Avis sur Motel 6 Albuquerque, NM - South - Airport
Motel 6 Albuquerque, NM - South - Airport
1000 Avenida Cesar Chavez Southeast, Albuquerque, NM
Avis
5,2
5,4/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
4,6/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,2/10
Écoresponsabilité
Avis
29 mai 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Brand Experience Team le 9 août 2022
Salut Léonard,
Merci pour votre évaluation, veuillez nous donner l'opportunité d'améliorer votre expérience lors de vos futures réservations.
Lilith
#Team6
2/10 Horrible
andrew
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Robert
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Ella
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Ella,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Keith
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 mai 2024
Hi Keith, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Scott
12 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Scott,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
John
Voyage en groupe
26 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi John, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
10/10 Excellent
John
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi John, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
Matthew
21 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Matthew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 1 avr. 2024
Hi Matthew, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Argelia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Argelia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Argelia,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Andrew
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Andrew,We take bed bugs reports very seriously and sincerely apologize for your experience. Please know that we are on high alert regarding all reports of pest and are mindful to monitor our rooms in order to address and treat for any issues if we discover them. Thank you again for bringing this matter to our attention and we appreciate your patronage. We would like to discuss your experience and ask that you use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Conor
Voyage avec des animaux de compagnie
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Conor
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Conor,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
bryan
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
bryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
John
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi John, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Leslie, Las Cruces
11 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 mars 2024
Hi Leslie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 Horrible
debbie
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
debbie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Richard
6 mars 2024
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Richard,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Cristian
Voyage en famille
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Cristian,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Krairut
1 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krairut
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Krairut,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
John
1 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Sharon
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mars 2024
Hi Sharon,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Linda
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Linda
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 8 mars 2024
Hi Linda, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
john
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
john
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 févr. 2024
Hi John,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Linda
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 févr. 2024
Hi Linda,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Evan
9 févr. 2024
Evan
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Eduardo
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Eduardo
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Maritta
3 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not clean nor safe
Maritta
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Maritta,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Clyde
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Clyde
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Clyde,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Linda
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Linda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Jens
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jens
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Jens,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Jeanne
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Jeanne,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Kim
28 déc. 2023
Kim
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Ana
Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Ana, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Andrew
Voyage en couple
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Andrew, We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
William
Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Réponse de Brand Experience Team le 20 déc. 2023
Hi William, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Raman
29 nov. 2023
Raman
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Ashley
25 nov. 2023
Ashley
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 nov. 2023
Hi Traveler,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Julihanna
1 nov. 2023
Julihanna
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Patrick
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Patrick,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Andrea
20 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Sarah
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Sarah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 nov. 2023
Hi Sarah,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
Susan
18 oct. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disgusting!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Patricia
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nasty
Patricia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Giuseppina
16 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuseppina
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Cindy
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent attendant, HORRIBLE ROOMS.
Cindy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
sharon
14 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
sharon
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 27 oct. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Loretta
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Loretta
Séjour de 2 nuits en octobre 2023