Avis sur Delta Hotels by Marriott Newcastle Gateshead
Delta Hotels by Marriott Newcastle Gateshead
Marconi Way, MetroCentre, Newcastle, Gateshead, England
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
10 mai 2024
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Nosheen
Voyage en groupe
9 mai 2024
Nosheen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Katie le 10 mai 2024
Dear Nosheen, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards
10/10 Excellent
LIZA, HINSDALE
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LIZA
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Katie le 10 mai 2024
Dear Liza, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards
2/10 Horrible
Mr Rajdeep
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mr Rajdeep
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jo
5 mai 2024
Jo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
ellen
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ellen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Stephanie le 16 avr. 2024
Good afternoon, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I have contacted you via email in regards to your feedback.
8/10 Bien
Lucie
8 avr. 2024
Lucie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Dan
31 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
Josie
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Équipements
Josie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 16 mars 2024
Dear Josie,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you for your next shopping trip soon.Kind regards,Lorna, Guest Experience Expert
10/10 Excellent
Nigel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nigel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 13 mars 2024
Dear Nigel,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regardsLorna, Guest Experience Expert
10/10 Excellent
Emma
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Réponse de Front Desk le 13 mars 2024
Dear Emma,Thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Gateshead. Thank you for feedback, we hope to see you again soon. Kind regards, Lorna, Guest Experience Expert
10/10 Excellent
Gillian
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gillian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 4 mars 2024
Dear Gillian, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards
10/10 Excellent
Kevin
27 févr. 2024
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 27 févr. 2024
Dear Kevin. Thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Gateshead. Thank you for feedback, we are glad you found our Food and Beverage Staff treated you with our high standards. We hope to see you again soon. Kind regardsLorna Front Desk Associate
10/10 Excellent
Garry
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Garry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marc le 27 févr. 2024
Dear Garry, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards, Front Desk
10/10 Excellent
Marcus
25 févr. 2024
Marcus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
Elyson
20 févr. 2024
Elyson
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
gareth
Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great for business travellers
gareth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 21 févr. 2024
Dear Gareth,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us especially our leisure facilities. We hope to see you again soon.Kind regards,Lorna, Front Desk Associate
10/10 Excellent
George
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 21 févr. 2024
Dear George,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your most recent stay with us. We hope to see you again soon.Kind regards,Lorna, Front Desk Associate
8/10 Bien
MR KAMIL
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
MR KAMIL
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 24 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. All feedback is important and always taken on board. I will pass on to our all relevant teams about the issues you have occurred. Once again thank you for taking the time to provide feedback on your stay. Kind regards
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good all round.
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front desk le 21 févr. 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us especially the swimming pool. We hope to see you again soon.Kind regards,Lorna, Front Desk Associate
8/10 Bien
Martin
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marc le 19 févr. 2024
Dear Martin, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards, Front Desk
10/10 Excellent
James
18 févr. 2024
James
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
6/10 Satisfaisant
Laura
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Laura
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 18 févr. 2024
Dear Laura,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. All feedback is important and always taken on board. I'm glad to hear you enjoyed your stay with us especially our breakfast, however I will pass on to our maintenance department about the issues you have occurred. Once again thank you for taking the time to provide feedback on your stay. Kind regards, Lorna Front Desk Associate.
10/10 Excellent
neil
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service with a smile.
neil
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 18 févr. 2024
Dear Neil, Thank you for choosing Delta Hotels by Marriott Gateshead. Thank you for feedback, we hope to see you again soon.Kind regards, Lorna Front Desk Associate
8/10 Bien
Tony
15 févr. 2024
Tony
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay - definitely recommend
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 15 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you found our rooms clean and comofortable and that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon. Kind regards, LornaFront Desk Associate
6/10 Satisfaisant
Kevin
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Kevin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 15 févr. 2024
Dear Kevin, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. All feedback is important and always taken on board. I'm glad to hear you enjoyed your stay with us, I will pass on your feedback about the issues that have occurred and your suggestion about an in room instruction manual . Once again thank you for taking the time to provide feedback on your stay.Kind regards, LornaFront Desk Associate
8/10 Bien
George
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 15 mars 2024
Dear George, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards, Lorna Guest Experience Expert
8/10 Bien
Kerry
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kerry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
Paul
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 11 avr. 2024
Thank you
10/10 Excellent
Cameron
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with friendly staff
Cameron
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 12 févr. 2024
Dear Cameron, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Amie Marie
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amie Marie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 12 févr. 2024
Dear Amie Marie, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards
10/10 Excellent
Masoud
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Masoud
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 12 févr. 2024
Dear Masoud, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.Kind regards
8/10 Bien
Mark
6 févr. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely worth every penny
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Katie le 6 févr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards
10/10 Excellent
Christopher
4 févr. 2024
Christopher
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Sheila
Voyage d’affaires
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient & good value .
Sheila
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 2 févr. 2024
Dear Ms Burnham,Thank you for your kind feedback. We are glad you enjoyed your stay and found your room comfortable. We hope to see you again in the future.Kind regards,Lorna, Front Desk Associate
2/10 Horrible
Christine
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
mark
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mark
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Abby le 8 févr. 2024
Dear Mark,Thank-you for your feedback!Kind Regards,
10/10 Excellent
Martin
Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 27 janv. 2024
Dear MartinThank you for choosing Delta Hotels by Marriott Gateshead. Thank you for feedback, we hope to see you again soon.Kind regards,Lorna Front Desk Associate
10/10 Excellent
christine
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 27 janv. 2024
Dear Christine,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. I'm glad to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards, Lorna Front Desk Associate
8/10 Bien
Eddie
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Business Trip
Eddie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 21 janv. 2024
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Graeme
19 janv. 2024
Graeme
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Abby le 8 févr. 2024
Dear Graeme,Thank-you for your feedback!Kind Regards,
8/10 Bien
Aaron
19 janv. 2024
Slightly dated but comfortable enough
Aaron
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Katie le 24 janv. 2024
Dear Aaron, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. All feedback is important and always taken on board. I'm glad to hear you enjoyed your stay with us, however I will pass on to our relevant departments about the issues you have occurred. Once again thank you for taking the time to provide feedback on your stay.
8/10 Bien
Adam
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice stay.
Adam
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 21 janv. 2024
Thank you for your review. Our team are happy to hear you enjoyed your food and our facilities. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Katrina
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Hotel
Katrina
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Katie le 24 janv. 2024
Dear K, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us. All feedback is important and always taken on board. I'm glad to hear you enjoyed your stay with us, however I will pass on to our maintenance team about the issues you have occurred. Once again thank you for taking the time to provide feedback on your stay.
10/10 Excellent
mark
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaydens birthday stay
mark
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 21 janv. 2024
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your birthday trip and your night in our hotel and hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
rebecca
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Awful Breakfast - don't break your teeth
rebecca
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marc le 18 févr. 2024
Dear Rebecca, Thank you for taking the time to provide feedback on your stay with us, all feedback in important to us and is always taken on board. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of your expectations. We appreciate your feedback, and will pass it over to the relevant head of departments so we can ensure this does not occur again. Kind Regards, , Marc, Front Desk
10/10 Excellent
Hayley Louise
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hayley Louise
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Abby le 8 févr. 2024
Dear Hayley Louise,Thank-you for your feedback!Kind Regards,
10/10 Excellent
DONALD
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Back again
DONALD
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 21 janv. 2024
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.