Les notes se basent sur un nombre total de 274 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,4 sur 5
Recommandé par 81 % des clients
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Services et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
1 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur vérifié

Qualité médiocre

Publié le 2 janv. 2013 sur Hotels.com
Hôtel bien situé et environnement calme, cependant le ménage de la chambre n'est fait que tous les sept jours. Le petit déjeuner est lamentable, il n'y a que du café et rien n'est prévu pour les enfants. Pour le prix, on s'attendait à beaucoup mieux. Hôtel à éviter.
3 sur 5
Recommandé
pour Shopping
par Bea

Quelques progrès à faire

Publié le 10 nov. 2012 sur Hotels.com
Chambre spacieuse , coin cuisine très pratique , mais batterie de cuisine plus que succincte.impossible pour la réception de fournir une éponge et du liquide vaisselle.pas de sèche cheveux dans la salle de bain.le matelas à un peu vécu..une bouteille de vodka entamée trouvée derrière le fauteuil à notre arrivée. Bien situé à condition d'avoir une voiture.quartier calme.
1 sur 5
Recommandé
pour Shopping
par Hart

A coter de bcp de coerces et restos

Publié le 31 mai 2012 sur Hotels.com
Ne pense pas y retourner
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Tahiti

Homestead hôtel suites

Publié le 4 mars 2012 sur Hotels.com
Vous êtes accueillis le premier jour pour le Check in,et ensuite vous faites ce que vous voulez dans votre chambre. Heureusement que tout soit à cotēs.
4 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié

Publié le 2 juin 2011 sur Hotels.com
Not suited for romantic escapes but perfect otherwise. The staff was friendly, the neighborhood safe, the room clean and spacious. The washing machines inside the hotel are definitely a plus! Great for the value.
1 sur 5
par un voyageur vérifié de long beach

Would never stay there again!

Publié le 13 août 2014
Hotel was not clean when we arrived at 11pm. Urine on toilet, crumbs all over floor, old food left in cabinets and blood soiled pull out bed filled with crumbs. Had to wait an hour with my tired kids for them to come clean it. It was the only room and very late or I would have left. Luckily Expedia was awesome and refunded us quickly for our troubles.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
19 août 2014 par Manager, Direction de l'hôtel
Thank you for choosing Extended Stay America and for taking the time to provide feedback about your experience. I am so disheartened to read of the severe cleanliness issues you experienced during your stay with us. I will be meeting with my housekeeping staff to share your comments and to review our cleanliness standards to ensure that your experience is not repeated. Thank you for bringing this to our attention. It would be our pleasure to have you stay with us again in the future to show you our positive strides taken to enhance your experience with us.
1 sur 5
par un voyageur vérifié de los angeles

Don't ever stay here!

Publié le 9 août 2014
No towels in the room. Got attitude when we asked for more. There was hair in the bed, no shampoo or conditioner and no one at the front counter for over 45 minutes. Save your money and look for another hotel.
2 sur 5
par un voyageur vérifié de san Diego, CA

Short of staff

Publié le 5 août 2014
They didn't had basic utensils in the rooms. And had to ask for them several times. And said they were short of staff. Had to come down several times to ask for things.
3 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié de Washington

Ok place to stay.

Publié le 3 août 2014
Les + : The room was clean.
Nothing special, an ok place if your your not planning to stay in the room much during the day.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
8 août 2014 par Manager, Direction de l'hôtel
Mark - Thank you for taking the time to tell us about your experience. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve our guest’s experience. We are glad that you had a comfortable stay in your clean room. Thank you again for your review. We hope that you will give us the opportunity to serve to you in the future.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Carson, CA

Great stay!

Publié le 30 juil. 2014
I’ve stayed at three different Extended Stay America hotels and continue to come back because I truly love the amenities that the chain provides in each of the rooms. It’s so convenient to have your own full sized refrigerator/freezer, microwave and stovetop. The Torrance Del Amo Circle hotel is in a great location (walking distance to a shopping center) and I found the rooms to be clean and comfortable! I would stay here again!