Chambre Premium (High Floor) | 1 chambre, literie hypoallergénique, coffres-forts dans les chambres

Avis sur Radisson Blu Hotel, Frankfurt

4.5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Frankfurt
Franklinstr. 65, Frankfurt, HE

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 227 avis sur 469." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 141 avis sur 469." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 49 avis sur 469." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 24 avis sur 469." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 469." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Pierre-Paul

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Changement de système informatique a l’hôtel à fait en sorte qu’il était impossible de procéder à mon enregistrement. Même le personnel n’a pu procéder tout de suite. ils ont dû utiliser l’ancien système. Fabio a été très aidant dans la situation. Il m’a informé que j’avais le stationnement gratuit. Toutefois lorsque j’ai voulu payer les déjeuners sa collègue a demandé à ce que je paye le stationnement. À ma sortie j’en ai parlé a Fabio, ce dernier ne pouvant pas faire de remboursement devra demander à un supérieur de s’en occuper ( 4 nuits a 28euros) reste maintenant à savoir si j’aurai ce remboursement. Le calcaire de la douche pluie a affecté le joint faisant en sorte que celui ci envoie de l’eau à l’extérieur par dessus la porte de douche, j’ai déposé un gant de toilette sur la fuite pour limiter l’arrosage. La salle d’entraînement est super toutefois un seul des 4 tapis roulant était fonctionnel. Le vélo stationnaire était aussi hors fonction. Le rameur les machines et les poids m’ont quand même permis de faire de bons entraînements. Les déjeuners étaient super. Le confort de la chambre aussi.
Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Céline

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was grate. Very attentive staff and very nice room.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Jean-Pierre

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Déçu de la salle de bain
La chambre est en globalité très bien, avec une très belle vue. Cependant nous n’avions pas de porte de douche et ce fut très inconfortable de retrouver de l’eau partout…
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

Mahamadou

Les points forts : Propreté et personnel et service
Très beau hôtel, personnel au top !
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Michel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 Bien

Mihai

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Radisson Blu Hotel, Frankfurt le 20 juin 2022
Dear Mihai, Thank you for your feedback. I am pleased that we were able to convince you on many points. We hope to see you again soon. Kind regards The team of the Radisson Blu Hotel, Frankfurt

10/10 Excellent

SÉBASTIEN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

8/10 Bien

Tiare

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hôtel. Les chambres sont tres confortables et très propre. Le seul problème c'est
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Relations Specialist le 7 févr. 2020
Good afternoon, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your stay in Frankfurt and for taking the time to share your experience with us. We are pleased to see your overall satisfaction regarding your recent stay with us and we would like to apologize for any inconveniences you may have encountered. We are looking forward to the great opportunity of welcoming you back in the near future. Kind regards, Radisson Blu Team

8/10 Bien

Danielle

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belles prestations
Nous avions pris une chambre pour toi car c’est très rare à trouver à Francfort près du Messe surtout en période de salon, nous avons eu un lit d’appoint moyennement confortable mais la chambre était très belle et l’hôtel magnifique et le lit normal très bien. Seul petit bémol, nous avions pris l’hôtel surtout pour la piscine qui était malheureusement en maintenance mais on nous a offert le dîner en room service pour compenser le désagrément lors du check out. Excellent accueil et belles prestations a un prix plus abordable que les autres dans le même coin e période de salon.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Relations Specialist le 1 févr. 2020
Dear Mrs. Danielle, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your stay in Frankfurt and for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to see your overall satisfaction regarding your recent stay with us and we are looking forward to the great pleasure of welcoming you back in the near future. Kind regards, Radisson Blu Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super,excellent rapport qualité prix, facilité pour parquer,
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Guest Relations Specialist le 16 janv. 2020
Good afternoon, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your stay in Frankfurt and for taking the time to share your experience with us. We are proud to see that we met your expectations during your recent stay with us and we are looking forward to another great opportunity of welcoming you back in the near future. Kind regards, Radisson Blu Team

10/10 Excellent

Fabrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Guest Relations Specialist le 27 juin 2019
Dear Mr. Fabrice, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your stay in Frankfurt and for taking the time to review your stay. We are delighted to see your overall satisfaction regarding your recent stay in our hotel. We are continuously striving to deliver the highest levels of service to our esteemed guests and we are proud to have achieved that. We are looking forward to the great pleasure of welcoming you back to Radisson Blu Hotel during your next visit to Frankfurt. Kind regards, Radisson Blu Team

10/10 Excellent

Silke

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Komme sehr gerne wieder
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Toni Effenberger Front Office Manager le 22 avr. 2024
Liebe Silke,vielen herzlichen Dank für die tolle Bewertung!Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat - kommen Sie gerne bald wieder!Mit besten Grüßen,

6/10 Satisfaisant

Mark

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
This property reminded me of a low-end Hampton Inn: perfectly adequate for a brief business trip but definitely not something I would consider again. Do not let the pictures fool you, as they must be a decade old.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Toni Effenberger Front Office Manager le 8 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we regret that we fell short on this occasion. Your comments regarding the property's appearance and amenities will be taken into consideration for future improvements.We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive experience.

10/10 Excellent

Edmund

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Toni Effenberger Front Office Manager le 22 avr. 2024
Dear Edmund,thank you indeed for this amazing rating!We are looking forward to see you again.Best regards

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Toni Effenberger Front Office Manager le 8 mars 2024
Dear Barbara,thank you for the nice feedback!We will be delighted to welcome you again!Best regards,

6/10 Satisfaisant

Martina

Les points forts : Équipements
Für Frischluft gibt es nur eine Klimaanlage, die laut und sehr zugig ist (auch nachts!). Fenster sind nicht zu öffnen, da Hochhaus. Stellt man die Belüftung nicht an, erstickt man im Zimmer (gefühlt) und es ist viel zu warm. Ich habe die ganze Nacht nicht schlafen können.Eine Übernachtung dort geht gar nicht!!! Radisson in Köln ist dagegen hervorragend. Das Frühstück war dagegen außerordentlich gut. Das Personal war nett.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Deborah Schirmer le 14 févr. 2024
Liebe Martina, vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback bezüglich Ihres Aufenthalts in unserem Hotel. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass Sie aufgrund der Klimaanlage und Belüftung keine angenehme Nachtruhe hatten. Ihre positive Erwähnung des Frühstücks und des freundlichen Personals freut uns sehr. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen erstklassigen Service zu bieten, und es ist schön zu hören, dass diese Aspekte Ihren Aufenthalt verbessert haben.Wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten, und wir würden uns freuen, wenn Sie uns in Zukunft eine weitere Chance geben würden, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen.Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Philipp

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Toni Effenberger Front Office Manager le 8 avr. 2024
Thank you so much for your positive Feedback!

8/10 Bien

Theresa

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spacious rooms. Nice breakfast. Conveniently located to Messe
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Deborah Schirmer le 2 févr. 2024
Dear Theresa, Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you found our rooms spacious, enjoyed the breakfast, and found our hotel conveniently located to Messe. Providing a comfortable and convenient experience for our guests is our priority.If you have any additional comments or if there's anything specific you loved about your stay, please feel free to share. We appreciate your kind words and hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Thank you for choosing our hotel!Best regards,Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manager

10/10 Excellent

Robert

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice business hotel
Very nice business hotel somewhat off the main street but with excellent facilities, great atmosphere, reasonably well equipped gym, and nice sauna and swimming pool. Everything you need, really. Will stay here again when in Frankfurt next time.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manage le 2 févr. 2024
Dear Robert thank you for sharing your positive experience at our business hotel in Frankfurt. We are delighted to hear that you found our facilities excellent and enjoyed the great atmosphere during your stay. It's wonderful to know that our gym and the sauna and swimming pool met your expectations and contributed to a pleasant visit.We appreciate your kind words and are thrilled that you consider our hotel as having everything you need. It will be our pleasure to welcome you back when you're in Frankfurt next time. If there's anything specific you would like us to enhance or any special requests for your future stays, please don't hesitate to let us know. We look forward to providing you with another exceptional experience during your next visit.Safe travels, and we can't wait to host you again soon!Best regards,

2/10 Horrible

Fatih

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Deborah Schirmer le 2 févr. 2024
Liebe Fatih, wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wenn Sie bereit sind, uns weitere Details mitzuteilen oder uns mitzuteilen, was wir verbessern können, stehen wir Ihnen zur Verfügung. Ihr Komfort und Ihre Zufriedenheit sind für uns von höchster Bedeutung, und wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst.Wir entschuldigen uns erneut für etwaige Unannehmlichkeiten und hoffen, die Möglichkeit zu haben, Sie in der Zukunft besser zu bedienen. Vielen Dank für Ihre Offenheit.Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

funda, istanbul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Deborah Schirmer le 2 févr. 2024
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir schätzen Ihr ehrliches Feedback. Falls es spezifische Punkte gibt, die wir verbessern können, würden wir uns freuen, mehr darüber zu erfahren. Ihr Komfort und Ihre Zufriedenheit sind uns wichtig. Wir hoffen, Sie haben dennoch Ihren Aufenthalt genossen und würden uns freuen, Sie in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

funda, istanbul

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Deborah Schirmer le 3 févr. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre Bewertung und das ehrliche Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht vollständig Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir schätzen Ihre Rückmeldung sehr, da sie uns dabei hilft, unsere Dienstleistungen zu verbessern.Falls Sie spezifische Anmerkungen oder Vorschläge haben, die uns weiter unterstützen könnten, würden wir uns freuen, mehr darüber zu erfahren. Ihre Zufriedenheit liegt uns am Herzen, und wir sind bestrebt, unseren Service kontinuierlich zu optimieren.Wir hoffen, dass wir in der Zukunft eine weitere Gelegenheit haben werden, Sie bei uns zu begrüßen und Ihnen eine verbesserte Erfahrung bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

8/10 Bien

Caitlin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had to park down the street. Self check-in. Very limited to no customer service at check-in/out. Spacious and upscale room with excellent view.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 2 févr. 2024
Dear Caitilin, thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you faced, particularly with parking and the limited customer service during check-in/out.We're pleased to hear that you enjoyed the spacious and upscale room with an excellent view. Guest satisfaction is our top priority, and we're glad that aspect of your stay was positive.Regarding the challenges with parking and check-in process, we understand the importance of providing a seamless and convenient experience. Your comments are valuable, and we will assess these areas to identify ways to enhance our services and improve the overall guest experience.If there's anything specific you would like to share or if you have further suggestions, please feel free to reach out to us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more improved stay in the future.Thank you for choosing our hotel.Best regards,Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manager

10/10 Excellent

Scott

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel 🏨 in Frankfurt
Toni on checkin was very helpful friendly and professional…. Excellent English language skills aswell
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manage le 2 févr. 2024
Dear Scott, Thank you for taking the time to share your positive experience with Toni at check-in. We are thrilled to hear that Toni was helpful, friendly, and professional during your arrival. We take pride in providing excellent service, and it's wonderful to know that Toni's English language skills also contributed to a seamless and enjoyable check-in experience.Your feedback is valuable to us, and we will make sure to commend Toni for their outstanding service. If there's anything else we can assist you with or if you have any further comments or suggestions, please feel free to let us know. We look forward to hosting you again in the future and providing you with another exceptional stay.Safe travels, and thank you for choosing our hotel!Best regards,

10/10 Excellent

Selin

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 2 févr. 2024
Liebe Selin, Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns zu hören, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat. Wir setzen uns stets dafür ein, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Falls Sie weitere Anregungen oder besondere Wünsche haben, lassen Sie es uns gerne wissen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben!Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manager

10/10 Excellent

Frank

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 2 févr. 2024
Lieber Frank, Herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel vollkommen zufrieden waren. Ihr Feedback ist für uns äußerst wertvoll, und es ermutigt uns, weiterhin erstklassigen Service zu bieten. Wenn Sie in der Zukunft wieder unsere Gäste sein möchten, stehen wir Ihnen mit Freude zur Verfügung. Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben!Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer- Assistant of Front Office Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Exceptionally bad service
The hotel itself was nice and comfortable. The only thing we didn’t like in the room was that we can’t open any windows so the air was quiet stuffy. But the service was really terrible. Checkin took over half an hour with a huge line of guests waiting. Staff was not really helpful. In the evening we went to the bar where the staff asked if we had a reservation and that we can only eat here with a reservation even though it was 10pm and almost empty. We were allowed to sit down for only a drink, got served the wrong drink and just treated and talked to in a very weird and uncomfortable way. When we asked at the reception for some robes for the spa they just said there are none left. Feels like they dont care at all and their smiles also seemed quiet fake. Would probably not stay here again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 3 févr. 2024
Dear guest, thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay. We appreciate your compliments about the hotel's comfort but are genuinely sorry to hear about the issues you encountered during your visit.Your concerns regarding the service, particularly the extended check-in time, unhelpful staff, and the challenging experience at the bar, are taken seriously. We understand that these aspects significantly impacted your overall satisfaction.Rest assured, we will address these issues with our management and staff to ensure that such situations do not recur in the future. We appreciate your candid comments, as they help us identify areas for improvement and provide better service to our guests.We apologize for the shortcomings you experienced and understand your decision not to stay with us again. If there is anything more you'd like to share or if we can assist you further, please feel free to contact us directly. We hope you will reconsider giving us another opportunity to provide you with a more positive experience in the future.Sincerely,Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

8/10 Bien

Roberto

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angenehm - Gerne wieder
Es war angenehm - Auch das Frühstück war gut
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 3 févr. 2024
Lieber Roberto, vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und auch das Frühstück Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir setzen alles daran, unseren Gästen eine angenehme und genussvolle Zeit zu bieten.Ihre Zufriedenheit ist uns wichtig, und es motiviert unser Team, weiterhin exzellenten Service zu bieten. Falls Sie weitere Anregungen oder Wünsche haben, zögern Sie bitte nicht, uns mitzuteilen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin eine großartige Zeit.Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bei Kollegin Zimmer bei Ankunft nicht sauber, bei mir aufgepilzter Putz an der Decke, Abfluss der Dusche gestört. Personal sehr freundlich und hilfsbereit.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 3 févr. 2024
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass Ihre Erfahrungen mit den Zimmern nicht den erwarteten Standards entsprochen haben.Die von Ihnen beschriebenen Sauberkeitsprobleme und Wartungsfragen sind inakzeptabel und entsprechen nicht unserem üblichen Standard. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen und Ihrer Kollegin entstanden sind. Wir freuen uns jedoch, dass Sie das Personal als freundlich und hilfsbereit empfunden haben. Wir legen großen Wert darauf, einen exzellenten Service zu bieten, und es freut uns zu hören, dass das Personal Ihren Erwartungen entsprochen hat.Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Sie in der Zukunft besser zu bedienen. Bitte zögern Sie nicht, uns direkt zu kontaktieren, wenn Sie weitere Anliegen haben oder wenn wir etwas tun können, um Ihren Aufenthalt zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Jason

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly, helpful staff. Shower ran hot and cold. Fridge not usable. No facilities around the hotel.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Deborah Schirmer le 3 févr. 2024
Dear Jason, thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our friendly and helpful staff. However, we apologize for the inconveniences you experienced during your stay.Regarding the issues with the shower temperature fluctuations and the unusable fridge, we sincerely apologize for any discomfort caused. Your concerns will be addressed with our maintenance team to ensure that such issues are promptly resolved to enhance the overall guest experience.We value your feedback as it helps us identify areas for improvement. If you have any further details or if there's anything specific you would like us to address, please don't hesitate to contact us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more seamless and enjoyable stay in the future.Warm regards, Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Roman

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, staff friendly
Réponse de Deborah Schirmer le 14 févr. 2024
Dear Roman, thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our hotel nice and our staff friendly. Providing a positive experience for our guests is our top priority, and we appreciate your kind words. If you have any specific comments or suggestions that could further enhance your experience or that of future guests, please feel free to share. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. If you have any questions or requests, our friendly staff is always here to assist you.Warm regards, Deborah Schirmer - Assistant Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Bernd

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Andreas, Mainz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr weiter zu empfehlen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Dennese

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

HAROLD

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Communication was awful. Got an email stating I was allowed to submit requests for early check in and late check out. I submitted these requests and never heard back despite sending 2 follow up emails. When I arrived at the hotel the staff was quite stand offish and stated they had no idea about these requests. The food at the bar was mediocre at best. No house coats in the rooms and very little closet space. Venue was quite good otherwise
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Maria do Carmo

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Cherie

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Frank Thomas

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Lavelle C

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
This property is poorly managed. Never a manager on duty, guests were assigned dirty occupied rooms, key cards never worked, parking kiosk never worked, no washcloths, no water, staff rude and unfriendly, rooms never cleaned in a manner they should have been. All around awful and I plan on taking this to a higher level
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

Simon

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Really disappointing from start to finish especially the bar and breakfast restaurant.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Sandra

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Kim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Maximilian

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Stephanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schöne, geräumige Zimmer mit toller Aussicht.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super Hotel alles sauber und freundliches personal
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 Médiocre

Martin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Willkommen in der Service Wüste
Das Einchecken im Hotel geht nur noch per Automat; eine persönliche Betreuung ist von Hotelseite offensichtlich unerwünscht; willkommen in der Service Wüste. Dafür wird beim Frühstück dreifach (!!!!) kontrolliert, ob das Frühstück auch bezahlt wurde. Ja es war bezahlt und mitgebucht, der Online Screenshot wurde nur unter Vorbehalt akzeptiert und es wurde ein Papierbeleg gefordert. Die Buchungsnummer die von Hotels com vergeben wird ist unbekannt, der Aufwand die „richtige“ Buchungsnummer per Telefon über die Hotels.com Hotline heraus zu bekommen ist groß und zeitaufwendig. An sich schönes Hotel, aber wegen der Service Wüste und was alles am Checkin Automaten erfragt wird, nur ein Stern
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Aytac

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr gutes Hotel mit tollem Frühstück und toller Aussicht.

10/10 Excellent

Emeka

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Anja

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ein tolles Hotel. Wir hatten ein Zimmer in der 16. Etage mit einem tollen Blick auf die Frankfurter Skyline und einem herrlichen Sonnenaufgang. Das Personal sehr freundlich und sehr darum bemüht, dass jeder Gast zufrieden ist. Was evtl zu erwähnen wäre ist, dass keine Barzahlung möglich ist.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023