Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Hugues
Voyage en famille
9 oct. 2023
Hugues
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 10 oct. 2023
Hola HuguesThanks for reviewing your stay! Happy to read you enjoyed your time wit us.Whenever you plan to visit Barcelona again, feel free to use the code COMEBACK on our website which will gift you a 15% discount on your final rate, hopefully it won’t be too long until your next visit.We will be waiting for you.Cheers,Javier
8/10 Bien
Fabien
Voyage en couple
27 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabien
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
Mickael
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel bien situé.
Mickael
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Thomas
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 7 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Nurdan
25 avr. 2023
Nurdan
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Christophe
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Benjamin
15 janv. 2023
Benjamin
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Gemma le 17 janv. 2023
Hi Benjamin, Thanks for sharing the love! Happy to read you've had such a great time. Hopefully it won't be too long until your next visit.See you soon. Best, Gemma
10/10 Excellent
Sophie
30 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sophie
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Priscila le 9 janv. 2023
Wow Sophie, thanks for the amazing feedback! We hope to see you soon again.
10/10 Excellent
Florence, Villefranche-sur-Mer
Voyage en groupe, Voyage en couple
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florence
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Priscila le 15 déc. 2022
Wow Florence!Thanks for the amazing feedback! We hope to see you soon again!Cheers,
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
26 sept. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenable
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Adriana Lopez le 7 nov. 2022
Hello Emmanuel,Thank you very much for taking the time to write about your experience while staying with us! We are a new hotel in town and this kind of feedback help us improve every day. We are very sorry to hear that it was not as good as you would have expected regarding our pet friendly policy. We are currently working on new options to improve in this matter.Once again thank you for sharing your experience and we do hope you will give us a second chance in the future, so we can turn your experience around.I remain at your disposal if youd like to review your stay further.Best,Adriana Lopez
10/10 Excellent
Florence
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
Séjour de 2 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Guy
11 août 2022
Guy
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Gemma le 17 sept. 2022
Hi Guy,We are sorry to see that your ratings on the overall service have a low score.If you would like to discuss further and give us more details about your experience, we would love to understand what happened and how we can make it work.Feel free to send us an email to dmpoblenou@thehox.com.Best,Gemma
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 mai 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de The Hox team le 1 juil. 2022
Sad to see this rating. If you´d like to share your experience in detail do not hesitate to reach us out we will be happy to discuss what went wrong.
Thanks
8/10 Bien
Alison
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Kathryn
Voyage en couple
16 mai 2024
Kathryn
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Hola Kathryn, Thanks for choosing the Hox Poblenou for your recent stay and thanks for sharing your experience. As a new addition to this vibrant city, every review helps us improve our services.We're sorry to read your experience was affected by the lobby music and the Housekeeping service. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences it may have caused you. We will address this matter in order to see how we can improve it in the future.We look forward to welcoming you back to The Hox for a much better stay. Cheers,Javier
8/10 Bien
Josh
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Josh
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Javier le 26 mai 2024
Thanks for choosing the Hox Poblenou for your recent stay and thanks for sharing your experience. As a new addition to this vibrant city, every review helps us improve our services.We look forward to welcoming you back to The Hox for another fabulous stay. Cheers,Javier
8/10 Bien
Robert
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Thanks for choosing the Hox Poblenou for your recent stay and thanks for sharing your experience. As a new addition to this vibrant city, every review helps us improve our services.We look forward to welcoming you back to The Hox for another fabulous stay. Cheers,Javier
10/10 Excellent
Candice
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Candice
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Hola Candice, Thanks for choosing the Hox Poblenou for your recent stay and thanks for sharing your experience. As a new addition to this vibrant city, every review helps us improve our services.We look forward to welcoming you back to The Hox for another fabulous stay. Cheers,Javier
4/10 Médiocre
Navpreet
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Navpreet
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Hola Navpreet,Thanks for choosing the Hox Poblenou for your recent stay in the city.I'm sorry to hear that you were disappointed with your stay.If you decide to give us another chance in the future, please reach out to me personally. I will make sure your next stay is truly enjoyable.Javier
8/10 Bien
Ketaki
2 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ketaki
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Hi there! Thank you so much for reviewing. Happy to read you've had such a great time and enjoyed the Hox vibe. We apologize for the inconveniences that the water treatment caused you.We hope to see you back very soon!Cheers, Javier
10/10 Excellent
Stuart
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Hi there! Thank you so much for reviewing. Happy to read you've had such a great time at the Hox Poblenou.We hope to see you back very soon!Cheers, Javier
10/10 Excellent
beverly
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
beverly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 26 mai 2024
Hi there!Thank you a bunch for your review! It's awesome to hear that you had such a blast and enjoyed your time at the Hox Poblenou.We can't wait to welcome you back real soon!Cheers,Javier
10/10 Excellent
Alice
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Dear Alice,Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We will address this review to our chef in order to see what could be improved in our menú. Otherwise, our reception team can recommend you a bunch of lovely and different places to eat nearby.You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visit.Cheers,
10/10 Excellent
Candy
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Candy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Shalta
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shalta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Hi Shalta!Thanks a bunch for the awesome review! You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visitCheers,
8/10 Bien
Yan
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Hi Yan,Thanks for sharing your thoughts with us. We're sorry to hear about the challenges you encountered during your stay. We'll definitely take your feedback into consideration to improve our service.We're glad you enjoyed the taco on the rooftop! If you ever decide to give us another chance, we'll do our best to make your experience much better.Cheers,
10/10 Excellent
Eric
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Wow! 5/5 is a lovely rating, thank you Eric.You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visit.Cheers,
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en groupe
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Madison
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madison
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Kalianie
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kalianie
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Annie, Tampa
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Hi Annie!Thanks a bunch for the awesome review! You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visitCheers,
10/10 Excellent
Adriana Sanchez
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana Sanchez
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Hi Adriana!Thanks a bunch for the awesome review! You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visitCheers,
10/10 Excellent
Megan
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Megan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Hi Megan!Thanks a bunch for the awesome review! You're always welcome here, and we'd love to have you stay with us again soon! Let us know when you're ready for another visitCheers,
10/10 Excellent
Aniket
4 mars 2024
Aniket
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Just wanted to say a quick thank you for the fantastic rating! We appreciate it!Best,
10/10 Excellent
Rumel
21 févr. 2024
Rumel
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
Hi Rumel!Thanks a bunch for the awesome rating! Warm regards,
10/10 Excellent
Toluwapemi
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toluwapemi
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Javier Tirado, Guest Services Manager le 13 avr. 2024
5 out of 5 is a lovely rating!Thank you. We will be waiting to your next stay with us.Cheers,
2/10 Horrible
Andrea
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Adriana Lopez le 29 févr. 2024
Hi Andrea,I am so sorry to read you've left us feeling disappointed. As a measure to avoid the unnecessary use of chemicals, waste of water and reduce our footprint on earth, we are offering our housekeeping service upon request, so the guests can choose if they want to have the service on a daily basis, specific days or just no service. We're truly sorry to hear this service was not properly explained and executed during your stay. We will take immediate actions on this to avoid unnecessary mistakes in the future. Please feel free to reach out anytime.Cheers,AdrianaGuest Service Manager
10/10 Excellent
Dea
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel ever
Dea
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Jazmin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jazmin
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Y.
Voyage en groupe
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Y.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gemma le 1 févr. 2024
Hi there! Thank you so much for reviewing. Happy to read you've had such a great time and were looked after by our teams so well. I'll make sure to pass on the compliments. We hope to see you back very soon!Thanks, Gemma
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Joanne
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You looked after my parents so well, thank you!
Joanne
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Leonardo
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leonardo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gemma le 12 janv. 2024
Hola Leonardo! Thanks for stopping by and sharing your feedback.I’m glad to hear you had such a great time with us and love to read the names of my colleagues! I really hope to see you back in the house and please, reach out to us again if you plan to visit!Best,Gemma.
10/10 Excellent
ANA PAULA
6 janv. 2024
ANA PAULA
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Fredrik Benedict
Voyage en groupe
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fredrik Benedict
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kaia
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beaudiful hotel
Kaia
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Adriana Lopez le 6 janv. 2024
Hi Kaia!Thanks for sharing your great feedback with us. Glad you enjoyed all spaces and concepts of our hotel and the great service of our staff.I will make sure to pass all your compliments to them.Hope to see you soon, please come a visit us again.Cheers,Adriana
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gute Lage
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Gemma le 1 févr. 2024
Hola Gute Lage! Thank you so much for reviewing. Happy to read you've had such a great time and were looked after by our teams so well. I'll make sure to pass on the compliments. We hope to see you back very soon! Thx, Gemma
10/10 Excellent
Bruna Isabel Da Rocha
Voyage en groupe, Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruna Isabel Da Rocha
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Adriana Lopez le 6 janv. 2024
Hi Bruna,Thanks for taking the time completing the survey and sharing your honest feedback with us. Happy to read you've had such a great time and that you loved our location and great staff! I'll make sure to pass on the compliments. We hope to see you back very soon! Cheers,Adriana
4/10 Médiocre
KAZUSHIGE
31 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
KAZUSHIGE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Adriana Lopez le 3 janv. 2024
Hi Kazushige,Thank you for taking the time to share your overall impression of your stay. We are sad to see that your rating was not very positive and would like to understand what we could have done better. If youd like to develop further, we will be happy to discuss and find a solution for the future. Thank you for choosing to stay with us. Cheers,Adriana