Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Tolip Family Club Borg El Arab

4 out of 5
Tolip Family Club Borg El Arab
Army Stadium, Gate 8, Borg El Arab, Al-'Amriyah

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 7 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 6 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 24." "

8,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Hafade

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Profiteurs
A la fin du séjour on nous a demander de payer une serviette sale avec laquelle j’ai essuyé l’eau sale qui fuyait du frigidaire car leurs frigo était défaillant.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Edgar, Lawrence

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The way to get there seems very complicated to taxi drivers/uber. The GPS system doesn’t seem to work well in that area; plus, there is some road construction going on there.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Husam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Michael Fayek le 27 juin 2023
Dear Sir,Thank you for the great rate our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Michael Fayek Asst. Front Office Manager TOLIP Family Club

6/10 Satisfaisant

Fikry, Dublin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Staff are friendly but less professional
Séjour de 1 nuit en avril 2023

6/10 Satisfaisant

MOHAMMED

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Michael Fayek le 10 avr. 2023
Dear Mr. Mohammed,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Michael Fayek Asst. Front Office Manager TOLIP Family Club

10/10 Excellent

Kareem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Michael Fayek le 14 févr. 2023
Dear Mr. Kareem,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Michael Fayek Asst. Front Office Manager TOLIP Family Club

8/10 Bien

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place for short stay
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Michael Fayek le 14 févr. 2023
Dear Mr. Mohamed,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Michael Fayek Asst. Front Office Manager TOLIP Family Club

2/10 Horrible

Josef

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Michael Fayek le 5 janv. 2023
Dear Mr. Josef,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

2/10 Horrible

Ammar

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

4/10 Médiocre

Hazem

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
فندق متواضع جدا بالنسبه لرسوم الاقامه العاليه جدا على مستوى الفندق
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 Bien

Emad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de F.O team le 22 juil. 2021
Thanks for your comment , And we are waiting for you next stay soonest

6/10 Satisfaisant

Varley

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en avril 2021

10/10 Excellent

Yousri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The ultimate comfort and pleasure.
Great experience in that quiet, clean and tidy hotel. The view is wonderful and the staff are very active and committed. When I have the opportunity to visit Alexandria again, this hotel will be my first choice, God Almighty willing.
In the wonderful garden accompanied by the sunset breezes and the wonderful dry weather
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de F.O team le 17 déc. 2020
Thanks sir ,, we are waiting for your visit soon .

10/10 Excellent

Amr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 Satisfaisant

AWSEISSA

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019

6/10 Satisfaisant

firas

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
جيده
Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
العجوزه
صوت الاغاني علي البيسين كان عالي اوي طول اليوم
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

2/10 Horrible

nicht mehr hin, Niedersachsen

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schlecht nicht empfehlenswert
Unglaublich schlecht Es ist kein Hotel, glaub mir es ist ein Militärlager An jeder Ecke vom Hotel gibt ein Soldat, bei jedem betritt oder Verlass das Hotel wird man und sein Kofer kontrolliert diese Soldaten sind wie überall in Ägypten auch am Flughafen unfreundlich, umverschämt, sehr laut. Ich wollte paar Fotos machen, aber ich hatte Angst von den Soldaten Es ist nicht empfehlenswert und kann gefährlich sein.
Séjour de 6 nuits en février 2018

8/10 Bien

Mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
فندق رائع وعاملين خدومين بعده عن الخدمات وموقعه
كانت إقامة جيدة فندق نظيف وهادي والعاملين رائعين وخدومين مشكلته في موقعه وبعده عن الخدمات
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

6/10 Satisfaisant

محمد

Séjour de 1 nuit en septembre 2017

2/10 Horrible

Padmini, MARIETTA, United States of America

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolip hotels in Alexandria are bad!
Expedia booking for this hotel has the phone number of Tolip Alexandria instead of Tolip Sports City. When we called the number, we were told that the reservation could not be found, but the reservations from expedia are sent later sometimes! So, we arrived at Tolip Alexandria instead of Tolip Sports City. We were told that the booking was for another hotel which was 1.5 hours away! We had a 20 hour train journey with 2 kids prior to arrival, so we were not willing to take another taxi to another hotel which was 1.5 hours away! We asked if they could move the reservation to this hotel, but they refused saying that it was a different management. They were not even willing to give expedia rate for a new booking, they demanded rack rate!. So, we had to find another hotel nearby. Egypt has an economic crisis with tourist downturn, so they try to rip off the tourists that do go there.

8/10 Bien

Sherif

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel very welcoming and friendly staff with professional smile on their faces in spite of the numbers of people were in the hotel on that day for the Egypt vs Ghana game