Piscine couverte, parasols de plage, chaises longues

Avis sur The Cabin Hotel

3 out of 5
The Cabin Hotel
83 Akosombo Street, Airport Residential, Accra, Greater Accra

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 11 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 9 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 22." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 22." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Séjour de 3 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Angela, newark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff at the front desk was very helpful and friendly
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Kyrsten

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Judith

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Bello

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the Airport
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarath le 25 mars 2024
Dear Bello,Thank you for taking your time to review us. Hope to welcome you back to our property on your next trip to Accra.

10/10 Excellent

andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sarath le 19 févr. 2024
Dear Andrew,Thank you for choosing The Cabin Hotel for your recent visit to Accra. We thank you for taking your time to share your feedback and we are excited that you have marked us 10/10. We wish to welcome you back on your next trip to Accra.

8/10 Bien

Karin

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A good alternative...
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sarath le 17 févr. 2024
Dear Karin,Thank you for staying with us and for taking your valuable time to share your feedback.

10/10 Excellent

BABATUNDE, LAGOS

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simple, quite and beautiful
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sarath le 21 déc. 2023
Dear Babatunde,Thank you for staying with us and taking your valuable time to share your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. Hope you serve you more often.

8/10 Bien

ryan

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Sarath le 9 oct. 2023
Dear Mr. Ryan,Thank you for staying with us and for taking your time to share your valuable feedback.

8/10 Bien

Alexandre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel razoável
Hotel bom mas com preço muito acima do que vale. Não há elevadores.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Sarath le 28 juin 2023
Dear Hotel Razoavel,Thank you for taking your time to share your feedback. Your positive feedback will help to motivate our staffs. With regards to the price point, we believe that we have priced at our optimum level compared to the pricing of other hotels in the city.

6/10 Satisfaisant

martin

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pay extra and stay in a large hotel...
This hotel visually looks great, the rooms are well presented and decorated and modern in design,they were clean and room service did a good job,unfortunately the service can only be descibed as awful in their restaurant when ordering 8 days out of 8 breakfast would take forever and would be delivered to the table in fits and starts and not what you ordered,you couldnt say it was a language barrier as my partner is ghanain,the pool looks enticing but on closer inspection the ladder was missing steps and there are several broken tiles, we ordered an executive room and the air conditioning wasnt working on the 1st night so we were moved to a lesser room the next day where the kitchen equipment didnt work and getting any hot water was a task on its own,its a shame as this hotel has plenty of potential and its relatively new but just seems to have been poorly managed...
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de Admin +233 555 806 621 le 17 avr. 2023
Dear Sir,Your concerns and feedback are is well noted. Do accept sincere apologies for the inadequate customer care received. Kindly be assured that your experience with us on your next visit will be a good and memorable one. We value our customers and appreciate your business. If there is any other thing we can do to make you experience better, do not hesitate to let us know.Thank you for the review.Regards

8/10 Bien

Joanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Emmanuel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en octobre 2021
Réponse de The Cabin Hotel le 2 nov. 2021
Thank You for feedback. we look forward to welcoming you back again. Best regards

2/10 Horrible

Philemon

Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 Excellent

Marilyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de The Cabin Hotel le 13 mai 2021
Thank you Marilyn for choosing The Cabin Hotel as your preferred hotel. We do appreciate your feedback. Thank you. Kind regards, The Cabin Team

10/10 Excellent

Marilyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Frank Adomako le 18 avr. 2021
Thanks for choosing to stay with us.

8/10 Bien

Andrew

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Frank Adomako le 18 avr. 2021
Thanks for choosing to stay with us

10/10 Excellent

Evans

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Frank Adomako le 16 févr. 2021
Thanks for staying with us Sir. We are always available to give out the best and memorable hospitality . Hope to welcoming you again. Warm Regards.

10/10 Excellent

Christian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personal sehr hilfsbereit
Recht neues, kleines Hotel mit wahnsinnig nettem und hilfsbereitem Personal! Immer wieder gerne.
Séjour de 11 nuits en octobre 2020
Réponse de The Cabin Hotel le 18 nov. 2020
Thank you Mr. Christian. It was and is our pleasure serving you during your stay with us. We look forward to hosting you again. The Cabin Hotel Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Henry

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accra
Hotel was just amazing! Located in a very quiet and calm neighbourhood! Peaceful and tranquil. The staff are so friendly and ready to offer assistance.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Frank Adomako le 6 nov. 2019
We appreciate your time to rate our hotel and would like to thank you for patronizing our facility. It's great to know you enjoyed your stay here and hope to welcome you back soon. Kind Regards Frank Adomako Supervisor