Avis sur InterContinental Almaty, an IHG Hotel
InterContinental Almaty, an IHG Hotel
181 Zheltoksan Street, Almaty
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jorge, Highlands Ranch
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maira Akar le 19 févr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for choosing InterContinental and for taking time to share your feedback concerning our colleagues' services. We hope to welcome you back again.Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
10/10 Excellent
Abdulrahman
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdulrahman
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Arthur Ibragimov le 17 févr. 2024
Dear Abdulrahman,I'd like to thank you for choosing InterContinental Hotel Almaty and for the time you have found to give as a great review.Your feedback is highly appreciated and it is always wonderful to see that our service was up to the high expectations of our Guest.Looking forwards to your next visit.Kindest regards,Arthur IbragimovFront Office Manager
10/10 Excellent
Brandon
26 nov. 2023
Brandon
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
NGOK CHAU
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
NGOK CHAU
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Monica
12 juin 2023
Monica
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Maira Akar le 14 juin 2023
Dear Monica,Thank you very much for choosing InterContinental Almaty and for taking time to share your feedback with us. We are delighted to know that you had good stay and we hope for the opportunity to welcoming you back in our hotel.Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
10/10 Excellent
Carter
Voyage d’affaires
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carter
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Maira Akar le 30 mai 2023
Dear Guest,Thank you very much for choosing InterContinental and for taking time to share your feedback with us. We are glad to know that you enjoyed your stay and we do appreciate your high evaluation of your services. We hope for the opportunity to welcoming you back in our hotel.Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamers oud en gedateerd
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Maira Akar le 28 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing InterContinental and for taking the time to provide feedback about your experience at InterContinental ALMATY.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to provide a better experience in the future.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance to you, please contact us directly. Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
8/10 Bien
Roy
Voyage d’affaires
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roy
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
Réponse de Temirlan le 16 nov. 2022
Dear Mr. Roy, We thank you for spending your time and writing a review for our hotel. We are glad to see that you have enjoyed your stay with us. We are always trying to improve the service that we are providing. Once again it was a pleasure to have you with us and we will be more than happy to see you back with us. Sincerely,Temirlan Chief Concierge
10/10 Excellent
YANG
21 oct. 2022
YANG
Séjour de 9 nuits en octobre 2022
Réponse de Maira Akar le 31 oct. 2022
Dear Mr. Yang,Thank you very much for choosing InterContinental Almaty and taking time to share with us your feedback, it is very valuable for us.We hope for the opportunity to provide our services to your in future.Sincerely,Maira AkarRooms Division Director
6/10 Satisfaisant
GUILLAUME, ALISO VIEJO
Voyage en couple
12 oct. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
GUILLAUME
Séjour de 14 nuits en août 2022
Réponse de Temirlan le 20 oct. 2022
Dear Mr. Guillaume, We thank you for choosing InterContinental Almaty and leaving your review. It's unfortunate that you were not recognized as Diamond Elite Ambassador. This occurred because the reservation was made through the agency and not directly through IHG. Please be aware that when you are booking the agencies the membership is not added to the reservation. If so, please let the reception know your membership, so that benefits would be provided. Regarding the cleanliness of the rooms, we are apologizing for not meeting your standards. Our housekeeping department was informed regarding this situation and certain measures will be taken in order to prevent this from happening. It will be a pleasure for us to have you back with us, if you need anything please let us know. Sincerely, Temirlan Chief Concierge
6/10 Satisfaisant
Roy
Voyage d’affaires
1 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Roy
Séjour de 22 nuits en septembre 2022
Réponse de Temirlan le 20 oct. 2022
Dear Mr.Roy, We thank you for choosing InterContinental Almaty and leaving your review.We apologize for not meeting your standards when it comes to guest assistance. We are always trying our best to ensure the guest's satisfaction. We are always working on training our staff, in order to assist the guests as much as we can. We will be glad to see you back at our hotel and if you need anything please let us know. Sincerely, TemirlanChief Concierge
10/10 Excellent
Matthew
6 sept. 2022
Matthew
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Temirlan le 20 oct. 2022
Dear Mr. Matthew, We thank you for choosing InterContinental Almaty and leaving your review. We are glad to see that you have enjoyed your stay at our hotel. It will be more than pleasure to have you back with us. Sincerely, Temirlan Chief Concierge
6/10 Satisfaisant
Simon
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
14 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Simon
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Adam
18 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 5 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Oguzhan
Voyage en famille
23 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oguzhan
Séjour de 12 nuits en mai 2021
Réponse de Rassi le 23 juin 2021
Dear Guest,
We are honored to receive a high score review from you. Most importantly we hope you have had a joyful stay with us. We will be happy to have a chance to welcome you back soon.
Kind regards,
Rassi Yermolayeva
Front Office Manager
10/10 Excellent
Farkhad
15 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farkhad
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Rassi le 15 juin 2021
Dear Guest,
It was our honor to welcome you at InterContinental Almaty.
We are delighted to know you have enjoyed your stay with us. Thank you for submitting a review.
We strive to make our guests stay comfortable and hope you have liked service provided by our personnel and facilities.
We would be happy if you stay with us again.
Best regards,
Rassi Yermolayeva
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Rassi le 20 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing InterContinental Almaty as a preference for your stay and for completing a review afterwards.
Our team is happy to know you have had a good experience staying with us. Your compliments about our service is the best reward.
We will delighted if visit our hotel again in the nearest future.
Sincerely yours,
Rassi Yermolayeva
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Sergy, Moscow
Voyage d’affaires
24 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergy
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Rassi Sin le 24 oct. 2020
Dear Guest,
It was our pleasure to welcome you at InterContinental Almaty as our honorable guest.
We are delighted by your review of your stay. Particularly, thank you for praising our personnel and restaurant amenity.
The quality of our service is something we are proud of and we do our best to continuously keep it high.
Thank you for your review once again. We will be happy to welcome you back.
Sincerely yours,
Rassi Sin
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Not 5 stars.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Hotel Administration le 3 févr. 2020
Dear guest,
We apologize the service provided in our hotel was below your expectations. We would like to assure you that we will put all efforts to develop our equipment and facilities, as well as training our staff.
We highly appreciate your fair comments and rating for they are very important for us in the future improvement of our performance.
We look forward for an opportunity of welcoming you back again during your next visits to Almaty, Kazakhstan.
Sinerely yours,
Rassi Sin
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de IC Almaty le 17 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and feedback.
We will be delighted to welcome you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de IC Almaty le 8 janv. 2020
Dear Guest,
We would like to thank you for your precious time you have taken to write this review.
We are pleased to know that your stay was excellent.
We will be delighted to welcome you back again.
Sincerely yours,
Dilyara Baichurina
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Arian
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Arian
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de IC Almaty le 22 août 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your recent stay at the InterContinental Almaty Hotel.
We were delighted to read your review and to see that you enjoyed staying at our hotel.
We certainly look forward to welcoming you back to InterContinental Almaty Hotel, hopefully in the nearest future.
Sincerely yours,
Dilyara Baichurina
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Esmira
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esmira
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de IC Almaty le 18 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de IC Almaty le 29 juin 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and feedback which is very important for us.
We sincerely hope to welcome you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de IC Almaty le 7 mai 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de IC Akmaty le 13 juin 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and comment.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
8/10 Bien
Mathias
1 mai 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel needs renovation
Mathias
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de IC Almaty le 13 juin 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and feedback.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Jennifer
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel in all aspects
Jennifer
Séjour de 13 nuits en mars 2019
Réponse de IC ALmaty le 29 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your recent stay at the InterContinental Almaty Hotel.
I was delighted to read your review and to see that you enjoyed staying at our hotel.
We certainly look forward to welcoming you back to InterContinental Almaty Hotel, hopefully in the nearest future.
Sincerely yours,
Dilyara Baichurina
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Francesco
14 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francesco
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de IC Almaty le 17 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de IC Almaty le 13 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de InterContinental Almaty Hotel le 23 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your feedback. We are delighted to know that you enjoyed the stay in general.
All your kind comments about facilities and price are very much appreciated.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de IC Almaty le 30 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating.
We look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 6 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and feedback.
We all look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Alena
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alena
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 6 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and feedback.
We all look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 6 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and feedback.
We all look forward to welcoming you back again.
Sincerely yours,
Hotel Management
10/10 Excellent
Jung02, Los Angeles
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jung02
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Mike, UK
28 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable stay. Friendly and professional staff.
Mike
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
yeritsyan
22 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yeritsyan
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Cho Ming
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cho Ming
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Petr
7 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petr
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
10/10 Excellent
Wilton, Poland
27 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel- one of the best in Almaty Kazakhstan!
Wilton
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 oct. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
4/10 Médiocre
Sandeep
9 sept. 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs a complete renovation
Sandeep
Séjour de 3 nuits en août 2017
8/10 Bien
Tom, Giessen
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel zentral gelegen, mit Panoramablick.
Tom
Séjour de 1 nuit en août 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 août 2017
NUNCA VOLVERIA
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2017
10/10 Excellent
VOLODYMYR
25 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VOLODYMYR
Séjour de 1 nuit en juin 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement