2 restaurants servant le dîner, spécialités Cuisine indienne

Avis sur Radisson Blu Hotel Ahmedabad

5 out of 5
Radisson Blu Hotel Ahmedabad
Near Panchvati Cross Roads, Off C.G. Road, Ahmedabad, Gujarat

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 63 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 63 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 20 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 163." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel d'affaires
Voyage d'affaire, mon bureau est à proximité. Un peu bruyant (comme partout en Inde) mais très bien.

8/10 Bien

Khaled, Alger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service impeccable
Agréable et sympathique

10/10 Excellent

Ranjit

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service by front desk.Nice clean hotel good food
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Monika

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Excellent location, neat place but the housekeeping leaves a lot to be desired. When the room was cleaned, no essentials for making tea in the room were replaced. Took the housekeeping over one and half hours to bring it to us after repeated (six) requests.
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Hiren

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Expectation was high but unfortunately it was absolutely rubbish
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Rubina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was perfect! The staff at reception were extremely helpful in retrieving and organizing return of our package that we forgot in the fridge. Thank you very much Himani, Jyoti, Pranjal and Monica.
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Mohindrakumar

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Keep we’ll train people in reception
3 time key change room door not open…bathroom also not clean as per start hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Ketulkumar, Monroe Township

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent property in middle of Ahmedabad and proximity to lots of amenities!
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Vanita

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

NISHCHAL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Neil

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Patrick

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Kim

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

RAJNISH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent location
Good Hotel with Good location. service needs to improve.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Parag

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Dharm

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Charged me for 2 nights when I had only requested 1 night, put myself and my 13 year old son in a smoking room (well at least smelt of tobacco) when asked for a non smoking room. Ordered mocktails which never arrived and also latte at breakfast which was self serve but the machine was broken, so the waiter said they will provide but no such luck. Not ever stayed at a hotel where it has undelivered in such a spectacular fashion! Not sure this was a VIP benefit..
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Ravi

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

harshad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Lokesh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
N/A
Séjour de 2 nuits en avril 2023

8/10 Bien

Andrian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Staff was exceptionally helpful and courteous.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Ankita le 29 mars 2023
Dear Guest, thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are delighted to see that you enjoyed your time and experience at the hotel. On behalf of our entire team at Radisson Blu hotel Ahmedabad we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

2/10 Horrible

Shailesh

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I made reservations for two nights and on arrival
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

2/10 Horrible

Bharti

2/10 Horrible

charu

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Satish

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staffs and service members were very helpful and polite. Hotel cleanliness was super. Morning breakfast had so many delicious items so never missed home food. I would definitely recommend this hotel to all my friends.
Séjour de 8 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Addya

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good Stay

10/10 Excellent

dinesh

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property needs renovation in certain area breakfast is good and good service

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Comfortable and convenient
I stayed here during a business trip. It was comfortable, clean, safe, and convenient. The staff were very helpful.
Séjour de 6 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Jayshree

8/10 Bien

Hemant

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

2/10 Horrible

Meena, LONDON

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked a 4 night stay in this hotel despit of horrible experiences previously thought they would changed as they are known brand name. But i was so wrong as the experience on this stay was even worse. The hotel has been refurbished in lobby to show the excellent looks but the rooms are so outdated they do not have a basic requirement of the world universal adpators,.flush doest work in the toilets. The A C makes noise. I can carry on with a list. Starting from day 1 we found the daibetic blood strained strip on the extra bed which was provided. The occupancy was for 3 people, and i had to repeatedly keep asking for an additional bed in the room and for all the toiletries and towel were for one person. Is it the guests job to checkin and find that the hotel room they booked for 3 isn't equipped for 3 people so they should wait around for the hotel to do their job. On the second day of the stay at breakfast we had asked for coffees and we ended up walking away without any because it never came. When we complained to the manager, he gave us an "upgrade" to another room but we were already eligible for a free upgrade through Expedia so clearly this was so compensation for their inefficiencies.

10/10 Excellent

Dipesh

Les points forts : Personnel et service et équipements
Great hotel and service
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Ravinder

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Tabita

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

6/10 Satisfaisant

dave

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Harji

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022

2/10 Horrible

vinayak

Séjour de 15 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Rohan

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Okay stay/ not a 5 star property
Cannot be considered a 5 star property. Business room was dark, dinghy and small. I was locked out of my room for more than an hour because the card reader was not working and they couldn't fix it quickly. I was told it's a machine and that's what machines do. I then shifted to a smaller room but they refused to reimburse the difference. Breakfast was okay. There were flies in the breakfast room. Location was decent, close to the river and Netaji market.
Séjour de 4 nuits en août 2022

8/10 Bien

satish

Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 Excellent

ADOLFO

Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Kamlesh

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Very miser in giving things like small towels and toilettories. They need major improvement in food quality and taste. Though we had paid for the breakfast, we hardly had any breakfast becazuse of poor taste & quality. Majority of the staff is professional and ready to help.
Séjour de 5 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Prashant

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel...convenient distance from airport...excellent breakfast...cozy room..
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Sandipan Bose le 17 déc. 2021
Dear Prashant Thank you for taking out time to share your valuable feedback. We are happy to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travel brings you back to the area! Warm Regards Sandipan Bose General Manager

10/10 Excellent

prasad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Mayank le 15 déc. 2021
Dear Prasad Thank you for taking out time to share your valuable feedback. We are happy to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travel brings you back to the area!

10/10 Excellent

Akshay, Mumbai

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Radisson Team le 29 nov. 2021
Thank you for the feedback

6/10 Satisfaisant

Jay

Séjour de 1 nuit en août 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very bad services for food
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Indrajit Singh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Indrajit Singh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021