Les notes se basent sur un nombre total de 193 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
2,8 sur 5
Recommandé par 62 % des clients
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Services et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
5 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Roger Sde Raleigh NC

always an unexpected nice place to stay.

Publié le 18 oct. 2014 sur Hotels.com
This hotel is really a gem amongst rough rocks considering the money you spend vs what their compitition around is. It is close to most anything you could need by car and it is a nice location for business.
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Ryan

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 17 oct. 2014 sur Hotels.com
1 sur 5
Recommandé
pour Escale d'une nuit
par T Jde Maryland

Roach motel

Publié le 14 oct. 2014 sur Hotels.com
When we arrived at the hotel and noticed that the buzzer at the front entrance was broken off the wall I became concerned. The desk clerk was cordial and the check in process smooth. We went into the room to quickly drop off our bags before meeting family elsewhere. We returned after midnight exhausted and ready to rest. As we clicked on lights we noticed a couple of roaches scurrying across the walls. Bad sign! We opened the refrigerator to cool some bottled water and a roach was in there...alive! Inspection of the bed showed large dark stains all over. To top it off there was a leak in gje bathroom with standing water on the tile near the toilet and over by the tub. Attempts to reach the general manager brought to resolution to the problem. DON'T STAY HERE!!!
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Run down place with not very friendly staff

Publié le 8 sept. 2014
When I arrived, the owner was behind the reception desk but he did not feel like willing to check me in. So I had to wait for the receptionist to come back. It took him about 15 minutes to find a room for me. The room had run down furniture. The curtains were torn. I did not expect anything fancy in that price range but this was not a nice experience nevertheless.
5 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Kenny

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 8 sept. 2014 sur Hotels.com
5 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Tony

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 5 sept. 2014 sur Hotels.com
1 sur 5
par un voyageur vérifiéde PA

Don't stay here!

Publié le 17 août 2014
Hotel was in bad area, the staff didn't communicate very well. The shower in our room was broke and so was the door, the pool was ok and that was about it the breakfast was stale bread for toast and two kinds of cereal! Spend an extra 20 bucks for something nicer
3 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Guillaumede Paris

On a connu meilleure franchise chez Day's inn

Publié le 15 août 2014 sur Hotels.com
La première chambre qui nous a été proposée sentait horriblement le pipi de chat... Une autre nous a toutefois été proposée rapidement. Pour le reste, c'est honnête et pas cher : quand on est une famille le rapport qualité prix est imbattable.
3 sur 5
Recommandé
par Bernard Douglasde Richmond Va.

Publié le 12 août 2014 sur Hotels.com
I requested a non-smoking room but the room had a smoking smell to it. Also the room appeared neat but I did not feel like the room was clean.
1 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 22 juil. 2014 sur Hotels.com