Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
ANNA
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANNA
Réponse de TerraNova le 27 févr. 2024
Dear guest,We find your review extremely unfair and incorrect. We have our experienced long term cleaners going in every day. For long stay guests we do clean the room every 3 days unless you had put out a do not disturb sign. However if you had asked for an additional towels we would have been more than happy to provide them. We even have lockers by the entrance hall in case we receive a call during unsociable hours so that guests can help themselves to items such as towels/ sheets/ duvet covers along with tea/ coffee/ milk/ shampoo at no additional charge to guests. All the duvet covers get washed and tumble dried after each check out and before next check in, therefore, there is no way for food residue to stay attached to the duvet cover. Our cleaning team send us photos of each room after each clean and that is a mandatory task that we expect as a future proof. We are a small business and very proud of our staff and our hotel. If our rates were higher than those you mentioned, I’m sure you would have made a reservation with them in the first place. If you had reached out to us in the first place we would have been more than happy to help you. Many thanks.
8/10 Bien
Ahmed
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Nicky
2 févr. 2024
Nicky
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Deborah
Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Abdullah
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Abdullah
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage d’affaires
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Andrea Paolo
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Extremely kind
Andrea Paolo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Jim
Voyage en couple
23 août 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 4 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Bjørn Erik
13 mai 2023
Bjørn Erik
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
Paul
Voyage d’affaires
16 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheap but terrible experience
Paul
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de TerraNova le 14 mars 2023
Hi Paul,Thanks for bringing the issues to our attention back in September when you stayed at our hotel. We addressed it with our housekeeping team. All sheets have been and are continually regularly sorted and any marked sheets are disposed of.We also have 4 lockers with backup bedding and towels should replacements be needed at short notice.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Terra Nova le 7 déc. 2022
You are absolutely right, we should have let you know in advance of starting. We apologise for the disruption that evening.
6/10 Satisfaisant
Georgie
14 oct. 2022
Georgie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Mona
18 sept. 2022
Mona
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
4/10 Médiocre
Donald Charles
Voyage d’affaires
1 août 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald Charles
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de TerraNova le 12 août 2022
Dear Donald,
We are very sorry to hear about your experience.
As it states clearly on our website, we are a self service hotel, providing all essentials, no frills requirements for our guests onsite whilst leveraging technology to manage admin and guest access remotely. That’s how we can keep the price down for our guests. For the safety and security of our guests all common areas are covered 24x7 by cctv.
Every room has its own private bathroom, a microwave, fridge and a kettle. If you would like a porter to carry your luggage / have your breakfast in a restaurant then you would need to up your budget so that you can stay at a luxury hotel.
10/10 Excellent
Owain
9 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and comfortable
Owain
Séjour de 5 nuits en mai 2021
8/10 Bien
brian
Voyage d’affaires
16 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
brian
Séjour de 4 nuits en janvier 2021
6/10 Satisfaisant
daniela
Voyage en famille
19 juil. 2020
Les points forts : Personnel et service
daniela
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 Bien
Marek
Voyage d’affaires
17 juil. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marek
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
Scott
2 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good for the price
Scott
Séjour de 2 nuits en mai 2020
6/10 Satisfaisant
Stefano, Aberdeen
Voyage d’affaires
1 mai 2020
Les points forts : Personnel et service
Stefano
Séjour de 1 nuit en avril 2020
8/10 Bien
Simon
Voyage d’affaires
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 4 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
YUKARI
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YUKARI
Séjour de 4 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Kevin
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
City centre perfection
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Terra Nova le 6 févr. 2020
Thanks for the feedback! Hope to see you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Average, not bad hotel,excellent is only location
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Terra Nova le 16 févr. 2020
Thanks for your feedback. We aim to provide affordable no frills accommodation in the centre of Aberdeen.
6/10 Satisfaisant
Marta
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Marta
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Terra Nova le 9 janv. 2020
Thanks for your feedback! Hope to welcome you back to Terra Nova soon!
10/10 Excellent
Muna
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muna
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de TerraNova le 19 déc. 2019
Thanks for your feedback! Hope to welcome you back to Terra Nova soon!
8/10 Bien
GONZALO
Voyage en groupe
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GONZALO
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de TerraNova le 19 déc. 2019
Thanks for your feedback! Hope to welcome you back to Terra Nova soon!
8/10 Bien
James
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Terra Nova le 9 déc. 2019
Thanks for your feedback! Hope to welcome you back to Terra Nova soon!
2/10 Horrible
Michael
11 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HORRIBLE!
Michael
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Terra Nova le 9 déc. 2019
Very sorry to hear you feel your stay was horrible. I see that you stayed 2 nights, but never contacted us to raise any problems until you posted this after you had left. Message to any future guest - please please let us know if you have a problem with your room when you arrive, if we don’t know, we can’t do anything about it.
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en groupe
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Lisa
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de TerraNova le 31 oct. 2019
Hi Lisa, many thanks for the feedback. We do have spare blankets for the rooms, sorry there was not one you could find. I will have housekeeping include in their check to make sure blankets are in all rooms and easy to find for those guests that need them.
8/10 Bien
Susan
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aberdeen Surprise
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de TerraNova le 3 oct. 2019
Glad everything was great for you at Terra Nova! Many thanks for your feedback. Hope to see you back in Aberdeen again soon!
10/10 Excellent
Andy, Surrey
Voyage d’affaires
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de TerraNova le 3 oct. 2019
Thanks for your feedback! Hope to welcome you back to Terra Nova soon!
10/10 Excellent
Diane
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Diane
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de TerraNova le 3 oct. 2019
Many thanks for providing our first rating on Hotels.com! We hope to welcome you back to Aberdeen soon!
2/10 Horrible
Aisha
26 août 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Aisha
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de TerraNovaRooms le 26 août 2019
Hi Aisha, very sorry to see such a low score - this is not what we aim for. If you are able to provide any further detail as to why you think this is all we deserve, we will know where we need to take steps to improve things for the future.
Some factors we think may have caused such a low score are:
1) We were fully booked the 1 night you stayed and you had the last single room available (which is our smallest room at the hotel).
2) There seems to be an ongoing issue with emails sent to the Expedia generated email addresses for guests not being routed through to the guests - thus you never received the access details prior to arrival. This has been reported to Expedia to resolve.
10/10 Excellent
Patricia
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de TerraNova le 26 août 2019
Many thanks for your feedback - sorry you did not get the front door code in advance of arrival. There is a general issue with the Expedia link to the hotel management system - Expedia (which owns hotels.com) have been informed.
10/10 Excellent
Gonzalo
22 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good
Gonzalo
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de TerraNovaRooms le 26 août 2019
Many thanks for your feedback. Our schedule is to clean rooms every 3 days (exchange of towels, vacuum and make beds), with a full sheet change every 6 to 7 days - we find this is a good balance to keep our rooms cost effective for our guests and kinder to the environment.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de TerraNovaRooms le 26 août 2019
Many thanks for your feedback and highlighting the problems. We have now repaired the shower and replaced the mattress in the room you were in (as well as 3 other rooms)