Avis sur Leonardo Hotel Newcastle Quayside
Leonardo Hotel Newcastle Quayside
South Shore Road, Gateshead, England
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
4/10 Médiocre
Blone
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Blone
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Andrew
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
HAFIZIMRAN
Voyage en famille, Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HAFIZIMRAN
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Rio
30 avr. 2024
Rio
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Rahul
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rahul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Matthew
15 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Kerry
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Duncan
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Duncan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Alicia
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Alicia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Philippa
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
SERGEY
10 avr. 2024
SERGEY
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Craig
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Maricel, Bradford
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Maricel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Kyle
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Kevin
29 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Bryony
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryony
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Joanne
24 mars 2024
Joanne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Anthony
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Anthony
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Zeljka
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Zeljka
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Mary
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Jacqueline
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Jacqueline
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Caroline
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Dougie
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good but with flaws
Dougie
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Vikki
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vikki
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you Vikki for taking the time to leave your feedback regarding your recent stay at Leonardo Hotel Newcastle Quayside. We are delighted to hear you had a positive stay and your high scoring is very much appreciated. We do hope to welcome you again in the future at Leonardo Hotel Newcastle Quayside.
10/10 Excellent
James
25 févr. 2024
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Amanda
Voyage en groupe
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you Amanda for sharing your feedback with us by way of a review. The team are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotel Newcastle Quayside in the near future!
8/10 Bien
Sue
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you Sue for sharing your feedback with us by way of a review. The team are delighted that you had a positive experience with us. We will pass this over to our staff for you! We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotel Newcastle Quayside in the near future!
8/10 Bien
Eric
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoyable Stay
Eric
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you Eric for sharing your feedback with us by way of a review. The team are delighted that you had a positive experience with us. We do apologise for the issues experience with your food on the first night and we hope this was rectified. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotel Newcastle Quayside in the near future!
4/10 Médiocre
Susan
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our housekeeping team are always around in the mornings and early afternoons and we do advise to put your rooms service card on the door to ensure this gets done. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilities. Sorry once again for the problems experienced. We do hope we can welcome you back to stay with us at Leonardo Hotel Newcastle Quayside.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dated rooms
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilities. Sorry once again for the problems experienced. We do hope we can welcome you back to stay with us at Leonardo Hotel Newcastle Quayside.
8/10 Bien
J
Voyage en groupe
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback regarding your recent stay at Leonardo Hotel Newcastle Quayside. We are delighted to hear you had a positive stay and your high scoring is very much appreciated. We do hope to welcome you again in the future at Leonardo Hotel Newcastle Quayside.
8/10 Bien
James
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Nechama
21 févr. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Nechama
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilities. Sorry once again for the problems experienced. We do hope we can welcome you back to stay with us at Leonardo Hotel Newcastle Quayside.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you for leaving your review. Our car park is advertised as limited online and we do have signs to direct our guests to Quarryfield Road Car Park as an alternative. We do apologise for any inconveniences caused during your stay and we will pass this onto the team. We would love to welcome you back to try to meet your expectations at Leonardo Newcastle Quayside. Kind regards.
10/10 Excellent
Colin
20 févr. 2024
Colin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 25 févr. 2024
Thank you Colin for sharing your feedback with us by way of a review. The team are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotel Newcastle Quayside in the near future!
6/10 Satisfaisant
Ian
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 20 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotel Newcastle Quayside in the near future!
10/10 Excellent
Hussein
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hussein
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de J le 18 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Lindsey
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J le 18 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager
4/10 Médiocre
Ian
18 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your invaluable feedback with us via a review. We are disappointed to learn of the poor experience you had in our hotel and must offer our sincere apologies. Our team are dedicated to ensuring that all of our guests feel cared for, valued and respected and we are very sorry that we failed to deliver that service. Your feedback has been shared with the management team at the hotel regarding your experience and they have asked that their apologies be linked with mine. Yours sincerely, Leonardo Newcastle-Quayside.
10/10 Excellent
Vlad
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vlad
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de J le 18 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager
2/10 Horrible
Danielle
14 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Danielle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J le 16 févr. 2024
It seems that you have not enjoyed your stayUnfortunately as you have left no comments I am unable to explain your concernsApologies once againKind regards
6/10 Satisfaisant
Jon, Harrogate
14 févr. 2024
Jon
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
kerry lee
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kerry lee
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de J le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager
8/10 Bien
Amanda
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall good value
Amanda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J le 13 févr. 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilitiesSorry once again for the problems experiencedYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de J le 13 févr. 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilitiesSorry once again for the problems experiencedYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager
10/10 Excellent
Kaidyss
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kaidyss
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de J le 13 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager
8/10 Bien
James
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de J le 13 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager