Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Royal Decameron Salinitas - All Inclusive

3.5 out of 5
Royal Decameron Salinitas - All Inclusive
Carretera al Litoral Km.84, Acajutla, SO

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 316 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 232 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 187 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 118 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 153 avis sur 1006." "

7,8/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

laura

Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Henry del Cid le 22 avr. 2023
Dear Laura, Thank you for sharing your rating with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

10/10 Excellent

Pierre, Verneuil sur Seine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien entretenu et très propre
personnels très sympa hôtel très propre et très vaste Restaurants avec du chois

10/10 Excellent

Ben, Montrèal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradis terrestre, vraiment une belle place!!
Avons passé 8 jours la bas, allons retourner chaques années. On a mangé et bu à volonté et vraiment c'était très bon. La chambre est correcte, froide comme un frigo et le lit King size est tellement confortable que ma femme veux on change notre queen ici pour un king. La propreté des lieux est sans reproche, on pourrait quasiment manger par terre. On vois des employés partout qui tienne les lieux comme neuf. C'est pauvres employés se font probablement exploités pour des peanuts, c'est pourquoi on en voit tant. Avons fait l'excursion ruines Maya, le guide Carlos a été parfait et a tout traduit pour moi en anglais, vraiment un chic type. On avait meme 2 policiers avec nous pour l'excursion, on se sentais bien en sécurité, pour ne pas dire VIP. Encore une fois vraiment une superbe place, encore mieux que les photos on voit sur le site, un véritable paradis et on est traités comme des rois!!

10/10 Excellent

Dominique, Lille (France)

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel dans un beau pays mais ...
Plage de sable blond mais il faut des chaussures pour entrer dans l'eau (cailloux et rochers de lave). L'océan n'est pas particulièrement pacifique (pour nager préférer plutôt les piscines, le "all inclusives" est pleinement respecté, la plupart du personnel est aimable et fait autant d'efforts que nous pour nous comprendre (mélange d'espagnol, d'anglais) Les chambres pourrait être un peu modernisées. Les restaurants à thèmes sont agréables, Mais :Les mesures de sécurité sont omniprésentes (rassurants pour certains, un peu lourd pour d'autres) que ce soit dans le complexe comme lors des excursions, l'hôtel fait beaucoup d'effort ! Le El Salvador est un pays à découvrir mais qu'il est malheureux que le tourisme n'y soit pas plus exploité faute de "calme" dans le pays Sites mayas, volcans, nature etc à voir absolument

8/10 Bien

Maribel, Montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Pour une première fois j'ai bien aimé ça, sauf pour le check in qui est trop long et mal organisé

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
De Cameron - belle découverte
Je ne savais pas à quoi m'attendre sachant que on catégorise cet hotel à 3 étoiles. Agréablement surpris. Les installations sont propres et le staff est courtoi. Cela aide de parler l'espagnol :) La nourriture est varié et très correct vs Cuba. Encore une fois, c'est des saveurs locales et très peux de hot dogs / burgers...donc parfait pour une famille qui cherche de la variété et des enfants de bas âge. 6 restaurants à la carte (on a essayé 2 / 6 mais très bon) Je recommende cet hôtel si vous désirez visitez El Salvador.

10/10 Excellent

Denis Boileau, Québec ,canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits confortables - Emplacement - exceptionnel
HOTEL TRÈS BIEN .ES DE TYPE XXXXX VIP

4/10 Médiocre

Melissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Se me estrabiaron los lentes para ver en el Restaurante y las meseras no miraron nada diacen muy mal organizado
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

James

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Didn’t like the reservation portion for each restaurant
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 27 mai 2024
Dear James, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

10/10 Excellent

Alida

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 27 mai 2024
Estimada Alida, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

6/10 Satisfaisant

Ruben L, Hemet

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
I don’t like the service on some of the stuff and we have issues with the a/c and we get wet because on Thursdays night rain and the roofs start leaking and two beds get wet, I call to request a transfer to other room the room we received was duty one bed don’t have blankets no pillows no towels no shampoo no soap
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Dear Ruben, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

4/10 Médiocre

Douglas

Voyage en famille
I when there with my wife and my sister in law to have some fun and relax for a couple days. Whenever we got to the room no towels I call to the front desk and ask for them. the girl who answer me had a bad attituded. next headache it was when my wife and my sister decide to go to the sea pool. they ended up with a whole bunch of cuts and scratches. lifeguard and the security person took they sweet time to try stop the bleeding of my wife's right foot. took her to first aid room, ask a couple workers they didn't know where the place was. bad experience. every body who work around should know the locations. anybody who visit that resort be aware of the sharp rocks around the sea pool. it should be mention the time you get there
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Dear Douglas, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

4/10 Médiocre

Luz

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La comida,no hay elevadores nesecita hacer reparaciones en loscuartos baños sucios y viejos cajones rotos y áreas serradas la comida no sirve y limitada y muchas cosas más
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Estimada Luz, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

2/10 Horrible

Antonio

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mal servicio
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Estimado Antonio, Gracias por compartir con nosotros su comentario. Lo invitamos a que nos amplíe más su comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Nelson

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy agradable
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimado Nelson, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Pedro

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing near bye. Food was good, but not any other options than just the buffet. Pool towels were available, which was great, but I would have liked to be able to bring to room and leave in room for pick up
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Dear Pedro, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We reviewed this situation with the area in charge and are taking corrective actions, in order to continually improve our customers' experience. We hope to have the pleasure of serving you again! Greetings, Henry del Cid, Customer Experience.

10/10 Excellent

Jose yobani

Voyage en famille
Algo que me impactó mucho fue el desayuno se supone que el mejor lugar para comer pupusas es El Salvador y yo pedí de frijol con queso y solo eran de frijol eso me desagradó todas las pupusas llevan queso y las que hicieron allí no. Por eso no me agradó
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 26 mai 2024
Estimado Jose Yobani, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Milagro

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimada Milagro, Gracias por compartir con nosotros su calificación de excelente. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Candelaria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El mejor hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimado Candelaria, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

4/10 Médiocre

VANESSA

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The Resort is located in a good place in El Salvador. Amazing views of the water. The check-in to this place is a little hectic and it feel overwhelming. You have to wait in line in your car if you come before 3pm. Then wait in line at a giant room and then make line to get food reservations. As for the rooms. They are spacious. My AC was old so it would get hot in the room. We had ants in our room too. As for restaurants. Wendy was amazing serving us at Chack Balam. Her serves made us feel comfortable. She made sure we always had water and juices and a clean table ♥️ For recommendations to the resort. Add AC in the restaurants. It would go a long way! Would make eating feel more comfortable for everyone foreign and locals. For pools, have them open longer time. 9pm is early maybe 11pm or 12pm would help especially since it’s hot in El Salvador in the night. Overall, I enjoyed my stay but I would change things to make the guest more comfortable especially after paying a good amount. I’m still unsure if I would recommend this to others or if I would come back. But I did enjoy the time here.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimado Vanessa, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. Revisamos estas situaciónes con las áreas encargadas y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes.¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

6/10 Satisfaisant

Onice, Humble

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimado Onice, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Lo invitamos a que nos amplíe sus comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

6/10 Satisfaisant

Javier

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Pool water was too warm and the hotels need to get renovated!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Dear Javier, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

10/10 Excellent

Mirna, Massapequa

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I absolutely love love this place. Everyone here is super friendly, kind, helping and accommodating. I’ve been here three times and brought my children and mother for the first time and they absolutely enjoyed it!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Jose

Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Alex

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mucha exigencia.. asta para veztir.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Henry del Cid le 3 mai 2024
Estimado Alex, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

6/10 Satisfaisant

Carlos

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Property was safe
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Carlos, Thank you for sharing your rating with us. We are happy to know that you find our property safe, we invite you to expand your comments and allow us to know in detail in which aspect of our services we can improve. We hope to have the pleasure of serving you again! Greetings, Henry del Cid, Customer Experience.

4/10 Médiocre

Ines

Voyage en famille
No es como muestran en las fotos no hay una playa es un alcantilado no se puede nadar porque es peligroso
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Estimada Ines, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. Es de comentar que nosotros tenemos en frente de nuestro hotel un espacio de playa en la cual se puede realizar deportes como kayack y disfrutar en la misma para nado o otras actividades en la playa.¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

2/10 Horrible

Belen

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is old everything needs a remake. The food quality is terrible. We also got a massage and there are no showers to wash before or after the massage. In the dining room there were endless amounts of mosquitoes.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Belen, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

2/10 Horrible

Claudia

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimado Claudia, Gracias por compartir con nosotros su calificación. La invitamos a que nos amplíe sus comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

2/10 Horrible

Shanthaly

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible experience! items stolen from our room. The food & alcohol isn’t 24/7. Staff rude & discriminating
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Shanthaly, Thank you for sharing your comments with us. This situation was addressed within the hotel, it is worth mentioning that the hotel managed the return of some items that were found in the public areas belonging to you and we also have the documents that support us having delivered them to you. It is worth mentioning that our staff always instills respect, tolerance and non-discrimination towards people given that we are all equal but certain behavior cannot be admitted to people, especially when they want to physically attack the staff, in the hotel there is rules of coexistence for the enjoyment of all guests. Greetings, Henry del Cid, Customer Experience.

2/10 Horrible

Erik

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
From the initial entrance guest where lined up outside in the hot sun until 2:30 Food reservations where only buffet which wasn’t advertised The staff was probably the worst we had in the six days we have stayed in El Salvador , no one was friendly or helpful. When trying to reserve dinner. The lady was rude and very short and un willing to answer any questions Even the people checking in and out towels where rude. For a price you pay considering it’s in El Salvador this was terrible. Really wish I hadn’t booked this resort. P.s air conditioning was not working. Staff acted as if it was normal.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 1 mai 2024
Dear Erik, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

10/10 Excellent

Ingrid, Guatemala

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The attention was very good, I definitly will come back
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 27 avr. 2024
Dear Ingrid, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

4/10 Médiocre

Jennifer, lynn

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 19 mai 2024
Estimada Jennifer, Gracias por compartir con nosotros su calificación. La invitamos a que nos amplíe sus comentarios y nos permita conocer en detalle en qué aspecto de nuestros servicios podemos mejorar. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Fredi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful place. The staff is very friendly. Love the pools and ocean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 24 avr. 2024
Dear Fredi, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

6/10 Satisfaisant

Gerardo

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hotel un poco viejo, entiendo que es de lo mejor de la zona pero no regresaría.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 20 avr. 2024
Estimado Gerardo, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Revisamos esta situación con el área encargada y estamos tomando acciones correctivas, con el fin de mejorar continuamente la experiencia de nuestros clientes. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

8/10 Bien

Amilcar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amplitud, organización y limpieza
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 20 avr. 2024
Dear Amilcar, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

10/10 Excellent

Jaime

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best Decameron hotel, period. We had visited all Decameron Hotels and this one is hands down the best of them. Great pools, specially the one filled with ocean water. amazing dinning choices and drinks. Top notch entertainment, and the nightly show never disappointed. This hotel is the best for all of the above mentioned, but what makes the difference is the people that work there. We are in awe of the loveliness and friendliness of the staff. We found our place, the search is over. Thank you
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 20 avr. 2024
Dear Jaime, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

8/10 Bien

Maybeline

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 12 mai 2024
Estimada Maybeline, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimado Jose, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Filiberto

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just add more food
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Feliberto, Thank you for sharing your comments with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

2/10 Horrible

Blecing

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
I saw a worker grabbing the plastic cups from the trash can, and said it will be wash to reuse it. Bad service, bad food, everything in that place is bad.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Blecing, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

10/10 Excellent

Ludin, Richardson

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jelvin claudia rina en el bar hisieron mi estadia lo maximo claro volvere sin dudarlo un hermoso hotel y quiero mencionar tambien elisa se esforso al 100 para que mis 5 dias en este hotel valieran la pena gracias todos
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimado Ludín, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

8/10 Bien

Rosbeli

Les points forts : Propreté et personnel et service
There’s no elevator so difficult to go to 3rd floor with suit cases and there’s no enough staff to help
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Rosbeli, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience.

6/10 Satisfaisant

Melody

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The rooms were nice but the air conditioning units were bad it would get super hot in the room and the ac unit was leaking into the room.The food was bad.The people that work at the resort were so rude and when I would ask them something they would get attitude and the people trying to sell you packages to become a member they heard us speaking English they would try to harass us to buy it and would not take no for an answer.And the WIFI was terrible if you need an area to work or keep in contact with people do not stay there.The salt water pool was nice and the pools were okay.They also don’t let you reserve for things ahead of time.Also they don’t really speak English only a few people there spoke English so if you only speak English I don’t really recommend.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Melody, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience

6/10 Satisfaisant

Yanira

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The check in is horrible! They sit you in a hot room to wait for your name to be called like the DMV, a lot of restrictions, I dont think the natural pool is cleaned or drained. Too expensive for the type of quality you get.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Dear Yanira, Thank you for sharing your comments with us. We reviewed this situation with the area in charge and we are taking corrective actions, in order to continuously improve the experience of our customers. We hope to have the pleasure of serving you again! Regards, Henry del Cid, Guest Experience

10/10 Excellent

Dolores Guadalupe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelentes instalaciones
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimado Dolores Guadalupe Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

8/10 Bien

Angela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
La playa muy bonita y curiosa que solo se llena con la marea temprano en la mañana y luego se queda seca
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimada Angela, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

8/10 Bien

Alicia

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 16 avr. 2024
Estimada Alicia, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderla! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Vasny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent place, very clean, friendly staff Food is delicious. Fully recommend 10 of 10
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Henry del Cid le 5 avr. 2024
Estimado Vasny, Gracias por compartir con nosotros sus comentarios. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.

10/10 Excellent

Joaquin

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Henry del Cid le 24 avr. 2024
Estimado Joaquin, Gracias por compartir con nosotros su calificación. Nos alegra saber que disfruto su estadía en Hotel Royal Decameron Salinitas, El Salvador. ¡Esperamos volver a tener el placer de atenderle! Saludos, Henry del Cid, Experiencia de Cliente.