Avis sur Royal Decameron Salinitas - All Inclusive
Royal Decameron Salinitas - All Inclusive
Carretera al Litoral Km.84, Acajutla, SO
Avis
7,0
Bien
7,8/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
18 avr. 2023
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Henry del Cid le 22 avr. 2023
Dear Laura, Thank you for sharing your rating with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
10/10 Excellent
Pierre, Verneuil sur Seine
10 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien entretenu et très propre
Pierre
10/10 Excellent
Ben, Montrèal
27 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradis terrestre, vraiment une belle place!!
Ben
10/10 Excellent
Dominique, Lille (France)
6 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel dans un beau pays mais ...
Dominique
8/10 Bien
Maribel, Montreal
13 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Maribel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juil. 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
De Cameron - belle découverte
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Denis Boileau, Québec ,canada
12 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits confortables - Emplacement - exceptionnel
Denis Boileau
4/10 Médiocre
Melissa
Voyage en famille
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
James
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
James
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 27 mai 2024
Dear James, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
10/10 Excellent
Alida
26 mai 2024
Les points forts : Propreté
Alida
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 27 mai 2024
Estimada Alida, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
6/10 Satisfaisant
Ruben L, Hemet
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté
Ruben L
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Dear Ruben, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
4/10 Médiocre
Douglas
Voyage en famille
23 mai 2024
Douglas
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Dear Douglas, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
4/10 Médiocre
Luz
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Estimada Luz, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
2/10 Horrible
Antonio
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Estimado Antonio, Gracias por compartir con nosotros su comentario. Lo invitamos a que nos amplíe más su comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Nelson
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimado Nelson, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Dear Pedro, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We reviewed this situation with the area in charge and are taking corrective actions, in order to continually improve our customers' experience. We hope to have the pleasure of serving you again! Greetings, Henry del Cid, Customer Experience.
10/10 Excellent
Jose yobani
Voyage en famille
13 mai 2024
Jose yobani
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Estimado Jose Yobani, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Milagro
12 mai 2024
Milagro
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimada Milagro, Gracias por compartir con nosotros su calificación de excelente. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Candelaria
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candelaria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimado Candelaria, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
4/10 Médiocre
VANESSA
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
VANESSA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimado Vanessa, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. Revisamos estas situaciónes con las áreas encargadas y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes.¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
6/10 Satisfaisant
Onice, Humble
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Onice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimado Onice, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Lo invitamos a que nos amplíe sus comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
6/10 Satisfaisant
Javier
6 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Javier
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Dear Javier, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
10/10 Excellent
Mirna, Massapequa
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Jose
4 mai 2024
Jose
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Alex
2 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 3 mai 2024
Estimado Alex, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
6/10 Satisfaisant
Carlos
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Carlos
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Carlos, Thank you for sharing your rating with us. We are happy to know that you find our property safe, we invite you to expand your comments and allow us to know in detail in which aspect of our services we can improve. We hope to have the pleasure of serving you again! Greetings, Henry del Cid, Customer Experience.
4/10 Médiocre
Ines
Voyage en famille
28 avr. 2024
Ines
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Estimada Ines, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. Es de comentar que nosotros tenemos en frente de nuestro hotel un espacio de playa en la cual se puede realizar deportes como kayack y disfrutar en la misma para nado o otras actividades en la playa.¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
2/10 Horrible
Belen
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Belen, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
2/10 Horrible
Claudia
28 avr. 2024
Claudia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimado Claudia, Gracias por compartir con nosotros su calificación. La invitamos a que nos amplíe sus comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
2/10 Horrible
Shanthaly
27 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanthaly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Shanthaly, Thank you for sharing your comments with us. This situation was addressed within the hotel, it is worth mentioning that the hotel managed the return of some items that were found in the public areas belonging to you and we also have the documents that support us having delivered them to you. It is worth mentioning that our staff always instills respect, tolerance and non-discrimination towards people given that we are all equal but certain behavior cannot be admitted to people, especially when they want to physically attack the staff, in the hotel there is rules of coexistence for the enjoyment of all guests. Greetings, Henry del Cid, Customer Experience.
2/10 Horrible
Erik
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Erik, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
10/10 Excellent
Ingrid, Guatemala
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingrid
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 27 avr. 2024
Dear Ingrid, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
4/10 Médiocre
Jennifer, lynn
25 avr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimada Jennifer, Gracias por compartir con nosotros su calificación. La invitamos a que nos amplíe sus comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Fredi
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fredi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 24 avr. 2024
Dear Fredi, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
6/10 Satisfaisant
Gerardo
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerardo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 20 avr. 2024
Estimado Gerardo, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
8/10 Bien
Amilcar
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amilcar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 20 avr. 2024
Dear Amilcar, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
10/10 Excellent
Jaime
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 20 avr. 2024
Dear Jaime, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
8/10 Bien
Maybeline
15 avr. 2024
Maybeline
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimada Maybeline, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Jose
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimado Jose, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Filiberto
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Filiberto
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Feliberto, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
2/10 Horrible
Blecing
13 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blecing
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Blecing, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
10/10 Excellent
Ludin, Richardson
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ludin
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimado Ludín, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
8/10 Bien
Rosbeli
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rosbeli
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Rosbeli, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.
6/10 Satisfaisant
Melody
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Melody
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Melody, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience
6/10 Satisfaisant
Yanira
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yanira
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Yanira, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience
10/10 Excellent
Dolores Guadalupe
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dolores Guadalupe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimado Dolores Guadalupe Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
8/10 Bien
Angela
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Angela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimada Angela, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
8/10 Bien
Alicia
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimada Alicia, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Vasny
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vasny
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 5 avr. 2024
Estimado Vasny, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.
10/10 Excellent
Joaquin
3 avr. 2024
Joaquin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Henry del Cid le 24 avr. 2024
Estimado Joaquin, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.