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Avis sur Holiday Inn Luton-South M1, Jct.9, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Luton-South M1, Jct.9, an IHG Hotel
London Road, Markyate, St Albans, England

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 83 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 99 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 45 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 260." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 260." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Éva, Paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dernier jour en Angleterre raté
très mauvais hôtel accessible UNIQUEMENT en voiture. les uber se désistent pour venir vous déposer à l aeroport. notre chambre "executive " avait une baignoire qui fuyait on nous a donc proposé de rester dans celle ci car pas de personnel d entretien ou de nous retrouver dans une chambre de la gamme inférieur. .. le bruit de la fuite étant audible depuis le couloir, nous n avons pas eu le choix que de changer. la seconde chambre manquait de propreté. les tasses n étaient pas lavées correctement, la baignoire était à peine rincée et les serviettes n étaient pas très propres. le SPA était fermé le premier jour et le personnel du restaurant désorganisé, nous attendons toujours nos verres d eau. .. heureusement que le SPA à rouvert le lendemain nous avons pu voir le jacuzzi fermé rempli de sable au fond. la piscine le hammam et le sauna étaient correct. attention à avoir 1£ pour le vestiaire.

6/10 Satisfaisant

Cédric

8/10 Bien

IrishPike71

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix pour une nuit en week end
Très bonne étape au Nord de Londres parfaitement située après une traversée de la manche pour un voyage vers l'Ecosse, le pays de Galles ou L'Irlande via Holyhead. Cela permet de souffler après le trafic très dense du contournement de Londres. Très bon lit, douche OK. Il est possible de manger sur place, un peu cher cependant. Le prix du petit déjeuner est raisonnable, notamment la version continentale.

2/10 Horrible

Andrew

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2022

6/10 Satisfaisant

Manfred

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Nothing special
Check in was great Room very smal Lunch was not good had clubsandwich chicken was very dry send it back dinner was ok nothing special restaurant and bar staff looked like their did not want to be their Breakfast was ok but no real service
Séjour de 1 nuit en mars 2022

8/10 Bien

J R

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 Bien

Fola

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
had a great stay
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Chris Brand le 17 févr. 2022
Hello Fola Thank you for your review following your recent stay. I am pleased you had a fantastic stay. We look forward to welcoming you back soon.

4/10 Médiocre

Julia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were very tired looking. Stains on carpet. Paper peeling off the walls. Inadequate power plugs. Had to put kettle on floor to boil it. Had to sit on floor to dry my hair as flex on the hair dryer was not very long and the power point was near the floor. Bed was up against the wall on one side which was not ideal for 2 people sharing.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

BRIAN

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brill
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

2/10 Horrible

Andrew

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Shirley

Séjour de 1 nuit en juillet 2021

8/10 Bien

jeremy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

Julia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant experience
Lovely welcome from reception. Clean room, super comfortable bed. Easy parking. Fairly priced bar with seating outside. Only disappointment was being unable to use pool for a swim, we had rung the day before but t was already fully booked- put onto reserve list but no joy. Understand Covid regs etc but sorry that even prebooking didn't work! Super stay great price
Séjour de 1 nuit en juin 2021

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

ian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

James

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great trip. My 3 year old daughter has diary allergy so the chief made a special trip to the shop to get some ingredients to make her dinner. Really great service.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

2/10 Horrible

David

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service
Cancelled on me
What can i say about my stay. Hour in to my trip, heading to hotel and they called to say they are overbooked and dont have a room! Would i like to cancel? 😂 no im good thanks, but we have no rooms would you like to cancel. Are you seriously asking if i want to cancel a room that you don't have? Yes please, ok i will go ahead and cancel then? Yes i think thats for the best as you do t have a room. So thats my teview.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 Excellent

Charlotte

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Overall great stay.
Lovely stay, great breakfast, hotel is a little dated and old but other than that all good. Bed was very comfortable.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Lea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place for an affordable weekend break
Oberall very pleased with our stay. Our room was lovely and clean and the breakfast got us off to a great start the bext day. One of our windows disnt shut properly which let insome road noise and there were several flickering lights out in the cordidor that needed attention. We were informed after booking that our room was in part of the building that was about to get refurbished so we didnt mind much. Will definitely stay there again!
Séjour de 1 nuit en mai 2021

8/10 Bien

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel. The members of staff who we met know what customer service really mean. The hotel was quiet because of the restrictions, but the front desk was manned at all times. The were all excellent. The hotel could do with some renovations, but still it was excellent service all round.
Séjour de 1 nuit en avril 2021

6/10 Satisfaisant

Leon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2021

6/10 Satisfaisant

Jalil

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad experience
Room was not cleaned and bathroom was terrible. Only one set of towels bath tub was dirty and shower was very bad.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

8/10 Bien

Mike

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MB Property @ Holiday Inn
The hotel was good. Friendly welcome explaining the Covid rules. First night thermostatic tap not working so no hot water, cold shower, too tired and late to complain. Cold shower in morning informed reception and was moved to another room. Internet good first night. Second night non existent.comfortable bed and pillows. Overall good value.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020

6/10 Satisfaisant

Aaron

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
All good, room spotless although a bit tired. Bathroom needs attention, bath peeling. PROBLEM - your advert stated Breakfast included, but it wasn't and we had to pay extra £10 per person.
Séjour de 2 nuits en octobre 2020

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Ok.
Room was clean but had a musty smell. Needed updating.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020

6/10 Satisfaisant

Mark, Halifax

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great facilities at the hotel however my room was very tired and not what I had booked. Due to Covid measures no tea and coffee making facilities available due to possible contamination when using them but the remote Control for tv was, doesn’t make sense.
Séjour de 3 nuits en septembre 2020

2/10 Horrible

Barry

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
losed hotel
The hotel was closed even though you booke us in and took our money
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 Bien

Monica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff nice but cleanliness needs to be addressed.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

8/10 Bien

Debra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value stay
Generally comfortable room with clean bed and bath. Layout for using hairdryer and mirror for makeup could be better. Plenty of parking and friendly reception. Good value for money.
Séjour de 1 nuit en février 2020

2/10 Horrible

Richard, London

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was in very bad condition. I took pictures for easy. It was dark and very uncomfortable. Came across old and dirty. Staff were nice enough but is not a place to visit.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

matt

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Dated rooms but convenient location
Slightly dated - and needs to be good value but friendly reception staff - who were helpful
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Shirley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always get good service here
Always get great service here. I request a room on the ground floor due a disability and they have always arranged this for me. The room is fairly small & is difficult to get into/out off the bed as one side is against the wall. The rooms are a bit tired but we always enjoy staying at this hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 Satisfaisant

sarah

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
hot & cold
Staff were excellent, the first room we were given had no shower curtain so we were moved. One of the reasons for booking this hotel was because the health club is advertised as 9 pm on website but it actually closes at 8. The lovely guy in there kept it open to 8.20 for us which was very much appreciated. The room was ok, bathroom could do wit a deep clean/ refurb, bed very comfortable, air con didn't work and a radiator had been eft in the room and the hairdryer also didn't work. There are also not enough shampoo bottles for 2 people. Food from room service was excellent. There was a function going on somewhere so we could hear loud music in our room which was 2nd floor.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

George

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 Bien

Cerys

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was very tired, paint scratched off, marks on carpet, lights not coming on from switch near door so had to fumble about in the dark. Came back second night, long way to room and then key didn’t work. Lovely housekeeping.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de TB le 5 janv. 2020
Dear Cerys Thank you for your review following your recent stay, I am sorry that the room was not up to the standard you have come to expect from a Holiday Inn Hotel and that your room key stopped working. I am very happy that you were happy with our house-keeping staff. I am pleased to let you know that over the next few months we have a full refurbishment planned for our rooms and hotel - I hope we can welcome you back in the future to our nice new rooms. Yours sincerely Tyrone Bird Sales Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Tb le 5 janv. 2020
Thank you for your review. Kind regards Tyrone Bird Sales Manager

8/10 Bien

Richard

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Sales Manager le 16 déc. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was disappointed in this hotel. Our room was very dirty. We were traveling with two small children who wanted to use the pool. But we were not told that they actually closed half an hour before closing time. Then in the morning when we tried to go at the opening time we were told the first hour was for members only. Very frustrating for a family with children. We did eat dinner there and the food was fine. Breakfast was very nice.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Brenda

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Urgent refurbishment needed
Checked in late due to being held in traffic. Got on and was checked into a room on the side of the A5 despite requesting a room on the other side, it seems staff either don’t know the geography of the hotel or they don’t care which room they allocate you. On all the occasions I have been there my requests were turned down or acknowledged. The room was very tiny and carpets filthy, stained. Wardrobe had dust and the room smelt of dust.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
property tired.no bedside lamp for reading.draught coming in through window area and no heater in sight
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Donna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ace
Brilliant from start to finish, a weekend for my and my daughter and we loved everything second the hotel staff were fabulous and super helpful
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

N.

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Comfortable but needs updating
Close to the airport, but area is industrial. Interior of hotel needs a bit of work but bed was comfortable. Breakfast was top notch. Elevator substandard for hotel of this calibre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Candice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice clean rooms although a little dated and could do with a refurbished. Clean comfy beds Good choice of breakfast and food was very nice. The only downside is at breakfast the staff sitt at tables and watch you which did make us feel a little uncomfortable and decided to leave early.
Séjour de 1 nuit en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

muthiah

Les points forts : Propreté et personnel et service
Misleading
It was the wrong hotel It was not in St.Albans as listed on the website MISLEADING Took another 45 minutes to find it after going to holiday inn on London road in ST Albans
Séjour de 3 nuits en juillet 2019