Les notes se basent sur un nombre total de 8 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,5 sur 5
Recommandé par 88 % des clients
4,2 Propreté de la chambre
3,4 Services et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,4 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par alex de paris

Bien placé avec une superbe vue sur les pistes

Publié le 6 avr. 2014
Solarium et piscine pour profiter au maximum. Accueil charmant et rapide. Bar ouvert au rdc,
4 sur 5
Recommandé
par LANCE

emplcement proche d'aéroport

Publié le 19 févr. 2013 sur Hotels.com
bone
2 sur 5
Recommandé
par martine

Publié le 23 janv. 2013 sur Hotels.com
Chambre defraichie , murs a la peinture cloquée, papier peint fané, même pas les chaines TNT encore moins le cable ou le satellite, appel à la reception qui a repondu qu'elle le savait mais qu'elle envoyait quelqu'un qui n'est jamais venu,peignoirs mais pas de chaussons, salle de restauration installée dans le hall pour cause de travaux et tres fraiche du fait de la proximité de la porte d'entrée a tambour donc en cette periode de froid et de neige exceptionnelle sur Paris,assez desagreable , personnel poli mais sans plus on s'attend a mieux de la part d'un hôtel de 4 etoiles
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Nice and convenient hotel near airport

Publié le 14 avr. 2014
Room is clean and nice, the bed is very cosy, staff very friendly.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de North Yorkshire

Disorganised

Publié le 4 févr. 2014
Les + : Sleep comfort. Quiet rooms.
Les - : Entance from airport side. Staff friendliness. Organisation.
Situation : Airport location. Free shuttle to and from terminals.
We arrived to a not very friendly check in staff who told us that he had no reservation for us. I explained that I had booked with Expedia around two months ago but he assured me there was no booking from Expedia for yhat day and yhere was no booking with my name. After checking several times he found that I had already been checked in at 7:30 that morning. As I only arrived in Paris from the UK at around 9 this was bizarre. I told the person behind the desk at least twice, as well as actually booking, that I had booked twin beds as I was rooming with my dad. On entering the room we had a double bed. They did separate this withoit a problem. Although entering the hotel from the airport side is pretty awful, the hotel itself is smart inside. The room was nice, quiet, and a comfortable sleep. There was a free safe in the room and the bathroom was nice. We didn't eat but did have a small - less than half pint - beer at the bar. This was extortionate at €6. I know Paris is expensive but €12 a pint is ridiculous. I would stay again as it was comfortable but I would eat or drink there.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

great hotel with great facilities

Publié le 28 janv. 2014
only issue that you can't get a taxi back to the airport, the hotel does provide a free shuttle BUT only every half hour.
3 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par selina

Publié le 26 févr. 2013 sur Hotels.com
Lobby area was ok but the room interior is run down and furniture falling apart. Safe is not reset as last customer had locked it. Fortunately the buffet breakfast saved the day! Good variety & taste.
3 sur 5
Recommandé
par Arnauld

Perfect location, nice room but very bad food

Publié le 9 janv. 2013 sur Hotels.com
If you're flying from CDG this is a nice hotel but forget about the restaurant.