Avis
8,2
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Zouhair
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Zouhair
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Francois
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Cyrille
10 sept. 2023
Cyrille
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
laurence
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
laurence
Séjour de 5 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Mélanie
Voyage en famille
10 juil. 2023
Mélanie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Adélaïde
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adélaïde
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Héloïse
31 oct. 2022
Héloïse
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
2/10 Horrible
Ewa
7 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ewa
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Mariëlle le 10 nov. 2021
Dear Ewa,
We're very sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us.
Because the rooms were empty for a long time we have a problem with a lot of our coffee machines. We are busy with solving this problem. We're very sorry to hear that this affected your stay.
All of our rooms have their own heating/airco system. In case you can't get it to work. We can check in the computer of the airco/heating and change it easily at reception.
When you don't want us to enter the room we ask everyone to put a do not disturb sign on the door. In this case we won't enter your room.
The bicycles are from a company outside the hotel. I can see in our system that you didn't rent the bikes. I don't understand.
Because we know you as our regular customer we gave you a free upgrade on arrival.
We're very sorry to hear that you aren't coming back anymore.
8/10 Bien
Bilel
Voyage en famille
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas mal
Bilel
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Mariëlle le 3 nov. 2021
Dear Bilel.
Thank you for leaving this great review.
We will talk with our housekeeping department about your remark.
It is possible to have an extra pillow so I don't understand what went wrong. We're very sorry for this.
8/10 Bien
Bilel
Voyage en famille
30 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas mal
Bilel
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Mariëlle le 3 nov. 2021
Dear Bilel,
Thank you for your nice review.
We will inform our housekeeping department about your review and we will see how we will improve in this remark in the future.
10/10 Excellent
Aimad
Voyage en famille
10 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aimad
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Mariëlle le 16 août 2021
Dear Aimad,
Thank you for leaving this great review.
We look forward welcoming you another time.
10/10 Excellent
Theo
Voyage en groupe
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theo
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Mariëlle le 16 août 2021
Dear Theo,
Thank you for leaving this great review.
We'll hope to see you another time in our hotel.
8/10 Bien
Christelia
11 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Christelia
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Mariëlle le 13 juil. 2021
Dear Christelia,
Thank you for this nice review.
Hopefully we can welcome you another time.
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage en groupe
10 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Chloe
25 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Chloe
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Mariëlle le 6 oct. 2020
Dear Chloe,
Thank you for leaving this nice review. We hope to welcome you another time in our hotel.
8/10 Bien
Mohamed
8 sept. 2020
Mohamed
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Mariëlle le 6 oct. 2020
Dear Mohamed,
Thank you for rating our hotel. We hope to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Nathalie
31 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sympa
Nathalie
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Mariëlle le 6 oct. 2020
Dear Nathalie,
Thank you for your perfect review.
Hopefully we can welcome you another time in our hotel.
8/10 Bien
Miguel
14 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miguel
Séjour de 2 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Jacques-Henri
2 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel cher pour un 4 etoiles
Jacques-Henri
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Mariëlle le 5 sept. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for leaving your review and our apologies that your stay wasn't as expected.
Our check in is from 15:00, as you were arriving early we tried to give you already a room before that time. The receptionist informed you that it was a room on the 1st floor as we saw your request for a quiet room and we didn't have anything else available at that time, We could have moved you easily to another room, if not available on that day then the following day.
We do hope to welcome you another time in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Mariëlle le 21 août 2019
Dear Anonymous,
Thank you for leaving this perfect review.
Hopefully we can welcome you another time soon.
6/10 Satisfaisant
Céline
10 août 2019
Les points faibles : Propreté
Céline
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Mariëlle le 16 août 2019
Dear Celine,
We're sorry to hear that you didn't fully enjoy your stay.
Is it possible to contact us for more details of your stay so we can make your next stay perfect?
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Mariëlle le 19 juil. 2019
Dear Anonymous,
**
Thank you for sharing with us your lovely review following your recent stay at our hotel.
We are delighted to read that you were warmly greeted by our professional staff and that they provide the best assistance. It gives us great pleasure to know that you appreciated your room and our hotel facilities such as our extensive buffet breakfast.
Regarding the distance from the city centre, actually our hotel is just 4 km from the best known tourist attractions such as the Dam Square, Rijksmuseum, Van Gogh Museum which can be reached in about 20 minutes taking the tram or train.
Our hotel is more than a 4 stars hotel; it is a perfect location for a relaxing holiday a little bit far away from the hustle and bustle of the city.
We do hope to welcome you back for another VALUE stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Mariëlle le 19 juil. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for leaving a review.
All our rooms have their own individual airco/heating system where you also find a ventilation system.
We have some rooms where it is not possible to open the window, but it is possible to ventilate the room.
In case you will return to our hotel please inform our reception that you prefer a room where the window can open, we can check what we have available and otherwise change you the next day.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Mariëlle le 19 juil. 2019
Dear Anonymous,
We are sorry to hear that your stay wasn't as expected.
Is it possible to contact us for more infomation.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Mariëlle le 19 juil. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for posting your comments, your feedback encourages us to constantly improve upon our services.
It was a pleasure having you with us and thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. We are delighted to read that you have enjoyed our facilities, the comfortable room and the amenities, as well as the services provided by our dedicated team members. Additionally I must thank you for your kind words, we are incredibly grateful for your high recommendation of our hotel!
We look forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Vincent
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Mariëlle le 14 juin 2019
Dear Vincent,
Thank you for leaving a nice review.
Hopefully we can welcome you another time and make your stay perfect next time
8/10 Bien
Camille
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Camille
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Mariëlle le 14 juin 2019
Dear Camille,
Thank you for leaving this great review. We really hope to welcome you another time.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
23 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Mariëlle le 21 mai 2019
Dear Anonymous,
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Mariëlle le 18 avr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for leaving this review.
Hopefully we can welcome you another time in the future,
10/10 Excellent
Cheick
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheick
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Mariëlle le 10 avr. 2019
Dear Cheick,
Thank you for leaving this perfect review.
We are very happy to hear this.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Mariëlle le 10 avr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for leaving this great view.
We'll hope to welcome you another time in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Mariëlle le 20 févr. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for this wonderful review.
Maybe till next time?
4/10 Médiocre
Baptiste
19 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Décevant, pas digne de la chaîne XO HÔTEL
Baptiste
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Marielle le 23 févr. 2019
Dear Baptiste,
Thank you for leaving you feedback in our enquiry, even though your experience with us was not what you expected, we appreciate you have taken the time to point things out.
We have a lot of different rooms in our hotel because of the type of building. We have rooms on 10 different floors so the view of the rooms is not simular from every window. It is really easy for us to give you another room on another floor, if you don’t like the room or the view.
I am glad you made the remarks about the cellphone, the sheets and the employee. As you can imagine, we can not see 24/7 what our staff is doing. The things you mentioned are not tolerated, needs to be changed and will be discussed in our next staff meeting.
I’m happy you did enjoy your stay in our sister hotel XO Hotels Park West, although of course I wished that you liked your stay in our XO Hotels Blue Tower too.
Unfortunately we cannot turn back in time, therefore we can only send our sincere apologies for the
disappointment you felt about your stay with us.
Hopefully you will return to our beautiful city in the future and you will choose a stay in our hotel again. It will be our pleasure to welcome you another time in our hotel!
Met vriendelijke groet, Kind regards,
Mariëlle de Wilde
Hotelmanager
8/10 Bien
Kevin
13 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 août 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
4/10 Médiocre
Nicolas
25 mai 2018
Les points faibles : Propreté
Un 4* qui n'en ça ait que 2 !!
Nicolas
Séjour de 4 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Maël
17 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maël
Séjour de 2 nuits en février 2018
8/10 Bien
Antoine
20 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antoine
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
RENEE ISABEL
1 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RENEE ISABEL
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
6/10 Satisfaisant
Laurent
21 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
6/10 Satisfaisant
Megan
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Megan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Mohammadrasool
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammadrasool
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Jürgen
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jürgen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Willi
29 mars 2024
Willi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Claire
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage en groupe
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Pietro
21 févr. 2024
Pietro
Séjour de 2 nuits en février 2024