Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Guy
30 avr. 2024
Guy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Adriana, Toronto
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel, General Management le 14 avr. 2024
Thank you for your rating in a review, we look forward to welcome you back in the future. Sincerely.
10/10 Excellent
Adriana, Toronto
Voyage en famille, Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel, General Management le 14 avr. 2024
Thank you for your rating in a review, we look forward to welcome you back in the future. Sincerely.
4/10 Médiocre
Roger, Sunny Isles Beach
27 févr. 2024
Roger
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel, General Management le 3 mars 2024
Dear Guest, thank you for your visit, and we hope we have the opportunity to serve you the future.Have a wonderful trip back home.
10/10 Excellent
kimberly
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel, General Management le 3 mars 2024
Dear Guest, thank you so much for your visit, we are very delighted that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming again in a near future. Have a wonderful trip back home. Sincerely,
10/10 Excellent
MARALIS
Voyage en couple
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARALIS
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel, General Management le 22 janv. 2024
Dear Guest, thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, particularly the friendliness of our staff and the quality of our facilities and services. Christian and Rodrigo will be delighted to know that their efforts were appreciated. We strive to keep our gardens beautiful and our rooms clean and welcoming to ensure every guest has a memorable experience. We eagerly look forward to your next visit. Thank you for recommending us, Sincerely.
2/10 Horrible
David M
11 janv. 2024
David M
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel, General Management le 3 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us your rating. We strive to satisfy all our customers, and we regret that we did not achieve this goal in your case.We would like to better understand the reasons behind your rating. Could you share with us specific details about what did not meet your expectations? Your feedback is essential for us to improve.We take all comments very seriously and use them as an opportunity to improve. We are committed to providing high-quality services, and your feedback is crucial in this process.Thank you again for your feedback. We hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future." Sincerely.
10/10 Excellent
Carlos Alberto
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MAL PAN
Carlos Alberto
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gerencia General del Hotel le 14 janv. 2024
Estimado huésped, agradecemos su visita a nuestro Boutique Hotel y Restaurante Gourmet, esperamos que su estadía haya sido placentera y también sus observaciones y recomendaciones, estaremos brindando un seguimiento oportuno para mejora de nuestros servicios. Esperamos tener al oportunidad de verlo nuevamente en el futuro, les deseamos un excelente viaje de retorno. Sinceramente,
10/10 Excellent
Angela, Henderson
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel, General Management. le 14 janv. 2024
Dear guest,Thank you for your review! We're thrilled you enjoyed our unique location in Antigua, balancing central convenience with peacefulness. Delighted to hear you loved our restaurant too. We look forward to welcoming you back for more delicious experiences.Best regards,
10/10 Excellent
Lynn
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel, General Management le 14 janv. 2024
Dear guests, We are glad to hear that you enjoyed your stay at our Boutique Hotel and that the Blue Room met your expectations. We strive to create a charming and peaceful atmosphere for our guests, and it seems we have achieved that goal with you. We appreciate your feedback about the pool and will consider your suggestion to improve the swimming experience in the future.We are pleased to know that you found our included breakfast tasty and that the variety of cocktails at our bar was to your liking. We work hard to offer an exceptional culinary experience, and it's rewarding to know we have achieved this.Thank you for recommending us. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future and continue providing you with an unforgettable experience.Sincerely,
8/10 Bien
India
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
India
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General, Hotel Management le 3 janv. 2024
Dear Guests,Thank you so much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are truly delighted to hear that you found the property beautiful and our rooms awesome. It's also wonderful to know that you thoroughly enjoyed dining at our restaurant for both breakfast and dinner.However, we sincerely apologize for the inconveniences you experienced. We understand how disruptive the loud party noise must have been, and it's regrettable that the situation was not resolved more promptly and effectively. Rest assured, we are taking your feedback seriously and will coordinate more closely with our neighboring properties to ensure such disturbances are minimized in the future.Regarding the oversight with the boxed breakfast, we are genuinely sorry for this lapse in service. Your experience has highlighted an area for improvement in our operations, and we will be taking immediate steps to ensure our communication and execution in this service are flawless moving forward.We appreciate your comments about the overall value and attention to detail expected at a 5-star establishment. Your insights are invaluable in guiding our efforts to enhance our services and guest experience.Thank you once again for choosing our hotel and for your constructive feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and deliver a more seamless and exceptional experience on your next visit.Warm regards,
10/10 Excellent
MARTHA ARACELI
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARTHA ARACELI
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 27 déc. 2023
Estimada huésped. Muchas gracias por su visita y por brindarnos una puntuación de excelencia. Estamos muy felices de tener el gusto de esperarlos en un futuro. Sinceramente.
2/10 Horrible
juan
18 déc. 2023
juan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 14 janv. 2024
Estimado huésped,Lamentamos profundamente que no haya podido hacer uso de su reserva en nuestro hotel recientemente. Entendemos que a veces surgen imprevistos que impiden cumplir con los planes establecidos. Nos hubiera encantado tener la oportunidad de brindarle la experiencia que ofrecemos en nuestro establecimiento.Esperamos que en un futuro cercano tenga la oportunidad de visitarnos y disfrutar de todo lo que tenemos para ofrecer. No dude en contactarnos si podemos asistirle en la planificación de su próxima estancia.Le enviamos nuestros más cordiales saludos y deseos de bienestar.Atentamente,
2/10 Horrible
German
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
German
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General, Hotel Management le 27 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are truly sorry to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations for a quiet and peaceful stay. We understand the importance of a restful environment, especially when our guests are looking to unwind and relax.Please be assured that your comments have been taken seriously. We are currently reviewing our policies and working with our neighboring properties to better manage noise levels and ensure our guests' comfort.We deeply regret that this experience has marred your view of our hotel. We would appreciate the opportunity to discuss how we can make this right for you and hope to have the chance to welcome you back for a more serene and enjoyable stay in the future. Sincerely
10/10 Excellent
Danilo, Guatemala
17 déc. 2023
Danilo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 27 déc. 2023
Estimado huésped. Muchas gracias por su visita y por brindarnos una puntuación de excelencia. Estamos muy felices de tener el gusto de esperarlos en un futuro. Sinceramente.
4/10 Médiocre
Federico
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Federico
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 27 déc. 2023
Estimado huésped,Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestra propiedad no haya cumplido con sus expectativas, especialmente en una ocasión tan especial como su aniversario. Entendemos lo frustrante que puede ser el ruido externo y cómo puede afectar la calidad de su descanso. Aunque el ruido provenía de una propiedad vecina y estaba fuera de nuestro control directo, nos tomamos muy en serio sus comentarios y estamos explorando medidas para evitar que situaciones similares se repitan en el futuro.Nos gustaría tener la oportunidad de redimirnos y ofrecerles una experiencia mucho más agradable. Por favor, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente para discutir cómo podemos hacerlo posible.Atentamente,
10/10 Excellent
Aida, Guatemala
Voyage en couple
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aida
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 27 déc. 2023
Estimado huésped,¡Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros! Nos complace enormemente saber que encontró su habitación nítida y acogedora. Trabajamos arduamente para ofrecer un ambiente agradable y confortable, y nos alegra saber que hemos cumplido con sus expectativas. Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en el futuro.Sinceramente.
10/10 Excellent
Marta
1 déc. 2023
Marta
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 27 déc. 2023
Estimada huésped. Muchas gracias por su visita y por brindarnos una puntuación de excelencia. Estamos muy felices de tener el gusto de esperarlos en un futuro. Sinceramente.
10/10 Excellent
Stephanie
6 nov. 2023
Stephanie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 5 déc. 2023
Gracias por sus comentarios, estaremos muy felices de serviles en un futuro cercano, sinceramente.
10/10 Excellent
Osmin
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estadía en Panza Verde
Osmin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 1 nov. 2023
Estimado huésped, estamos encantados de escuchar que su experiencia en nuestro hotel fue espectacular! Nos complace saber que disfrutó de la belleza y comodidad de nuestras habitaciones, así como de la paz y tranquilidad que ofrecemos. Es maravilloso que la atención de nuestro personal y la exquisitez de la comida hayan sido de su agrado. Nos alegra que también encontrara encantador nuestro pequeño bar en el sótano. Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente muy pronto. ¡Gracias por compartir su experiencia
10/10 Excellent
Giancarlo
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Para relajarte en la Antigua
Giancarlo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 30 oct. 2023
Estimado huésped, muchas gracias por su visita y agradecemos todos sus comentarios de su experiencia en nuestro boutique hotel y restaurante Meson Panza Verde, son muy valiosos para nosotros. Estaremos a la espera de su visita en un futuro cercano, hasta pronto.
10/10 Excellent
Luis Gustavo
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis Gustavo
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 30 oct. 2023
Estimado huésped, muchas gracias por su visita y agradecemos todos sus comentarios de su experiencia en nuestro boutique hotel y restaurante Meson Panza Verde, son muy valiosos para nosotros. Estaremos a la espera de su visita en un futuro cercano, hasta pronto.
10/10 Excellent
Carlos
16 oct. 2023
Carlos
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 6 nov. 2023
Estimado huésped, gracias por su visita, nos alegra mucho recibir sus comentarios acerca de su experiencia en nuestro boutique hotel y restaurante. Y esperamos muy pronto su visita en un futuro. Sinceramente.
10/10 Excellent
Jessica
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable and convenient
Jessica
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General, Hotel Management le 26 sept. 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback, even after a brief stay. We are delighted to hear that our staff was friendly and that you enjoyed the breakfast. We are also pleased that you found our location to be convenient and that our transportation service met your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a longer stay .Thank you for choosing us, and we look forward to seeing you again!Warm regards,
10/10 Excellent
JAVIER
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JAVIER
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 18 sept. 2023
Estimado huésped, muchas gracias por su puntuación en su evaluación. Valoramos mucho sus comentarios. Estaremos felices siempre atenderles en un futuro cercano. Sinceramente.
10/10 Excellent
Raquel
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raquel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 29 août 2023
Estimada huésped, gracias por su visita, y nos alegra mucho que haya disfrutado de su estadía en nuestro hotel. Estamos muy emocionados de recibir su visita nuevamente. Sinceramente.
10/10 Excellent
FRANCISCO
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANCISCO
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 22 août 2023
Estimado huésped, muchas gracias por su visita, y estamos muy emocionados que haya disfrutado de su experiencia en nuestro boutique hotel y gourmet restaurante. Nos complace mucho sus comentarios que somos un venue mágico y elegante, gracias nuevamente por escogernos como lugar destino para su celebración especial. Agradecemos sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
10/10 Excellent
Robert
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de General, Hotel Management le 14 août 2023
Dear Guest, thank you so much for your email.We are happy to receive your value feedback. Looking forward to hosting you soon. Have a great trip back home. Sincerely.
10/10 Excellent
MARIO
Voyage en couple
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIO
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 27 juil. 2023
Estimado cliente, muchas gracias por su visita. Agradecemos se haya tomado el tiempo de brindarnos sus comentarios sobre su experiencia en nuestro boutique hotel, nos alegra que haya sentido paz y que el ambiente haya sido de su agrado, gracias por compartirlo. Esperamos tener la oportunidad de verle siempre en el futuro. Le deseamos un viaje seguro de regreso a casa. Sinceramente.
2/10 Horrible
Jose
10 juil. 2023
Jose
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General, Hotel Management le 2 août 2023
Dear Guests, we regret that you were not able to visit us. We hope to see you in the future. Kindest regards.
10/10 Excellent
RUBEN
9 juil. 2023
RUBEN
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General, Hotel Management le 2 août 2023
Dear Guest, thank you for your visit. We appreciate your comments and we are looking forward to your return in a near future, we will be here for you. Have a safe trip back home. Sincerely,
10/10 Excellent
Marisa
Voyage en famille
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisa
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de General, Hotel Management le 2 juil. 2023
Dear Guest, thank you for sharing your feedback on your recent stay with us. We are thrilled to hear that you appreciated the decor of our property and found the beds to be extremely comfortable. We strive to create a relaxing and enjoyable environment for our guests, so it's wonderful to know we achieved that during your visit.We are delighted that our location was convenient for you and that you enjoyed the food at our restaurant. Furthermore, it is always a pleasure to hear such positive feedback about our staff. They work diligently to provide excellent service, and your compliments will undoubtedly motivate them further.However, we regret that you were disappointed with the limited hours and temperature of our pool. We constantly strive to meet and exceed our guests' expectations, and we apologize if we fell short in this regard. Your feedback is invaluable to us and will be considered as we continue to improve our facilities and services.Thank you again for choosing to stay with us. We appreciate your comments and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Sheila
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de General, Hotel Management le 1 juin 2023
We are so thrilled to hear about your wonderful experience at our hotel, particularly on such a special occasion as your husband's birthday! We take great pride in ensuring our guests feel special and well taken care of. It's a joy to know that you appreciated the extra touches like the roses, champagne, and candles in the grand suite. We were more than happy to fulfill your request for balloons.We're equally pleased to hear your kind words about the local architecture, Guatemalan hospitality, and our on-site dining options. It's gratifying to know that our efforts contributed to your enjoyable stay.We'd be delighted to welcome you back, for another memorable event. Once again, thank you so much for your recommendation. Muchas gracias a usted también!
6/10 Satisfaisant
Crista
Voyage en couple
24 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Crista
Réponse de Gerencia General del Hotel. le 26 mai 2023
Estimada huésped, muchas gracias por su visita. Agradecemos todos sus comentarios ya que siempre nos ayudan a mejorar nuestros servicios. Lamentamos mucho el inconveniente y nos disculpamos sinceramente, estaremos tomando acción inmediata y gracias por informarnos. Esperamos tenga un maravilloso día y esperamos nos pueda dar la oportunidad de atenderle en un futuro. Muy atentamente.
10/10 Excellent
James
4 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
James
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel, General Management le 4 mai 2023
Thank you so much for your review mister James, we are always at your service.
10/10 Excellent
James
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful!!
James
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel, General Management le 17 avr. 2023
Thank you very much for your kind review, we are at your service.
10/10 Excellent
Sebastian
Voyage en couple
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel, General Management le 12 avr. 2023
Tham you very much for the review , we are at your service.
10/10 Excellent
Vinicio
Voyage en couple
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vinicio
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de General, Hotel Management le 13 mars 2023
Dear Guest, thank you so much for your visit.We are very delighted that you have enjoy your stay with us. We wish you a safe travel back home. Looking forward to your stay in a near future. Sincerely,
10/10 Excellent
Rodrigo
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrigo
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel, General Management. le 13 mars 2023
Dear Guest, thank you for your visit. We are delighted that you have enjoyed your stay with us. We wish a safe travel back home. Looking forward to your return in a near future. Sincerely.
10/10 Excellent
Arturo
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arturo
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel, General Management le 13 févr. 2023
Dear Arturo, thank you for your visit, We are pleased that you have enjoyed your stay at Meson Panza Verde. We are looking forward to your visit in the future, see you soon, sincerely.
10/10 Excellent
Lauren
Voyage en couple
9 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Hotel, General Management le 11 févr. 2023
Dear Lauren, thank you for your visit, We are pleased that you have enjoyed your stay at Meson Panza Verde. We really appreciate all your comments and we are looking forward to your visit in the future, see you soon, sincerely.
10/10 Excellent
MARIA
30 janv. 2023
MARIA
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 31 janv. 2023
Estimada huésped, muchas gracias por su visita y nos alegra mucho que haya disfrutado de su estadía. Estaremos muy felices de verlas en un futuro cercano. Le deseamos un buen viaje de regreso a su destino. Sinceramente.
6/10 Satisfaisant
Adriana
Voyage en couple
30 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Gerencia General del Hotel le 31 janv. 2023
Estimado cliente, muchas gracias por su visita, y apreciamos que nos comparta su experiencia, ya que siempre nos ayuda a mejorar nuestro servicio, lamentamos mucho que el alto volumen de la música, no lo haya dejado descansar, estuvo fuera de nuestras manos resolver en ese momento, tomaremos acción necesaria para solventarlo con nuestro hotel vecino y así no incomode a nuestros clientes. Le deseamos un feliz viaje de regreso. Sinceramente.
10/10 Excellent
howard
Voyage en famille
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
howard
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Hotel, General Management le 28 janv. 2023
Dear Guest, thank you so much for your visit, We are pleased that you have enjoyed your stay in our boutique hotel and restaurant. We really appreciate all your comments and we are looking forward to your visit in the future, safe travel, sincerely.
6/10 Satisfaisant
Itchie
Voyage d’affaires
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Itchie
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager Hotel le 28 janv. 2023
Dear guest, thank you so much for your visit. We really appreciate your feedback, because it helps to improve our service, thank you so much. We are looking forward to seeing you in a near future. Have safe travel. Kindest regards,
10/10 Excellent
Fabiola
19 janv. 2023
Fabiola
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager Hotel le 20 janv. 2023
Estimado huésped, muchas gracias por su visita. y agradecemos recibir sus comentarios de su experiencia durante su estadía en nuestro boutique hotel y restaurante. Esperamos verlos muy pronto, y muy feliz viaje. Sinceramente.
10/10 Excellent
Araminta
7 janv. 2023
Araminta
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Hotel, General Management le 8 janv. 2023
Dear Guest, thank you for much for your visit and we are delighted that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to your return. We hope you have a safe trip back home. Sincerely.
10/10 Excellent
ERIKA
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERIKA
Réponse de Gerencia General del Hotel le 6 janv. 2023
Estimado huésped, gracias por su visita. Nos alegra mucho saber que disfruto de su estadía en nuestro boutique hotel y restaurante. Estaremos muy felices de su regreso en un futuro cercano. Le deseamos un buen viaje de regreso a casa. Sinceramente.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Customer Service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel, General Manager le 27 déc. 2022
Dear Guest, please receive our sincere apology, we are very sorry about your family member got Covid and we hope she/he get well soon. Our cancellation policy state that you can cancel before at least 5 days in advance of your reservation for this special circumstances and thank you so much for your understanding. Happy Holidays.