Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 nov. 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Wyrazy szacunku,Kremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Burak
Voyage en couple
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Burak
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 13 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
8/10 Bien
Rachid
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachid
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 6 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Manil
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manil
Séjour de 16 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 1 août 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Wyrazy szacunku,Kremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Mourad
27 mai 2023
Mourad
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 16 juin 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
10/10 Excellent
Ismael
4 mai 2023
Ismael
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 6 mai 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Mohamed Riadh
22 juin 2022
Mohamed Riadh
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Firuze Tokgöz le 24 juin 2022
Dear Guest;
We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us.
Make sure that your comment is shared with management and staffs.
We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future.
Best Regards
Asteria Kremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Noureddine - Zohra
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
merci pour tous l'équipe de l'hotel
Noureddine - Zohra
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Firuze Tokgöz le 22 juin 2022
Dear Guest;
First of all, thank you for taking your precious time to share your thoughts and reviews with us. We are very pleased that you were satisfied during your stay with the services we offer and that you left our hotel happily. We hope to see you again at our hotel as soon as possible.
Sincerely
Asteria Kremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Yildiz
10 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yildiz
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Firuze Tokgöz le 10 mai 2022
Dear Guest;
We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us.
Make sure that your comment is shared with management and staffs.
We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future.
Best Regards
Asteria Kremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL PARFAIT
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Firuze Tokgöz le 29 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality.
It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay.
We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel.
Yours sincerely,
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
8/10 Bien
Mathieu
Voyage en groupe
24 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Firuze Tokgöz le 24 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality.
It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay.
We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel.
Yours sincerely,
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
10/10 Excellent
Oktay
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oktay
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 août 2021
Değerli Misafirimiz;
Yorumunuz için teşekkür ederiz, bu güzel yorumun bizleri çok motive ettiğini belirtmek isterim.
Yorumunuzun Yönetim ve personelle paylaşıldığına emin olunuz.
Umuyoruz Asteria Kremlin Palace otelimizi en yakın zamanda tekrar ziyaret edersiniz.
Saygılarımla
Misafir İlişkileri Müdürü
Firuze TOKGÖZ
10/10 Excellent
Mohamed
Voyage en famille
13 juil. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 13 juil. 2021
Dear Guest;
We would like to thank you for the point.
We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future.
Best Regards
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
10/10 Excellent
Shaik
Voyage en famille
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux sejour en famille
Shaik
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 24 août 2020
Dear Guest;
We would like to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated by us.
Make sure that your comment is shared with management and staffs.
We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future.
Best Regards
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
10/10 Excellent
Islame
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Islame
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 21 août 2020
Dear Guest;
We would like to thank you for the point.
We hope you will be visiting the Asteria Kremlin Palace hotel again in the near future.
Best Regards
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
10/10 Excellent
Nassim
28 sept. 2019
Nassim
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
amel
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sympa
amel
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 16 août 2019
Dear Guests,
Fistly, we would like to thank you for your review. You can be sure that all comments, suggestions and complaints are forwarded to our management. We will be very happy to see you again in our hotel.
Yours sincerely,
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
8/10 Bien
Huber
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Huber
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 14 août 2019
Dear Guest;
We would like to thank you for the point.
Yours sincerely,
Guest Relations Manager
Firuze TOKGÖZ
10/10 Excellent
Osman
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacance de printemps
Osman
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Firuze TOKGÖZ le 30 avr. 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
Firuze TOKGÖZ
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 août 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel trop grand
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de FİRUZE TOKGÖZ le 9 mars 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées/CRM
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bon rapport qualité prix
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de FİRUZE TOKGÖZ le 11 mars 2019
Madame, Monsieur,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées/CRM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 19 déc. 2016
Dear Guest, First of all I would like to thank you for allowing us to be your hotel of choice on so many occasion. We are pleased to know that you and have enjoyed your vacations in our hotel and but in some points we did not measure up your expectations . Please be assured that our Management Team will carefully examine your feedback what went wrong and how we can prevent reoccurrence. When you give us second Chace, we want to welcome you again .Best Regards,Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels
8/10 Bien
mohamed el amine
28 sept. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mohamed el amine
Réponse de World of Wonders Hotels le 12 déc. 2015
Dear Mr. Mohamed el emin,
How wonderful to hear that your recent at the WOW Kremlin Palace Hotel provided you with the comfort and hospitatliy you were looking for.
It is always wonerful to hear that when our guest were so impressed with their stay that they plan on returning in the future.
We are sincerly appreciated and we look forward to having you as a guest in the future.
Elif Körük
Customer Relations Manager
WOW Resort Hotels
8/10 Bien
AY, belfort
15 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
AY
Réponse de WOW Resort Hotels le 6 oct. 2015
Dear Mr. Ay,
First of all I want to apologize for respond you in English but unfortunately I cannot speak your language. I hope that you will forgive me this.
We are really happy to read you had mentioned super hotel about us. Thank you very much for your comments about facilities of the hotel. We
10/10 Excellent
michael, B
10 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
michael
Réponse de WOW Resort Hotels le 6 oct. 2015
Dear Mr. Micheal,
First of all I want to apologize for respond you in English but unfortunately I cannot speak your language. I hope that you will forgive me this.
We are really happy to read you had excellent holiday with us. Thank you very much for your comments about facilities of the hotel.
8/10 Bien
Kerime
24 mai 2024
Kerime
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Kremlin Palace le 24 mai 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die Bewertung. Es ist wirklich eine Ehre, Sie bei uns begrüßen zu dürfen und Sie zufrieden zu verabschieden.GrüßeGästebetreuungsteam
8/10 Bien
Vendim
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Vendim
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kremlin Palace le 15 mai 2024
Dear Guest,We would like to thank you for your evaluation. We hope to see you again at our hotel.Yours sincerelyGuest Relations Team
10/10 Excellent
Boney
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Boney
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kremlin Palace le 13 mai 2024
Dear Guest,We would like to thank you for your evaluation. We hope to see you again at our hotel.Yours sincerelyGuest Relations Team
8/10 Bien
Sefkan
Voyage en groupe
10 mai 2024
Sefkan
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Misafir İlişkileri Ekibi le 11 mai 2024
Sevgili Konuğumuz;İncelemeniz için teşekkürler. Deneyiminizi bize bildirmek için zaman ayırıp yorumunuzu gönderdiğiniz için gerçekten teşekkür ederiz. Geri bildiriminiz bizim için çok önemli ve sizin ki gibi yorumlar, misafirlerimize sunduğumuz hizmeti sürekli iyileştirmemizi sağlıyor.Ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel yorumlarınız, daha da iyisini yapmak için kesinlikle bir motivasyon kaynağı olacaktır. Sizi tekrar ağırlamaktan çok mutlu olacağız.SaygılarımlaMisafir İlişkileri Ekibi
8/10 Bien
Anna
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 10 mai 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
8/10 Bien
sedat
4 mai 2024
Les points forts : Propreté
sedat
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 5 mai 2024
Sevgili Konuğumuz;İncelemeniz için teşekkürler. Deneyiminizi bize bildirmek için zaman ayırıp yorumunuzu gönderdiğiniz için gerçekten teşekkür ederiz. Geri bildiriminiz bizim için çok önemli ve sizin ki gibi yorumlar, misafirlerimize sunduğumuz hizmeti sürekli iyileştirmemizi sağlıyor.Ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel yorumlarınız, daha da iyisini yapmak için kesinlikle bir motivasyon kaynağı olacaktır. Sizi tekrar ağırlamaktan çok mutlu olacağız.SaygılarımlaMisafir İlişkileri MüdürüFiruze Tokgöz
10/10 Excellent
Bilal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bilal
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 1 mai 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
6/10 Satisfaisant
Franco Di
28 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Franco Di
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 avr. 2024
Lieber Gast;Zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihren Kommentar bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen und uns übermittelt haben. Wir bilden die Meilensteine unserer Servicequalität, die mit Ihrem Feedback auf Perfektion abzielt, und wir kommen schnell in diese Richtung.In Übereinstimmung mit unserem Serviceverständnis, das auf die Zufriedenheit der Gäste abzielt, ist Ihre Zufriedenheit für uns von größter Bedeutung. Ihre Kommentare wurden an die zuständigen Abteilungen und unser Management weitergegeben. Wir möchten darauf hinweisen, dass die notwendigen Forschungsarbeiten und Maßnahmen ergriffen werden.Wir hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie wieder in unserem Hotel zu beherbergen und uns die Möglichkeit zu geben, Sie mehr zu erleben, als Sie es sich erträumt haben. Wir hoffen, Sie so bald wie möglich wieder in unserem Hotel zu sehen.HochachtungsvollKremlin Palace Gaestebetreuung-Team
10/10 Excellent
Amirhossein
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amirhossein
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 avr. 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
8/10 Bien
Ahmet, Toronto
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmet
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 19 avr. 2024
Our Dear Guest;We would like to thanks for your review. We really appreciate you taking the time to let us know about your experience and posting your comment. Your feedback is very important to us and comments like yours enable us to continuously improve the service we offer to our guests.Your nice comments about our teammates will definitely be a source of motivation to do even better. We will be very happy to welcome you again.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
8/10 Bien
Zahit
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zahit
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 16 avr. 2024
Dear Guest,Your feedback is of great importance for us to deliver the service standards we target, and we thank you for sharing your valuable comments and opinions with us. We hope to serve you again on your next holiday with more beautiful memories. Please do not hesitate to contact us for your questions and requests.We wish you good and healthy days.RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
Olga
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 avr. 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
10/10 Excellent
Arsalan
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arsalan
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 janv. 2024
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinion about our facility on the site. We are happy to read that you were generally satisfied with your stay.Your positive and nice comments motivate us and our colleagues. Your nice comments will definitely be shared with our colleagues and department managers that you have mentioned.We hope to welcome you again in our facility as soon as possible.Kind RegardsGuest Relations ManagerFiruze Tokgöz
4/10 Médiocre
Fulya
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fulya
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 8 janv. 2024
Lieber Gast;Zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihren Kommentar bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen und uns übermittelt haben. Wir bilden die Meilensteine unserer Servicequalität, die mit Ihrem Feedback auf Perfektion abzielt, und wir kommen schnell in diese Richtung.In Übereinstimmung mit unserem Serviceverständnis, das auf die Zufriedenheit der Gäste abzielt, ist Ihre Zufriedenheit für uns von größter Bedeutung. Ihre Kommentare wurden an die zuständigen Abteilungen und unser Management weitergegeben. Wir möchten darauf hinweisen, dass die notwendigen Forschungsarbeiten und Maßnahmen ergriffen werden.Wir hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie wieder in unserem Hotel zu beherbergen und uns die Möglichkeit zu geben, Sie mehr zu erleben, als Sie es sich erträumt haben. Wir hoffen, Sie so bald wie möglich wieder in unserem Hotel zu sehen.HochachtungsvollKremlin Palace Gaestebetreuung-Team
6/10 Satisfaisant
Ömer sinan
16 nov. 2023
Ömer sinan
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 18 nov. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for offer the assessment to our attention.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
6/10 Satisfaisant
fouad
Voyage en groupe
9 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
5 on a 10
fouad
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 10 nov. 2023
Dear Guest;First of all, we would like to thank you for your comment that you have taken the time and sent it to us.We form the milestones of our service quality that targets perfection with your feedback and we are progressing rapidly in this direction. In accordance with our understanding of service that targets guest satisfaction, your satisfaction is paramount to us. Your reviews have been shared with the relevant departments and our management. We would like to state that the necessary research and measures will be taken.We hope that you will give us the opportunity to host you again at our hotel and give us the chance to experience you more than an experience you have dreamed of. We hope to see you again at our hotel as soon as possible.RegardsKremlin Palace Guest Relations ManagerFiruze Tokgöz
6/10 Satisfaisant
Arif
Voyage d’affaires
4 nov. 2023
Arif
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 6 nov. 2023
Değerli Misafirimiz;Öncelikle zaman ayırarak tarafımıza iletmiş olduğunuz yorumunuz için sizlere teşekkür ederiz. Sizlerin geri bildirimleriyle mükemmeli hedef alan hizmet kalitemizin kilometre taşlarını oluşturmakta ve bu doğrultuda hızla ilerlemekteyiz.Misafir memnuniyetini hedef alan hizmet anlayışımız gereği sizlerin memnuniyeti bizler için her şeyden önemlidir. İletmiş olduğunuz görüşleriniz ilgili departmanlar ve yönetimimiz ile paylaşılmıştır. Gerekli araştırmaların ve önlemlerin alınacağını belirtmek isteriz.Umarız sizleri otelimizde tekrar ağırlama fırsatını bizlere vererek hayal ettiğiniz bir deneyimden daha fazlasını sizlere yaşatma şansını bizlere tekrar tanırsınız. En kısa zaman da tekrar sizleri otelimizde görmek dileklerimizle.SaygılarımızlaMisafir İlişkileri MüdürüFiruze TOKGÖZ
8/10 Bien
Faundez
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faundez
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 27 oct. 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées Kremlin Palace Guest Relations Team
4/10 Médiocre
Seyed
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not worth the price or 5 starts all inclusive
Seyed
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 oct. 2023
Dear Guest;First of all, we would like to thank you for your comment that you have taken the time and sent it to us.We form the milestones of our service quality that targets perfection with your feedback and we are progressing rapidly in this direction. In accordance with our understanding of service that targets guest satisfaction, your satisfaction is paramount to us. Your reviews have been shared with the relevant departments and our management. We would like to state that the necessary research and measures will be taken.We hope that you will give us the opportunity to host you again at our hotel and give us the chance to experience you more than an experience you have dreamed of. We hope to see you again at our hotel as soon as possible.RegardsKremlin Palace Guest Relations ManagerFiruze Tokgöz
6/10 Satisfaisant
Rekha
1 sept. 2023
Rekha
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 9 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for offer the assessment to our attention.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
berkan
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
berkan
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 30 août 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
8/10 Bien
Burak
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 août 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Burak
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 28 août 2023
Lieber Gast;Als Familie des Kremlin Palace möchten wir uns ganz herzlich für die Weiterempfehlung unseres Hotels bedanken und sind von der Meinung unserer geschätzten Gäste in unserer Einrichtung, in der wir tätig sind, motiviert. Ich möchte Ihnen auch dafür danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Ansichten mitzuteilen. Ihr Kommentar wird allen Führungskräften und Mitarbeitern mitgeteilt. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenKremlin Palace Gaestebetreuung-Team
8/10 Bien
Hiroshi
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiroshi
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 2 août 2023
Dear Guest,Your feedback is of great importance for us to deliver the service standards we target, and we thank you for sharing your valuable comments and opinions with us. We hope to serve you again on your next holiday with more beautiful memories. Please do not hesitate to contact us for your questions and requests.We wish you good and healthy days.RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
10/10 Excellent
NIR
Voyage en famille
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NIR
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 26 juil. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsKremlin Palace Guest Relations Team
8/10 Bien
Khawar
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kremlin Palace Antalya Review
Khawar
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Firuze Tokgöz le 23 juil. 2023
Dear Guests;Thank you very much for sharing this constructive and beautiful comment with us.All comments are very valuable to us. It is a mirror for our development.We can see you have had a good time in our hotel in general.We hope we get a chance to welcome you again.Yours sincerely,Kremlin Palace Guest Relations Team