Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
1 août 2019
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest relation manager le 20 août 2019
Dear Valued Guest,
We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations.Thank you once again for your kind words of appreciation from the entire team. Looking forward to your next visit soon.
Thank You,
Badal Chandarana
10/10 Excellent
dominique
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent séjour
dominique
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de GM le 19 oct. 2018
Dear Guest,
We appreciate your valuable feedback and we are very glad that you had a great time at the property.We look forward to see you soon again
Regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
accueil très agréable
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Krishna
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krishna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Badal Chandarana le 12 avr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations.Thank you once again for your kind words of appreciation from the entire team. Looking forward to your next visit soon. Thank You
8/10 Bien
Meredith
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meredith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Badal chandarana le 12 avr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations.Thank you once again for your kind words of appreciation from the entire team. Looking forward to your next visit soon. Thank You
10/10 Excellent
Mala
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mala
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Bina
24 janv. 2024
Bina
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kenneth
17 janv. 2024
Kenneth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Katsumi, Tinshuiwai
Voyage d’affaires
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Katsumi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Shashank
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Shashank
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
sarjoo
Voyage en famille
1 déc. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
sarjoo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
promila
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
promila
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Ashish, New Delhi
Voyage en groupe
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashish
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Shantanu
Voyage en groupe
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shantanu
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Rajesh
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rajesh
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Patricia
Voyage en couple
18 oct. 2023
Les points faibles : Propreté
Patricia
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Chetna
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chetna
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Chetna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chetna
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Saravdeep
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saravdeep
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Brandon
Voyage d’affaires
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brandon
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
priti
Voyage en famille
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
priti
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Pamela
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Ashish Sharma le 1 mai 2023
Dear Ms. Pamela,You're welcome! I'm glad to hear that you enjoyed your stay at The House of MG in Ahmedabad. It's always great to find a comfortable and welcoming place to call home while exploring a new city. The House of MG is well known for its beautiful interiors and top-notch service, so it's no surprise that you found it to be the perfect oasis base camp. I hope you had a wonderful time exploring Ahmedabad and that you have many more enjoyable travels in the future. If you have any other questions or travel-related queries, don't hesitate to ask!
6/10 Satisfaisant
vikas
30 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
vikas
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
4/10 Médiocre
Pratik
12 mars 2023
Pratik
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
mayank
Voyage en famille, Voyage d’affaires
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mayank
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Ashish Sharma le 1 mai 2023
Dear Mr. Mayank, Namaste !!!You're welcome! We are glad that we was able to assist you in some way. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to ask.
10/10 Excellent
jayshree radia
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
jayshree radia
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
2/10 Horrible
Chandni
12 févr. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Chandni
Séjour de 5 nuits en février 2023
10/10 Excellent
CHAULA
Voyage en famille
27 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHAULA
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A most unusual place to stay in Ahmedabad.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de ASHISH le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Hitesh
Voyage en famille
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hitesh
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de ASHISH le 10 janv. 2023
Namaste, Thank you for your review , we do hope to see you again soon! Regards, Ashish Sharma- 9909970353CRM, House of MG, Ahmedabad.
10/10 Excellent
Ameeta
Voyage en famille
20 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pure bliss
Ameeta
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Ashish Sharma le 10 janv. 2023
Namaste, Thank you for your review , we do hope to see you again soon! Regards, Ashish Sharma- 9909970353CRM, House of MG, Ahmedabad.
10/10 Excellent
Sunil
Voyage en famille, Voyage en couple
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunil
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Ashish Sharma le 10 janv. 2023
Namaste, Thank you for your review , we do hope to see you again soon! Regards, Ashish Sharma- 9909970353CRM, House of MG, Ahmedabad.
10/10 Excellent
Ivana
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ivana
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Ashish Sharma le 10 janv. 2023
Namaste, Thank you for your review , we do hope to see you again soon! Regards, Ashish Sharma- 9909970353CRM, House of MG, Ahmedabad.
10/10 Excellent
Stephen
Voyage d’affaires
11 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 9 nuits en octobre 2022
Réponse de Ashish Sharma le 10 janv. 2023
Namaste, Thank you for your review , we do hope to see you again soon! Regards, Ashish Sharma- 9909970353CRM, House of MG, Ahmedabad.
6/10 Satisfaisant
Georgia
26 oct. 2022
Georgia
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Laura
8 sept. 2022
Laura
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Priya
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Priya
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Bhavin
14 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bhavin
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Gourchand
16 juin 2021
Gourchand
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
RALPH
Voyage d’affaires
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel in Ahmedabad
RALPH
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Angela
Voyage d’affaires
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best exotic hotel
Angela
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Badal Chandarana le 25 janv. 2020
Dear Valued Guest,
We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations.Thank you once again for your kind words of appreciation from the entire team. Looking forward to your next visit soon.
Thank You
10/10 Excellent
Denver
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
again!
Denver
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Ashish Sharma le 23 mai 2023
Dear Guest, Namaste !!!Thank you for being our guest. We appreciate your support and hope to see you again soon.Ashish Sharma Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Guest relation Manager le 20 août 2019
Dear Valued Guest,
We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations.Thank you once again for your kind words of appreciation from the entire team. Looking forward to your next visit soon.
Thank You,
Badal Chandarana
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relation Manger le 13 juil. 2019
Dear Valued Guest,
We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations..16)We have taken on board your comments and suggestions for our product/service improvement plan, which we continuously work on.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Guest relation Manager le 13 juil. 2019
Dear Valued Guest,
We appreciate your candid feedback. It is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. Feedback from valuable guests like you helps us improve ourselves and exceed expectations.Thank you once again for your kind words of appreciation from the entire team. Looking forward to your next visit soon.
Thank You,
Badal Chandarana