Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de kabr le 8 mai 2022
Hello Charlotte
Thank you so very much for your kind reveiwto RED. It means a lot to us that you have taken the time to give us a feedback :-)
We hope to see you again very soon!
Have a gret sunday!
Best
Katrine, Red Team
10/10 Excellent
Masaaki
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masaaki
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de kalu le 26 mai 2024
Dear Masaaki Thank you so much for your lovely review! Were looking forward to wish you welcome back to REDHave a lovely evening Best Regards Katrine // Team RED
10/10 Excellent
Veronica
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Luca le 11 mai 2024
Hey Veronica,First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guest experiences.Thank you very much for your good rating. we are as I wrote working hard to exceed our guest expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope we will have the chance to accommodate you again at the RED hotel. Have a fantastic day, Best regards// team RED
10/10 Excellent
Richard
17 avr. 2024
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bernadeta le 7 mai 2024
Dear Richard, Thanks a lot for this great score! :-) We hope to welcome you again next time :-) Best regards, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Jaime
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaime
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luca le 17 avr. 2024
Hey Jaime, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope to accommodate you in the near future at the RED hotel, meanwhile We wish you a RED-tastic day. Best regards// Team RED
10/10 Excellent
Jörg
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jörg
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Barbara le 12 mars 2024
Dear JörgThank you for your feedback.We hope we will have the opportunity to welcome you once again here at our hotel.Best RegardsFront Office
10/10 Excellent
Frank
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Luca le 27 févr. 2024
Hey Frank, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! we truly hop to accommodate you on the near future at the RED hotel. Best regards Luca //Team RED
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Barbara Koglin le 22 févr. 2024
Kære gæstMange tak for din anmeldelse. Vi er kede at høre du ikke synes om vores morgenbuffet, som vi ellers er meget stolte af. Vi vil gerne takke for den flotte score. Vi håber at vi får mulighed for at byde dig velkommen endnu engang, her på vores hotel. Med venlig hilsen BarbaraReceptionen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Bernadeta le 22 févr. 2024
Hej, mange tak for din pæne anmeldelse af vores hotel :-) Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Steen
21 févr. 2024
Steen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bernadeta le 23 févr. 2024
Hej Steen, tusind tak for din fine anmeldelse - den sætter vi virkelig pris på! :-) Mvh, Bernadeta, Team Radisson RED
8/10 Bien
Skadeservice
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skadeservice
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team RED le 22 févr. 2024
Hej, mange tak for den fine rating :-) Mvh, Team Radisson RED
6/10 Satisfaisant
Pernille
18 févr. 2024
Pernille
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiffany le 19 févr. 2024
Hej Pernille, Tak for din anmeldelse. Det betyder meget for os, at vores gæster har en god oplevelse her på RED og vi ønsker derfor alt den feedback vi kan få, for altid at kunne forbedre os. Vi håber på næste gang at kunne give dig et fantastisk ophold. Rigtig god mandag!De bedste hilsner,Tiffany, Reception
10/10 Excellent
Jonathan
17 févr. 2024
Jonathan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiffany le 19 févr. 2024
Hi Jonathan,Thank you very much for this lovely score on a 10/10. We are happy that you've enjoyed your stay and hope to see you again soon. Best Regards,Tiffany, Reception
8/10 Bien
Peter Gidsel Jensen
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Træng parkeringskælder.
Peter Gidsel Jensen
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tiffany le 19 févr. 2024
Hej Peter, Tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du har haft et godt ophold og har nydt værelserne. Vi håber at se dig igen snart! De bedste hilsner,Reception, TeamRED
10/10 Excellent
Linda
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centralt med god service og aktiviteter
Linda
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Barbara Koglin le 17 févr. 2024
Hej LindaTusinde tak for din anmeldelse af vores hotel. Det har været en fornøjelse at have jer som gæster.Jeg håber at vi får muligheden for at byde jer velkommen igen, næste gang I kommer til Århus.Med venlig hilsenBarbaraReceptionen
10/10 Excellent
Anette
14 févr. 2024
Anette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Barbara Koglin le 17 févr. 2024
Hej AnetteMange tak for din pæne anmeldelse af vores hotel.Jeg er glad, for at I havde et dejligt ophold hos os.Jeg håber at vi får muligheden for at byde jer velkommen igen, næste gang I kommer til Århus.Med venlig hilsenBarbaraReceptionen
10/10 Excellent
Kim
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 13 févr. 2024
Hej Kim, tusind tak for din dejlige anmeldelse :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team Radisson RED
8/10 Bien
Erik
11 févr. 2024
Erik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bernadeta le 12 févr. 2024
Hej Erik, tak for din anmeldelse. Vi håber du snart kommer igen og må du have en fantastisk dag. De bedste hilsner, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Kelsey
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsey
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Luca le 6 févr. 2024
Hey Kelsey,First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope to accommodate you in the near future at the RED hotel, meanwhile we wish you to have a fantastic day. Best regards Team RED
10/10 Excellent
Mette
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skønt sted
Mette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de RED Team le 4 févr. 2024
Kære Mette. Først og fremmest tusinde tak fordi du valgte os, og fordi du tog dig tid til, at give os din værdifulde feedback på dit ophold. Vi sætter stor pris på de fine ord.Det var virkelig dejligt at høre, at du nød dit ophold hos os, og personalet var hjælpsomt, når du havde brug for det. Jeg håber virkelig, at vi snart kan byde dig velkommen tilbage igen her på RED.De bedste hilsner // Team RED
10/10 Excellent
Mette
29 janv. 2024
Mette
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 30 janv. 2024
Hej Mette, mange tak for din anmeldelse :-) Mvh, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 21 janv. 2024
Mange tak for din pæne anmeldelse af vores hotel :-) Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen :-) De bedste hilsner, Team Radisson RED
2/10 Horrible
Herik
21 janv. 2024
Herik
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Luca le 23 janv. 2024
Hey Herik,Thank you kindly for taking the time to give us the valuable feedback of your recent stay. It is feedback from our guests that allows us to continuously improve ourselves. We strive to exceed expectations and to always offer the best possible service and experience we can. I am very sorry to hear that you overall wasn’t completely satisfied with your stay. We truly hope to accommodate you again at the RED hotel in the near future. Best Regards//Team RED
8/10 Bien
Tine Due
20 janv. 2024
Tine Due
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 21 janv. 2024
Hej Tine Due, tak for din anmeldelse :-) Det er dejligt at se at du har haft et godt ophold og vi håber at se dig igen :-) De bedste hilsner, Team RED
6/10 Satisfaisant
Edward
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Edward
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 22 janv. 2024
Dear Edward, thank you for staying with us and for taking the time to write this detailed review. I am sorry that you were disappointed by the parking price - the parking is public and its price is for 24hours. Thank you for all the remarks that will help us improve and for the compliments for the staff :-) Best regards, Bernadeta Team Radisson RED
6/10 Satisfaisant
Erik
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No value for money
Erik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 22 janv. 2024
Dear Erik, thank you for taking the time to write your review - we appreciate it a lot. I am sorry that you got disappointed by our concept. As a four star hotel, we don't have room service, but we do have a minimarket in our lobby and the guests have freedom to choose what they can keep in the fridge :-) Once again, thank you for all the feedback. Best regards, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bernadeta le 17 janv. 2024
Dear guest, thank you so much for this great review! :-) We are looking forward to welcoming you again :-) Best regards, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Barbara Koglin le 15 janv. 2024
Kære modtagerMange tak fordi at du har taget dig tid til at give os denne flotte anmeldelse. Vi sætter stor pris på din feedback. Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen endnu engang. Med venlig hilsen Receptionen
8/10 Bien
christina
14 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lækkert hotel
christina
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Barbara Koglin le 15 janv. 2024
Kære Christina,Tak fordi du tager dig tid til at give os din feedback. Vi takker også for kommentarerne på de områder, hvor vi kan forbedre os. Dette er vigtige oplysninger for os og det er selvfølgelig ikke i orden at rengøring ikke var på toppen. Vi har taget det med til efterretning. Jeg håber, at vi kan byde dig velkommen igen, næste gang du kommer til Århus.Med venlig hilsenReceptionen
2/10 Horrible
Susanne
13 janv. 2024
Susanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de kalu le 14 janv. 2024
Først og fremmest tak fordi i valgte at bo hos os på Radisson RED under jeres seneste ophold i AarhusFeedback fra vores gæster er meget vigtigt for os i vores bestræbelser på at blive endnu bedre. Derfor er vi er meget taknemmelige for at du har taget dig tid til at evaluere og give feedback på jeres netop afsluttede ophold.Vi beklager meget at vi ikke kunne imødekomme jeres behov. I må endelig tage kontakt til os hvis i skulle have lyst til at komme tilbage, så kan vi finde ud af noget Rigtig god dag Med venlig hilsenKatrine // Team RED
4/10 Médiocre
Søren
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Skinnet bedrager-hotel
Søren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luca le 9 janv. 2024
Hey Søren,I would first of all like thank you for staying with us and for taking the time to give us your valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service - and we think the best way to do that i through our guests experiences. We are, as mentioned above, working hard to exceed our guests expectations and your feedback is therefore important. I will definitely make sure that the leaders of the departments House keeping and Food and beverage will receive your valuable comment so both of them will be going through the routine with the staff members and make sure this will not happen again. We are very sorry to hear about your experience, and we truly hope we will be able to accommodate you in the near future. Best regards// Team RED
10/10 Excellent
anders
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
anders
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luca le 9 janv. 2024
Hey Anders, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us!We are glad to see that you truly enjoy your stay at the RED hotel, and we hope to accommodate you again. Best regards// Team RED
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Thomas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Luca le 9 janv. 2024
Hey Thomas, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope to accommodate you in the near future, meanwhile we wish you to have a fantastic evening. Best regards//Team RED
8/10 Bien
Sonja
Voyage d’affaires
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonja
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bernadeta le 31 déc. 2023
Dear Sonja, thank you for this nice review :-) We are glad that you had a good stay and yummy breakfast as well :-) I am sorry that you were disappointed by the public parking garage - there are indeed many other parking places around. Thank you for choosing Radisson RED and we wish you a Happy New Year :-)Best regards, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en groupe
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fremragende
Thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Luca le 28 déc. 2023
Hey Thomas, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope to have you back at the RED hotel in the near future. Best regardsLuca // Team RED
8/10 Bien
Tommy
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tommy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Barbara Koglin le 26 déc. 2023
Dear TommyThank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope to welcome you again the next time you come to Aarhus.Best RegardsRadisson Red Aarhus
8/10 Bien
Berndt
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Berndt
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Luca le 26 déc. 2023
Hey Berndt, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with usWe are very happy to see that you truly enjoy your stay at the RED hotel, and we hope to accommodate you in the near future. Best regardsLuca // Team RED
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top ophold
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Luca le 26 déc. 2023
Dear Guest, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with usWe are very happy to see that you truly enjoyed your stay at the RED hotel, and we hope to accommodate you in the near future. Best regards Luca //Team RED
8/10 Bien
Garry
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Garry
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Luca le 22 déc. 2023
Hey Garry, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope to accomodate you in the near future, meanwhile we wish you to have a fantastic evening and happy holidays. Best regardsTeam RED
2/10 Horrible
Dorte
Voyage d’affaires
18 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dårligt fra ankomst til afrejse
Dorte
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Barbara Koglin le 19 déc. 2023
Kære DorteTak fordi du tager dig tid til at give os din feedback. Jeg beklager for de forskellige udfordringer der har været under dit ophold.Da vores hotel ligger så centralt som det gør, er der desværre ikke så meget vi kan gøre, dog har vi værelser der vender ind mod gården som evt. kunne være lidt mere lydløs.Vi går meget op i vores gæster skal føle sig velkomne og vi arbejder altid på at forbedre os. Din information er blevet bragt videre. Jeg håber at vi må byde dig velkommen igen, næste gang du kommer til Århus.Med venlig hilsen Receptionen
10/10 Excellent
Jan
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de KALU le 17 déc. 2023
Kære Jan Tusind tak for din fine anmeldelse - den sætter vi virkelig pris på! Vi håber på snart at kunne byde dig velkommen igen på REDDu ønskes en glædelig jul, og godt nytår Med venlig hilsen Katrine // Team RED
6/10 Satisfaisant
Steen
16 déc. 2023
Steen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de KALU le 16 déc. 2023
Kære Steen Først og fremmest tak fordi i valgte at bo hos os på Radisson RED under jeres seneste ophold i AarhusFeedback fra vores gæster er meget vigtigt for os i vores bestræbelser på at blive endnu bedre. Derfor er vi er meget taknemmelige for at I har taget Jer tid til at evaluere og give feedback på jeres netop afsluttede ophold.Rigtig god weekend og god jul Med venlig hilsen Katrine // Team RED
8/10 Bien
Peter
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Bernadeta le 16 déc. 2023
Kære Peter, mange tak for din anmeldelse :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Bernadeta le 14 déc. 2023
Hej :-) Hvor er det fedt at se, at du har nydt at være her og at vi kunne formå at leve op til forventningerne! Vi håber at kunne byde dig velkommen på hotellet en anden gang:-) De bedste hilsner, Team Radisson RED
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Mørk, tomt, uden charme og for lidt personale
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bernadeta le 14 déc. 2023
Kære gæst, det er vi kede af at høre, at du var skuffet over dit ophold - vores bar er kun lukket om søndagen, da søndage generelt er stille dage :-) Vi håber at byde dig velkommen igen en anden gang og give dig et ophold, du fortjener :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team RED
10/10 Excellent
Helle Bruun
10 déc. 2023
Helle Bruun
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Bernadeta le 14 déc. 2023
Hej Helle, tusinde tak for denne fine anmeldelse! Det har været en kæmpe fornøjelse at have dig boende og vi håber at se dig snart igen :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team Radisson RED
10/10 Excellent
Henric
Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alltid bra!
Henric
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception le 10 déc. 2023
Godmorgen Henric,Sikke et fint review du kommer med her til morgen. Det glæder os at du har haft et dejligt ophold og at du vil give det en score på 10/10!! Det betyder utroligt meget for os, at vores gæster har det godt og er glade med deres ophold. Vi håber at se dig igen snart :) De Bedste Hilsner,Receptionen, TeamRED
10/10 Excellent
Gitte
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt at gense Aarhus og radison red
Gitte
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception le 10 déc. 2023
Hej Gitte,Hvor er vi bare glade for at se din fine anmeldelse. Det varmer vore hjerter, at du har nydt dit ophold her på RED og at det hele bare var 10 ud af 10! Ift. tv'et - så får vi lige kigget på det til næste du kommer ;) Rigtig god morgen til dig, og vi ses forhåbenligt snart igen. De bedste hilsner,Receptionen, TeamRED
8/10 Bien
Anne Mette
6 déc. 2023
Anne Mette
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Barbara Koglin le 6 déc. 2023
Dear Anne MetteThank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope to welcome you again the next time you come to Aarhus.Best RegardsBarbara Koglin de OliveiraRadisson Red AArhus
10/10 Excellent
Andreas
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andreas
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nico le 6 déc. 2023
Dear Andreas, Thank you very much for your feedback, we are very happy that everything was great and we are looking forward to welcoming you again on your next visit to Aarhus.Kind regards,Team RED