Les notes se basent sur un nombre total de 49 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,5 sur 5
Recommandé par 89 % des clients
3,6 Propreté de la chambre
3,2 Services et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de quebec

Emplacement extraordinaire

Publié le 13 mars 2016
Les + : Le quartier vivant La proximité de la station Jaume 1 La proximité des supermarchés et des restos
Les - : Insister sur l'aspect non fumeur afin que ce soit effectivement respecté La qualité des lits
Situation : Vivre simplement le quartier Marcher au port La rambla Le métro Le palais de la musique
Super Quartier avec beaucoup de cachets. La chambre est confortable mais il y a du bruit à cause de la vie nocturne dans le Quartier. L'appartement est bien équipé avec vaisselles frigo cafetière et très sécuritaire avec la porte magnétique à l'entrée. Qualité des lits un peu décevante. il devrait y avoir un système pour avoir accès des serviettes durant le séjour. Je recommande la place pour l'expérience du Quartier.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Montreal

Grande chambre, pas chère

Publié le 29 févr. 2016
Les + : La location de cette chambre est super. Prêt de tout.
Les - : L'insonorisation et plus d'espace de rangemennt.
Situation : Située dans le quartier Gothic, à proximité de tout.
C'est loué comme un appartement, mais en fait c'est une grande chambre où on peut se faire un café le matin. La chambre donne sur la rue, bruyante et animée jusqu'aux petites heures du matin. Alors attention pour ceux que le bruit dérange. Il faut savoir qu'il n'y a aucun service hôtelier sinon qu'un comptoir à 5 minutes de l'appartement où on vous remet votre clef. Je recommande cet endroit si vous avez un budget serré et si le bruit ne vous dérange pas. Sinon, trouvez une autre adesse.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 déc. 2015
Unique experience. Was accessable even though 1block from check in. Waited for us when we did not arrive until after midnight
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
9 févr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Thank you very much for your nice comment about the apartment. We are really located at a wonderful situation inside Barcelona's Gothic Quarter and our staff is ready and happy to help you in any situation. I hope to see you soon on your next vacations. Kind Regard, AinB Team.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
9 févr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Thank you very much for your nice comment about the apartment. We are really located at a wonderful situation inside Barcelona's Gothic Quarter and our staff is ready and happy to help you in any situation. I hope to see you soon on your next vacations. Kind Regard, AinB Team.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

No lobby

Publié le 22 oct. 2015 sur Hotels
The hotel tried to move us to the other apartment when we arrived. The lobby is not open during the night nor at 8am which is inconvenient for checking out.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
16 avr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Dear guest, Thank you for share with us your feedback. Our management team takes very seriously every single comment from our guests due to improve our services. Our main reception works 365 days per year from 09:00 am until 03:00 am to help the customers with anything. We are sorry for the misunderstood about our schedule time and we'll try to be clearer in the future. We are looking forward to see you soon and have the chance to provide a different apartment, but always in the same great location, that for sure it will exceed your expectations. Kind regard, AinB team
1 sur 5
par Luis

No lo recomendamos.

Publié le 17 oct. 2015 sur Hotels
Barcelona hermosa, el hotel no es recomendable.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
16 avr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Estimado Luis Gracias por su comentario. De todas formas por favor nos hubiera gustado que nos hiciera saber su insatisfacción durante su estancia. Siempre podríamos haberle ayudado. Esperamos ayudarle en un futuro Gracias Equipo AinB Apartments
1 sur 5
par un voyageur vérifié

A Bad Memory

Publié le 10 oct. 2015 sur Hotels
한 달이라는 긴 여행 중 만난 최악의 숙소로 기억됩니다. 경험한 몇 가지 문제를 아래 나열하겠습니다. - 숙소와 떨어져 있는 리셉션 (서비스 요청을 위해 외출을 감행해야 함) - 최악의 서비스 (고작 여분의 수건과 침대 시트를 받기위해서 3번 이상 리셉션 방문함. 하지만 해결은커녕 돌아가라는 말만 반복함.) - 최악의 직원 (손님을 앞에 두고 휴대폰 문자만 하는 직원) - 어두운 인테리어 (게다가 천장에서 계속해서 흙이 떨어집니다) - 고장난 와이파이 (끝까지 문제를 해결해주지 않음) - 소음 (길거리에서 자는 것 같습니다) - 밤 12시에 방문하는 직원 (서비스 요청을하면 무조건 기다리라고만하더니, 자정에 문을 두드리더군요. 정말 놀랐습니다. 그리고 아무런 문제를 해결하지 못하고 갔어요.) 한국 여행객이라면 싫어할 요소를 모두 갖췄습니다. 리셉션에서 대놓고 무시당하고싶지 않으시면 이곳을 피하세요. 아, 장점 딱 한 가지로는 위치입니다.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Mycket fel i beskrivningen

Publié le 16 août 2015 sur Hotels
Bodde på detta hotell i 4 nätter och fem dagar. Där var otrevlig personal och många saker i beskrivningen stämmer inte. Det var inte städning varje dag som det står. Vi fick ingen städning alls under dessa dagar vi bodde där förutom att de hade kastat in 2 nya handdukar trots att vi var tre bokade som bodde där. Receptionen har inte heller öppet dygnet runt så när vi en dag blev utelåsta fanns där ingen hjälp att få så vi fick sitta ute i 6 timmar mitt i natten. Wifi fungerar inte. Fanns inte heller någon piccolo som det står (inte för det behövs) och extra sängen var fruktansvärd och så tunn att man nästan sov direkt på träplankor. Dock superbra läge och mysigt rum för övrigt.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
16 avr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Dear Guest, We are sorry that the apartment did not respond your expectations. Please, let me inform you that since the time you visited us all the apartments have been completely refurbished and equipped to better attend our customers. In fact, cleaning service it is not provided every day but it can be previously arranged if you just communicate your needs at the moment of your check in. Our main reception works 365 days per year from 09:00 am until 03:00 am to help the customers with anything. We are sorry for the misunderstood about cleaning service and our schedule time and we'll try to be clearer in the future. We are looking forward to see you soon and have the chance to provide a different apartment, in a great location, that for sure it will exceed your expectations. Kind regard, AinB team
3 sur 5
par Eva

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 11 août 2015 sur Hotels
5 sur 5
par john de Albuquerque

In the heart of the city

Publié le 16 juil. 2015 sur Hotels
We got into barcalona latenight found this place by chance..staff worked with us...really cool place to stay! !
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
16 avr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Thank you very much for your nice comment and your 5 stars. We love to help our customers. We hope to see you soon in Barcelona. Kind Regard, AinB Team.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Street noise all night

Publié le 21 juin 2015
Ground floor entry way smelled bad. Shower leaked. Amenities old.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
9 févr. 2016 par Georgina, Direction de l'hôtel
Dear Guest I am sorry to hear these comment. Sometimes as we are in the heart of the old town we have some pipes problems specially at the entrance of the building and when it rains. Your comment is apreciated, and we are working hard to mitigate these issue. Looking forward to see you again and give us another chance. Thanks AinB Team