Avis sur The Cabin Hotel
The Cabin Hotel
83 Akosombo Street, Airport Residential, Accra, Greater Accra
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
7 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Séjour de 3 nuits en mars 2020
8/10 Bien
Angela, newark
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kyrsten
28 avr. 2024
Kyrsten
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Judith
9 avr. 2024
Judith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Bello
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bello
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarath le 25 mars 2024
Dear Bello,Thank you for taking your time to review us. Hope to welcome you back to our property on your next trip to Accra.
10/10 Excellent
andrew
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
andrew
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sarath le 19 févr. 2024
Dear Andrew,Thank you for choosing The Cabin Hotel for your recent visit to Accra. We thank you for taking your time to share your feedback and we are excited that you have marked us 10/10. We wish to welcome you back on your next trip to Accra.
8/10 Bien
Karin
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A good alternative...
Karin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sarath le 17 févr. 2024
Dear Karin,Thank you for staying with us and for taking your valuable time to share your feedback.
10/10 Excellent
BABATUNDE, LAGOS
Voyage en couple
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BABATUNDE
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sarath le 21 déc. 2023
Dear Babatunde,Thank you for staying with us and taking your valuable time to share your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. Hope you serve you more often.
8/10 Bien
ryan
8 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
ryan
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Sarath le 9 oct. 2023
Dear Mr. Ryan,Thank you for staying with us and for taking your time to share your valuable feedback.
8/10 Bien
Alexandre
Voyage d’affaires
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel razoável
Alexandre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Sarath le 28 juin 2023
Dear Hotel Razoavel,Thank you for taking your time to share your feedback. Your positive feedback will help to motivate our staffs. With regards to the price point, we believe that we have priced at our optimum level compared to the pricing of other hotels in the city.
6/10 Satisfaisant
martin
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pay extra and stay in a large hotel...
martin
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de Admin +233 555 806 621 le 17 avr. 2023
Dear Sir,Your concerns and feedback are is well noted. Do accept sincere apologies for the inadequate customer care received. Kindly be assured that your experience with us on your next visit will be a good and memorable one. We value our customers and appreciate your business. If there is any other thing we can do to make you experience better, do not hesitate to let us know.Thank you for the review.Regards
8/10 Bien
Joanne
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Emmanuel
Voyage d’affaires
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en octobre 2021
Réponse de The Cabin Hotel le 2 nov. 2021
Thank You for feedback. we look forward to welcoming you back again.
Best regards
2/10 Horrible
Philemon
12 sept. 2021
Philemon
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Marilyn
19 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marilyn
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de The Cabin Hotel le 13 mai 2021
Thank you Marilyn for choosing The Cabin Hotel as your preferred hotel.
We do appreciate your feedback.
Thank you.
Kind regards,
The Cabin Team
10/10 Excellent
Marilyn
18 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marilyn
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Frank Adomako le 18 avr. 2021
Thanks for choosing to stay with us.
8/10 Bien
Andrew
Voyage d’affaires
8 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Frank Adomako le 18 avr. 2021
Thanks for choosing to stay with us
10/10 Excellent
Evans
Voyage en groupe
15 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evans
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Frank Adomako le 16 févr. 2021
Thanks for staying with us Sir. We are always available to give out the best and memorable hospitality .
Hope to welcoming you again.
Warm Regards.
10/10 Excellent
Christian
Voyage d’affaires
14 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personal sehr hilfsbereit
Christian
Séjour de 11 nuits en octobre 2020
Réponse de The Cabin Hotel le 18 nov. 2020
Thank you Mr. Christian. It was and is our pleasure serving you during your stay with us. We look forward to hosting you again.
The Cabin Hotel Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Henry
Voyage d’affaires
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accra
Henry
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Frank Adomako le 6 nov. 2019
We appreciate your time to rate our hotel and would like to thank you for patronizing our facility. It's great to know you enjoyed your stay here and hope to welcome you back soon.
Kind Regards
Frank Adomako
Supervisor