Avis sur Neptune Eilat By Dan Hotels
Neptune Eilat By Dan Hotels
North Shore Eilat, Eilat
Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Yarden Milman le 20 juin 2022
Dear Yohana,
Throughout the hotel, every effort is made to ensure the highest levels of guest experience at all times, so we are always sorry to hear if this is not the case.
we're sorry that other guests activity seem to have hindered your enjoyment
We hope to have another opportunity to welcome you back for a more relaxing stay, perhaps outside of peak times.
Best Regards,
Yarden Milman.
10/10 Excellent
Claire
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claire
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de ירדן מילמן- הנהלת המלון. le 17 nov. 2021
קלייר שלום,
תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.
נשמח לשוב ולראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.
בברכה,
10/10 Excellent
ALAIN
21 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ALAIN
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de ירדן מילמן -הנהלת המלון le 21 juin 2021
שלום רב,
תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.
נשמח לראותך שוב בין אורחינו החוזרים.
בברכה,
10/10 Excellent
Franck
Voyage en famille
5 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Franck
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de Yarden Milman. le 5 avr. 2021
Dear Franck,
Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon.
Best regards,
Yarden Milman.
10/10 Excellent
Serge
29 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serge
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Alice Genislav le 30 août 2020
Dear guest,
Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers.
10/10 Excellent
Rachel
21 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour au Neptune Eilat
Rachel
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ola Ogbah le 26 mai 2020
Dear Rachel,
It was a pleasure to have you with us! Thank you for such warm words and recommendations.
Looking for host you again.
Warm regards,
Ola Ogbah
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Didier
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didier
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Revital Benjamin le 29 déc. 2019
Dear Didier
Thank you for your feedback
we looking forward to welcome you back again soon. Best regards
10/10 Excellent
ELIE
Voyage en famille
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable
ELIE
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Revital Benjamin le 28 déc. 2019
Dear Guest
Thank you for your feedback
we looking forward to welcome you back again soon.
Best Regards
8/10 Bien
Myriam
Voyage en famille
24 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Myriam
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Revital Benjamin le 26 déc. 2019
Dear Myriam
Thank you for your feedback
Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Revital Benjamin le 22 nov. 2019
Dear Guest
Thank you for your review
We hope to see you soon at Neptun hotel
Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Revital Benjamin le 31 oct. 2019
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your thoughts following your stay at Dan Panorama Eilat. Throughout the hotel, it is our constant aim to ensure the highest standards in all areas. We’re happy you enjoyed your visit and we looking forward to welcome you back again soon.
Best Regards
10/10 Excellent
LORNE
Voyage en groupe
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LORNE
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Orly Atedgi Guest Experience Center Department .
8/10 Bien
Marina
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice hotel
Marina
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat .Your feedback is important to us. The information was forwarded to the hotel. We will be happy to host you again at Dan hotels. Best regards, Guest Experience Center Department.
6/10 Satisfaisant
Jukka
25 févr. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Odotin enemmän.
Jukka
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Oliel Roni Guest Experience Department Dan Eilat le 25 mars 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Eilat.We received your feedback, your comments were forwarded to the hotel management for further treatment. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved.We look forward to hosting you and your family again and we will do our utmost to make your future vacation enjoyable.Best regards,
8/10 Bien
Eyal
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eyal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience Center DepartmentDan Hotels Eilat
10/10 Excellent
Hana
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hana
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience DepartmentDan Hotels Eilat
10/10 Excellent
Avi
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience DepartmentDan Hotels Eilat
8/10 Bien
Marina
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marina
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experiance Department Dan Hotels Eilat
10/10 Excellent
Baruch
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Baruch
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Orly Atedgi le 24 mars 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Dan Neptune Hotel Eilat. We were glad to receive your positive feedback. We will continue to do everything to give you a perfect hospitality experience on your next visit as well. Best regards, Guest Experience Department Dan Hotels Eilat
8/10 Bien
Marc, Cincinnati
Voyage en couple
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Oliel Roni Dan Hotels le 1 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for. We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Thomas
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Thomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 10 sept. 2023
Dear GuestThank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
2/10 Horrible
ALBERTO
16 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible experience
ALBERTO
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 31 août 2023
Dear GuestThank you for choosing to stay at Neptune Eilat.We received your feedback. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved.We look forward to hosting you and your family again and we will do our utmost to make your future vacation enjoyable.Best regards,
10/10 Excellent
Idit
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel in eilat
Idit
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 16 août 2023
Dear GuestThank you for choosing Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 Bien
Anastasia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anastasia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 16 juil. 2023
Dear GuestThank you for choosing Dan Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Adi
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points faibles : Propreté
Adi
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 22 juin 2023
Dear GuestThank you for choosing to stay at Neptune Eilat.We received your feedback. Our goal is the comfort and enjoyment of our guests and we sincerely regret those occasions when this is not achieved.We look forward to hosting you and your family again and we will do our utmost to make your future vacation enjoyable.Best regards,
10/10 Excellent
Ofer
10 juin 2023
Ofer
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 14 juin 2023
Dear GuestThank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 Excellent
Omar
Voyage en famille
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Omar
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Best regards, Shaked naim Dan Eilat le 14 mai 2023
Dear GuestThank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.
10/10 Excellent
vladimir
Voyage en famille
4 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vladimir
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Shaked naim Dan Eilat le 7 mai 2023
Dear Vladimir,Thank you for choosing Neptune Eilat and for taking the time to leave such positive feedback.We are happy that we met your expectations and that you experienced the quality hospitality we are known for.We look forward to welcoming you again soon.Best regards,
2/10 Horrible
Yekutiel
25 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service
noisy weekend
Yekutiel
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Alice Genislav le 1 mai 2023
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs.
4/10 Médiocre
Gil
11 avr. 2023
Gil
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de ירדן מילמן-הנהלת המלון. le 13 avr. 2023
גיל שלום,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.צר לנו לקבל ציון נמוך, נשמח באם תתני לנו הזדמנות נוספת לתקן חוויה זו.בברכה,
10/10 Excellent
eli
Voyage en famille
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
eli
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de ירדן מילמן-הנהלת המלון. le 9 avr. 2023
אלי שלום,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.בברכה,ירדן מילמן-הנהלת המלון.
10/10 Excellent
mary
Voyage en couple
25 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mary
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Oliel Roni Guest Experience Department Dan Eilat le 5 mai 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Neptune Eilat.We appreciate that you took time to send us your positive feedback.We hope to see you again on your next vacation.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Helene
Voyage en groupe
22 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Helene
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Oliel Roni Guest Experience Department Dan Hotels le 5 mai 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Neptune Eilat Hotel. Your feedback is important to us.Please contact us at 08-6363197 or email roni.oliel@danhotels.com for further treatment.Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de ירדן מילמן-הנהלת המלון. le 23 févr. 2023
שלום רב,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון.נשמח לשוב ולארח אותך גם בעתיד.בברכה,
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille
15 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Yarden Milman le 18 déc. 2022
Dear Jonathan,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,
10/10 Excellent
iris
Voyage en couple
12 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
iris
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Yarden Milman le 20 déc. 2022
Dear Iris,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Igor
Voyage en famille
8 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Igor
Réponse de Yarden Milman le 9 nov. 2022
Dear Igor,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Naomi
28 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naomi
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Alice Genislav le 31 oct. 2022
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs. Looking forward to providing you with a better experience next time,With Regards,
4/10 Médiocre
Steven
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 oct. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Steven
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Alice Genislav le 31 oct. 2022
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs. Looking forward to providing you with a better experience next time,With Regards,
8/10 Bien
Keren
Voyage en famille
14 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Keren
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Management le 16 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers. We’re so happy you enjoyed your stay at Neptune Eilat Hotel. It is always our aim to provide our guests with the best experiences.We'll be looking forward to welcome you back again soon. Best Regards,
10/10 Excellent
Lydia and Pablo
12 oct. 2022
Lydia and Pablo
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hotel Management le 16 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers. We’re so happy you enjoyed your stay at Neptune Eilat Hotel. It is always our aim to provide our guests with the best experiences.We'll be looking forward to welcome you back again soon. Best Regards,
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Yarden Milman le 11 oct. 2022
Dear Jessica,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Lydia and Pablo
5 oct. 2022
Lydia and Pablo
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de ירדן מילמן-הנהלת המלון. le 6 oct. 2022
Dקשר LטגןשתThank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Batsheva
29 sept. 2022
Batsheva
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de ירדן מילמן- הנהלת המלון. le 2 oct. 2022
תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון וכתיבת המשוב.אנו שמחים לקרוא שנהנית להתארח במלון "נפטון אילת"נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.בברכה,ירדן מילמן- הנהלת המלון.
10/10 Excellent
Shahar
27 sept. 2022
Shahar
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de ירדן מילמן-הנהלת המלון. le 2 oct. 2022
תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון וכתיבת המשוב.אנו שמחים לקרוא שנהנית להתארח במלון "נפטון אילת"נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.בברכה,
2/10 Horrible
Leslie
Voyage en famille
13 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Leslie
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Yarden Milman le 18 sept. 2022
Dear Leslie,Dear Guest,Thank you for taking the time to share your thoughts following your stay at Neptune Eilat. Throughout the hotel, it is our constant aim to ensure the highest standards in all areas.we have taken on board your comments in a bid to ensure of a better experience all round for all our guests.we looking forward to welcome you back again soon. Best regards
10/10 Excellent
Sima
31 août 2022
Sima
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Yarden Milman le 4 sept. 2022
Dear Sima,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,
2/10 Horrible
Smadar
Voyage en famille
30 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A nightmare vacation
Smadar
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 7 sept. 2022
Dear Guest,It was a pleasure to host you.We at Neptune Eilat are very attentive to our guests at any time and if you faced a specific case that did not match your expectations, the staff would have been happy to fulfill your needs. Looking forward to providing you with a better experience next time,With Regards
10/10 Excellent
LIZA
Voyage d’affaires
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LIZA
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Yarden Milman le 30 août 2022
Dear Liza,Thank you We're so happy you enjoyed all the hotel amenities and services and we looking forward to welcome you back again soon. Best regards,Yarden Milman.
10/10 Excellent
itay
27 août 2022
itay
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de ירדן מילמן-הנהלת המלון. le 30 août 2022
איתי שלום,תודה רבה שהקדשת מזמנך לדירוג המלון .נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים גם בעתיד.בברכה,ירדן מילמן- הנהלת המלון.