Les notes se basent sur un nombre total de 331 avis vérifiés

4,2 sur 5
Recommandé par 90 % des clients
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Services et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 23 déc. 2016
Wonderful staff and comfortable room. Kids enjoyed the pool and laundry room was convenient.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
27 déc. 2016 par Dean K., Direction de l'hôtel
Thank you for bringing to our attention how nice your stay was at our La Quinta Inn & Suites located in Springfield, MO. Your input is always welcome and appreciated. We’re glad to know we have met your expectations. I will let our staff know about your kind words. Your satisfaction and continued trust in La Quinta Inns & Suites are our top priorities. We hope you will be staying with us again.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de sniwball arkansa

Close to shopping and restaurants

Publié le 3 déc. 2016
Live in Marshall Arkansas and travel to Springfield to visit relative , usually stay at friends home but this hotel was close to everything we like to do . Gives me the freedom to come and go ant time , will stay here on my next trip
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
3 janv. 2017 par Dean K., Direction de l'hôtel
Hi John, Thank you for a great review. We always like to hear that a guest will return the next time they are in the Springfield area. I hope that you and your family have wonderful holiday season.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 7 nov. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 1 nov. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

High end of typical.

Publié le 14 oct. 2016 sur Hotels
The main hall carpets need a giid cleaning ir replaced.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Omaha, NE

great location

Publié le 11 oct. 2016
Situation : Bass Pro
We have stayed here twice. Nice hotel in a great location.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Pillows sucked!!

Publié le 3 oct. 2016
The pillows had no support for my neck or head. The bathtub had rust on it. There was no soap or shampoo provided.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 3 oct. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 2 oct. 2016 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Nice Hotel Good Location

Publié le 30 sept. 2016
We were very happy with the whole experience. They gave us an upgraded room at no extra cost, the room was very clean, staff was amazing, the breakfast was good with a good variety to choose from. The only complaint we had was that there was a dog in the room across the hall that was barking half the night. We would highly recomend LaQuinta to anyone.