Avis sur Motel 6 Anderson, IN - Indianapolis
Motel 6 Anderson, IN - Indianapolis
2205 E. 59th Street, Anderson, IN
Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Pandora, Walkerton
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Pandora
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Patrick
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Patrick
20 avr. 2024
Patrick
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
JAMES
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
JAMES
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi James,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Kelly
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Jennifer
28 janv. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Kelly
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Lindsay
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
MeH
Lindsay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Matthew
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Réponse de Nancy Y. le 16 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Alisha
2 janv. 2024
Alisha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Christina
31 déc. 2023
Christina
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
johnte
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Christmas blues
johnte
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
David
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
LaWanna
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaWanna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 2 janv. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Alisha
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alisha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Alisha,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Alisha
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alisha
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Alisha,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Alyssa
Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyssa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 déc. 2023
Hi Alyssa, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Tom
Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tom
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Jennifer
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Steve
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steve
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi SteveWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Elias
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elias
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 nov. 2023
Hi Elias,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi David, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Daphne
4 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daphne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Rebecca
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Rebecca,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Peter
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Stay for sleep only
Peter
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 14 nov. 2023
Hi Peter,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Gerald
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A break in my trip
Gerald
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi Gerald, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
8/10 Bien
kris
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kris
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Anjan
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anjan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 oct. 2023
Hi Anjan, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsLilith#Team6
8/10 Bien
Rebecca
Voyage d’affaires
30 sept. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Rebecca
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 oct. 2023
Hi RebeccaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
8/10 Bien
Gary
23 sept. 2023
Gary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
D'Andre
19 sept. 2023
D'Andre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
paul
13 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Alecia
12 sept. 2023
Alecia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Kathy
9 sept. 2023
Kathy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Donald
Voyage en famille
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donald
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
peggy
4 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value
peggy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Brandon
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great Stay for the Price
Brandon
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi Brandon,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 Bien
David
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2 nights
David
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 sept. 2023
Hi David, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Adrian
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 6 sept. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Ninitte
Voyage en famille
13 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ninitte
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 août 2023
Hi Ninitte,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Scott
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No elevator?
Scott
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Nancy Y. le 16 août 2023
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
10/10 Excellent
Debbie
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 août 2023
Hi Debbie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Elayne
23 juil. 2023
Elayne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
LaVella
Voyage d’affaires
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
LaVella
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 juil. 2023
Hi LaVella, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
Michelle
Voyage avec des animaux de compagnie
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 juil. 2023
Hi Michelle, We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Maz K. #Team6
2/10 Horrible
Douglas
Voyage en famille
4 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Douglas
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 juil. 2023
Hi Douglas, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6
6/10 Satisfaisant
Elysha
Voyage en famille
27 juin 2023
It’s ok for one night
Elysha
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 juil. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Jacob
19 juin 2023
Jacob
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Brent
Voyage d’affaires
18 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service
Roll the Dice...
Brent
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 juin 2023
Hi Brent,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6