Vue aérienne

Avis sur Bahia Principe Grand Bavaro - All Inclusive

4 out of 5
Bahia Principe Grand Bavaro - All Inclusive
Arena Gorda, Higuey, Punta Cana, La Altagracia

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 306 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 254 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 160 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 130 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 159 avis sur 1009." "

7,4/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

francois

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La salle de bain dans la chambre à coucher est un ancien bain tourbillon mais sans tourbillon. Seulement tout l’équipement pour ce dernier a été laissé dans ce dernier; ouverture encore présente et filtre encore présent et sale. Le fond du bain est tellement grafigne qu’il fait mal au pied et évitez les bains impossible. Espace entre le mur et le bain sans silicone. Buffet au matin le service est hyper lent. Nous avions 3 assiettes sales non-récupérées et nous n’avons jamais eu d’eau pour boire. Présence de coquerelles près des tables et de l’office et sur tout le site il y avait présences de moustiques en quantité incroyable. J’ai des piqûres sur tout le corps et même dans la chambre impossible de dormir à cause des moustiques et le petit frigidaire était chaud donc les boissons présentes inbuvable. L’air climatisé ne fonctionnait pas désastre vieil hôtel non rénové depuis longtemps
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

roxane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne ambiance, cadre magnifique et verdoyant, animation formidable, toutes les Piscines ont leur charme et la plage est parfaite pour se baigner et marcher.
Séjour de 10 nuits en février 2024

8/10 Bien

SANJAY

Séjour de 4 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

olivier

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pls renovate the bathroom, it's really bad
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de Online Reputation le 19 janv. 2024
Dear. Oliver,Thank you for your comment.Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

10/10 Excellent

Jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique les chambres sont faites 7j sur 7
Séjour de 13 nuits en décembre 2023
Réponse de Online Reputation le 14 janv. 2024
Dear. Jose,Thanks you for review.Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

6/10 Satisfaisant

Martha

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Nice place, friendly employees, delicious food but the room had many things to be repaired.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Online Reputation le 31 août 2023
Dear Mrs. Martha,It is a pleasure for our entire team to know that you enjoyed a pleasant atmosphere in our facilities and were treated with exceptional service.It is an honour for us to have exceeded your expectations and it would be wonderful if you could repeat this great experience at our Grand Bahia Principe Bavaro.We look forward to seeing you soon!Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 Excellent

Catherine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre et grandiose
Propre, grandiose, restauration diversifiees et de tres bonne qualité. Tres agréablement surpris. Des piscines avec animations d'autres plus calmes en fonctions des envies de chacun. Vacances superbes
Séjour de 11 nuits en février 2023
Réponse de Online Reputation le 5 mars 2023
Dear Catalina,All of us at our hotel are passionate about serving and exceeding our guests' expectations. We greatly appreciate your positive comments. Please let us know of your next visit to Punta Cana at Bahia Principe Hotels & Resorts, your best hotel in the Dominican Republic.Best regards,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

10/10 Excellent

Carlos

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rien à dire excellent je retourne encore
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Online Reputation le 19 févr. 2023
Dear Carlos,We appreciate you sharing your opinion with us and that you consider our resort excellent.Best regards,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

4/10 Médiocre

pierre paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ne mérite pas ses 5 étoiles, j'ai eu des problème tout au long de mon séjour.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Online Reputation le 22 juin 2022
Dear Client, We wish to offer our sincerest apologies if you felt you did not receive the service you expected and rest assured that your concerns are of great importance to us. Once again we regret any inconvenience you experienced, but we look forward to welcoming you very soon at our Grand Bahia Principe Bavaro. Best regards, Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 Bien

Barbara Christelle PERNET DIT

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sur ma réservation il etait écrit 2 lits doubles, j'ai eu une chambre avec un seul grand lit dans lequel on était censé dormir à 3.....donc mon fils de 21 ans a dormi sur la banquette et on a dû attendre 2jours pour avoir des draps. Que dire de l'organisation..... faire la queue 1h pour s'enregistrer à l'arrivée, faire la queue au restaurant alors qu'il y a plein de places libres, chercher un transat en vain.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Online Reputation le 12 mai 2022
Dear Barbara, We greatly regret that we did not meet your expectations. We sincerely appreciate your comments, as they are very important to us and show us where we need to pay special attention in order to further improve our services. Please note that this kind of situation does not correspond to our daily operation and we are deeply sorry for the inconvenience caused to you. Always at your disposal, Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

6/10 Satisfaisant

Anibal

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extérieur très bien entretenu mais les chambres et les couverts aux restaurants ce n’est pas du tout le cas.
Séjour de 10 nuits en avril 2022
Réponse de Online Reputation le 29 avr. 2022
Dear Anibal, We sincerely appreciate your comments, as they are very important to us and show us the aspects to which we must pay special attention in order to continue improving our services. We hope to welcome you on a future stay and have the opportunity to change the bad perception you may have had of our Grand Bahia Principe Bavaro. Always available, Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 Bien

Samir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le seul problème c'était le coffre fort qui ne fonctionner pas et après plusieurs appels au service et de promesses pour envoyer quelqu'un ça na jamais était réparer, on a passer le sejour sans coffre fort
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Online Reputation le 22 mars 2022
Dear Samir, We thank you for taking the time to send us your comments about your experience during your last stay with us. Please be assured that we will take your comments into consideration, as the opinions of our guests are very important to us. Best regards, Alexandra Robles Online Reputation Bahía Príncipe Bávaro Resort

10/10 Excellent

Sebastien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour en famille
Très bel hôtel vraiment bien équipé et bien positionné en face de la mer. La majorité du personnel et acceuillant et polis. Beaucoup de diversité de services, de commerces, d'activités et de restaurants tous excellents. Ils sont un peu sur les dents à cause du Coronavirus mais dans l'ensemble on ne s'y ennuie pas et on y passe un excellent séjour.
Séjour de 12 nuits en mars 2020
Réponse de Online Reputation le 15 mars 2020
Dear Sebastien, We greatly appreciate that you have chosen our hotel as you holiday destination in Punta Cana. Looking forward to seeing you again next year at Punta Cana! Warm regards, Bolivar Arias Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prestation de qualité avec un personnel très agréable. Le seul point noir c'est le démarchage intempestif des tours opérateur pour les excursions
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Online Reputation le 2 mars 2020
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience about your stay at our hotel. On the other hand, we regret any inconvenience you had during your stay. Warm regards, Bolivar Arias Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort.

2/10 Horrible

Sandra

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Argent perdu!
L’hôtel Bavaro est vendu comme 5 étoiles, c'est une mensonge. Il s'agit d'un attrape-clients pour promouvoir les autres hôtels du complexe de Punta Cana beaucoup plus luxueuses et plus chères bien sûr! Le service est très mauvais, par exemple on reçoit dans les restaurant buffet tout le reste des autres hôtels. Un seul désastre! Je suis tombé malade!
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Customer Service le 29 juil. 2019
Dear Sandra, We appreciate that you take the time to send us your comments in regards to your experience during your last stay with us. We apologize for any inconvenience you may have experienced. We regret not having been able to achieve our main goal with you, which is our guests´ entire satisfaction. Kind regards, Bolivar Arias Bahía Príncipe Bávaro Resort

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de Customer service le 20 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating! We would have liked to know more about your stay, but in the same way, we thank you for choosing us as an option for your vacations. Please do not hesitate to visit our website where you can find all information and update of our Hotels. Kindest regards, Luz Caraballo Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 Excellent

Nestor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Customer Service le 14 juin 2019
Dear Guest, Thank you for your scoring, we would have liked to know more about your stay. In the same way, we thank you for choosing us as a vacation option. Kind regards, Bolivar Arias Bahía Príncipe Bávaro Resort

4/10 Médiocre

Chantal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Très mécontente
Je suis déçue par ce club beaucoup trop grand .. la nourriture n’est pas bonne .. tous les jours identiques .. le service restauration inexistant .. on n’arrive pas à se faire service la boisson ou alors il faut attendre 15 minutes et parfois on a pas de boisson ... je suis mécontente
Séjour de 22 nuits en avril 2019
Réponse de Customer Service le 19 mai 2019
Dear Chantal, Thank you for taking the time to let us know about your experience at our Hotel. We regret not having been able to achieve our main objective with you, which is our guests´ entire satisfaction. Please be assured that your observations have been taken in the highest consideration. Kind regards, Bolivar Arias Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Très bon service Repas généreux Transport excellent Manque de transats Wifi excecrable et très cher Nous avons payé 160 $ pour la wifi pour un service nul C est une escroquerie car toujours gratuite dans les hôtels 5 étoiles
Séjour de 14 nuits en avril 2019
Réponse de Customer Service le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience on Expedia, and for higlighting our very good service, excellent meals and our transportation service. We deeply regret any difficulties and we are sorry for not being able to fulfill your expectations. Best regards, Bolivar Arias Bahía Príncipe Bávaro Resort

8/10 Bien

KeepCool, Saint Brieuc

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gentillesse du personnel, propreté Le buffet n’etait pas assez varié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at our hotel. It is through communications of this nature that our customers give us an opportunity to assess and evaluate our performance, as well as to ensure that we maintain and deliver the level of service expected from us. We offer you apologize for all the inconveniences presented during your stay. Regards from the Dominican Republic, Bolivar Arias Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 Bien

Lana

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 9 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Jhojailyn

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
este hotel necesita una remodelación, todo está viejo y dañado los espejos del baño de la habitación manchados de pinturas el servicio en el buffet horrible los meseros te ignoran cuando eres latino, no lo recomiendo para nada, además mucho mal olor por todo el hotel, los chicos del entretenimiento son muy buenos y gracias a ellos y a los chicos del bar en la piscina pudimos tener unas vacaciones un pocquito agradable,pero de lo demás no volvería a ese hotel.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Johanna Maribel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
For the most part everything was good. The buffet at the lobby was amazing. One of the showers in our suite was malfunctioning, laundry service was not all too friendly, concierge service took forever to assist you. Besides that no other complaints really.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Arlene

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent will definitely book again
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Bianca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Mario Alexander Martinez

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bonito, muy organizado y la atencion muy buena como siempre esperamos
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Pavel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
If we have a few more places where to eat, we wouldn’t have to walk that far, but this isn’t complaint it’s like a suggestion.
Séjour de 13 nuits en avril 2024

8/10 Bien

April

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
The beach is absolutely beautiful!
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Melanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
people were nice and easy to get along with
Séjour de 7 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Agatha

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et équipements
Calls itself “All-Inclusive” but you can’t eat at any/all of their restaurants. Some are reserved for certain hotels, there’s also a rule (WHICH IS NOT ADVERTISED) that you are allowed to eat at restaurants at a 2:1, so if you stay there for 6 nights you have 3 vouchers to eat at a restaurant throughout your stay, the other 3 nights you eat at the buffet, which is good but not what I want at an all-inclusive.
Séjour de 5 nuits en février 2024

8/10 Bien

Alba

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a ball
Séjour de 5 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Kaitlyn

Séjour de 7 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Milyshka

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La comida no fue mi parte favorita, ni la limpieza de la bañera, la habitación olía mucho a humedad. Pero La estadía en general fue buena y el servicio de parte del personal es muy bueno, muy atentos y amables. La transportación dentro del hotel fue excelente.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Logan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Mosquitoes were terrible!! Awful smell in the buffet dining area. Rooms were outdated and unclean. Food was good & the pool areas were nice. Lots of potential to be nice but would not go back.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Rene, Spring

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Some friends, my partner and I recently stayed at this resort, visiting from US. The grounds were beautiful and well groomed daily. Rooms were a little dated but overall weren’t bad. The beach was immaculate! Super clean and lots of beach chairs. The pool was great too! Very clean and not too busy. The pool bars were slow and most of the employees are not very helpful/friendly. Not all, some were quite lovely. Had it not been to getting disregarded anytime we would ask questions I would rate this place higher. Also, we did a birthday dinner on the beach. They sat us in between all the beach chairs and wasn’t much every put into that.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Harlin Echavarria

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buen hotel, para la proxima volvemos en familia.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Amy A

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were put in a whole section where it has not been renovated (so were 2 other families i traveled with) our rooms had lots of black mold all over the bathrooms, walks, anove bed, air conditioning units broken, shower heads are broken, black mold right next to mini fridgerator and solied, stained pillows and comforters!!! Yes soiled!! I took pictures of everything. Never going back! Tried callibg Expedia to tell them. No luck!! There is no actual way to tell them. I have tried every avenue. Hopefully this one works waste of money!!! Pools great! Entertainment more for kids, Entertainment by pool great.
Séjour de 7 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Ivette

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at the Bavaro. It was excellent. Good location , Employees at the dinning area at the Buffet Burganvilla Sergio has a really good customer service and a good passion for his job. The spa Maria us the Best she those a excellent job I do recommend this Hotel.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Elizabeth

Excelente servicio Todo muy bueno
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Brandon

Séjour de 4 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Erick

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Descuidada asta un abanico de techo cojio un corte eletrico y la nevera nunca funciono y se reporto tres dias coridos y nunca la areglaron
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

jackie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort is old. WiFi is not work. The lock for the door very hard to open, it’s old not reading the card well. The staffs are friendly
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Janiber

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me encantó el hotel
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice
Séjour de 5 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Akansha

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Desiree

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Bahia Principe Grand Bavaro was not the best place to stay. I’ve never been to a resort where the staff was nasty at the beach due to limited sitting they value premium members more than others at the beach. The staff did not know how to give clear directions of how to get somewhere they would say “go there”, instead of specifying. Also, my room was invaded with ants, I had to go and complain twice about phone service as the phone outlet was yanked from the wall. The food was mildly terrible either buffets I went to the food was not good. The waitress service was not the best there were times I went to eat the table that was set had no glasses for water and they would pass right by you and would not offer anything I had to constantly call them and they seem upset. Also, I went in with two phone chargers that were working before and during my stay at the hotel. The day before check out both chargers were not working I came back home to find out that the hotel had burn my outlet as I have to purchase new charges due to the inability to charge. I tested the chargers at home and didn’t work so I purchased a new one and that one started charging my phone. Overall, I have been to many resorts in different countries as well as punta cana and I’ve never experienced such bad service from the food to the staff. I would not be going back to this resort neither will I recommend it.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Ilha

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en avril 2024