Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
19 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sur la plage
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
2/10 Horrible
michele, metz
5 sept. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre borgne donnant sur ventillation 130 euros
michele
8/10 Bien
maureen, paris
5 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel lsympa face à la mer
maureen
Réponse de Liz le 14 juil. 2016
Thank you for posting your comments on Expedia. The hotel is in a beautiful location, overlooking the sandy beaches at Seaburn and the North Sea. We hope to serve you again when your travels bring you back to Sunderland.
Kind regards
Liz Codling
Executive Office
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very close to the historic center and cathedral
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 26 mai 2024
Thank you for your review, we're so pleased you enjoyed your stay with us and hope you had a fantastic time seeing Bruce!!! Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Amy, loxahatchee
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 20 mai 2024
Thank you for your rating. We're pleased you enjoyed your stay with us. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager.
8/10 Bien
John
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 10 mai 2024
Thank you for your lovely review, we're really pleased you enjoyed your stay with us and found our staff so helpful. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
2/10 Horrible
Tabeth
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tabeth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 10 mai 2024
We're so sorry you found the hotel to be unsafe. We do have night staff patrolling the property throughout the night and they are more than happy to help with any problems that arise. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Marie
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 10 mai 2024
Thank you for your high rating, we're really pleased you enjoyed your stay with us. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Dave
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Dave
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 10 mai 2024
Thank you for your review, we're really pleased you enjoyed your stay with us and liked the area of Seaburn. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Alison
Voyage en groupe, Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 10 mai 2024
Thank you for your review, we're really pleased you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back again. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
alan
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
alan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 13 avr. 2024
We're pleased you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Ingrid
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ingrid
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 13 avr. 2024
Thank you for your kind review. We're pleased you enjoyed your stay with us. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
6/10 Satisfaisant
Ann
4 mars 2024
Ann
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 12 mars 2024
Thank you for your review of our hotel. We hope to see you again soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Sandra
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sandra
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 12 mars 2024
Thank you for your positive review. We're glad you enjoyed our pool and leisure club. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
6/10 Satisfaisant
Glyn
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The Grand - Sunderland
Glyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 12 mars 2024
We're pleased you found the hotel to be clean and functional although a little disappointed to read you did not enjoy your meal in our bar. We have recently relaunched our restaurant menu with the bar menu to follow and we do hope that you return to give it a try. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
4/10 Médiocre
Sacha
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Sacha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 12 mars 2024
We're so disappointed to read you did not enjoy your stay with us and that you had to cancel your dinner reservations. We will ensure the relevant departments are made aware so we can improve in the future. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Jane
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jane
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 12 mars 2024
Thank you for your positive review of our hotel. We do have a large range of sea view rooms, please do not hesitate to speak to our reception staff and they can assist you in any upgrades you wish to make. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
6/10 Satisfaisant
emma
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
19 févr. 2024
Les points forts : Équipements
emma
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 12 mars 2024
Thank you for your feedback. We do hope we see you again soon. Just to make you aware, our check in time is from 3pm and check out is 11am. Hopefully this gives you a little extra time in the future to enjoy the hotel! Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Peter
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 5 mars 2024
Thank you for your high rating of our hotel. We hope to see you again soon. Kind regards, Katharine Swann,. Front of House Manager
10/10 Excellent
Andrew
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 5 mars 2024
Thank you for your positive rating of our hotel. We hope you will stay with us again soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Thomas
14 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your high rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to the hotel soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Rod
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rod
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for yourhigh rating of our hotel. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
4/10 Médiocre
Owen
28 janv. 2024
Owen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 5 mars 2024
We're sorry to hear your car was damaged when parked in a street near the hotel. We do have our own large car park. Unfortunately it can get quite busy at times. We have staff on hand throughout the night to assist guests should any issues such as noise complaints arise. We do hope this will not deter you from staying with us again. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
2/10 Horrible
Azeem
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Azeem
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 3 mars 2024
We're sorry your hotel experience wasn't as you expected. We do have a duty manager on every shift to assist guests should any problems arise during your stay. Kind regards, Katharine Swann, Front of House Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 3 mars 2024
Thank you for your review of our hotel. We're pleased you liked the room and enjoyed the sea view. We are in the process of re-launching our restaurant menu soon. Hopefully you will be able to return to the hotel in the near future and give us your verdict! Kind regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Sue
21 janv. 2024
Sue
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your high rating of our hotel. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your high rating of our hotel. We look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Gordon
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful
Gordon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you for your lovely review. We're so pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon!! Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
MAUREEN
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mrs Maureen Brammer
MAUREEN
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your kind review. We're so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Lucy
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nice stay
Lucy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
We're so pleased to hear you enjoyed your stay with us and made the most of our happy hour. We are however very disappointed to hear our bar ran out of certain drinks. Hopefully this will not stop you from staying with us again. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
malcolm
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
heating
malcolm
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you for your kind rating. We are disappointed to hear you found 160 cold. Hopefully this will not deter you from returning to stay with us in the future. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Callum
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Callum
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your lovely rating of our hotel. We look forward to welcoming you back to Seaburn soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
simon
5 janv. 2024
simon
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for staying with us. We're glad you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
8/10 Bien
Andrew
Voyage en couple
4 janv. 2024
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your rating of our hotel. We are pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Karen
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Grand Hotel Sunderland le 28 févr. 2024
Thank you so much for your high rating of our hotel. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Katharine Swann, Front of House Manager
10/10 Excellent
Steven
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Birthday stay
Steven
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Iain
30 déc. 2023
Iain
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Run down
Emmanuel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Linda
20 déc. 2023
Linda
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Hannah
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Tim
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tim
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Javier
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Javier
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Jacklin
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacklin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
David
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Alan
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Bill
Voyage en couple
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bill
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Maureen
29 nov. 2023
Maureen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023