Avis sur Ocean El Faro Resort - All Inclusive
Ocean El Faro Resort - All Inclusive
Carretera Uvero Alto, Punta Cana, La Altagracia
Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Concierge Online le 13 avr. 2024
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires positifs sur votre séjour à l'Ocean El Faro. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel propre et que vous avez apprécié le service amical et utile de notre personnel. Nous sommes également ravis d'apprendre que vous avez apprécié la nourriture dans nos restaurants, y compris la variété des choix au buffet et le café de spécialité au Mike's Coffee. Nous sommes heureux d'apprendre que votre fille s'est bien amusée sur nos deux plages et qu'elle a apprécié les piscines, en particulier la piscine de jeux d'eau et la rivière paresseuse. Nous sommes également ravis d'apprendre que notre membre de l'équipe, Johanser, a fourni un service exceptionnel pendant votre séjour.À l'Ocean El Faro, nous nous efforçons de fournir une expérience accueillante et agréable pour tous nos clients, et nous sommes heureux de savoir que nous avons été en mesure de répondre à vos attentes.Nous sommes impatients d'avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'avenir.Merci encore d'avoir choisi l'Ocean El Faro, et nous espérons que vous avez passé un merveilleux moment pendant votre séjour.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,L'équipe de l'Ocean El Faro
10/10 Excellent
Natacha
19 janv. 2024
Natacha
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Carlos Carter le 21 janv. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to rate your experience at our resort. We are thrilled to see that you had a 5-star experience and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Ocean El Faro Team
6/10 Satisfaisant
sophie
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
sophie
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Carlos Carter le 17 janv. 2024
Estimé client,Nous sommes ravis de vous entendre parler de votre expérience à l'hôtel Ocean El Faro. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié certaines aspects de votre séjour, notamment la lazyn river et les jeux d'eau pour les enfants.Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que votre chambre n'était pas nettoyée à votre arrivée et que vous avez eu des problèmes avec la réservation des restaurants. Nous prenons en compte vos commentaires et nous ferons de notre mieux pour améliorer nos services et nos installations.N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin d'aide ou si vous souhaitez partager d'autres informations sur votre séjour.Cordialement,L'équipe Ocean El Faro
8/10 Bien
Giuseppe
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuseppe
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Carlos Carter le 9 janv. 2024
Estimado huésped,Agradecemos enormemente su calificación de 4 estrellas. Esperamos que haya disfrutado de su estancia con nosotros y que haya vivido una experiencia inolvidable en Ocean El Faro. Esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro.Atentamente,Ocean El Faro Team
10/10 Excellent
Elise
26 déc. 2023
Elise
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Carlos Carter le 17 janv. 2024
Estimado huesped,Gracias por compartir su opinión sobre su estancia en nuestro hotel. Estamos aquí para ayudarlo en cualquier momento y hacer que su experiencia sea la mejor posible. Si tiene alguna pregunta o necesita asistencia, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Saludos cordiales,Ocean El Faro Team
10/10 Excellent
Virginie
Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginie
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Concierge Online le 4 août 2023
Hola ! Gracias por elegir nuestro resort para sus últimas vacaciones y por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia con nosotros. Ciertamente, nos esforzamos para brindar un servicio de calidad siempre. Gracias por compartir sus comentarios sobre nuestra operación y por darnos la oportunidad de evaluar nuestro desempeño a través de sus comentarios; tenga la seguridad de que sus comentarios serán compartidos con los departamentos pertinentes para asegurar el seguimiento adecuado. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo en el futuro en nuestro resort. Saludos cordiales! Equipo Ocean El Faro.
8/10 Bien
Nicolas
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Séjour de 13 nuits en juillet 2023
Réponse de Carlos Carter le 20 juil. 2023
Estimado Huésped,Gracias por elegir nuestro resort para sus últimas vacaciones y por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia con nosotros. Ciertamente, nos esforzamos para brindar un servicio de calidad siempre. Gracias por compartir sus comentarios sobre nuestra operación y por darnos la oportunidad de evaluar nuestro desempeño a través de sus comentarios; tenga la seguridad de que sus comentarios serán compartidos con los departamentos pertinentes para asegurar el seguimiento adecuado. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo en el futuro en nuestro resort. Saludos cordiales!Equipo Ocean El Faro.
4/10 Médiocre
simon
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
simon
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Carlos Carter le 16 avr. 2023
Cher hôte,Tout d’abord, nous tenons à vous remercier de nous avoir choisi comme hôte de vos vacances et d’avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre séjour avec nous. Nous sommes profondément désolés d’apprendre qu’en raison de l’inconvénient exprimé, nous n’avons pas été en mesure de répondre pleinement à leurs attentes. Veuillez recevoir nos excuses pour le désagrément perçu. Certes, ces commentaires nous aident à continuer à améliorer nos processus d’amélioration continue, ils seront pris en considération. Sans aucun doute, nous formons le personnel à fournir le service de qualité que nous offrons habituellement à nos clients. Nous espérons que cela nous donnera l’occasion de nous faire confiance à nouveau et de continuer à nous choisir comme destination de vacances. Salutations cordiales Équipe Ocean El Faro
10/10 Excellent
Math
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Math
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Carlos Carter le 23 mars 2023
Hola Math! Gracias por elegir nuestro resort para sus últimas vacaciones y por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia con nosotros. Ciertamente, nos esforzamos para brindar un servicio de calidad siempre. Gracias por compartir sus comentarios sobre nuestra operación y por darnos la oportunidad de evaluar nuestro desempeño a través de sus comentarios; tenga la seguridad de que sus comentarios serán compartidos con los departamentos pertinentes para asegurar el seguimiento adecuado. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo en el futuro en nuestro resort. Saludos cordiales!Equipo Ocean El Faro.
8/10 Bien
Alfonso
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfonso
Réponse de Concierge Online le 18 janv. 2023
Bonjour Alfonso! Tout d’abord, nous tenons à vous remercier de nous avoir choisi comme hôte de vacances et de prendre le temps de partager vos commentaires sur votre séjour avec nous. Nous sommes profondément attristés d’apprendre qu’en raison des désagréments exprimés, nous n’avons pas été en mesure de répondre pleinement à leurs attentes. Veuillez recevoir nos excuses pour le désagrément perçu. Certes, ces commentaires nous aident à continuer à améliorer nos processus d’amélioration continue, ils seront pris en considération. Nous allons certainement former le personnel pour fournir le service de qualité que nous offrons habituellement à nos clients. Nous espérons que cela nous donnera l’occasion de nous faire à nouveau confiance et de continuer à choisir comme destination de vacances. Salutations cordiales Team Ocean El Faro
10/10 Excellent
Ana
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
14 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Réponse de Concierge Online le 15 janv. 2023
Hello Ana! Thank you for choosing our resort for your last vacation and for taking the time to share your feedback about your experience with us. Certainly, we strive to provide quality service always. Thank you for sharing your feedback on our operation and for giving us the opportunity to evaluate our performance through your feedback; be assured that your feedback will be shared with relevant departments to ensure proper follow-up. We look forward to welcoming you to our resort in the future. Kind regards!Team Ocean El Faro.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mars 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Déçu du service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Equipo Ocean El Faro. le 25 mars 2022
Dear guest, Thank you for choosing our resort for your last vacations and for taking the time to share your comments about your experience with us. We would like to apologize for the inconveniences that you encountered during your stay with us. Thank you for sharing your remarks about our operation and for giving us the opportunity to evaluate our performance through your feedback; rest assured that your feedback will be shared with the pertinent departments in order to assure the proper follow up. We hope to have the opportunity to host you in the future and change your perception about our resort. Warm regards, Ocean El Faro Team.
6/10 Satisfaisant
Francois
Voyage en famille
23 mars 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Francois
Séjour de 10 nuits en mars 2022
Réponse de Equipo Ocean El Faro. le 23 mars 2022
Dear Francois, It was truly an honor to host you at Ocean El Faro and thank you for posting this review. We are glad to learn that despite the mentioned situation that was not entirely of your liking, you had a great overall experience at our resort while enjoying our facilities and the services provided by our staff. Thank you very much for your preference and for sharing with us your comments and observations about your stay. We hope to have another opportunity to host you again in the near future. Warm regards, Ocean El Faro Team.
10/10 Excellent
jean
Voyage en famille
23 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Equipo Ocean El Faro. le 24 févr. 2022
Dear Guest, We want to thank you for your kind comments about your experience at our resort. With reward we learn that on your visit to Ocean El Faro we were able to provide you with a great vacation. It was truly an honor to host you, thank you for your preference and for taking the time to post such a complete review about our resort. We look forward for your next visit; hope to see you soon. Warm regards, Ocean El Faro Team.
8/10 Bien
DIANE
8 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DIANE
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Equipo Ocean El Faro. le 11 août 2022
Dear Diane, We want to thank you for your kind comments about your experience at our resort. With reward we learn that on your visit to Ocean El Faro we were able to provide you with a great vacation. It was truly an honor to host you, thank you for your preference and for taking the time to post such a complete review about our resort. We look forward for your next visit; hope to see you soon. Warm regards, Ocean El Faro Team.
10/10 Excellent
Keyshla
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keyshla
10/10 Excellent
RAHEAM
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RAHEAM
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Bryan
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
MINUT, Lehigh
Voyage en groupe, Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MINUT
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Mansura
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mansura
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our resort and its many included amenities. We highly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Julio A
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio A
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Dear Guest,We're thrilled to hear that you had a great time and found our resort to be excellent for families with plenty of activities to enjoy. Thank you for sharing your positive experience, and we look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
8/10 Bien
Yerlian Del, Cayey
Voyage en famille, Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yerlian Del
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Estimado huésped,Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y encontró todo súper bello. Lamentamos escuchar que la habitación olía un poco a humedad y que encontró poca variedad en la comida. Agradecemos sus comentarios y trabajaremos en mejorar estos aspectos.Gracias por compartir su experiencia, y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Nestor
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nestor
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por su comentario positivo. Nos alegra saber que recibió un excelente servicio durante su estancia. Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
8/10 Bien
Sabiku, Windsor
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabiku
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por su comentario. Nos encantaría saber más sobre su experiencia con el servicio a la habitación para poder mejorar. Si tiene algún detalle específico que le gustaría compartir, por favor háganoslo saber.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
6/10 Satisfaisant
Christopher
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Dear Guest,We are pleased to hear that your stay at Ocean El Faro was amazing and that you found our staff to be more than helpful. However, we are very sorry to learn about the bedbug bites and the issue with your room service order not arriving. Your feedback is important to us, and we will address these concerns to ensure a better experience for future guests.Thank you for sharing your thoughts, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Deborah
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
6/10 Satisfaisant
Thelma
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thelma
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Dear Guest,We regret to hear that the food did not meet your expectations. Your feedback is important to us, and we will use it to improve our culinary offerings.Thank you for sharing your thoughts.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Nohra
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nohra
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por su comentario positivo. Nos alegra saber que recibió un excelente servicio durante su estancia. Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Anaris
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anaris
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos Carter le 26 mai 2024
Dear Guest,Thank you for rating your stay with us five stars. We are delighted to know that you had an excellent experience. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
cristian Paul
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cristian Paul
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 28 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por su comentario positivo. Nos alegra saber que recibió un excelente servicio durante su estancia. Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Olena, Mississauga
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olena
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Online le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you so much for sharing your wonderful review of your stay at Ocean El Faro! We are glad to hear that you and your family enjoyed such a pleasant stay during your 6 days with us.We appreciate your understanding of the initial inconvenience with your room. We are pleased that our team, especially Johanser and his team, were able to quickly resolve these issues and help make your experience exceptional.We are glad you enjoyed the beautiful beach, pools, comfortable room, lazy river and multiple dining options. We look forward to welcoming you back in the future so that you can again experience the same excellence in service and facilities.
10/10 Excellent
JOSE
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Online le 25 mai 2024
Estimado huésped,¡Muchas gracias por compartir su maravillosa reseña sobre su experiencia en Ocean El Faro! Estamos encantados de saber que su estadía con nosotros merece una calificación perfecta de 5 sobre 5.Apreciamos enormemente sus amables palabras y su reconocimiento a nuestros esfuerzos por brindar un servicio excepcional. Nuestro objetivo es asegurarnos de que cada huésped tenga una estadía memorable y disfrute de todas las comodidades y actividades que ofrecemos.Nos alegra saber que cumplimos con sus expectativas y que pudo disfrutar plenamente de su tiempo en nuestras instalaciones. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro para que pueda volver a experimentar la misma excelencia en el servicio y la hospitalidad.
10/10 Excellent
Tiyana
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiyana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 26 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por calificar su estancia con nosotros con cinco estrellas. Nos complace saber que tuvo una experiencia excelente. Apreciamos sus comentarios y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
10/10 Excellent
Melvin
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melvin
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Online le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback about your experience at Ocean El Faro. We are delighted to hear that you found our property to be beautiful and that the staff was very friendly and helpful during your stay.Providing exceptional hospitality and ensuring our guests have an enjoyable time are top priorities for us. We are thrilled that our team was able to contribute to making your visit memorable.Your kind words are greatly appreciated, as they motivate us to continue delivering the high-quality experience that our guests expect from Ocean El Faro. We hope you had a wonderful time and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Milay Alonso
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Milay Alonso
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Online le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you so much for sharing your wonderful review of your experience at Ocean El Faro! We are delighted to know that your stay with us deserves a perfect 5 out of 5 rating.We greatly appreciate your recognition of our efforts to provide exceptional service. Our goal is to ensure that every guest has a memorable stay and enjoys all the amenities and activities we offer.
8/10 Bien
Tomer
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomer
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Online le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at Ocean El Faro. We appreciate your understanding and are glad to hear that our concierge services helped turn your trip around.We take your comments about the suite and dining experiences seriously. Our goal is to consistently provide high-quality accommodations and dining options for all our guests. We will thoroughly investigate the issues you mentioned to ensure we meet or exceed minimum standards in these areas. We will address the concerns you raised and work diligently to enhance the overall dining experience at Ocean El Faro. We value your business and look forward to welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.
8/10 Bien
Xiomara
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xiomara
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Concierge Online le 25 mai 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por compartir su comentario sobre su experiencia en Ocean El Faro. Apreciamos que haya tomado el tiempo de brindarnos una calificación. Valoramos su opinión y tomaremos en cuenta sus comentarios para continuar mejorando nuestros servicios y la calidad de la experiencia que ofrecemos a todos nuestros huéspedes.Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro y superar sus expectativas.
10/10 Excellent
Cristopher
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristopher
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 24 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our place excellent. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
8/10 Bien
Sara
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 24 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our great beach, awesome pools, and incredible food. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
8/10 Bien
Shahriar
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Shahriar
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 24 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por calificar su estancia con nosotros con cuatro estrellas. Nos alegra saber que tuvo una experiencia positiva. Apreciamos sus comentarios y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
8/10 Bien
Lee jennett Lopez
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lee jennett Lopez
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 24 mai 2024
Estimado huésped,Lamentamos escuchar que su experiencia con nuestro servicio al cliente no fue satisfactoria. Agradecemos sus comentarios, ya que nos ayudan a identificar áreas de mejora para brindar un mejor servicio en el futuro.Atentamente,Carlos Carter, Guest Experience Specialist
4/10 Médiocre
Cheryl
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 22 mai 2024
Dear Guest,We regret to hear that the food did not meet your expectations and that you experienced difficulties with the availability of golf carts. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our services.Thank you for sharing your experience.Sincerely,Ocean El Faro Team
10/10 Excellent
Van
Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Van
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 22 mai 2024
Dear Guest,We are delighted to hear that you experienced great customer service and found everything easy to access. Your positive feedback is much appreciated. Thank you for sharing your thoughts.Sincerely,Ocean El Faro Team
8/10 Bien
Miky
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miky
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 22 mai 2024
Dear Guest,We are pleased to hear that you enjoyed the beauty of the resort, our beaches, and the quality of our food. We appreciate your positive comments about our staff. We regret to hear about the inconveniences you experienced with the offers of services and products during your stay. Your feedback is very important to us, and we will take your observations into account to improve the experience for our guests.Thank you for choosing Ocean El Faro.Sincerely,Ocean El Faro Team
2/10 Horrible
Koshigaine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Koshigaine
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 22 mai 2024
Dear Guest,We regret to hear about the challenges you encountered during your stay with us. Your detailed feedback is important as it helps us identify areas for improvement. We are sorry that the room conditions, service delays, and overall responsiveness did not meet your expectations. We appreciate your positive remarks about the breakfast options, coffee shop, pool, lazy river, lobby bar, and Sakura. Thank you for sharing your thoughts.Sincerely,Ocean El Faro Team
6/10 Satisfaisant
Carin, Buford
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Carin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 22 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por tomarse el tiempo de calificar su estancia con nosotros. Apreciamos su feedback y siempre buscamos maneras de mejorar la experiencia de nuestros huéspedes.Atentamente,Ocean El Faro Team
8/10 Bien
Maritza
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Maritza
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 22 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por calificar su estancia con nosotros. Nos alegra saber que tuvo una experiencia positiva. Apreciamos sus comentarios y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Ocean El Faro Team
6/10 Satisfaisant
Vinci Yuen See
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Vinci Yuen See
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 20 mai 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We apologize for the issues you experienced with the food, pool, and restaurant reservations. Your comments are important to us, and we will work on improving these aspects to enhance our guests' experiences. We hope to have the chance to serve you better in the future.Sincerely, Ocean El Faro Team
10/10 Excellent
Juan Aguero
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Aguero
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 20 mai 2024
Dear guest,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you had a great experience at the bar of the lazy river pool. We will make sure to pass on your kind words to Nerson, Manuel, Leonela, and Luisa. It's fantastic to know they made your stay enjoyable with their helpfulness and friendliness. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Ocean El Faro Team
10/10 Excellent
Augustus
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Augustus
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos Carter le 20 mai 2024
Dear guest,Thank you for your kind words about our staff and property. We apologize for the delay in room service and appreciate your patience. Your feedback helps us improve, and we will work on ensuring faster service in the future. We hope to welcome you back soon.Sincerely, Ocean El Faro Team