Entrée de l’hébergement

Avis sur Sandman Signature Aberdeen Hotel & Spa

4 out of 5
Sandman Signature Aberdeen Hotel & Spa
St. Andrew Street, Aberdeen, Scotland

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 625 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 253 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 79 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 35 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 1008." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

RACHEL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful big hotel, nice rooms, close to all walking distance. Friendly staff. Good breakfast. Hotel has no air conditioning and it happened to be hot the days we stayed so management had to open all windows.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

jean-baptiste

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Marie-Cécile

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix. Accueil froid
Première impression mitigée : Bâtiment austère dans un quartier triste, accueil du personnel très froid. Longs couloirs et ameublement de la chambre non fonctionnel. Beaucoup de bruit dans la rue et les odeurs de pots d'échappement. Puis finalement, bien dormi avec les fenêtres fermées et la bonne literie. Petit déjeuner bon et varié et personnel sympathique. Bien situé pour visiter la ville à pied. Bon rapport qualité prix.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Gemma | Front Office Manager le 6 juil. 2023
Dear Marie-Cecile,Thank you very much for your review. We hope to welcome you back again soon.

10/10 Excellent

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe chambre wow et au centre de tout
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Gemma | Guest Service Manager le 26 juil. 2022
Hi Julie, Thank you very much for your lovely review, we hope to welcome you back again soon.

10/10 Excellent

Johanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour court mais agréable
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 11 sept. 2019
Dear Johanne! Merci! Thank you for leaving us your impressions about the stay! We hope to welcome you back soon!

10/10 Excellent

Florian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent !
Incroyable rapport/qualité/prix. Restaurant et bar très sympa !
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 9 sept. 2019
Dear Florian, Thank you very much for your high note, we are so glad to know that you have enjoyed your stay :) Hope to welcome you back soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 31 août 2019
Dear guest, Thank you for your high note. We hope you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you back!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 29 août 2019
Dear guest, Thank you so much for 10 out of 10! We hope you had a wonderful stay and look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 29 août 2019
Dear guest, Thank you very much for the high note. Hope you have enjoyed your stay!

10/10 Excellent

François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 19 août 2019
Dear Francois, Thank you for your high note of 10 out of 10. We hope you have enjoyed your stay at the Sandman Signature Aberdeen Hotel. Hope to see you back soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 17 août 2019
Thank you for the review! We hope to see you back

4/10 Médiocre

Philippe

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
châleur insupportable dans la chambre
Mauvais séjour car chambre au 3eme étage surchauffée (sans chauffage et sans climatisation), impossible à rafraichir car petite fenêtre ouvrant très peu en partie basse. Deux nuits passées à transpirer et mal dormir alors qu'à Aberdeen les journées et les nuits sont plutôt fraîches; un comble! Chambre donnant sur une rue bruyante malgré le fenêtre, le store et les rideaux tirés. Nous ne reviendrons pas, c'est certain. Le reste de l'hotel est conforme au desciptif.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Olga - Guest Services Manager le 29 juil. 2019
Dear Phillippe, Thank you for taking time and sharing your experience about your recent stay at our hotel. We are sad to hear that you were uncomfortable during both nights due to the heat in the room. We had some sunny days in Aberdeen and rooms on the third floor got hotter. While there is no Air Conditioning in our property we do provide fans upon request, to alleviate the heat. I am sure that if you would speak with someone from Guest Services we would be able to come up with some solution to this problem, we would room move you to the ground floor or similar. Unfortunately, we do have some limitations and during some summer weeks temperature in the room could be an issue. I would like to invite you back again to our hotel, please tell us prior regarding your arrival so we can provide some arrangements.

10/10 Excellent

Brian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was surprised to be charged for parking!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Justin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and nice rooms!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mai 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mai 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
For a hotel that charges rates that they do for there to be no air conditioning is quite disappointing but everything else was good
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mai 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.

10/10 Excellent

Glen

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely. Great staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mai 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

4/10 Médiocre

Brenda

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not 4 Star Hotel Standards, upgraded room, no AC,The fan in the room was broken, the Radiator was smashed, the door stop was lying on the floor. Reported faults in the morning when we checked out. Staff didn't appear to be interested or concerned. still waiting feed back.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mai 2024
We're sorry for the inconvenience. We'll address these issues promptly. Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Gillian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 mai 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your lovely review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.

6/10 Satisfaisant

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very noisy due to close proximity to main road. Breakfast very expensive for what is offered.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 mai 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.

8/10 Bien

patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was large and very comfortable. The bed was good and the room was quiet
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 mai 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your lovely review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Debra

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are comfortable and spacious
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 mai 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your lovely review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.

8/10 Bien

David, Lossiemouth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value hotel in central location.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Dave

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et équipements
Wonderful hotel and staff were great.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location and excellent rooms.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy to find and parking at property. Close to shops.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Philip

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Jane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous room, friendly staff, great facilities, perfect location. Amazing value
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

William

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It says on site that nearest parking was trinity centre. So we parked there over night only to find out while struggling with luggage wind and rain there is parking at hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 6 avr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

BRIAN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
no lunchtime dining
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 Excellent

Alejandro, Washington

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de guest Services le 23 mars 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 Excellent

Julie Marion

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
Well run hotel. Good facilities and great food.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 Excellent

Chris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very conveniently located and luxurious hotel with extremely helpful and friendly staff and a great restaurant attached to it.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous place to stay! The hotel also went above and beyond to make our stay special, which we greatly appreciated. To begin with, we were on our honeymoon & our train broke down. It was pouring rain & took hours for us to get to our hotel. We were stressed & overwhelmed, but once we got to the hotel it was like an oasis in the storm. The staff were very kind and helpful & even upgraded us to a nicer room for our honeymoon. They also treated us to a bottle of Prosecco to celebrate. It honestly lifted our spirits after a rough travel day. I'd give the hotel staff a 10/10 for how thoughtful and kind they were. The hotel itself is also really nice. We loved the design of the room and enjoyed that it had both a shower & a bathtub. It was one of the few places we stayed that also had room service, which was delightful on a rainy, cold day. There's also a spa at the hotel & I was able to book a massage last minute & truly relax. The hotel was also a 2-minute walk to the art museum (great museum, definitely a must-see!) and restaurants/shops. We visited Aberdeen during the winter (after New Year's) so many shops/restaurants were closed for the month, but staying in such a lovely hotel still made our visit very memorable. Overall, we'd highly recommend this hotel to travelers visiting Aberdeen. It has a great location and great amenities. We were only in Aberdeen for one night, but the hotel was a true highlight of our visit. We'd definitely stay at the hotel again in the future.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 23 mars 2024
Thank you so much for taking your time to leave us your review, we greatly appreciate it.We hope to welcome you back soon.Kind regards

10/10 Excellent

Carol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel met all of our needs from check in to check out however, the entrance to and exit from the car park are far too tight.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your lovely review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Diane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Jerry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Craig

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Colin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

John P.

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Scott

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Mario

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Ian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was first class in the hotel and its in a good location. Would definitely stay there again and would recommend.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable room, very friendly staff.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Fiona

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Eskil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Framifrå!
Framifrå hotell. Stille og godt. Bra bad, ok seng. Hyggeleg personale. Grei avstand til sentrum.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Pearl

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Stuart

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon

10/10 Excellent

Joyce

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sigita Sinuka | Rooms Division Manager le 29 févr. 2024
Thank you so much for leaving us your review, we greatly appreciate it. We hope to welcome you back soon