie,
Merci beaucoup pour cette excellente commentaire. Nous sommes heureuses de lire que vous avez apprécié votre séjour avec nous.
Cordialement,
Team Hampton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Jeremy
28 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeremy
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Service Agent le 25 août 2021
Dear Mr. Jeremy,
A big thank you for this amazing 10-star review score. Good to see that everything was according to your wishes.
Warm greetings,
Team Hampton Antwerp Central Station
10/10 Excellent
Faïçal
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Faïçal
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
10/10 Excellent
Erna
4 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erna
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Guest Service Agent le 6 oct. 2020
Thank you very much for your excellent review score.
We hope to welcome you back in the future in Antwerp!
Kind regards,
Team Hampton by Hilton Antwerp
10/10 Excellent
Pascal, Villers en Arthies
22 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Guest Service Agent le 28 juin 2020
Je suis heureux de lire que vous êtes très satisfait en général de votre séjour et que vous appréciez nos mesures à cause du coronavirus.
Nous nous réjouissons d’avance d’avoir au le plaisir de vous accueillir au Hampton by Hilton Antwerp Central Station.
10/10 Excellent
Nathalie
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chouette hotel proche gare - ptit dej somptueux
Nathalie
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Milena Milovanovic le 23 févr. 2020
Thank you very much for choosing the Hampton By Hilton Antwerp Central Station. We are very happy to read that you enjoyed your stay and the city aswel.
We hope to see you next time!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Guest Service Agent le 21 janv. 2020
Thank you very much for this excellent review score. We really appreciate this.
Warm greetings,
Team Hampton Antwerp
8/10 Bien
Georges
8 janv. 2020
Georges
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Stephane
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon City trip a Anvers
Stephane
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station le 29 déc. 2019
Dear Stephane,
Thank you so much for this kind words and wonderful score.
It's nice to read you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you again soon in our hotel.
With very warm regards,
Team Hampton by Hilton Antwerp Central Station
8/10 Bien
Gilles
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilles
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Milena Milovanovic le 19 nov. 2019
Dear Gilles,
Thank you for your feedback!
kind regards,
Hampton team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Guest Service Agent le 5 nov. 2019
Great to see this good feedback from you. We hope you enjoyed your stay with us.
Kind regards,
Hampton Antwerp Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de AW le 10 déc. 2019
Dear guest, Thank you for your review. We have contacted Expedia right away to make the changes as it is indeed not correct. We would like to offer our apologies for any inconvenience this has caused for you during and after your stay. Hopefully you were still able to enjoy your stay with us. We sincere hope to welcome you again in the near future. If there is anything else, please do not hesitate to contact us directly. Happy Holidays ! With kind regards, Hampton by Hilton Antwerp Central Station team.
8/10 Bien
Emmanuel
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour à Anvers
Emmanuel
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Team Hampton By Hilton Central Station Antwerp le 2 déc. 2019
Dear,
Thank you so much for your wonderful score and feedback.
We're glad to read that you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you again soon in our hotel.
With very warm regards,
Team Hampton By Hilton Central Station Antwerp
10/10 Excellent
Thibault
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thibault
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Team Hampton By Hilton Centraal Station Antwerpen le 6 oct. 2019
Beste,
Hartelijk dank voor de mooie score.
We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Hopelijk mogen we u nogmaals ontvangen in de nabije toekomst.
met warme groeten
Team Hampton By Hilton Centraal Station Antwerpen
8/10 Bien
francois
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel de chaine, très bien placé.
francois
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service Agent le 19 août 2019
Merci pour votre commentaires positives de notre hôtel!
8/10 Bien
Rachel
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rachel
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest Service Agent le 14 août 2019
Thank you for giving us this great review score! We appreciate this a lot.
Greetings,
The Hampton Antwerp Team