Bâtiment design

Avis sur Kremlin Palace

5 out of 5
Kremlin Palace
Kundu Köyü, Lara, Antalya, Antalya

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 189 avis sur 442." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 131 avis sur 442." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 66 avis sur 442." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 442." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 35 avis sur 442." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

ALI, MONTREAL

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
belle emplacement pres de la plage, propre, bon service. bien manger. 5 etoils. merci
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 nov. 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Wyrazy szacunku,Kremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Burak

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 13 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

8/10 Bien

Rachid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 6 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Manil

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour inoubliable. Mon époux mes enfants et moi avons passé un magnifique séjour. Tout est au top. Un grand merci au personnel qui se plie en 4 pour répondre à nos requêtes a tous les niveaux , restauration, guest relations partout partout. On se sent vraiment en sécurité . Quant à l'animation que dire ... Il y en a pour tous les goûts ...c'est très varié chaque soir 3 spectacles. Pas moyen de s'ennuyer sans oublier l'après midi mousse a la piscine le samedi. Nous repartirons avec grand plaisir . Mille Merci a tous
Séjour de 16 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 1 août 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Wyrazy szacunku,Kremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Mourad

Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 16 juin 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

10/10 Excellent

Ismael

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 6 mai 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Mohamed Riadh

Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Firuze Tokgöz le 24 juin 2022
Dear Guest; We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us. Make sure that your comment is shared with management and staffs. We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future. Best Regards Asteria Kremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Noureddine - Zohra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
merci pour tous l'équipe de l'hotel
trés belle souvenir
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Firuze Tokgöz le 22 juin 2022
Dear Guest; First of all, thank you for taking your precious time to share your thoughts and reviews with us. We are very pleased that you were satisfied during your stay with the services we offer and that you left our hotel happily. We hope to see you again at our hotel as soon as possible. Sincerely Asteria Kremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Yildiz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Firuze Tokgöz le 10 mai 2022
Dear Guest; We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us. Make sure that your comment is shared with management and staffs. We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future. Best Regards Asteria Kremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL PARFAIT
Très bon hôtel pour passer des vacances en famille
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Firuze Tokgöz le 29 oct. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality. It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

8/10 Bien

Mathieu

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Firuze Tokgöz le 24 oct. 2021
Dear Guest, Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality. It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 Excellent

Oktay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 août 2021
Değerli Misafirimiz; Yorumunuz için teşekkür ederiz, bu güzel yorumun bizleri çok motive ettiğini belirtmek isterim. Yorumunuzun Yönetim ve personelle paylaşıldığına emin olunuz. Umuyoruz Asteria Kremlin Palace otelimizi en yakın zamanda tekrar ziyaret edersiniz. Saygılarımla Misafir İlişkileri Müdürü Firuze TOKGÖZ

10/10 Excellent

Mohamed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 13 juil. 2021
Dear Guest; We would like to thank you for the point. We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future. Best Regards Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 Excellent

Shaik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux sejour en famille
On a passé deux jours merveilleux dans cet hôtel magnifique. On a été surclassé vers une chambre duplex qui a été je crois en 2019. Avec deux salles de bains. Avec les enfants , c'est un vrai plus. Les piscines étaient propres. La plage aussi. Les spectacles chaque soir étaient vraiment divertissant. Le seul bémol étant le service valet. Le samedi comme il y a avait pas mal de départ et d'arrivé, j'ai un peu attendu pour récupérer ma voiture de location. C'est une formule all inclusive qui veut dire que presque tout est inclus dans le prix de la chambre Mini bar, petit déjeuner, déjeuner, dîner. Plus tea time et boissons disponible différents bars. Tout est fait pour que vous restiez à Hotel du matin au soir. Hotel avec majoritairement des touristes russes (90%). En raison de covid, les buffets sont servis par les serveurs. Vous avez le choix sur les entrées, plats et desserts. Les plats sont bons mais un peu froid. J'ai vu pas mal de mauvaises commentaires sur cet hôtel, j'avais un peur en réservant cet hotel. Mais l'hôtel a été rénové en 2019, si je dois donner une note sur 10, je donnerai volontiers 9 sur 10. Je recommande vivement cet hôtel.
l'entree
Vu sur la foret depuis notre chambre au 6ème étage
vu sur la piscine depuis notre chambre
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 24 août 2020
Dear Guest; We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us. Make sure that your comment is shared with management and staffs. We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future. Best Regards Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 Excellent

Islame

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Hôtel exceptionnel. Service exceptionnel aussi.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 21 août 2020
Dear Guest; We would like to thank you for the point. We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future. Best Regards Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 Excellent

Nassim

Séjour de 2 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

amel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sympa
Magnifique hôtel cependant la langue française est totalement oublié contrairement aux Russes et Allemand. Très recommandable.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 16 août 2019
Dear Guests, Fistly, we would like to thank you for your review. You can be sure that all comments, suggestions and complaints are forwarded to our management. We will be very happy to see you again in our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

8/10 Bien

Huber

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 14 août 2019
Dear Guest; We would like to thank you for the point. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 Excellent

Osman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacance de printemps
Nous sommes très contents de nos séjours. Les personnels sont très sympathiques.
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 30 avr. 2019
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Firuze TOKGÖZ

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel trop grand
Je suis deçu de ce séjour, il n'y a pas de choix au restaurant .
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de FİRUZE TOKGÖZ le 9 mars 2019
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées/CRM

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bon rapport qualité prix
Hôtel loin de la ville prévoir voiture de location ou bus
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de FİRUZE TOKGÖZ le 11 mars 2019
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées/CRM

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 19 déc. 2016
Dear Guest, First of all I would like to thank you for allowing us to be your hotel of choice on so many occasion. We are pleased to know that you and have enjoyed your vacations in our hotel and but in some points we did not measure up your expectations . Please be assured that our Management Team will carefully examine your feedback what went wrong and how we can prevent reoccurrence. When you give us second Chace, we want to welcome you again .Best Regards,Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels

8/10 Bien

mohamed el amine

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de World of Wonders Hotels le 12 déc. 2015
Dear Mr. Mohamed el emin, How wonderful to hear that your recent at the WOW Kremlin Palace Hotel provided you with the comfort and hospitatliy you were looking for. It is always wonerful to hear that when our guest were so impressed with their stay that they plan on returning in the future. We are sincerly appreciated and we look forward to having you as a guest in the future. Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels

8/10 Bien

AY, belfort

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Je conseille fortement cette hôtel Accueil super Repas super Service super Piscine et plage super Seul bémol est que l hôtel doit se rafraîchir il date de 2003
Réponse de WOW Resort Hotels le 6 oct. 2015
Dear Mr. Ay, First of all I want to apologize for respond you in English but unfortunately I cannot speak your language. I hope that you will forgive me this. We are really happy to read you had mentioned super hotel about us. Thank you very much for your comments about facilities of the hotel. We

10/10 Excellent

michael, B

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Ayant séjourné dans beaucoup d'hôtel de ce genre, je trouve que le personnel et surtout le confort dans l'hôtel etait excellent. Les spectacles organisés etaient digne des grands cabarets. Par contre le transfert de l'aéroport à l'hôtel n'était pas compris dans le prix, on a du payé un surplus
Réponse de WOW Resort Hotels le 6 oct. 2015
Dear Mr. Micheal, First of all I want to apologize for respond you in English but unfortunately I cannot speak your language. I hope that you will forgive me this. We are really happy to read you had excellent holiday with us. Thank you very much for your comments about facilities of the hotel.

8/10 Bien

Kerime

Ganz ok
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Kremlin Palace le 24 mai 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die Bewertung. Es ist wirklich eine Ehre, Sie bei uns begrüßen zu dürfen und Sie zufrieden zu verabschieden.GrüßeGästebetreuungsteam

8/10 Bien

Vendim

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kremlin Palace le 15 mai 2024
Dear Guest,We would like to thank you for your evaluation. We hope to see you again at our hotel.Yours sincerelyGuest Relations Team

10/10 Excellent

Boney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort in itself is amazing and really huge. The only problem is with transportation if you wish to explore outside the resort. The reception would book you a yellow cab if you need which is ok. But the taxi guys charge you what they want and they only accept cash. And if you are looking to book an Uber none of them would accept since there seems to be a lobby for all taxis and they won't accept any Uber requests from this area.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kremlin Palace le 13 mai 2024
Dear Guest,We would like to thank you for your evaluation. We hope to see you again at our hotel.Yours sincerelyGuest Relations Team

8/10 Bien

Sefkan

Voyage en groupe
Nothing
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Misafir İlişkileri Ekibi le 11 mai 2024
Sevgili Konuğumuz;İncelemeniz için teşekkürler. Deneyiminizi bize bildirmek için zaman ayırıp yorumunuzu gönderdiğiniz için gerçekten teşekkür ederiz. Geri bildiriminiz bizim için çok önemli ve sizin ki gibi yorumlar, misafirlerimize sunduğumuz hizmeti sürekli iyileştirmemizi sağlıyor.Ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel yorumlarınız, daha da iyisini yapmak için kesinlikle bir motivasyon kaynağı olacaktır. Sizi tekrar ağırlamaktan çok mutlu olacağız.SaygılarımlaMisafir İlişkileri Ekibi

8/10 Bien

Anna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thank you so much Guys, for good vocation !!!
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 10 mai 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

8/10 Bien

sedat

Les points forts : Propreté
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 5 mai 2024
Sevgili Konuğumuz;İncelemeniz için teşekkürler. Deneyiminizi bize bildirmek için zaman ayırıp yorumunuzu gönderdiğiniz için gerçekten teşekkür ederiz. Geri bildiriminiz bizim için çok önemli ve sizin ki gibi yorumlar, misafirlerimize sunduğumuz hizmeti sürekli iyileştirmemizi sağlıyor.Ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel yorumlarınız, daha da iyisini yapmak için kesinlikle bir motivasyon kaynağı olacaktır. Sizi tekrar ağırlamaktan çok mutlu olacağız.SaygılarımlaMisafir İlişkileri MüdürüFiruze Tokgöz

10/10 Excellent

Bilal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 1 mai 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

6/10 Satisfaisant

Franco Di

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
War okey würde aber nicht mehr hin
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 avr. 2024
Lieber Gast;Zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihren Kommentar bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen und uns übermittelt haben. Wir bilden die Meilensteine unserer Servicequalität, die mit Ihrem Feedback auf Perfektion abzielt, und wir kommen schnell in diese Richtung.In Übereinstimmung mit unserem Serviceverständnis, das auf die Zufriedenheit der Gäste abzielt, ist Ihre Zufriedenheit für uns von größter Bedeutung. Ihre Kommentare wurden an die zuständigen Abteilungen und unser Management weitergegeben. Wir möchten darauf hinweisen, dass die notwendigen Forschungsarbeiten und Maßnahmen ergriffen werden.Wir hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie wieder in unserem Hotel zu beherbergen und uns die Möglichkeit zu geben, Sie mehr zu erleben, als Sie es sich erträumt haben. Wir hoffen, Sie so bald wie möglich wieder in unserem Hotel zu sehen.HochachtungsvollKremlin Palace Gaestebetreuung-Team

10/10 Excellent

Amirhossein

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 avr. 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

8/10 Bien

Ahmet, Toronto

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is excellent and food is amazing but If you are going to stay long term you might get bored.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 19 avr. 2024
Our Dear Guest;We would like to thanks for your review. We really appreciate you taking the time to let us know about your experience and posting your comment. Your feedback is very important to us and comments like yours enable us to continuously improve the service we offer to our guests.Your nice comments about our teammates will definitely be a source of motivation to do even better. We will be very happy to welcome you again.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

8/10 Bien

Zahit

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is very good but old must repair
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 16 avr. 2024
Dear Guest,Your feedback is of great importance for us to deliver the service standards we target, and we thank you for sharing your valuable comments and opinions with us. We hope to serve you again on your next holiday with more beautiful memories. Please do not hesitate to contact us for your questions and requests.We wish you good and healthy days.RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

Olga

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great kids club, beautiful territory, great hotel
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 avr. 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

10/10 Excellent

Arsalan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The stay was amazing, staff is very good and food is amazing.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 janv. 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz

4/10 Médiocre

Fulya

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wir waren insgesamt neun Personen für Silvester. möchte ich auch betonen, dass die organisatorische Planung für die Silvesterfeier mangelhaft war. Es gab keine klaren Informationen darüber, wie die Gäste, die nicht am Galaabend teilnehmen wollten, ihre Zeit verbringen könnten. Das Fehlen eines Alternativprogramms wirkte sich negativ auf die Gesamtzufriedenheit aus. Die mangelnde Vielfalt im Speiseangebot war enttäuschend. Es schien, als ob die Küche wenig Kreativität zeigte und sich nicht um Abwechslung bemühte. Dies führte dazu, dass das Essen nicht nur langweilig, sondern auch geschmacklich eintönig war. Was die Sauberkeit der Zimmer betrifft, war der Zustand unter den Betten inakzeptabel. Der hohe Staubansammlung lässt auf mangelnde Reinigungsroutinen schließen. Dies ist besonders bedenklich, da Sauberkeit und Hygiene grundlegende Erwartungen an einen Hotelbetrieb sind. Die mangelnde Effizienz und Schnelligkeit des Servicepersonals war ebenfalls enttäuschend. Das Warten auf eine einfache Gabel sollte nicht zu einem derart frustrierenden Erlebnis führen. Die Professionalität sollte nicht nur im Lächeln, sondern auch in der prompten Bereitstellung grundlegender Utensilien sichtbar sein. Insgesamt fühlte sich der Aufenthalt nicht wie ein Erlebnis in einem 5-Sterne-Hotel an. Die genannten Punkte lassen mich eher zu einer 3-Sterne-Bewertung tendieren. Es ist bedauerlich, dass solche Schwächen das Potenzial des Hotels beeinträchtigen. Nie mehr wieder
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 8 janv. 2024
Lieber Gast;Zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihren Kommentar bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen und uns übermittelt haben. Wir bilden die Meilensteine unserer Servicequalität, die mit Ihrem Feedback auf Perfektion abzielt, und wir kommen schnell in diese Richtung.In Übereinstimmung mit unserem Serviceverständnis, das auf die Zufriedenheit der Gäste abzielt, ist Ihre Zufriedenheit für uns von größter Bedeutung. Ihre Kommentare wurden an die zuständigen Abteilungen und unser Management weitergegeben. Wir möchten darauf hinweisen, dass die notwendigen Forschungsarbeiten und Maßnahmen ergriffen werden.Wir hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie wieder in unserem Hotel zu beherbergen und uns die Möglichkeit zu geben, Sie mehr zu erleben, als Sie es sich erträumt haben. Wir hoffen, Sie so bald wie möglich wieder in unserem Hotel zu sehen.HochachtungsvollKremlin Palace Gaestebetreuung-Team

6/10 Satisfaisant

Ömer sinan

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 18 nov. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for offer the assessment to our attention.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

6/10 Satisfaisant

fouad

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
5 on a 10
Only the kids club is really good in this hotel. Also they are clean enough...
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 10 nov. 2023
Dear Guest;First of all, we would like to thank you for your comment that you have taken the time and sent it to us.We form the milestones of our service quality that targets perfection with your feedback and we are progressing rapidly in this direction. In accordance with our understanding of service that targets guest satisfaction, your satisfaction is paramount to us. Your reviews have been shared with the relevant departments and our management. We would like to state that the necessary research and measures will be taken.We hope that you will give us the opportunity to host you again at our hotel and give us the chance to experience you more than an experience you have dreamed of. We hope to see you again at our hotel as soon as possible.RegardsKremlin Palace Guest Relations ManagerFiruze Tokgöz

6/10 Satisfaisant

Arif

Voyage d’affaires
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 6 nov. 2023
Değerli Misafirimiz;Öncelikle zaman ayırarak tarafımıza iletmiş olduğunuz yorumunuz için sizlere teşekkür ederiz. Sizlerin geri bildirimleriyle mükemmeli hedef alan hizmet kalitemizin kilometre taşlarını oluşturmakta ve bu doğrultuda hızla ilerlemekteyiz.Misafir memnuniyetini hedef alan hizmet anlayışımız gereği sizlerin memnuniyeti bizler için her şeyden önemlidir. İletmiş olduğunuz görüşleriniz ilgili departmanlar ve yönetimimiz ile paylaşılmıştır. Gerekli araştırmaların ve önlemlerin alınacağını belirtmek isteriz.Umarız sizleri otelimizde tekrar ağırlama fırsatını bizlere vererek hayal ettiğiniz bir deneyimden daha fazlasını sizlere yaşatma şansını bizlere tekrar tanırsınız. En kısa zaman da tekrar sizleri otelimizde görmek dileklerimizle.SaygılarımızlaMisafir İlişkileri MüdürüFiruze TOKGÖZ

8/10 Bien

Faundez

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La comida no era tan variada
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 27 oct. 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées Kremlin Palace Guest Relations Team

4/10 Médiocre

Seyed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not worth the price or 5 starts all inclusive
Nothing worth the price or 5 star rated stay in All inclusive resort. Specially the food and buffet was very bad, food are cold and Old, On dirty tables they put new sets of cutlery for next guest. Staff very rude and unhappy, they do not get any food since the resort keeping the food to serve next day. Rooms are clean and nice, renovated, Pools cold but still clean and nice. Variety of food and restaurant very bad.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 oct. 2023
Dear Guest;First of all, we would like to thank you for your comment that you have taken the time and sent it to us.We form the milestones of our service quality that targets perfection with your feedback and we are progressing rapidly in this direction. In accordance with our understanding of service that targets guest satisfaction, your satisfaction is paramount to us. Your reviews have been shared with the relevant departments and our management. We would like to state that the necessary research and measures will be taken.We hope that you will give us the opportunity to host you again at our hotel and give us the chance to experience you more than an experience you have dreamed of. We hope to see you again at our hotel as soon as possible.RegardsKremlin Palace Guest Relations ManagerFiruze Tokgöz

6/10 Satisfaisant

Rekha

Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for offer the assessment to our attention.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

berkan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 30 août 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

8/10 Bien

Burak

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Schönes Hotel, bis auf ein paar Kleinigkeiten war alles in Ordnung!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 août 2023
Lieber Gast;Als Familie des Kremlin Palace möchten wir uns ganz herzlich für die Weiterempfehlung unseres Hotels bedanken und sind von der Meinung unserer geschätzten Gäste in unserer Einrichtung, in der wir tätig sind, motiviert. Ich möchte Ihnen auch dafür danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Ansichten mitzuteilen. Ihr Kommentar wird allen Führungskräften und Mitarbeitern mitgeteilt. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenKremlin Palace Gaestebetreuung-Team

8/10 Bien

Hiroshi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
we were rather tired of the same/similar dining. Fruits were available only cheap one. Service and room itself is not bad. SPA and massage were too expensive. Hotel charges seems to be rather higher and would be reviewed.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 2 août 2023
Dear Guest,Your feedback is of great importance for us to deliver the service standards we target, and we thank you for sharing your valuable comments and opinions with us. We hope to serve you again on your next holiday with more beautiful memories. Please do not hesitate to contact us for your questions and requests.We wish you good and healthy days.RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

10/10 Excellent

NIR

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 26 juil. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team

8/10 Bien

Khawar

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kremlin Palace Antalya Review
The hotel is overhyped and shows lot of wear and tear. For the money they charge per night there are better choices available in Antalya. Initially the room they gave had the washroom that had really bad smell coming from it. When we pointed it out the front desk customer service representative told us to spend the night there and they will re-assugn a new room to us next day which did not make sense to us as our luggage was still packed and when we insisted and confronted them that why would we have to unpack and pack again for next morning when they could re-assign the room same day. Upon our insistence they re-assigned us a new room within and hour. We felt like we did not have to jump through hoops to get the required service which as a 5 Star hotel they should have provided. The room airconditioning was not upto par for a 5 star hotel. The buffet menu and service was good with lots of eating choices. The towels in the room were worn out and their color had changed from white to off-white. The staff was decent but could be more friendly. They should improve the living standards and customer service as per a 5 star hotel. There are limited transportation options .
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 23 juil. 2023
Dear Guests;Thank you very much for sharing this constructive and beautiful comment with us.All comments are very valuable to us. It is a mirror for our development.We can see you have had a good time in our hotel in general.We hope we get a chance to welcome you again.Yours sincerely,Kremlin Palace Guest Relations Team