Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
24 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Reception le 26 juin 2023
Thank you so much for your feedback, it means a lot to us. We are so glad you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back. Kind regardsHelnan Marselis
8/10 Bien
Jean
8 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel balnéaire, à quelques kilomètres de Åhrus
Jean
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Freja le 17 déc. 2021
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it.
We are so glad to hear you had a pleasant stay and enjoyed the fantastic surroundings. There should be a hairdryer in the room, but unfortunately no kettle. We will have this in mind when we renovate the rooms though :)
We look forward to welcome you back and we wish a happy christmas.
10/10 Excellent
robert
Voyage en famille
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robert
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Ida le 2 sept. 2021
Hej Robert,
Mange tak for den flotte anmeldelse, den sætter vi stor pris på. Vi håber meget at kunne byde dig velkommen på hotellet en anden gang.
10/10 Excellent
Benjamin
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benjamin
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Freja le 24 sept. 2021
Tusinde tak for feedback!
Vi ser frem til at byde velkommen igen!
8/10 Bien
laurent
Voyage en famille
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
laurent
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Ida le 2 sept. 2021
Dear Laurent,
Thank you for your feedback to Helnan Marselis Hotel, this gives us something to work with in the future. Despite the problems we hope that you had a pleasant stay, and we hope to welcome you again another time.
8/10 Bien
Frank
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Anne
Voyage d’affaires
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Anne
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Helnan Marselis Hotel le 25 mai 2024
Dear AnneThank you for your kind feedback! It is great to hear that your have enjoyed your stay :) Wishing you a lovely Summer, and see you next time!
8/10 Bien
Tanja Mose
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanja Mose
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Receptionen le 20 mai 2024
Hej Tanja,Tak for din feedback, det betyder meget for os, at du har nydt dit ophold her. Vi håber at kunne tage imod dig en anden gang.Med venlig hilsen Helnan Marselis
8/10 Bien
Martin
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Receptionen le 26 mars 2024
Hej Martin,tak for din anmeldelse, den betyder meget for os.Du ønskes en god dag :DMed venlig hilsen Helnan Marselis
10/10 Excellent
Nicolai
Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolai
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 27 févr. 2024
Kære NicolaiMange tak for din feedback, den sætter vi stor pris på.Dejligt at læse at I har nydt vores beliggenhed, den er bestemt også noget for sig selv :) Rigtig god dag, og på gensyn næste gang.
10/10 Excellent
laurent
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
laurent
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 27 févr. 2024
Kære Laurent,Mange tak for din feedback, det varmer at læse :)Vi er rigtig glade for at I har nydt vores hotel og omgivelser, og I skal være mere end velkomne til endnu et besøg en anden gang,Rigtig god dag.
10/10 Excellent
Søren
25 févr. 2024
Søren
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 27 févr. 2024
Kære SørenMange tak for din feedback, den er vi rigtig glade for.Det er skønt at se at opholdet har været nydt til fulde, og vi håber at se dig igen en anden gang :)
4/10 Médiocre
Berit
25 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Berit
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Pixel.Tv
24 févr. 2024
Pixel.Tv
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Helnan Marselis le 25 févr. 2024
Dear PixelTv, Thank you so much for taking the time to review us! Kind regards,
10/10 Excellent
Joachim
23 févr. 2024
Joachim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Helnan le 25 févr. 2024
Dear Joachim, Thank you so much for taking the time to review us! Kind regards,
10/10 Excellent
Lisbeth
23 févr. 2024
Lisbeth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Helnan Marselis le 25 févr. 2024
Dear Lisbeth, Thank you so much for taking the time to review us! Kind regards,
10/10 Excellent
Nicolai
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolai
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Flemming
21 févr. 2024
Flemming
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 23 févr. 2024
Hej Flemming, tusind tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for, at du har nydt dit ophold hos os, og vi håber at kunne tage imod dig en anden god gang :DMed venlig hilsenHelnan Marselis
8/10 Bien
Claus
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Claus
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 21 févr. 2024
Hej Claus, tusind tak for, at du tager dig tid til at give en anmeldelse efter endt ophold. Det betyder meget for os. Vi håber at kunne tage imod dig en anden gang. Med venlig hilsen Helnan Marselis
10/10 Excellent
Natasja
20 févr. 2024
Natasja
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 21 févr. 2024
Hej Natasja, tusind tak for den fine anmeldelse, vi er glade for at du har nydt dit ophold hos os :)Vi håber at se dig en anden god gang.Med venlig hilsen Helnan Marselis
8/10 Bien
Helen
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 20 févr. 2024
Kære HelenMange tak for din feedback, den er vi rigtig glade for :) Det er dejligt at høre at I har følt jer velkommen, og har nydt jeres ophold til fulde.Grundet miljøhensyn har vi ikke the/kaffe på værelserne. I stedet kan man gratis hente dette i receptionen 24/7.Vi ønsker jer en dejlig dag, og på forhåbentligt gensyn.
8/10 Bien
Finn
19 févr. 2024
Finn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Helnan Marselis le 20 févr. 2024
Thank you so much for your great rating of our hotel, we really appreciate it
2/10 Horrible
Lars
19 févr. 2024
Lars
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 20 févr. 2024
Hej Lars, tak for at du tager dig tid til at give feedback efter endt ophold. Det ser ud til at vi ikke har levet op til din forventning, men vi kan desværre ikke se, hvad det skyldes. Det er vi meget kede af, men vi ønsker dig en god dag. Med venlig hilsen, Helnan Marselis
10/10 Excellent
Kenneth
19 févr. 2024
Kenneth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 20 févr. 2024
Kære KennethDu skal have mange tak for din feedback, den er bestemt værdsat.Vi håber at måtte byde velkommen en igen, en anden god gang :) Rigtig dejlig dag.
10/10 Excellent
Anne
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 20 févr. 2024
Kære AnneMange tak for at give os din feedback, den sætter vi stor pris på!Det er skønt at se at I har nydt opholdet, og vi håber at måtte være jeres værter igen en anden gang.Rigtig god dag til jer.
10/10 Excellent
Steen
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 20 févr. 2024
Kære Steen,Tusind tak for at give os denne positive feedback på jeres ophold. Det er dejligt at se at det har været nydt til fulde, og vi ønsker jer en dejlig dag, og på gensyn næste gang :)
8/10 Bien
Jonas
18 févr. 2024
Jonas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 19 févr. 2024
Kære JonasMange tak for din positive feedback, den sætter vi stor pris på :) Det er skønt at læse at I har nydt jeres ophold, og vi ønsker jer en dejlig dag.
4/10 Médiocre
Kurt
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stjerner ikke helt Ok
Kurt
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 19 févr. 2024
Kære KurtVi er meget glade for at du har taget dig tiden til at skrive til os. Vi er kede af at indtrykket af vores hotel ikke har været tilfredsstillende, men vil naturligvis tage disse punkter til os.Vi håber at vi fik muligheden for at forbedre forholdene som I nævner, imens I fortsat var gæster hos os :) Vi ønsker jer en dejlig dag, og takker igen for jeres feedback.
10/10 Excellent
Chris Holt
18 févr. 2024
Chris Holt
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 19 févr. 2024
Kære ChrisTak for din feedback på jeres ophold.Vi er glade for at I har nydt det, ønsker jer en dejlig dag :)
10/10 Excellent
Sanne
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold og skøn natur
Sanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Z le 17 févr. 2024
Hej SanneSikke en dejlig feedback, det er vi meget beæret over.Vi er glade for i har nydt jeres opholdAlt det konstruktive går vi videre med, med det samme, vi forsøger altid at forbedre os, så tusinde tak for dette.Vi håber at kunne byde velkommen igen!Hilsen Helnan Marselis
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Herligt hotel
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 17 févr. 2024
Hej AnneMange tak for din anmeldelse, det sætter vi en stor pris på. Vi er glade for at du har nydt dit ophold hos os.Vi håber at kunne byde dig velkommen igen :)Med venlig hilsenHelnan Marselis Hotel
10/10 Excellent
Rasmus
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luksus
Rasmus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 16 févr. 2024
Dear Rasmus, Thank youfor your review.
8/10 Bien
Charlotte
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Charlotte
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 16 févr. 2024
Kære CharlotteMange tak for en positiv tilbagemelding på jeres ophold, det sætter vi virkelig pris på.I ønskes en rigtig dejlig dag :)
2/10 Horrible
Arne
15 févr. 2024
Arne
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Finn
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Finn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 16 févr. 2024
Kære FinnMange tak for din feedback, den sætter vi stor pris på :) Det er skønt at læse at I har nydt opholdet, og vi ønsker jer en dejlig dag.
10/10 Excellent
Ida
14 févr. 2024
Ida
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 16 févr. 2024
Kære IdaMange tak for denne flotte og positive tilbagemelding.Vi er så glade for at I har nydt opholdet til fulde, og håber at vi får lov at byde velkommen igen en anden gang :)
10/10 Excellent
Olivia
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Olivia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 13 févr. 2024
Hej Olivia, tak for din fine anmeldelse, vi er virkelig glade for, at du har nydt dit ophold og håber at kunne tage imod dig en anden god gang.Venlig hilsenHelnan Marselis
8/10 Bien
Jonas
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Anden gang her
Jonas
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Nicolai
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolai
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Lene Lønsman
11 févr. 2024
Lene Lønsman
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 13 févr. 2024
Hej Lene, Hej Hans, tusind tak for, at du har taget dig tid til at bedømme dit ophold hos os. Det ser ud til, at du har nydt dit ophold, og det er vi rigtig.Du ønskes en god dag.Med venlig hilsen Helnan Marselis
4/10 Médiocre
Hans Lehrskov
9 févr. 2024
Hans Lehrskov
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Receptionen le 14 févr. 2024
Hej Hans, Tak for din feedback.Vi er kede af, at opholdet ikke har levet op til dine forventninger. men håber at kunne få mulighed for at gøre det bedre for dig en anden gang. Med venlig hilsen Helnan Marselis
10/10 Excellent
Ulrik
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ulrik
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Kim
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen le 9 févr. 2024
Kære Kim, Mange tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på.
10/10 Excellent
Harpreet
Voyage d’affaires
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harpreet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Haz le 4 févr. 2024
Hej HarpeetMange tak for din flotte feedback! Vi sætter stor pris på det, og glæder os til at byde dig velkommen igenHilsen Helnan Marselis
4/10 Médiocre
Bente
3 févr. 2024
Bente
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 3 févr. 2024
Hej, Vi er glæde for at læse, at du har nydt udsigten og den gode mad, som vi har at tilbyde vores gæster. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang. Med venlig hilsen Helnan Marselis Hotel
6/10 Satisfaisant
Lars
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fin service på lidt outdated hotel
Lars
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 3 févr. 2024
Hej Lars, Tak for din anmeldelse, vi er glæde for, at du har nydt opholdet hos os. Af miljømæssige årsager har vi valgt at tilbyde kaffe og the i lobbyen, som er til fri afbenyttelse. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen Helnan Marselis Hotel
4/10 Médiocre
Natasha
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ikke pengene værd
Natasha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 1 févr. 2024
Hej Natasha,vi beklager, at du har været skuffet over dit ophold hos os, det er selvfølgelig ikke en følelse vi ønsker vores gæster får.Vi tager din kritik til eftertragtning, og ønsker dig en god dag. Med venlig hilsen Helnan Marselis
2/10 Horrible
Rune
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rune
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Haz le 29 janv. 2024
Hi RuneWe very much appreciate your feedback.We are very sorry to hear, that your stay didn't live up to expectation. Its hard to tell what went wrong, when there is no comment connected regarding your stay.We hope we can welcome you another time, and show what our hotel really is aboutBest Regards Helnan Marselis
6/10 Satisfaisant
Lasse
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lasse
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 24 janv. 2024
Hej LasseTak for din feedback, den sætter vi stor pris på :) Vi håber at opholdet har været nydt fuld ud, og glæder os til næste besøg hos os.Rigtig god dag.