Avis sur Izla Beach Front Hotel
Izla Beach Front Hotel
Sac Bajo, Fraccionamiento Lagunamar, Isla Mujeres, QROO
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 6 mai 2024
Appréciable Marc nous vous remercions d’avoir choisi Izla Hotel pour vos vacances, nous espérons vous accueillir bientôt à nouveau.Bonjour !
10/10 Excellent
thierry, Ste-Thérèse
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
thierry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge le 6 mai 2024
Dear Tierri it has been a pleasure to have you as our guest makes us happy to know that you have enjoyed the Izla Hotel experience, we hope soon to welcome you again.Kind Regards!
10/10 Excellent
Antsan, Gatineau
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Antsan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé ,Concierge le 28 avr. 2024
Thank you for choosing Izla Hotel, we hope to welcome you again very soon!Regards!
10/10 Excellent
Ian
Voyage en couple
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de best regards, Customer service Izla Hotel le 26 déc. 2023
Dear Ian,Thank You so much four you kind feedback helps us to continuously improve our services. Im glad to hear you really enjoyed your holidays with us. We hope to have you back in this your home very soon to continue to pamper you.
10/10 Excellent
Francine
Voyage en couple
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francine
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Chrysis
24 mars 2022
Chrysis
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
michel
Voyage en famille
2 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
michel
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Ichai
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ichai
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Thibaud
27 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thibaud
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 août 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Super
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Customer Service le 16 sept. 2021
Dear KEVY , many thanks for sharing your experience and we look forward to welcoming you again.
8/10 Bien
Cedric
19 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cedric
Séjour de 4 nuits en janvier 2021
Réponse de Customer Service le 19 janv. 2021
Dear Cedric, thank you for visiting us and we already look forward to see you again.
8/10 Bien
Leah
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé.Concierge le 25 mai 2024
Dear Leah makes us happy that you have returned to this your home Izla Hotel, we appreciate your kind message and of course we have taken note of all the observations that you have let me know to send them to the appropriate department to review this situation,we regret that this occasion has not been entirely satisfactory.hope to give you the coming again with more and better services.Kind Regards!
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de customer service le 23 mai 2024
Good morning miss lisa we hope and you have arrived well home, thank you very much for your comments we hope and soon you can return to your home izla hotelkind regards
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de customer service le 23 mai 2024
Good morning miss Jennifer we hope and you have arrived well home, thank you very much for your comments we hope and soon you can return to your home izla hotelkind regards
10/10 Excellent
SANTIAGO
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SANTIAGO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de customer service le 23 mai 2024
Good morning Mr Santiago we hope and you have arrived well home, thank you very much for your comments, we hope and soon you can return to your hotel izla home.kind regards
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de customer service le 23 mai 2024
Good morning Mr Matthew we hope and you have arrived well home, thank you very much for your comments take them into account to improve our services, we hope and soon you can return.kind regards
10/10 Excellent
Susan, Sunset
Voyage en groupe
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de customer service le 23 mai 2024
Good morning Miss Susan we hope and you have arrived well home, thank you very much for your comments, we hope and soon you can return home izla hotel.kind regards
10/10 Excellent
Judith
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de customer service le 23 mai 2024
Good morning Miss Judith we hope and you have arrived well home, thank you for your comments and we will work more on our service and an apology for the inconvenience you have had with our fellow receptionists kind regards
8/10 Bien
Shelley
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelley
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge. le 14 mai 2024
Dear Shelley we are glad to know that you have had a beautiful experience at Isla Hotel, we appreciate your preference and look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Robin Durwood Sturm
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin Durwood Sturm
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge. le 14 mai 2024
thank you for your preference, we expect you soon back.Greetings
10/10 Excellent
HELGA c., miami
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HELGA c.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge. le 14 mai 2024
Dear Helga we are glad to know that you have had a beautiful experience at Isla Hotel, we appreciate your preference and look forward to welcoming you again.Warm Regards!
10/10 Excellent
Evelyn Alejandra
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn Alejandra
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge. le 15 mai 2024
Dear Evelyn we are glad to know that you have had a beautiful experience at Isla Hotel, we appreciate your preference and look forward to welcoming you again.Kind Regards!
4/10 Médiocre
Denise
9 mai 2024
Denise
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 14 mai 2024
Thank you for your preference, we expect you soon back.Regards!!!
10/10 Excellent
Chad
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge. le 14 mai 2024
Dear David we are glad to know that you have had a beautiful experience at Isla Hotel, we appreciate your preference and look forward to welcoming you again.Regards!
2/10 Horrible
Martin
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Martin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 8 mai 2024
Dear Martin thank you for your kind message, in Izla Hotel nothing makes us happier than to obtain the total staisfaccion our guests, we regret not having filled your expectations,we send you a warm greeting!
10/10 Excellent
Mary
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Conciege le 8 mai 2024
Dear Mary we appreciate your kind message, in Izla Hotel nothing makes us happier than knowing that our guests have had a beautiful experience
8/10 Bien
Scherhesad
6 mai 2024
Scherhesad
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Dawn, Coal City
Voyage en groupe, Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge le 8 mai 2024
Dear Dawn we appreciate your kind message, in Izla Hotel nothing makes us happier than knowing that our guests have had a beautiful experience
10/10 Excellent
Juan Pablo
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Pablo
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chale,Concierge le 6 mai 2024
Dear Juan Pablo , we appreciate that you have chosen Izla Hotel for your holiday.Greetings!
6/10 Satisfaisant
MIN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
MIN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Yeimy Chalé.Concierge le 8 mai 2024
Dear Min, we appreciate your message, each one is very important for us as it contributes to the daily improvement of our services. we send you a warm greeting!
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chale,Concierge. le 4 mai 2024
thank you for choosing Izla Hotel, we hope to welcome you back in this your home.Regards!
10/10 Excellent
Kevin Kelly
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin Kelly
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 3 mai 2024
Dear Kevin in sings us to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and you have taken that great image of our service , of course we will share your message with our collaborators , again Thank you and we hope to welcome you again.Kind Regards!
8/10 Bien
Alma, Chesterfield
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Alma
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge le 3 mai 2024
Dear us in sings to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and you have taken that great image of our service , of course we will share your message with our collaborators , and we also take turns the note for the corresponding department, Thank you again and we look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Nancy
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chale,Concierge le 3 mai 2024
Thank you for choosing Izla Hotel, your opinion is very important to improve our services. Greetings!!
8/10 Bien
John
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge. le 30 avr. 2024
We appreciate your message and thank you for choosing Izla Hotel, we regret that the nature of the beach has not filled your expectations we will continue to work to offer a better service every day to our guests.Warm Regards!
8/10 Bien
Natalie
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé Concierge. le 3 mai 2024
Thank you for choosing Izla Hotel, your opinion is very important to improve our services. Greetings!!
10/10 Excellent
Mary, Roseville
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé Concierge le 3 mai 2024
Dear Mary in sings to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and you have taken that great image of our service , of course we will share your message with our collaborators , , Thank you again and we look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Claudia
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 28 avr. 2024
Dear Claudia we love to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and that we have filled your expectations, nothing excites us more than providing total satisfaction to our guests, we will share this message with our collaborators and we hope to welcome you again in this your home Izla Hotel!Warm Regards!
10/10 Excellent
Jessica
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé.Concierge le 28 avr. 2024
Dear Jessica we love to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and that we have filled your expectations, we hope to welcome you again in this your home Izla Hotel! Warm Regards!
10/10 Excellent
Gabriela
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 28 avr. 2024
Gracias por elegir Izla Hotel !!le enviamos un cálido Saludo!!
10/10 Excellent
Turner
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Turner
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé, Concierge le 28 avr. 2024
Dear Turner we love to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and that we have filled your expectations, we hope to welcome you again in this your home Izla Hotel!Kind Regards!
8/10 Bien
Paola Delgado
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paola Delgado
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 28 avr. 2024
Apreciable Paola,Agradecemos tu amable mensaje y nos alegra saber que has disfrutado de la experiencia Izla Hotel, esperamos pronto darte la bienvenida nuevamente.en nombre de todo el personal te envio un cálido saludo!
6/10 Satisfaisant
Navy
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Navy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 28 avr. 2024
Dear Navy we thank you for your kind message , definitely we take note and we will take turns to the corresponding department to open them as an area of opportunity to provide a better service every time, we hope to have the opportunity to welcome you again in this your house izla Hotel.Kind Regards!
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé.Concierge le 27 avr. 2024
Dear Christopher we love to know that you have had a beautiful experience with Izla Hotel, we appreciate your kind message and look forward to welcoming you again.Warm Regards!
2/10 Horrible
Maurizio
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurizio
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chaé.Concierge le 28 avr. 2024
Caro Mauricio, ci dispiace non aver soddisfatto le tue aspettative. Saremo felici di accogliervi nuovamente.Vi inviamo un cordiale saluto.
10/10 Excellent
Dinah
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dinah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 28 avr. 2024
Dear Dinah we love to know that you have enjoyed the experience izla Hotel and that we have filled your expectations, nothing excites us more than providing total satisfaction to our guests, we hope to welcome you back in this your home Izla Hotel!Warm Regards!
10/10 Excellent
Frank j, Powers lake
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank j
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé.Concierge le 27 avr. 2024
quqerido Frank we take your kind message and of course we take note of your suggestion each one is very important for us.I send you a warm greeting
8/10 Bien
Roylant
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roylant
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Yeimy Chalé.Concierge le 27 avr. 2024
Dear guests, we thank you for your kind emensaje and of course take note of your suggestions to make our beautiful hotel an even better place for all of you.Regards!
10/10 Excellent
Luiza
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luiza
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé .Concierge le 27 avr. 2024
dear Luiza makes us happy to know that you have enjoyed the experience Izla Hotel ,we appreciate your beautiful message of course we will share it with our staff, and we hope soon to welcome you again.Greetings!
10/10 Excellent
Sahil
19 avr. 2024
Sahil
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Yeimy Chalé,Concierge le 9 mai 2024
Dear Sahil we appreciate your kind message, in Izla Hotel nothing makes us happier than to get the total saisfaccion of our guestswe send you a warm greeting!