Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 13 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Alivelou
17 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alivelou
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
4/10 Médiocre
arnaud, bruxelles
3 juin 2012
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
very disapointing
arnaud
10/10 Excellent
TSUYOSHI
16 janv. 2024
TSUYOSHI
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
GERALD
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A good hotel
GERALD
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Nayantara
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nayantara
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Craig
28 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
3 1/2 Star
Craig
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 2 nov. 2023
Dear Craig,Greetings from Heritance Ahungalla!It was wonderful to have you stay at Heritance Ahungalla and thank you for taking the time to share your experience with other guests on this platform.Guest feedback remains the most important tool for us to measure our product and service standards therefore we always find it helpful when we hear back from our guests.We have noted down your concern areas and we will be discussing on means to improve our standards.While thanking you for staying with us, we certainly hope to welcome you back to our resort for yet another memorable stay. Wish you a pleasant day.Thank you.Warm Regards,Sisira SenaratneGeneral Manager.
8/10 Bien
Yen-Ching
29 sept. 2023
Yen-Ching
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Shamaindra
16 sept. 2023
Shamaindra
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
16 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Celebrated earth day with Air full of Kerosene
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Yvonne
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Yvonne
Séjour de 2 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
chandrasegaram
Voyage en couple
26 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chandrasegaram
Séjour de 4 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Vijay
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vijay
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Vijay
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vijay
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Leslie
Voyage en famille
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Ranjan
23 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Need some work and service upgrade!
Ranjan
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
THULITHA DESHAPRIYA DE S, London
8 oct. 2021
THULITHA DESHAPRIYA DE S
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Srinath le 9 oct. 2021
Dear Valued Guest, Greetings from Heritance Ahungalla! We are delighted to read that you have had a pleasant stay with us. We will make sure to share your comments with the team and we look forward to welcoming you back. Yours Sincerely, Management, Heritance Ahungalla.
2/10 Horrible
Lakshan
22 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lakshan
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Claudia
16 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claudia
Séjour de 5 nuits en mai 2021
8/10 Bien
Emma
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emma
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Leila A. le 16 mars 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for visiting us and giving your feedback on Hotels.com.
It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience.
Yours Sincerely,
Management,
Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Kevin
17 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Leila A. le 20 janv. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing with us, the feedback of your stay at Heritance Ahungalla.
It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience.
Yours Sincerely,
Management.
Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Leila A. le 14 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback with us on Expedia following your stay at our hotel.
It would be our pleasure to have you back for another memorable hotel experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Leila A. le 26 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback with us following your recent stay at our hotel.
It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience.
Yours Sincerely,
Management,
Heritance Ahungalla.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Leila A. le 18 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback with us on Expedia. It would be our pleasure to have you back at Heritance Ahungalla for another stay.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
8/10 Bien
cobo, tokyo
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cobo
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Srinath le 22 sept. 2019
Dear Valued guest,
Thank you for staying with us and for your valued comment.
Thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Leila A. le 27 août 2019
Dear Valued Guest,
We thank you for the time taken to share your feedback with us on Expedia following your stay at our hotel.
It would be our pleasure to have you back for another memorable experience.
Yours Sincerely,
Management,
Heritance Ahungalla.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Leila A. le 31 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback with us on Hotels.com and we are glad that you have enjoyed your stay.
It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Leila A. le 12 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel.
We are delighted to read that you had enjoyed the time with us and look forward to welcoming you back for another memorable experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Leila A. le 12 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel.
We are delighted to read that you had enjoyed the time with us, specially the culinary experience and the pool.
It would be our pleasure to have you back with us for another memorable experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet & luxury
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Leila A. le 7 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel.
We are pleased to read that you had enjoyed your stay with us and have endorsed our facilities and culinary experience.
We have taken your constructive criticism regarding the pool loungers and towels positively and will be looking in to enhancing the same.
It would be our pleasure to have you back with us for another memorable quiet and luxury stay.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Leila A. le 22 févr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for sharing your sincere thoughts with us and we are glad that you have endorsed our hotel.
It is truly encouraging for me and my team to receive such positive feedback from our guests.
Please let us know when you are planning for your next trip to Ahungalla as we are eagerly awaiting to welcome you again for another memorable stay.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
8/10 Bien
Shanthini
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shanthini
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Leila A. le 16 févr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your rating with us on Hotels.com
We are thrilled to note that you have given us 8/10 and it would be our pleasure to have you back at our hotel and assure you that your next stay with us will be a 10/10 experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
2/10 Horrible
HAOMIAO
3 févr. 2019
Les points faibles : Personnel et service
The worst service and hospitality so far in SL
HAOMIAO
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Leila A. le 14 févr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us which will further assist in our continuous improvement.
We are surprised to read that you found our staff service to be poor as our hotel is well equipped with one of the best services crew in the industry and we always give the priority to our guests. However, we understand we can only improve through valuable guest feedback such as yours and will be looking to the concern area and provide with necessary training to improve our customer engaging ethics and meet the professional standard.
We do hope that this will not deter you from visiting us again as we assure your next stay with us will be a pleasant one.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Leila A. le 28 janv. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your rating with us on Expedia.
We are thrilled to receive the highest rating and it would be our pleasure to have you back at our hotel for another memorable experience.
Yours Sincerely,
Heritance Ahungalla Team.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Leila A. le 28 janv. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at our hotel.
We are delighted to read that you had enjoyed the time with us and we were able to cater to all your needs to ensure you had a comfortable stay.
We are sure that you will pay another visit with your family and friends for a relaxing getaway and we are eager to get to know your holiday plans too.
Yours Sincerely,
Heritance Ahungalla Team.
8/10 Bien
SAYA
3 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
SAYA
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Leila A. le 28 janv. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us following your stay at at our hotel.
We are pleased to read that you had endorsed our hotel and please note that the mentioned areas of concern will be looked in to immediately and will be rectified. We regret for any inconvenience caused by this.
We look forward to welcoming you back to our hotel for another memorable experience.
Yours Sincerely,
Heritance Ahungalla Team.
8/10 Bien
Axel
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfekt hotell för all inclusive.
Axel
Séjour de 11 nuits en novembre 2018
Réponse de Leila A. le 19 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us following your recent stay at our hotel.
We have taken your constructive criticism positively and will be looking in to the mentioned areas of concern as we endeavor to improve our guest experience with each and every stay.
We look forward to welcoming you back for another memorable experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Siri, Danovita
12 oct. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siri
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Leila A. le 25 oct. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us. Please note that the rates for alcoholic and non- alcoholic beverages at the hotel are according to the hotel standard parallel to other similar hotels of the area.
We regret that you were not satisfied with this and hope this would not deter you from visiting us again in the future.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
An OK stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Leila A. le 28 août 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback with us.
We are pleased to read that you are satisfied with your overall stay. We look forward to having you back in our hotel and assure you a better experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
8/10 Bien
Jorge
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agradável
Jorge
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Leila A. le 26 août 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for the feedback shared with us following your visit to Heritance Ahungalla. We would be delighted to have you and your loved back in our hotel for another memorable stay.
Your Sincerely,
Heritance Ahungalla Team
10/10 Excellent
ANIL
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANIL
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Leila A. le 6 sept. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for the time taken to share your feedback following your visit to Heritance Ahungalla.
We look forward to having you back in our hotel for another memorable experience.
Yours Sincerely, Sisira Senaratne, General Manager, Heritance Ahungalla.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 juil. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
はったん, スリランカ
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
サービスが行き届いているホテル
はったん
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 Bien
Tommy
30 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommy
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very pleasant stay at a gorgeous hotel
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Rizwana
29 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre